quote:Op maandag 25 april 2022 15:07 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)n-doe-maar-overleden
quote:Op maandag 25 april 2022 15:07 schreef CherryLips het volgende:
oei, snel de radio slopenquote:
Ik heb er helemaal niks mee.quote:
Gaat wel hard de afgelopen tijd met de popiconen van weleerquote:Op maandag 25 april 2022 15:07 schreef CherryLips het volgende:
Ja of ik loop er morgen wel even langs of zo. Zo'n briefje als dit heb ik ook geen reet aan.quote:Op maandag 25 april 2022 15:02 schreef Ama het volgende:
Bel anders dat andere PostNL punt even om te vragen of het daar ligt?
Laat maar.
De Bom is best leukquote:Op maandag 25 april 2022 15:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb er helemaal niks mee.
Sterker nog. ik heb er een hekel aan
Dat is jouw meningquote:
Jij hoort zeker liever de Def Rhymz versiequote:Op maandag 25 april 2022 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat is jouw mening
En ik ben het hier niet mee eens
Ocharme, lieve rechtschapen man.quote:Op maandag 25 april 2022 15:07 schreef CherryLips het volgende:
wat een aannames weerquote:Op maandag 25 april 2022 15:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hoort zeker liever de Def Rhymz versie
Jeetjequote:Op maandag 25 april 2022 15:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik zat ooit achter een Helčne aan te vangen en toen draaide ik deze ook grijs.quote:Op maandag 25 april 2022 15:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
Vond dit toch wel het leukste nummerook omdat iemand die ik kende ooit Helčne met mijn naam verving
![]()
Belle Foshizzle is wel net iets lastiger zingenquote:Op maandag 25 april 2022 15:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
Vond dit toch wel het leukste nummerook omdat iemand die ik kende ooit Helčne met mijn naam verving
![]()
Mn echte naam dan hčquote:Op maandag 25 april 2022 15:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Belle Foshizzle is wel net iets lastiger zingen
Is Foshizzle niet je echte naam?quote:Op maandag 25 april 2022 15:32 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Mn echte naam dan hč![]()
klinkt dan toch wat beter, en is op zich ook een Franse naam
Lolquote:
Belle Genevičve?quote:Op maandag 25 april 2022 15:32 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Mn echte naam dan hč![]()
klinkt dan toch wat beter, en is op zich ook een Franse naam
Hahaha nee, gelukkig niet zegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
hoeveel pogingen hebben we nog?quote:
Zoveel als jullie willenquote:
quote:Op maandag 25 april 2022 15:36 schreef UitStraling het volgende:
Aangepast voor GRMBL
Oe bal Hélčne
Hélčne ma ballen
Ik weet niet of het goed of slecht is
Dat ik je insmeren wou
En wat een ander ook mag zeggen
Ik vond het eng bij jou
Zoals je naast me ligt te scheten
Zo heb ik jou nog niet geroken
Je lijkt ineens geen kind meer
Maar zo bruin en bijna toch wel veertig
Bertha!quote:
Dusss.....quote:
Ontelbare middelvingers die het vochtige pretgaatje zijn binnengetreden door Henny en Ernst.quote:Op maandag 25 april 2022 15:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ook groot geworden door de Brabantse hippie-jaren.
dan ga ik voor Juliëttequote:
Nee jammer genoeg niet , mooie naam wel, die van mij is wat normalerquote:
Frederique zou ik prima vindenquote:Op maandag 25 april 2022 15:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou ik een goede keuze vinden.
Hoop niet op Frederique.
Mariëlle?quote:Op maandag 25 april 2022 15:52 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee jammer genoeg niet , mooie naam wel, die van mij is wat normaler
Ok Marleenquote:Op maandag 25 april 2022 15:52 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik ken wel een leuke Emanuelle. Schrijf die ook maar even op bij de lijst voor baby-namen.quote:Op maandag 25 april 2022 15:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Frederique zou ik prima vinden
Emanuelle misschien wat minder
Jezusquote:Op maandag 25 april 2022 15:36 schreef UitStraling het volgende:
Aangepast voor GRMBL
Oe bal Hélčne
Hélčne ma ballen
Ik weet niet of het goed of slecht is
Dat ik je insmeren wou
En wat een ander ook mag zeggen
Ik vond het eng bij jou
Zoals je naast me ligt te scheten
Zo heb ik jou nog niet geroken
Je lijkt ineens geen kind meer
Maar zo bruin en bijna toch wel veertig
Francien? Dat is wel erg Frans.quote:Op maandag 25 april 2022 15:52 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dan zou ik toch Emmy als roepnaam aanhoudenquote:Op maandag 25 april 2022 15:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ken wel een leuke Emanuelle. Schrijf die ook maar even op bij de lijst voor baby-namen.
Lijkt teveel op Bonduelle.quote:Op maandag 25 april 2022 15:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ken wel een leuke Emanuelle. Schrijf die ook maar even op bij de lijst voor baby-namen.
Kan.quote:Op maandag 25 april 2022 15:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dan zou ik toch Emmy als roepnaam aanhouden
Romana dan maarquote:
Komende uur op StuBru volledig Doe Maarquote:
Op de scooterquote:
Een uur is ook weer niet nodig.quote:Op maandag 25 april 2022 16:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komende uur op StuBru volledig Doe Maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op maandag 25 april 2022 16:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit is toch wel de beste Doe Maar tekst, al is het wel uit het Pré -Vrienten tijdperkAh ja oke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Nee, De Bom is natuurlijk veel beter en zo hebben ze nog wel meer betere nummers. Dat wat ik postte is gewoon grappig op zijn tijd.quote:
Nu zit die gifje voor altijd gekoppeld aan fosh in m'n hoofdquote:
Had sowieso wel verwacht dat ze zwoel kon dansen.quote:Op maandag 25 april 2022 16:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nu zit die gifje voor altijd gekoppeld aan fosh in m'n hoofd
Handjes boven de tafel hequote:
Kan dat niet even in een spoiler ajb...quote:
Mijn post?quote:Op maandag 25 april 2022 16:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kan dat niet even in een spoiler ajb...
Dat wordt naar de stort brengenquote:Op maandag 25 april 2022 16:26 schreef Ama het volgende:
Echt net nu ik veel bestel komt oud papier niet komende maand.
Ben bang van wel ja want heb geen zin om er een maand tegenaan te loeren.quote:
Nee, dat gifje van Romanaquote:Op maandag 25 april 2022 16:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mijn post?
Kan wel maar of het nut heeft
Snel weer ben jequote:
Zij ook haha. Ja morgenvroeg kan ik wel zegt ze.quote:
Doe eens ff normaal johquote:Op maandag 25 april 2022 16:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nu zit die gifje voor altijd gekoppeld aan fosh in m'n hoofd
Nou vooruit dan maarquote:Op maandag 25 april 2022 16:35 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Doe eens ff normaal johje weet dat ik er niet zo uitzie
quote:Op maandag 25 april 2022 16:35 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Doe eens ff normaal johje weet dat ik er niet zo uitzie
Dus datquote:
Chocolade of een prostituee werkt beter dan verzadigd vet.quote:Op maandag 25 april 2022 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
voel me chagrijnig. Zin om kapsalon te bestellen
Bedankt voor de tip. Doen we niks mee.quote:Op maandag 25 april 2022 17:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Chocolade of een prostituee werkt beter dan verzadigd vet.
quote:Op maandag 25 april 2022 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Doen we niks mee.
Zeg nooit nee tegen chocola.quote:Op maandag 25 april 2022 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik, anders had je nu wel een tiet in je handen in plaats van een Turks telefoonnummer.quote:Op maandag 25 april 2022 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon verbrandenquote:Op maandag 25 april 2022 16:26 schreef Ama het volgende:
Post-treinrondje blues?quote:Op maandag 25 april 2022 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
voel me chagrijnig. Zin om kapsalon te bestellen
Captain's log: kliko is hier nog steeds niet geleegdquote:Op maandag 25 april 2022 16:26 schreef Ama het volgende:
O ja moet ik ook nog wegbrengen.quote:Op maandag 25 april 2022 17:18 schreef Budapestenaar het volgende:
O ja, oud papier. Dat moet ik ergens deze week ook op straat kwakken.
Kutweer denk ik. Komt morgen wel weer goed schijnbaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |