ehhh huh!!!quote:Op maandag 25 april 2022 13:10 schreef hemarookworst het volgende:
Zo lekker overstappen van energieleverancier. Van 200 naar 115 p/m
Ja verhuizen net toen het losbarstte in Oekraine, alleen dure flexibele contracten kunnen afsluiten. Het lijkt nu weer wat meer te stabiliseren op de energiemarktquote:
fijn hemaquote:Op maandag 25 april 2022 13:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja verhuizen net toen het losbarstte in Oekraine, alleen dure flexibele contracten kunnen afsluiten. Het lijkt nu weer wat meer te stabiliseren op de energiemarkt
naakt aanbellen en dan vragen of je even van de sauna gebruik mag makenquote:Op maandag 25 april 2022 13:53 schreef Nattekat het volgende:
Jezus man, het lijkt wel alsof één van mijn onderburen een sauna onder mijn slaapkamer heeft. Wat ik ook doe, hoe veel ik ook open gooi, het is hier niet onder de 20 te krijgen
Toen mijn andere onderburen gingen verhuizen, had ik plots geen gratis vloerverwarming meer afgelopen winter, dus onderburen zijn een zegenquote:Op maandag 25 april 2022 14:07 schreef hemarookworst het volgende:
eerste verdieping wonen en geen onderburen hebben![]()
![]()
Foquote:Op maandag 25 april 2022 15:15 schreef Foshizzle79 het volgende:
Toch wel mn favoriete liedje van hun
Helemaal goed! Nog 2 weekjes en dan lekker ff op vakantiequote:
goed!quote:Op maandag 25 april 2022 15:19 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Helemaal goed! Nog 2 weekjes en dan lekker ff op vakantie![]()
en met jou ?
Hahaha, doe je goed!quote:Op maandag 25 april 2022 15:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
goed!
nog even aan het werk en stiekem fokken
GA EENS WERKENquote:Op maandag 25 april 2022 15:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
goed!
nog even aan het werk en stiekem fokken
zin in chocowaaaaaquote:
Heb ik nog een klein beetje van in huis. Maar ik mag niet meer zoveel snacken van mezelf.quote:
Werkt je auto alweer?quote:
Via de langzame lader heeft-ie het altijd wel gedaan en hij is nu ook weer aan het laden, maar over een week wordt er naar het snellaad-probleem gekeken.quote:
Ja dat is goftedomme eindelijk eergisteren opgelost. Wat een gedoe, niet normaal!quote:Op maandag 25 april 2022 16:15 schreef dud0r het volgende:
En de problemen met de zonnepanelen en alle ellende die daarbij kwam kijken?
Dat ondertussen opgelost?
quote:Op maandag 25 april 2022 17:10 schreef maily het volgende:
[..]
Ieuw .....
En bedankt, die ga ik niet meer kopen
Nog nooit geprobeerd?quote:Op maandag 25 april 2022 17:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat lijkt mij dus echt niet lekker
Is juist haske lekkâh heur!quote:Op maandag 25 april 2022 17:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat lijkt mij dus echt niet lekker
U eet geen chips?quote:Op maandag 25 april 2022 17:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij spekjes of speklapjes
quote:Op maandag 25 april 2022 17:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jawel, maar die dingen lijken mij niet lekker
quote:Op maandag 25 april 2022 17:42 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is gewoon FOK!king lekker!
Nopequote:Op maandag 25 april 2022 17:47 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
¤0,89, wat heb je te verliezen?
Je hebt vast wel vaker iets met spek-smaak gegeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |