abonnement Unibet Coolblue
  zondag 24 april 2022 @ 22:41:24 #1
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204532960

Welkom! In dit topic kan een verscheidenheid aan onderwerpen rond worden besproken rondom de Amerikaanse politiek door een BNW-lens. Met andere woorden, het uitgangspunt is hier in principe het gebruik van alternatieve bronnen.

Bestaat de ‘deep state’? Houdt de politieke elite een bewijs achter voor het bestaan van buitenaards leven? Zit er een kern van waarheid in de vermeende complottheorie QAnon? Is er gefraudeerd in de recente verkiezingen van 2020? Zijn de Democraten bezig met het importeren van heel nieuw kiesleger door allerlei illegale migranten een verblijfsvergunning te geven? Worden kinderen op Amerikaanse scholen nu wel of niet geïndoctrineerd met CRT? En zijn de Republikeinen nu allemaal niet meer dan racisten zoals veel mainstream media vaak melden? Bespreek het hier!

[ Bericht 91% gewijzigd door Ali_boo op 03-05-2022 22:28:26 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204533672
twitter

quote:
But the fact that Florida only plans to strip a special benefit from Disney — rather than, say, tossing its executives in prison — does not mean that it can punish Disney for its protected speech.

Think of it this way: Imagine that José owns a bar in Orlando. One day, José tells the local paper that he dislikes Ron DeSantis and plans to vote for DeSantis’s opponent in the upcoming election. The next day, the state sends him a letter informing him that “because you disparaged our great governor, we are stripping your business of its liquor license.”

José does not have a constitutional right to sell liquor for profit. And the overwhelming majority of Florida businesses do not have a license permitting them to do so. But if Florida strips José of his liquor license because the government disapproves of José’s First Amendment-protected speech, it violates the Constitution.

Disney’s ability to govern the Reedy Creek Improvement District is no different from Florida’s hypothetical decision to take away José’s liquor license. If Florida has a legitimate reason to strip away this benefit from Disney, the Constitution most likely would permit it to do so.

But no one can be punished because they express a political opinion.
Benieuwd wat Disney gaat doen.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204533815
MAGA-geheugen en 'inzicht':

twitter

En zelfs al was het zo, so what :?

Overigens ging het slechts om een 'inspectie' beweerde Trump en was het overdag :D

quote:
"It was a false report. I wasn't down [in the bunker]," on Friday evening, Trump said on Fox News Radio host Brian Kilmeade's show.

"I went down during the day and I was there for a tiny, little short period of time and it was much more for an inspection, there was no problem during the day," the president said.

Kilmeade, referring to the Secret Service, asked Trump: "They didn't say to you, 'You have to go downstairs, my responsibility is your welfare?'"

The president replied, "Nope, they didn't tell me that at all."
Wat natuurlijk zoals gewoonlijk weer allemaal gelogen was :R

Trump's reactie ('visie') op het lekken van het bunker-verhaal volgens Michael Bender (WSJ):

twitter

[ Bericht 8% gewijzigd door Kijkertje op 25-04-2022 02:29:31 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 maandag 25 april 2022 @ 19:13:31 #4
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_204539386
twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_204541056
twitter

twitter
pi_204541174
twitter
pi_204541226
twitter

"Marshall' Law ook _O-
pi_204541253
Over censuur gesproken :+

twitter

twitter

[ Bericht 32% gewijzigd door Kijkertje op 26-04-2022 01:34:53 ]
pi_204541318
pi_204541514
twitter
pi_204541525
quote:
twitter
pi_204541991
DeSantis heeft wel echt een visie:

twitter

Evenals Cawthorn (de lingerieman)

twitter

Brrrr :X

Dat is de conservatieve visie/agenda in de VS :Y

[ Bericht 12% gewijzigd door Kijkertje op 26-04-2022 04:19:49 ]
pi_204542008
twitter

Maar echt geen couppoging hoor!
pi_204542012
Volgend jaar voor iedereen in Orange County en Osceola County (FL) een onroerend goed belastingverhoging van 25%

twitter

twitter

Dat zal ze leren daar bij Disney! *)

[ Bericht 3% gewijzigd door Kijkertje op 26-04-2022 04:51:44 ]
pi_204542020
twitter

quote:
“I feel exhilarated by the fact that this fellow finally, totally discredited himself,” McConnell told Jonathan Martin, one of the authors of a new book called “This Will Not Pass,” when asked about his feelings on the violence and the rioters.

Trump, the Kentucky Republican said, “was pretty thoroughly discredited by this.”

“He put a gun to his head and pulled the trigger,” he said, standing in a doorway of the Capitol after midnight. “Couldn’t have happened at a better time.”

“What do you hear about the Twenty-Fifth Amendment?” he asked Martin, eager for intelligence about whether the Cabinet and vice president might remove Trump from office, according to the book. Then McConnell said, according to the book, that he had spoken to Senate Minority Leader Charles E. Schumer (D-N.Y.) and House Speaker Nancy Pelosi (D-Calif.) about issuing a joint statement telling Trump to stay away from the inauguration. A McConnell spokesman declined to comment on the book.
pi_204542042
twitter

Allemaal 'vergeten' :+
  dinsdag 26 april 2022 @ 08:52:58 #17
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204542492
quote:
10s.gif Op maandag 25 april 2022 22:40 schreef Kijkertje het volgende:
Over censuur gesproken :+

[ twitter ]
[ twitter ]
Ik ben benieuwd hoeveel Aaron Rupar betaald krijgt voor het dagelijks urenlang kijken naar Fox News.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Overall beste user 2022 dinsdag 26 april 2022 @ 11:20:21 #18
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_204543476
twitter

Uiteraard wéér een Republikein.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_204543584
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 april 2022 08:52 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik ben benieuwd hoeveel Aaron Rupar betaald krijgt voor het dagelijks urenlang kijken naar Fox News.
Niet genoeg om wat te doen aan die hamsterwangetjes van hem.
pi_204543586
twitter

Het kan weer op Twitter, het vrije woord is terug.
pi_204543929
Nou nu nog trump terug op twitter met zijn bewezen leugens. Zolang er maar meningen die nergens op slaan, maar de conservatieven erg emotioneel maken gemaakt kunnen worden. :D

Dan hebben we hier wat te lachen en kan er inhoudelijk over een factchecker gepraat worden ipv uit conservatieve wanhoop een factchecker als boodschapper aanvallen en niet op de inhoud in te gaan. :W
pi_204544001
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 11:37 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Ik wist niet dat dit niet mocht, maar waarom zou je in algemene zin blij zijn dat deze extreemrechtse propaganda verspreid wordt? Of vind je geesten rijp maken voor een (zelf)coup niet extremistisch?
pi_204544117
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 april 2022 08:52 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
nee

[ Bericht 4% gewijzigd door Ali_boo op 26-04-2022 14:32:45 ]
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_204544120
twitter

Goede zaak.
pi_204544257
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 11:37 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Je weet dat Musk nog niet de leiding heeft?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')