quote:Op maandag 25 april 2022 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die hangmat is wel echt m'n beste aankoop van 2020 geweest.![]()
Was wel goed voor de tuin hoor, die eerste lockdown. Want hij begon zo:Dat is zeker een verschil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Dat klinkt als matige planning.quote:Op maandag 25 april 2022 09:57 schreef Nattekat het volgende:
Was leuk jullie gekend te hebben, ik krijg geen water meer en het reservoir van mijn koffiemachine is leeg
Heb jij weer.quote:Op maandag 25 april 2022 09:57 schreef Nattekat het volgende:
Was leuk jullie gekend te hebben, ik krijg geen water meer en het reservoir van mijn koffiemachine is leeg
quote:Op maandag 25 april 2022 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die hangmat is wel echt m'n beste aankoop van 2020 geweest.![]()
Was wel goed voor de tuin hoor, die eerste lockdown. Want hij begon zo:wauw!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
erg goed bezig geweest
ik heb een hangei
heeeerlijk!
(met mooi weer dan)Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
heb je al een sos uit het raam gegooidquote:Op maandag 25 april 2022 09:57 schreef Nattekat het volgende:
Ik was zelf ook erg tevreden met het resultaat.quote:Op maandag 25 april 2022 09:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
wauw!!!
erg goed bezig geweest
ik heb een hangei
heeeerlijk!
(met mooi weer dan)
Nee, matige planning was als ik daarnet niet eens een glas om kon spoelen en daarna vullen. Dus ik heb iig een glas met water nu. Oja, de wc is ook doorgespeeld nogquote:
en dan mooi weerquote:Op maandag 25 april 2022 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik was zelf ook erg tevreden met het resultaat.Nu nog wat opruimwerk te doen en wat onkruid om weg te trekken, maar het is veel minder werk nu.
Dan pas ik er bij.quote:
Maar is het je kraan of is het water afgesloten? Want dat tweede doen ze over het algemeen niet zonder waarschuwing vooraf.quote:Op maandag 25 april 2022 10:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, matige planning was als ik daarnet niet eens een glas om kon spoelen en daarna vullen. Dus ik heb iig een glas met water nu. Oja, de wc is ook doorgespeeld nog
Echt meteen daarna nokte de kraan ermee
Ik heb helemaal geen water.quote:Op maandag 25 april 2022 10:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar is het je kraan of is het water afgesloten? Want dat tweede doen ze over het algemeen niet zonder waarschuwing vooraf.
Ergens overweeg ik zo'n ding, maar ik heb niet echt plek om 'm in de winter te stallen.quote:
Zonder waarschuwing?quote:
Die is echt leuk.quote:Op maandag 25 april 2022 10:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://www.2ekanstuinartikelen.nl/hang-en-relax/hangstoel-1![]()
![]()
gekregen voor mijn verjaardagquote:
quote:Op maandag 25 april 2022 10:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
gekregen voor mijn verjaardag![]()
moet nog een cadeau bedenken voor manlief
ik zat te denken aan een puppy(die wil ik zelf graag)![]()
heb een hele leuke gezien ook alquote:
je woont in de stad toch?quote:Op maandag 25 april 2022 10:10 schreef Nattekat het volgende:
Ach, als iemand die doorgaans alleen water, siroop en koffie drinkt, had ik het ook slechter kunnen treffen.
Wacht...
Ik koester mijn laatste glas wel.
Maar dan moet ik de regen inquote:Op maandag 25 april 2022 10:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
je woont in de stad toch?
geen winkel waar je water kunt kopen?
Is ook water.quote:
Emmertje buiten houden!quote:
Tegen de tijd dat die een beetje gevuld is, heb ik allang weer stromend waterquote:
..hoop je.quote:Op maandag 25 april 2022 10:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat die een beetje gevuld is, heb ik allang weer stromend water
Ja, want ze krijgen een zeer vervelende Nattekat aan de lijn als ze het niet heel snel fixenquote:
Mja, als het geen geplande werkzaamheden zijn, zal je gewoon geduld moeten hebben tot het gefixt is.quote:Op maandag 25 april 2022 10:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, want ze krijgen een zeer vervelende Nattekat aan de lijn als ze het niet heel snel fixen
Ik heb elk communicatiekanaal gechekt, nergens is mij iets verteld daarover.quote:Op maandag 25 april 2022 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, als het geen geplande werkzaamheden zijn, zal je gewoon geduld moeten hebben tot het gefixt is.
Zo werkt dat vaak wel.quote:Op maandag 25 april 2022 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, als het geen geplande werkzaamheden zijn, zal je gewoon geduld moeten hebben tot het gefixt is.
Ja, dat kan prima, maar dat maakt de kans van "er is ergens iets ongepland kapot" wel groter.quote:Op maandag 25 april 2022 10:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb elk communicatiekanaal gechekt, nergens is mij iets verteld daarover.
jij denkt dat dat helptquote:Op maandag 25 april 2022 10:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, want ze krijgen een zeer vervelende Nattekat aan de lijn als ze het niet heel snel fixen
Lekker averechts werken omdat je mensen van hun werk houdt.quote:
Ik geef ze nog heel even.quote:
dan schatten ze hem gewoonquote:Op maandag 25 april 2022 10:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik geef ze nog heel even.
Geeft mij de tijd om een maand te laat de waterstand door te geven
Als 'ie de enige is met problemen is het wel handig als ze het weten ja.quote:
Dat is waar.quote:Op maandag 25 april 2022 10:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon de verhuurder zelf, zij lossen het maar op
ehhh huh!!!quote:Op maandag 25 april 2022 13:10 schreef hemarookworst het volgende:
Zo lekker overstappen van energieleverancier. Van 200 naar 115 p/m
Ja verhuizen net toen het losbarstte in Oekraine, alleen dure flexibele contracten kunnen afsluiten. Het lijkt nu weer wat meer te stabiliseren op de energiemarktquote:
fijn hemaquote:Op maandag 25 april 2022 13:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja verhuizen net toen het losbarstte in Oekraine, alleen dure flexibele contracten kunnen afsluiten. Het lijkt nu weer wat meer te stabiliseren op de energiemarkt
naakt aanbellen en dan vragen of je even van de sauna gebruik mag makenquote:Op maandag 25 april 2022 13:53 schreef Nattekat het volgende:
Jezus man, het lijkt wel alsof één van mijn onderburen een sauna onder mijn slaapkamer heeft. Wat ik ook doe, hoe veel ik ook open gooi, het is hier niet onder de 20 te krijgen
Toen mijn andere onderburen gingen verhuizen, had ik plots geen gratis vloerverwarming meer afgelopen winter, dus onderburen zijn een zegenquote:Op maandag 25 april 2022 14:07 schreef hemarookworst het volgende:
eerste verdieping wonen en geen onderburen hebben![]()
![]()
Foquote:Op maandag 25 april 2022 15:15 schreef Foshizzle79 het volgende:
Toch wel mn favoriete liedje van hun
Helemaal goed! Nog 2 weekjes en dan lekker ff op vakantiequote:
goed!quote:Op maandag 25 april 2022 15:19 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Helemaal goed! Nog 2 weekjes en dan lekker ff op vakantie![]()
en met jou ?
Hahaha, doe je goed!quote:Op maandag 25 april 2022 15:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
goed!
nog even aan het werk en stiekem fokken
GA EENS WERKENquote:Op maandag 25 april 2022 15:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
goed!
nog even aan het werk en stiekem fokken
Heb ik nog een klein beetje van in huis. Maar ik mag niet meer zoveel snacken van mezelf.quote:
Werkt je auto alweer?quote:
Via de langzame lader heeft-ie het altijd wel gedaan en hij is nu ook weer aan het laden, maar over een week wordt er naar het snellaad-probleem gekeken.quote:
Ja dat is goftedomme eindelijk eergisteren opgelost. Wat een gedoe, niet normaal!quote:Op maandag 25 april 2022 16:15 schreef dud0r het volgende:
En de problemen met de zonnepanelen en alle ellende die daarbij kwam kijken?
Dat ondertussen opgelost?
quote:Op maandag 25 april 2022 17:10 schreef maily het volgende:
[..]
Ieuw .....
En bedankt, die ga ik niet meer kopen
Nog nooit geprobeerd?quote:Op maandag 25 april 2022 17:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat lijkt mij dus echt niet lekker
Is juist haske lekkâh heur!quote:Op maandag 25 april 2022 17:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat lijkt mij dus echt niet lekker
U eet geen chips?quote:Op maandag 25 april 2022 17:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij spekjes of speklapjes
quote:Op maandag 25 april 2022 17:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jawel, maar die dingen lijken mij niet lekker
quote:Op maandag 25 april 2022 17:42 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is gewoon FOK!king lekker!
Nopequote:Op maandag 25 april 2022 17:47 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
¤0,89, wat heb je te verliezen?
Je hebt vast wel vaker iets met spek-smaak gegeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |