Is ook water.quote:
Emmertje buiten houden!quote:
Tegen de tijd dat die een beetje gevuld is, heb ik allang weer stromend waterquote:
..hoop je.quote:Op maandag 25 april 2022 10:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat die een beetje gevuld is, heb ik allang weer stromend water
Ja, want ze krijgen een zeer vervelende Nattekat aan de lijn als ze het niet heel snel fixenquote:
Mja, als het geen geplande werkzaamheden zijn, zal je gewoon geduld moeten hebben tot het gefixt is.quote:Op maandag 25 april 2022 10:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, want ze krijgen een zeer vervelende Nattekat aan de lijn als ze het niet heel snel fixen
Ik heb elk communicatiekanaal gechekt, nergens is mij iets verteld daarover.quote:Op maandag 25 april 2022 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, als het geen geplande werkzaamheden zijn, zal je gewoon geduld moeten hebben tot het gefixt is.
Zo werkt dat vaak wel.quote:Op maandag 25 april 2022 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, als het geen geplande werkzaamheden zijn, zal je gewoon geduld moeten hebben tot het gefixt is.
Ja, dat kan prima, maar dat maakt de kans van "er is ergens iets ongepland kapot" wel groter.quote:Op maandag 25 april 2022 10:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb elk communicatiekanaal gechekt, nergens is mij iets verteld daarover.
jij denkt dat dat helptquote:Op maandag 25 april 2022 10:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, want ze krijgen een zeer vervelende Nattekat aan de lijn als ze het niet heel snel fixen
Lekker averechts werken omdat je mensen van hun werk houdt.quote:
Ik geef ze nog heel even.quote:
dan schatten ze hem gewoonquote:Op maandag 25 april 2022 10:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik geef ze nog heel even.
Geeft mij de tijd om een maand te laat de waterstand door te geven
Als 'ie de enige is met problemen is het wel handig als ze het weten ja.quote:
Dat is waar.quote:Op maandag 25 april 2022 10:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon de verhuurder zelf, zij lossen het maar op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |