Doen die Engelsen altijd. Kutvolk. Sorry voor mijn taal.quote:Op zondag 24 april 2022 16:47 schreef Cuendillar het volgende: F1TV (Sky): "Apologies for the language of Max Verstappen"
Heb ik iets gemist?
quote:Op zondag 24 april 2022 16:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Moderators die door het slotje posten. Walgelijk
Is niet uit keuze hè, staat daar in de mediawet.quote:Op zondag 24 april 2022 16:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Doen die Engelsen altijd. Kutvolk. Sorry voor mijn taal.
Vroeg het me ook af - zal wel kijken of ik vóór het eind van de stream nog effe snel terug kan spoelen.quote:Op zondag 24 april 2022 16:47 schreef Cuendillar het volgende:
F1TV (Sky): "Apologies for the language of Max Verstappen"Heb ik iets gemist?
Hij had het over die kankerlul die hij moest lappen in dat treintje achterin. Daar kunnen die preutse Engelsen niet tegen.quote:Op zondag 24 april 2022 16:47 schreef Cuendillar het volgende:
F1TV (Sky): "Apologies for the language of Max Verstappen"Heb ik iets gemist?
Maar wat zei Max dan?quote:Op zondag 24 april 2022 16:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Is niet uit keuze hè, staat daar in de mediawet.
Kan Crofty ook weinig aan doen.
Maar in hun praatshows mag je er weer op losvloeken en vieze woorden gebruiken.quote:Op zondag 24 april 2022 16:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik vroeg me effe af WAT er dan gezegd was dat niet door de beugel kon (ik had nl al wel ff snel terug gespoeld met -10 secs... kon niet iets horen, maar mss nog verder terug gemoetenquote:Op zondag 24 april 2022 16:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Wat kan Ham er aan doen dat mafia FIA DRS uit laat zetten zodat er niet ingehaald kan worden voor een groot deel van de racequote:Op zondag 24 april 2022 16:24 schreef Nober het volgende:
Hamilton ook al veertiende.
@:klaasweetalles geniet
Ja, met DRS vloog hij er zo voorbijquote:Op zondag 24 april 2022 16:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wat kan Ham er aan doen dat mafia FIA DRS uit laat zetten zodat er niet ingehaald kan worden voor een groot deel van de race
anders was HAm gewoon de top 5 ingereden
Hoezo, dat was maar een paar ronden daarvoorquote:Op zondag 24 april 2022 16:29 schreef Sally het volgende:
[..]
terwijl LEC zelf al had gezegd dat Meds beter zou zijn geweest... Maar goed, dat was nog 'nattere' baan... (net na pitstop)
Nee, is gewoon het circuit..quote:Op zondag 24 april 2022 16:52 schreef tripel7 het volgende:
Is dit weer zo'n rare beker met de plek waar Senna overleed gehighlight?
Deze act.quote:Op zondag 24 april 2022 16:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wat kan Ham er aan doen dat mafia FIA DRS uit laat zetten zodat er niet ingehaald kan worden voor een groot deel van de race
anders was HAm gewoon de top 5 ingereden
ik ookquote:Op zondag 24 april 2022 16:53 schreef Zipportal het volgende:
@:lenny_leonard en ik hebben dit GRATIS gekeken.
willsmithgoingtomiami.mp3quote:Op zondag 24 april 2022 16:51 schreef Zipportal het volgende:
Over twee weken Miami. DIEP IN DE NACHT.
Leclerc heeft er 80, Max 59quote:
BHR 25+1quote:
Ook alleen al de opmerking: "Gratis", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je via F1TV/Viaplay kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op zondag 24 april 2022 16:53 schreef Zipportal het volgende:
79 om 51.quote:
79quote:Op zondag 24 april 2022 16:54 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
BHR 25+1
SAU 18+1
AUS 25+1
EMI 7+8
---- +
86
ik vind SKY, weer lekker goedquote:Op zondag 24 april 2022 16:53 schreef Zipportal het volgende:
Beetje zelfvertrouwen erin houden.quote:Op zondag 24 april 2022 16:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wolff meteen na de finish met excuses aan Hamilton.
ben je scheel ofzoquote:Op zondag 24 april 2022 16:55 schreef SiGNe het volgende:
Die boordradio van Toto.. triest.
En Hamilton natuurlijk ook meteen zeggen dat het team aan het werk moet, aan hem ligt het niet ondanks dat russell 10 plekken hoger wist te finishen met dezelfde wagen ;')
Zeg het hem, Klaas.quote:Op zondag 24 april 2022 16:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
je mot je klep houden met je maFIA kop van je
maak je niet drukquote:Op zondag 24 april 2022 16:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Gratis", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je via F1TV/Viaplay kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Zie editquote:Op zondag 24 april 2022 16:54 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
BHR 25+1
SAU 18+1
AUS 25+1
EMI 7+8
---- +
86
In beeld stond daarstraks hele andere standquote:Op zondag 24 april 2022 16:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
79
https://www.formula1.com/en/results.html/2022/drivers.html
Wat zei Toto? Ff gemist.quote:Op zondag 24 april 2022 16:55 schreef SiGNe het volgende:
Die boordradio van Toto.. triest.
En Hamilton natuurlijk ook meteen zeggen dat het team aan het werk moet, aan hem ligt het niet ondanks dat russell 10 plekken hoger wist te finishen met dezelfde wagen ;')
It's gonna take a lot to drag me away from youquote:
Sprint scores van gisteren lijken nog niet meegenomen te zijn in die link. De f1 stagair zal wel vergeten zijn die mee te laten rekenenquote:Op zondag 24 april 2022 16:56 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
In beeld stond daarstraks hele andere stand
en jij bent ditquote:Op zondag 24 april 2022 16:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Gratis", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je via F1TV/Viaplay kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
I am sorry Lewis, i know this car is undrivable.quote:
quote:Op zondag 24 april 2022 16:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
It's gonna take a lot to drag me away from you
There's nothing that a hundred men or more could ever do
quote:Op zondag 24 april 2022 16:59 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
I am sorry Lewis, i know this car is undrivable.
Dan ben ik benieuwd wat die tegen Russell zei.quote:Op zondag 24 april 2022 16:59 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
I am sorry Lewis, i know this car is undrivable.
Sneu, maar gelukkig komt Rosberg Russell's race er nog een keer inwrijven.quote:Op zondag 24 april 2022 16:59 schreef gbm het volgende:
Die onboard message van Toto is wel erg cringe... Moest toch weer Hamilton's tere zieltje sparen
Toto bood z'n excuses aan voor de slechte rijkwaliteiten van HAM, waars voor de kijkertjes thuisquote:
THIS IS UNACCEPTABLE!quote:Op zondag 24 april 2022 16:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd wat die tegen Russell zei.
De man is volgens mij een emotioneel wrak.quote:Op zondag 24 april 2022 16:59 schreef gbm het volgende:
Die onboard message van Toto is wel erg cringe... Moest toch weer Hamilton's tere zieltje sparen
Hamilton had gewoon beter moet rijden, kon niet eens voorbij Gasly komenquote:Op zondag 24 april 2022 16:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ben je scheel ofzo
rus had mazzel met de start
Alleen maar dankzij een superieur snelle auto + DRS blijkt nu wel.quote:Op zondag 24 april 2022 17:00 schreef klaasweetalles het volgende:
niemand heeft zoveel titels als ham
niemand heeft zoveel races gewonnen als ham
niemand is beter dan hem
de feiten liegen niet
Dat is wel het probleem voor Charles, Max heeft die domme foutjes al een tijd achter zich gelaten, dat moet Charles ook nu wel gaan doen er is gewoon geen ruimte meer voor dit soort persoonlijke fouten als je strijd om het wereldkampioenschap.quote:
Feitquote:Op zondag 24 april 2022 17:00 schreef klaasweetalles het volgende:
niemand is beter dan hem
de feiten liegen niet
Wat zei hij dan?quote:Op zondag 24 april 2022 16:59 schreef gbm het volgende:
Je hebt helemaal gelijk. ham geitquote:Op zondag 24 april 2022 17:00 schreef klaasweetalles het volgende:
niemand is beter dan hem
de feiten liegen niet
En voeg er nog eentje aan toe:quote:Op zondag 24 april 2022 17:00 schreef klaasweetalles het volgende:
niemand is beter dan hem
de feiten liegen niet
quote:Op zondag 24 april 2022 17:00 schreef klaasweetalles het volgende:
Ach ik weet nog een tijd dat iedereen Vettel the goat vond, dat bleek toch later ook wel een heel groot deel auto te zijn.quote:Op zondag 24 april 2022 17:00 schreef klaasweetalles het volgende:
niemand is beter dan hem
de feiten liegen niet
Dat was goudquote:Op zondag 24 april 2022 17:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
“Charles that’s not what you want I guess” (aan Charles)
Godverdomme Stéphane
quote:Op zondag 24 april 2022 17:00 schreef klaasweetalles het volgende:
Geldt ook voor Senna en Schumacher natuurlijk. Al kun je van alle oud-kampioenen ook wel een seizoen aanwijzen waarin ze ondanks een mindere wagen fantastisch presteerde.quote:Op zondag 24 april 2022 17:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ach ik weet nog een tijd dat iedereen Vettel the goat vond, dat bleek toch later ook wel een heel groot deel auto te zijn.
Volgens de rekenwonders hier is het ook 86, dus zal het wel 86 zijn.quote:Op zondag 24 april 2022 17:04 schreef super_tekkel het volgende:
Op tv noemen ze 86 punten voor LEC
Dat klopt volgens mij ,niet F1 heeft het over 79 punten
Lewis is de enige met 7 titels ja?quote:Op zondag 24 april 2022 17:00 schreef klaasweetalles het volgende:
niemand is beter dan hem
de feiten liegen niet
Wat heeft hij tegen Russell gezegd vraag ik me dan af.quote:Op zondag 24 april 2022 17:03 schreef Weltschmerz het volgende:
Toto's stem was een beetje van slag toen hij Hamilton probeerde goed te praten.
Een fout als deze heeft Verstappen vorig seizoen niet gemaakt, deze doet ook echt pijn bij Leclerc.quote:Op zondag 24 april 2022 17:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is wel het probleem voor Charles, Max heeft die domme foutjes al een tijd achter zich gelaten, dat moet Charles ook nu wel gaan doen er is gewoon geen ruimte meer voor dit soort persoonlijke fouten als je strijd om het wereldkampioenschap.
Klopt wel. 7 van gisteren (sprintrace) moeten er nog bijquote:Op zondag 24 april 2022 17:04 schreef super_tekkel het volgende:
Op tv noemen ze 86 punten voor LEC
Dat klopt volgens mij ,niet F1 heeft het over 79 punten
Hoho, hij heeft ook nog de titel OBE of iets dergelijks van de koningin gekregen.quote:Op zondag 24 april 2022 17:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lewis is de enige met 7 titels ja?![]()
![]()
Even je huiswerk doen..
Owja, zelfs dat feitje klopte al niet. Nou ja, wel als je de WCC's meetelt.quote:Op zondag 24 april 2022 17:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lewis is de enige met 7 titels ja?![]()
![]()
Even je huiswerk doen..
27 punten. Hopen op 1 uitvalbeurt Leclerc. Dan kan alles nogquote:Op zondag 24 april 2022 17:05 schreef Nober het volgende:
Gelukkig is er het altijd betrouwbare autosport.com
[ afbeelding ]
Teruggeluisterde "live" -> niks bijzonders gehoord?quote:Op zondag 24 april 2022 16:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik vroeg me effe af WAT er dan gezegd was dat niet door de beugel kon (ik had nl al wel ff snel terug gespoeld met -10 secs... kon niet iets horen, maar mss nog verder terug gemoeten
Nu weer live)
Klopt iddquote:Op zondag 24 april 2022 17:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt wel. 7 van gisteren (sprintrace) moeten er nog bij
Hij verontschuldigde zich bij Hamilton voor de slechte auto en dat een verschrikkelijke race was... terwijl z'n teamgenoot 4e wordt...quote:
stel je niet zo aan, anders donder je zelf maar op.quote:Op zondag 24 april 2022 17:05 schreef MoreDakka het volgende:
Ennn er wordt weer lekker gereageerd op trolls
Kom op mensen, de mods doen er niets tegen dus moeten wij het doen.
Eerst maar hopen dat de problemen bij RB/AT zijn opgelost.quote:Op zondag 24 april 2022 17:05 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
27 punten. Hopen op 1 uitvalbeurt Leclerc. Dan kan alles nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |