jij hebt het over ander onkruidquote:
Kokend water lijkt me geen goed plan.quote:
Ik heb slag in m'n haar, dus een krultang is overdreven.quote:
Nah, dan blijf ik met penwortels zitten (paardenbloemen oa). Nu ik erbij nadenk is die eruit trekken als de grond vochtig is waarschijnlijk het verstandigst, meh.quote:
Heer aloa.quote:
quote:
hier zoveel paardenbloemenquote:Op maandag 25 april 2022 09:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb slag in m'n haar, dus een krultang is overdreven.
[..]
Nah, dan blijf ik met penwortels zitten (paardenbloemen oa). Nu ik erbij nadenk is die eruit trekken als de grond vochtig is waarschijnlijk het verstandigst, meh.
Rare naam trouwens,want paarden lusten ze niet.quote:Op maandag 25 april 2022 09:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier zoveel paardenbloemen
daar is geen beginnen aan
wel heel goed voor de mens trouwensquote:Op maandag 25 april 2022 09:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Rare naam trouwens,want paarden lusten ze niet.
Mja, ze zijn nu nog aan het opkomen of aan het bloeien, dus om te voorkomen dat het er nķg meer worden, moet ik ze wel vlot weghalen.quote:Op maandag 25 april 2022 09:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier zoveel paardenbloemen
daar is geen beginnen aan
we hebben een wei die echt volstaatquote:Op maandag 25 april 2022 09:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, ze zijn nu nog aan het opkomen of aan het bloeien, dus om te voorkomen dat het er nķg meer worden, moet ik ze wel vlot weghalen.Verder valt het gelukkig alles mee.
Ja, da's alweer een heel ander verhaal.quote:Op maandag 25 april 2022 09:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
we hebben een wei die echt volstaat
die maai ik dus nu 2 keer in de week
om te zorgen dat er geen pluis komt
maar helemaal pluisvrij is best moeilijk
quote:Op maandag 25 april 2022 09:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, da's alweer een heel ander verhaal.![]()
Ik heb dit, en de paardenbloemen staan dus tussen de klinkertjes.
[ afbeelding ]
(Foto van vorig jaar)
Die hangmat is wel echt m'n beste aankoop van 2020 geweest.quote:Op maandag 25 april 2022 09:52 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
vreselijk als je die er tussenuit moet halen!!! :
maar als je hard hebt gewerkt kun je wel lekker in je hangmat gaan liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |