abonnement Unibet Coolblue
pi_204523882


omdat de statistieken het zeggen!

https://www.ladbible.com/(...)ng-to-putin-20210702
en Rusland gaat winnen -O-

https://www.thesun.co.uk/(...)e-stage-battle-plan/

China, je weet wel die afvallige provincie van Taiwan maakt zich al klaar!

https://www.express.co.uk(...)asuhide-nakayama-ont

Het is weer hoog tijd om weer lading plee papier te gaan hamsteren *O*


Gas en olie als een gek omhoog.
Sancties in Rusland, en Putin zet kernwapens op scherp!

twitter


Houd de Oekrane dit vol?

Video link naar de sponsor van dit deel.


YouTube kanaal die de oorlog goed samenvat en dagelijks update stand van zaken foto's video's kaarten en troepen bewegingen en tactiek van beide kanten en voorspellingen.
https://youtube.com/channel/UCHqqf2BwNM4Oih-a_ikbWww

Laatste video van gisteren.
pi_204523883
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 06:42 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
En wederom mis je totaal het punt waar het om gaat en wie er achter zitten.
Xi jingpin samen met Kim jong un toch? Gewoon om Europa en het westen te laten vechten om zowel rusland als het westen verder in verval te laten raken.
  zondag 24 april 2022 @ 09:56:34 #3
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204524610
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 07:19 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Xi jingpin samen met Kim jong un toch? Gewoon om Europa en het westen te laten vechten om zowel rusland als het westen verder in verval te laten raken.
Nee het is de schuld van de VS die hebben zich er in 2014 mee bemoeid.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 24 april 2022 @ 13:40:13 #4
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_204526225
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 07:19 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Xi jingpin samen met Kim jong un toch? Gewoon om Europa en het westen te laten vechten om zowel rusland als het westen verder in verval te laten raken.
China wacht rustig af tot Rusland helemaal bankroet is en dan bieden ze de Russen financile steun in ruil voor hun ziel.
pi_204526626

De acteur moet toch beter weten hoe je gebruik maakt van green screens, zelfs Twitch streamers doen het beter. Ja dit is maand oud maar zegt genoeg. Hij loog over dat hij nog in Oekraine was.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  zondag 24 april 2022 @ 18:15:39 #6
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204529723
quote:
10s.gif Op zondag 24 april 2022 14:40 schreef epicbeardman het volgende:

De acteur moet toch beter weten hoe je gebruik maakt van green screens, zelfs Twitch streamers doen het beter. Ja dit is maand oud maar zegt genoeg. Hij loog over dat hij nog in Oekraine was.
2 weken geleden in Bucha

Elke dag toen was er wel een filmpje te vinden, van hem dat met verschillende kenmerken van Oekrane op de achtergrond.
Het zou best kunnen dat hij misschien Idd ergens anders was geen idee.

Ik ben geen green screen expert maare, in vorige deel staat mooi voorbeeld van Poetin waarvan de beelden wat duidelijker bewerkt waren en die zat nota bene in Moskou.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204529815
quote:
10s.gif Op zondag 24 april 2022 14:40 schreef epicbeardman het volgende:

De acteur moet toch beter weten hoe je gebruik maakt van green screens, zelfs Twitch streamers doen het beter. Ja dit is maand oud maar zegt genoeg. Hij loog over dat hij nog in Oekraine was.
Komop man :')

Je kan toch wel beter dan dat?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_204530234
Ik zeg ook niet dat hij er nooit was? maar veel van zijn videos zijn duidelijk wel voor een green screen.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  zondag 24 april 2022 @ 19:15:06 #9
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_204530368
quote:
10s.gif Op zondag 24 april 2022 14:40 schreef epicbeardman het volgende:

De acteur moet toch beter weten hoe je gebruik maakt van green screens, zelfs Twitch streamers doen het beter. Ja dit is maand oud maar zegt genoeg. Hij loog over dat hij nog in Oekraine was.
Green screen inderdaad. De man heeft de rol van zijn leven te pakken :{w
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_204530429
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 19:15 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Green screen inderdaad. De man heeft de rol van zijn leven te pakken :{w
Tuurlijk joh

Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zondag 24 april 2022 @ 19:40:53 #11
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204530562
quote:
Ik vind wel bizar dat Rusland hier zoveel support heeft.
Ons koningshuis en regering ging er vandoor toen ons land werd binnen gevallen in 1940.
Deze man werd aangeboden om hem er weg te halen maar dat wou hij niet.
Er duiken veel video's op dat hij zich op verschillende plekken in het land bevind.
Als ze allemaal door een cgi analyst aangetoond kunnen worden als nep kan ik er nog inkomen.

Maar het is een beetje een soort van revenge op Poetin waarvan veel bewerkte beelden zijn van de laatste maanden, en dat terwijl die gewoon in Rusland zit.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204530614
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 19:40 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ik vind wel bizar dat Rusland hier zoveel support heeft.
Ons koningshuis en regering ging er vandoor toen ons land werd binnen gevallen in 1940.
Deze man werd aangeboden om hem er weg te halen maar dat wou hij niet.
Er duiken veel video's op dat hij zich op verschillende plekken in het land bevind.
Als ze allemaal door een cgi analyst aangetoond kunnen worden als nep kan ik er nog inkomen.

Maar het is een beetje een soort van revenge op Poetin waarvan veel bewerkte beelden zijn van de laatste maanden, en dat terwijl die gewoon in Rusland zit.
Ik denk dat haat naar Westerse regeringen, de NAVO en de EU een grote rol speelt. Volgens een hoop users in BNW doet onze regering, de EU en machtige instanties er alles aan om de eigen bevolking te onderdrukken.
Als je je tegen groepen af kan zetten door Rusland te steunen, dan doen ze dat gewoon.

En Zelensky is inderdaad de held van Oekrane en het vrije Westen geworden, dus die haat je dan ook en beticht je van allerlei ondenkbare zaken.

Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_204530625
Kunstmatig gecreerde schaarste in de winkels. Tot 2 maanden terug wist 99% va nde wereld niet eens waar dat shithole lag en nu komt opeens alles uit Oekraine?

Fake news.
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
  zondag 24 april 2022 @ 19:54:52 #14
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_204530654
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 19:40 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ik vind wel bizar dat Rusland hier zoveel support heeft.
Ons koningshuis en regering ging er vandoor toen ons land werd binnen gevallen in 1940.
Deze man werd aangeboden om hem er weg te halen maar dat wou hij niet.
Er duiken veel video's op dat hij zich op verschillende plekken in het land bevind.
Als ze allemaal door een cgi analyst aangetoond kunnen worden als nep kan ik er nog inkomen.

Maar het is een beetje een soort van revenge op Poetin waarvan veel bewerkte beelden zijn van de laatste maanden, en dat terwijl die gewoon in Rusland zit.
Als je kritiek hebt op de Zelensky en de Oekrane dan ben je meteen een supporter van Rusland? Kort door de bocht hoor.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_204530676
Zelenky's huidige stem klinkt overdreven rauw en haast grommend, vergeleken met zijn vroegere stem als acteur.
  zondag 24 april 2022 @ 20:04:27 #16
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204530723
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 19:54 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Als je kritiek hebt op de Zelensky en de Oekrane dan ben je meteen een supporter van Rusland? Kort door de bocht hoor.
Eh nee prima dat je kritiek hebt op deze man, en ik snap ook wel dat mensen verontwaardigd zijn dat hij zoveel van de EU vraagt, niet eist maar vraagt in de vorm van verschillende vormen van hulp, bijvb no fly zone financile hulp en wapens..
Tuurlijk snap ik dat want waarom zouden we er zoveel mee bemoeien?

Maar aan de andere kant Nederland kreeg ook hulp in de 2e wereld oorlog wij vroegen er ook niet om toen Duitsland onze grens overschreden.

Nobel prijs geven vind ik natuurlijk ook veel te ver gaan hoor..
Maar zie het van zijn kant, hij heeft constant lopen onderhandelen en de EU ook om tot een akkoord te komen met Rusland, maar zijn land werd gewoon binnen gevallen en deze man staat gewoon op de bres voor zijn land, ik kan daar best wel respect voor opbrengen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 24 april 2022 @ 20:48:14 #17
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204531331
https://9gag.com/gag/aBnXn71?ref=android

Mooi voorbeeldje van Poetin van ergens vorig jaar zie comment sectie voor meer info en screenshots.

Grappig dat zelensky verweten word dat hij dus op een bepaald moment niet aanwezig was niet in de Oekrane, Poetin is hier dus al behoorlijke tijd mee bezig en dan gaan er snel geruchten de ronde.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 24 april 2022 @ 21:11:13 #18
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_204531833
Ze houden je daar al jaren mee voor de gek denk maar eens aan 9/11.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_204531895
twitter

Oekrane niet meer aan t winnen :?
  zondag 24 april 2022 @ 21:17:12 #20
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204531977
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 21:11 schreef controlaltdelete het volgende:
Ze houden je daar al jaren mee voor de gek denk maar eens aan 9/11.
Hup ik kon me dat enorme green screen nog herinneren.

De grootste BTW..
Staat of stond op naam van Nederland.

Wel raar die van New York was 20x zo groot.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204533955
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 20:04 schreef theguyver het volgende:

[..]
Eh nee prima dat je kritiek hebt op deze man, en ik snap ook wel dat mensen verontwaardigd zijn dat hij zoveel van de EU vraagt, niet eist maar vraagt in de vorm van verschillende vormen van hulp, bijvb no fly zone financile hulp en wapens..
Tuurlijk snap ik dat want waarom zouden we er zoveel mee bemoeien?

Maar aan de andere kant Nederland kreeg ook hulp in de 2e wereld oorlog wij vroegen er ook niet om toen Duitsland onze grens overschreden.

Nobel prijs geven vind ik natuurlijk ook veel te ver gaan hoor..
Maar zie het van zijn kant, hij heeft constant lopen onderhandelen en de EU ook om tot een akkoord te komen met Rusland, maar zijn land werd gewoon binnen gevallen en deze man staat gewoon op de bres voor zijn land, ik kan daar best wel respect voor opbrengen.
Zelensky kwam aan de macht met de belofte om de oorlog te beeindigen in de Oekraine en om de Oligarchen/corruptie van zijn land aan te pakken.
Het eerste wat hij deed was al zijn vriendjes op hoge posten zetten en vervolgens.........niets!!

Ja lekker jezelf verrijken met off-shore bedrijven en andere louche deals.
https://www.occrp.org/en/(...)and-his-inner-circle

Deze nep acteur is gewoon de zoveelste oligarch die mensen misleidt en nu zn land in een oorlog heeft laten belanden en jankt bij het Westen om hulp en wapens.
pi_204533960
De Amerikaanse ministers van Buitenlandse Zaken Antony Blinken en de minister van Defensie Lloyd Austin hebben in het diepste geheim een bezoek gebracht aan Kiev. In een gesprek met de Oekraense president Zelenski hebben ze meer militaire hulp toegezegd.
https://www.ad.nl/buitenl(...)ki-in-kiev~ac7ee722/

Ze hebben Zelensky aangemoedigd om door te vechten tot de laatste Oekrainier.
  maandag 25 april 2022 @ 08:43:50 #23
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204534336
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 06:37 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Zelensky kwam aan de macht met de belofte om de oorlog te beeindigen in de Oekraine en om de Oligarchen/corruptie van zijn land aan te pakken.
Het eerste wat hij deed was al zijn vriendjes op hoge posten zetten en vervolgens.........niets!!

Ja lekker jezelf verrijken met off-shore bedrijven en andere louche deals.
https://www.occrp.org/en/(...)and-his-inner-circle

Deze nep acteur is gewoon de zoveelste oligarch die mensen misleidt en nu zn land in een oorlog heeft laten belanden en jankt bij het Westen om hulp en wapens.
Tuurlijk vent.

Ik vind dat Belgi zijn issue met hun wegen op moet lossen politiek is helemaal kut, regering vormen duurt maanden/jaren.
En veel criminaliteit vanuit Belgi naar Nederland.

Hup genoeg reden om land binnen te vallen.

Volgens deze logica
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 25 april 2022 @ 08:44:28 #24
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204534340
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 06:40 schreef Schaamlap het volgende:
De Amerikaanse ministers van Buitenlandse Zaken Antony Blinken en de minister van Defensie Lloyd Austin hebben in het diepste geheim een bezoek gebracht aan Kiev. In een gesprek met de Oekraense president Zelenski hebben ze meer militaire hulp toegezegd.
https://www.ad.nl/buitenl(...)ki-in-kiev~ac7ee722/

Ze hebben Zelensky aangemoedigd om door te vechten tot de laatste Oekrainier.
Oeh dat is toch wel een behoorlijke domper voor Rusland.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204536166
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 08:44 schreef theguyver het volgende:

[..]
Oeh dat is toch wel een behoorlijke domper voor Rusland.
Welnee, helpt geen zier.
Oekraine verliest alleen maar meer mensen en materieel.

En Amerika heeft een ander probleem erbij oftewel: ze steken hun gore neus weer eens in andermans zaken.
https://www.theguardian.c(...)lian-mps-trade-blame
US warns Solomon Islands against China military base as Australian MPs trade blame
pi_204536180
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 08:43 schreef theguyver het volgende:

[..]
Tuurlijk vent.

Ik vind dat Belgi zijn issue met hun wegen op moet lossen politiek is helemaal kut, regering vormen duurt maanden/jaren.
En veel criminaliteit vanuit Belgi naar Nederland.

Hup genoeg reden om land binnen te vallen.

Volgens deze logica
8)7 8)7 8)7
  maandag 25 april 2022 @ 13:05:17 #27
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204536347
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 12:45 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
8)7 8)7 8)7
Ja gestoord he..
Zomaar buurland binnen vallen om een domme reden.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 25 april 2022 @ 13:06:21 #28
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204536361
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 12:44 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Welnee, helpt geen zier.
Oekraine verliest alleen maar meer mensen en materieel.

En Amerika heeft een ander probleem erbij oftewel: ze steken hun gore neus weer eens in andermans zaken.
https://www.theguardian.c(...)lian-mps-trade-blame
US warns Solomon Islands against China military base as Australian MPs trade blame
Maar als de VS de grote schuldige is, waarom valt Rusland niet gewoon de VS binnen dan een onschuldig land.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204538505
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 13:06 schreef theguyver het volgende:

[..]
Maar als de VS de grote schuldige is, waarom valt Rusland niet gewoon de VS binnen dan een onschuldig land.
8)7 8)7 8)7
  maandag 25 april 2022 @ 22:53:26 #30
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204541354
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 17:24 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
8)7 8)7 8)7
Ehmm schoof je niet de hele oorlog niet in de schoenen van de VS, voor iets wat in 2014 gebeurde?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204541738
twitter
  Moderator dinsdag 26 april 2022 @ 01:15:11 #32
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204541904
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 23:54 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
Wacht eens even, zegt deze persoon nu dat Azov Oekrainers doodde in Donetsk? Ik dacht dat het Russen waren? Of veranderd hun nationaliteit al naar gelang het goed uitkomt?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  dinsdag 26 april 2022 @ 06:59:27 #33
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204542112
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 01:15 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Wacht eens even, zegt deze persoon nu dat Azov Oekrainers doodde in Donetsk? Ik dacht dat het Russen waren? Of veranderd hun nationaliteit al naar gelang het goed uitkomt?
Volgens Rusland worden burgers door azov als human shield gebruikt.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204542174
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 01:15 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Wacht eens even, zegt deze persoon nu dat Azov Oekrainers doodde in Donetsk? Ik dacht dat het Russen waren? Of veranderd hun nationaliteit al naar gelang het goed uitkomt?
Zeker nooit media gevolgd he?

Maar ik heb hier een mooi artikel over bombarderen van de EIGEN bevolking in de Donbass met..... cluster ammunitie.
En wat denk je? Diezelfde metalen pijltjes die ze "wonderbaarlijk" genoeg vonden in de nep scenes in Bucha worden hier ook getoond. Afgeschoten door de Ukrainische Artillerie!! _O- _O-
En dat is al in 2014!!!
https://news.yahoo.com/su(...)usage-205747600.html
https://www.thedailybeast(...)lain-bucha-civilians

Tja het verhaal dat terugtrekkende Russische troepen dit zouden hebben gedaan is allang al ontkracht dus nu zeggen we gewoon dat de Artillerie dit deed.

Te doorzichtig voor woorden.!! :Y :Y
  dinsdag 26 april 2022 @ 09:14:08 #35
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_204542591
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 07:38 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Zeker nooit media gevolgd he?

Maar ik heb hier een mooi artikel over bombarderen van de EIGEN bevolking in de Donbass met..... cluster ammunitie.
En wat denk je? Diezelfde metalen pijltjes die ze "wonderbaarlijk" genoeg vonden in de nep scenes in Bucha worden hier ook getoond. Afgeschoten door de Ukrainische Artillerie!! _O- _O-
En dat is al in 2014!!!
https://news.yahoo.com/su(...)usage-205747600.html
https://www.thedailybeast(...)lain-bucha-civilians

Tja het verhaal dat terugtrekkende Russische troepen dit zouden hebben gedaan is allang al ontkracht dus nu zeggen we gewoon dat de Artillerie dit deed.

Te doorzichtig voor woorden.!! :Y :Y
In elk geval is Rusland de agressor. En in een oorlog maakt iedereen wel eens vuile handen. Ik ga er van uit dat Poetin daar ook rekening mee heeft gehouden toen hij met deze nutteloze oorlog in Oekrane begon. Los van of jou post wel of niet klopt.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushid sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_204543234
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 07:38 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Zeker nooit media gevolgd he?

Maar ik heb hier een mooi artikel over bombarderen van de EIGEN bevolking in de Donbass met..... cluster ammunitie.
En wat denk je? Diezelfde metalen pijltjes die ze "wonderbaarlijk" genoeg vonden in de nep scenes in Bucha worden hier ook getoond. Afgeschoten door de Ukrainische Artillerie!! _O- _O-
En dat is al in 2014!!!
https://news.yahoo.com/su(...)usage-205747600.html
https://www.thedailybeast(...)lain-bucha-civilians

Tja het verhaal dat terugtrekkende Russische troepen dit zouden hebben gedaan is allang al ontkracht dus nu zeggen we gewoon dat de Artillerie dit deed.

Te doorzichtig voor woorden.!! :Y :Y
Zeker nooit de media gevolgd? Hier heb ik een mooi artikel waarin de Russische geheime dienst het wil laten lijken alsof drugs gebruikende, nazistische Oekraense huurmoordenaars er opuit gestuurd zijn om de belangrijkste presentator van de Russische Staatstelevisie te vermoorden. Maar de persoon van de Russische geheime dienst die de foto in scene moest zetten heeft de opdracht niet helemaal begrepen en in plaats van 3 simkaarten staan er nu 3 kopietjes van de Sims op de foto van de 'vindplaats'.

quote:
The Sims of een simkaart? Russen blunderen met propagandavideo

Een video van de Russische veiligheidsdienst waarin te zien zou zijn hoe Oekraense spionnen worden opgepakt, zorgt voor hilariteit op sociale media. Experts melden dat het om een in scne gezette video gaat. De belangrijkste aanwijzing? Tussen de gevonden wapens en nazivlaggen ligt het videospel The Sims. "Ik denk oprecht dat dit is verward met een simkaart", schrijft Bellingcat-oprichter Eliot Higgins.



Op de Russische staatstelevisie zei president Vladimir Poetin gisteren dat de veiligheidsdienst FSB onlangs een moordpoging op de prominente televisiejournalist Vladimir Solovjov heeft verijdeld.

Poetin: dit is terreur
"Vanochtend heeft de Federale Veiligheidsdienst de activiteiten beindigd van een terroristische groepering die van plan was een beroemde Russische tv-journalist aan te vallen en te vermoorden", zei Poetin. "Ze zijn overgegaan op terreur, op het voorbereiden van het vermoorden van onze journalisten."

Niet veel later verscheen er een video van Rusland waarin de arrestatie van de Oekraense neonazi's en spionnen te zien zou zijn. BBC-journalist Francis Scarr bekeek deze video en zag iets opvallends. Tussen de gevonden voorwerpen zoals nazivlaggen, Oekraense paspoorten en afbeeldingen van Hitler, lagen ook drie hoesjes van het wereldberoemde videospel The Sims:

Even later tweet Scarr: "Wie had verwacht dat ze de Sims zo leuk zouden vinden?" Op sociale media wordt er vol hilariteit op de video gereageerd.

Reactie Bellingcat-oprichter
De oprichter van het kritische onderzoekscollectief Bellingcat, Eliot Higgins, reageert ook serieus op de beelden die door de Russische autoriteiten zijn vrijgegeven.

Hij gaat ervan uit dat 'een medewerker van de Federale Veiligheidsdienst de opdracht heeft gekregen om drie simkaartjes tussen de gevonden spullen te leggen'. De medewerker zou dit vervolgens hebben verward met het videospel The Sims.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)eonazi-simkaart-sims
Te doorzichtig voor woorden.!! :Y :Y
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_204543405
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 10:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Zeker nooit de media gevolgd? Hier heb ik een mooi artikel waarin de Russische geheime dienst het wil laten lijken alsof drugs gebruikende, nazistische Oekraense huurmoordenaars er opuit gestuurd zijn om de belangrijkste presentator van de Russische Staatstelevisie te vermoorden. Maar de persoon van de Russische geheime dienst die de foto in scene moest zetten heeft de opdracht niet helemaal begrepen en in plaats van 3 simkaarten staan er nu 3 kopietjes van de Sims op de foto van de 'vindplaats'.
[..]
Te doorzichtig voor woorden.!! :Y :Y
Dat zou heel goed kunnen maar is geen doorslaggevend bewijs dat het hier om een propaganda video gaat alleen omdat er spellen gevonden zijn.

Ik vindt het triester om je tegenstander te beschuldigen van cluster munitie terwijl Oekrainie dit al jaren gebruikt tegen haar eigen bevolking. :Y :Y :Y
pi_204543432
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 11:09 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Dat zou heel goed kunnen maar is geen doorslaggevend bewijs dat het hier om een propaganda video gaat alleen omdat er spellen gevonden zijn.

Ik vindt het triester om je tegenstander te beschuldigen van cluster munitie terwijl Oekrainie dit al jaren gebruikt tegen haar eigen bevolking. :Y :Y :Y
Alles wat uit de mond van Poetin of Lavrov komt is ongeloofwaardig. Rusland is verworden tot de clown van deze wereld en social media staat vol met grappen over hun. Jij maakt jezelf ook lachwekkend door die staatspropaganda hier te blijven posten, ongeacht hoe ongeloofwaardig die onzin ook is die je hier post.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_204543933
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 11:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Alles wat uit de mond van Poetin of Lavrov komt is ongeloofwaardig. Rusland is verworden tot de clown van deze wereld en social media staat vol met grappen over hun. Jij maakt jezelf ook lachwekkend door die staatspropaganda hier te blijven posten, ongeacht hoe ongeloofwaardig die onzin ook is die je hier post.
Dan lees je het toch niet.

Meer en meer journalisten zien de waarheid wat er is gebeurd sinds 2014 in Oekraine en veel van die journalisten worden ge-banned op de Westerse kanalen.
Dat zegt mij genoeg.
Maar blijf maar lekker wapens sturen naar Oekraine, die vallen vanzelf wel in Russische handen. ^O^ Lekker slim.

OORLOG IN OEKRANE Plan voor weggeven houwitsers wekt onvrede binnen landmacht
https://www.telegraaf.nl/(...)ede-binnen-landmacht

De pijn zit eveneens in het feit dat het per kanon een maand duurt om ze een grote beurt te geven. Vervolgens moeten ze worden ingeschoten. _O- _O- _O- _O-

Het personeel dat dit gaat doen, kan niet tegelijkertijd werken aan capaciteitsuitbreiding in eigen land. Daarnaast maken betrokkenen zich zorgen over het in Russische handen vallen van de geavanceerde pantserhouwitsers. „Als dat gebeurt, liggen ze een paar dagen later in stukken in Rusland en kunnen de Russen ze namaken”, aldus een betrokkene.

„Bij zo’n afweging moet je ook betrekken dat dit wapens zijn waarvoor een training van maanden nodig is.

Westerse wapens buitgemaakt op Oekrainische leger.
https://t.me/intelslava/2(...)tYmasX2h4d9qgYeX4BrE

https://t.me/intelslava/2(...)dAMNCIwIDZjDI79sUHq8

https://t.me/intelslava/2(...)aXfc5J-Vst1wdEoCjR-g
Selecting documents - Viktor Rudenko, born in 1964. The Ukrainian command is driving unprepared reservists into the most dangerous position, who have completed a short training course and immediately got to the front (front line - Ed.). Kyiv does not feel sorry for them.
  dinsdag 26 april 2022 @ 13:17:35 #40
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204544571
Juist.
Wat was de reden want deze oorlog ook weer?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204546046
Zelenski, the coke head.
Chileense Amerikaan in Oekraine werd opgepakt door de geheime dienst van Oekraine en doet een doekje open over het Zelensky regime en het netwerk waar hij in zit.

pi_204546306
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 16:16 schreef Schaamlap het volgende:
Zelenski, the coke head.
Chileense Amerikaan in Oekraine werd opgepakt door de geheime dienst van Oekraine en doet een doekje open over het Zelensky regime en het netwerk waar hij in zit.

Quote: "Oekrainisch leger is best Nato getrainde leger wat er op de aarde rondloopt, omdat ze vanwege de 8 jaar oorlog in Donbass, oorlogs ervaring hebben opgedaan en ze verliezen".

Over Mariupol: "De Azov gebruikte de burgers als schild, ziekenhuizen etc omdat ze de Russsiche minderheid haten en Mariupol is Russisch".

[ Bericht 5% gewijzigd door Schaamlap op 26-04-2022 17:02:08 ]
pi_204546573
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 06:59 schreef theguyver het volgende:

[..]
Volgens Rusland worden burgers door azov als human shield gebruikt.
Er zijn vele telegram video's te vinden, waarin burgers vertellen dat ze hun flatwoning uit moesten en met z'n allen naar de kelders onder flatgebouwen werden gedirigeerd. Het Oekraense leger nam posities in achter de ramen van de bovenste woonlagen met de bewoners onder in de kelders.
  dinsdag 26 april 2022 @ 17:36:32 #44
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204546701
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 17:15 schreef Nia het volgende:

[..]
Er zijn vele telegram video's te vinden, waarin burgers vertellen dat ze hun flatwoning uit moesten en met z'n allen naar de kelders onder flatgebouwen werden gedirigeerd. Het Oekraense leger nam posities in achter de ramen van de bovenste woonlagen met de bewoners onder in de kelders.
Dus dat is dus precies andersom nietwaar.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204551140
Brian Berletic, voormalig US marinier, over de situatie in Okeraine.


Over Bucha en de gedode burgers.

Over Bucha en gemartelde en gedode Russische gevangenen. Over gemartelde Oekrainische burgers. Over de oorlogsmisdadiger "cocaine" Zelensky,
pi_204560301
Nu ook bevestigd door de geliefde msn; Oekrane zit vol met nazi's/extreem rechtste groeperingen

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_204560330
Ook de Russen hebben zo nu en dan humor

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_204560371
Wat moet je hier nou van denken ?

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_204560390
Ze verkopen het door op de zwarte markt ?

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_204560407
Je kon er bijna op wachten :N

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_204560457
Onze Joodse Messiah heeft meer geld nodig, geef hem zijn war tax NU

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_204560483
Steek je hand in de lucht als je voor Azov bent

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_204560673
En dan verbaasd reageren waarom die neo nazi beschuldigen maar blijven komen

twitter


Zelfs de nbc bevestigd dit

Ukraine's Nazi problem is real, even if Putin's 'denazification' claim isn't

https://www.nbcnews.com/t(...)laim-war-ncna1290946
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 27 april 2022 @ 23:34:27 #54
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204560892
quote:
17s.gif Op woensdag 27 april 2022 23:12 schreef Ali_boo het volgende:
En dan verbaasd reageren waarom die neo nazi beschuldigen maar blijven komen

[ twitter ]

Zelfs de nbc bevestigd dit

Ukraine's Nazi problem is real, even if Putin's 'denazification' claim isn't

https://www.nbcnews.com/t(...)laim-war-ncna1290946
In de Oekrane staat die meer bekend als vrijheidsstrijder dan een nazi, ja hij vocht tegen Rusland en had een dealtje gemaakt met duitsland, maar goed die knakker is in de jaren 50 van de vorige eeuw al om zeep geholpen meen ik.
Maar goed Poetin is ex KGB en hij heeft nu ook een aantal bataljons van verschillende landen en regio's in gezet met een nogal ongure achtergrond, dus leuk dat Rusland met een boos vingertje gaat wijzen daarna.
Kijk bijvoorbeeld naar de Tsjetsjenen en de Wagner divisie als je dan denazification wil doen begin dan ook eerst ff intern dan een ander soeverein land binnen te vallen.
Want tig landen op de wereld hebben wel nazi's of nazi wannabee rondlopen, maar daar hoor je ze niet over.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204560917
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 23:34 schreef theguyver het volgende:

[..]
In de Oekrane staat die meer bekend als vrijheidsstrijder dan een nazi, ja hij vocht tegen Rusland en had een dealtje gemaakt met duitsland, maar goed die knakker is in de jaren 50 van de vorige eeuw al om zeep geholpen meen ik.
Maar goed Poetin is ex KGB en hij heeft nu ook een aantal bataljons van verschillende landen en regio's in gezet met een nogal ongure achtergrond, dus leuk dat Rusland met een boos vingertje gaat wijzen daarna.
Kijk bijvoorbeeld naar de Tsjetsjenen en de Wagner divisie als je dan denazification wil doen begin dan ook eerst ff intern dan een ander soeverein land binnen te vallen.
Want tig landen op de wereld hebben wel nazi's of nazi wannabee rondlopen, maar daar hoor je ze niet over.
Wedden dat je van de rest geen enkele reactie op deze post gaat krijgen?
Het enige wat telt in deze reeks is dat alle Oekraners nazi's zijn en de rest van de oorlog boeit hun niet.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator donderdag 28 april 2022 @ 00:05:33 #56
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204561161
quote:
8s.gif Op woensdag 27 april 2022 22:57 schreef Ali_boo het volgende:
Onze Joodse Messiah heeft meer geld nodig, geef hem zijn war tax NU

[ twitter ]
Waarom vind jij het nodig het feit dat hij Joods is te benoemen? Wat is de relevantie daarvan?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_204561339
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 00:05 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Waarom vind jij het nodig het feit dat hij Joods is te benoemen? Wat is de relevantie daarvan?
Doe maar niet

[ Bericht 31% gewijzigd door Ali_boo op 28-04-2022 10:47:23 ]
  donderdag 28 april 2022 @ 01:27:19 #58
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204561458
https://www.google.com/am(...)a-attack-uk-ukraine/

Lekker dan...
Elke oorlog overal ter wereld word uitgevochten met Russische wapens, en daar hoor je niemand over.


Hieronder heb ik van RT geen linkje sorry.

President warns that Russia won’t hesitate to use ‘weapons that no other country’ possesses to defend itself

Russian President Vladimir Putin has warned outside forces against interfering in the Ukrainian conflict, promising a “lightning-speed” response to such actions, with the use of Moscow’s most advanced weaponry.

Putin was speaking to lawmakers in Moscow on Wednesday.

“If someone decides to intervene in the ongoing events from the outside and create unacceptable strategic threats to us, they should know that our response to those oncoming blows will be swift, lightning-fast,” he explained.

“We have all the tools to do this. Tools that no one except us can brag about. But we’re not going to brag. We’ll use them if such a need arises,” the president added, without specifying which tools could be deployed.

Russian authorities have already made all the necessary decisions to prepare for such a response, he added.

Last week, Moscow successfully tested its state-of-the-art RS-28 Sarmat inter-continental ballistic missile. The new nuclear-capable weapon can carry several Avangard hypersonic gliders, which are said to be able to bypass any existing air defenses due to their extreme speed and ability to make constant maneuvers during their flight.

Unlike Russia, the US and its NATO allies currently have no hypersonic weapons in service. For now, at least.

Western countries have been actively supplying Kiev with weapons, including anti-tank and anti-aircraft missile systems, armored vehicles and howitzers, since the start of the conflict with Russia. They have also imposed harsh sanctions aimed at reducing Russia’s ability to fund its military campaign.


[ Bericht 75% gewijzigd door theguyver op 28-04-2022 01:33:02 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 28 april 2022 @ 01:58:22 #59
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204561479
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204561648
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 23:34 schreef theguyver het volgende:

[..]
In de Oekrane staat die meer bekend als vrijheidsstrijder dan een nazi, ja hij vocht tegen Rusland en had een dealtje gemaakt met duitsland, maar goed die knakker is in de jaren 50 van de vorige eeuw al om zeep geholpen meen ik.
Maar goed Poetin is ex KGB en hij heeft nu ook een aantal bataljons van verschillende landen en regio's in gezet met een nogal ongure achtergrond, dus leuk dat Rusland met een boos vingertje gaat wijzen daarna.
Kijk bijvoorbeeld naar de Tsjetsjenen en de Wagner divisie als je dan denazification wil doen begin dan ook eerst ff intern dan een ander soeverein land binnen te vallen.
Want tig landen op de wereld hebben wel nazi's of nazi wannabee rondlopen, maar daar hoor je ze niet over.
Omdat in andere landen er geen leger te vinden is waar 40% ervan Nazi aanhangers zijn misschien?
pi_204561652
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 01:27 schreef theguyver het volgende:
https://www.google.com/am(...)a-attack-uk-ukraine/

Lekker dan...
Elke oorlog overal ter wereld word uitgevochten met Russische wapens, en daar hoor je niemand over.

Hieronder heb ik van RT geen linkje sorry.

President warns that Russia won’t hesitate to use ‘weapons that no other country’ possesses to defend itself

Russian President Vladimir Putin has warned outside forces against interfering in the Ukrainian conflict, promising a “lightning-speed” response to such actions, with the use of Moscow’s most advanced weaponry.

Putin was speaking to lawmakers in Moscow on Wednesday.

“If someone decides to intervene in the ongoing events from the outside and create unacceptable strategic threats to us, they should know that our response to those oncoming blows will be swift, lightning-fast,” he explained.

“We have all the tools to do this. Tools that no one except us can brag about. But we’re not going to brag. We’ll use them if such a need arises,” the president added, without specifying which tools could be deployed.

Russian authorities have already made all the necessary decisions to prepare for such a response, he added.

Last week, Moscow successfully tested its state-of-the-art RS-28 Sarmat inter-continental ballistic missile. The new nuclear-capable weapon can carry several Avangard hypersonic gliders, which are said to be able to bypass any existing air defenses due to their extreme speed and ability to make constant maneuvers during their flight.

Unlike Russia, the US and its NATO allies currently have no hypersonic weapons in service. For now, at least.

Western countries have been actively supplying Kiev with weapons, including anti-tank and anti-aircraft missile systems, armored vehicles and howitzers, since the start of the conflict with Russia. They have also imposed harsh sanctions aimed at reducing Russia’s ability to fund its military campaign.

Datzelfde heeft Amerika onlangs verklaard dat het zal ingrijpen als haar bestaan wordt bedreigd,
Heel normaal voor supermachten.
  donderdag 28 april 2022 @ 07:06:10 #62
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204561671
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 06:51 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Omdat in andere landen er geen leger te vinden is waar 40% ervan Nazi aanhangers zijn misschien?
40% nog wel, hoe kom je bij dat nummer heb je iedereen nagevraagd of ze een nazi zijn?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 28 april 2022 @ 07:07:29 #63
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204561675
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 06:54 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Datzelfde heeft Amerika onlangs verklaard dat het zal ingrijpen als haar bestaan wordt bedreigd,
Heel normaal voor supermachten.
Ahhh Oki dus Oekrane heeft Rusland bedreigd?

Want tot dusver is de enige die dreigementen maakt Rusland..

Vind je dat netjes?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204561680
https://www.ad.nl/buitenl(...)urgerdoden~ac7ee722/
Sinds de Russische inval in Oekrane is voor miljarden aan olie, gas en kolen in de haven van Rotterdam gearriveerd. Het gaat in de eerste twee maanden van de oorlog om een bedrag van 2,8 miljard euro dat via de Maasvlakte en de Rotterdamse haven Europa is binnengekomen.

Dat komt naar voren in een woensdag verschenen onderzoek van het Finse onderzoekscentrum voor Energie en Schone Lucht (CREA). De grootste gebruiker van Russische fossiele brandstoffen is Duitsland, dat sinds het begin van de oorlog voor 9,1 miljard euro importeerde. Itali (6,9 miljard) en China (6,7 miljard) volgen. Nederland staat met 5,6 miljard euro op de vierde plek van wereldwijde grootgebruikers.

De onderzoekers schatten dat Rusland gedurende de oorlog 63 miljard euro heeft verdiend met de brandstoffen die via pijpleidingen en olietankers werden gexporteerd. Verreweg het grootste deel (71 procent) ging naar Europa en geen enkele andere haven ter wereld verwerkte zoveel Russische olie, gas en kolen als Rotterdam, melden de onderzoekers.
===========
Schijnheilige Westen in optima forma.
Lekker oorlogje kijken in de warme (met Russisch gas) verwarmde huiskamer en lekker schelden op die Russen. _O-

En dan nog die schlemiel van een Boris Johnson.
https://news.sky.com/stor(...)is-suggests-12599462
UK has imported 220 million of Russian oil since Ukraine war outbreak, analysis suggests
  donderdag 28 april 2022 @ 07:13:30 #65
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204561692
Ik vind wel knap dat dus Finland Zweden en dus nu GB Rusland dus danig dreigement zijn voor het bestaan van Rusland, ik vind dat best knap vooral van Finland wat dus door Rusland ingeschat is dat het met hun 4 miljoen inwoners zonder nucleair arsenaal en klein leger Rusland de baas kan zijn...

Oh wacht als we terug kijken naar WW2 hebben ze inderdaad een behoorlijk pak slaag gegeven..

Maar het is geen WW2.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204561699
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 07:13 schreef theguyver het volgende:
Ik vind wel knap dat dus Finland Zweden en dus nu GB Rusland dus danig dreigement zijn voor het bestaan van Rusland, ik vind dat best knap vooral van Finland wat dus door Rusland ingeschat is dat het met hun 4 miljoen inwoners zonder nucleair arsenaal en klein leger Rusland de baas kan zijn...

Oh wacht als we terug kijken naar WW2 hebben ze inderdaad een behoorlijk pak slaag gegeven..

Maar het is geen WW2.
Misschien eens meer luisteren naar de specialisten dan naar de NOS. :W
William Scott Ritter Jr. (born July 15, 1961) is a former United States Marine Corps intelligence officer. He served with the United Nations implementing arms control treaties, with General Norman Schwarzkopf in the Persian Gulf during Operation Desert Storm, and in Iraq, overseeing the disarmament of weapons of mass destruction (WMD), as a United Nations weapons inspector, from 1991 to 1998. He later became a critic of United States foreign policy in the Middle East. Following a 2011 law enforcement sting operation, he was convicted of unlawful contact with a minor and five other charges that resulted in two years of incarceration
  donderdag 28 april 2022 @ 07:31:13 #67
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204561734
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 07:16 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Misschien eens meer luisteren naar de specialisten dan naar de NOS. :W
William Scott Ritter Jr. (born July 15, 1961) is a former United States Marine Corps intelligence officer. He served with the United Nations implementing arms control treaties, with General Norman Schwarzkopf in the Persian Gulf during Operation Desert Storm, and in Iraq, overseeing the disarmament of weapons of mass destruction (WMD), as a United Nations weapons inspector, from 1991 to 1998. He later became a critic of United States foreign policy in the Middle East. Following a 2011 law enforcement sting operation, he was convicted of unlawful contact with a minor and five other charges that resulted in two years of incarceration
Dit heeft geen fuck te maken met het feit dat Rusland Oekrane binnen valt met een bullshit reden en dat Rusland nou alles en iedereen gaat bedreigen met nukes en bombarderen omdat ze wapens leveren terwijl ze zelf de grootste leverancier zijn van elk gewapend conflict ter wereld.
Daarnaast ziet Rusland dus zoals jij het zegt deze landen als dreigement voor hun bestaan, hoe dan het land is immens heeft een enorm leger en een nucleair wapenarsenaal wat het grootste is ter wereld, juist ja een echte dreiging voor hun bestaan.

Rusland heeft nu door deze bullshit oorlog zichzelf gewoon enorm te kijk gezet, vooral hoe corrupt het leger wel niet is, en hoe zijn leiders het land besturen.
Je haalt continu punten aan waarbij Rusland zelf slechter uit de bus komt.

Georgi was zeker ook een erge bedreiging voor Rusland.
Tsjetsjenie ook en nu staat Moldavi ook al op het lijstje..

Sinds gisteren heeft Rusland de gas toevoer naar Polen al stil gelegd..
En die hebben zoiets van .. boeiend flikker op bullebak!

En heel bijzonder dat je zo erg probeert alles goed te praten wat het land allemaal wel niet doet..

Waarom?
We lezen met dat je al niet meer welkom bent in Rusland voor dingen wat je zelf hier post want jijzelf word al als dreiging gezien.

Ik vind het wel heel bijzonder.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204562442
quote:
Britse minister: overwinning Oekrane voor Westen noodzakelijk
De Britse minister van Buitenlandse Zaken, Liz Truss, heeft in een toespraak onder meer gezegd dat Rusland "volledig uit Oekrane moet vertrekken". Ze vindt een overwinning van het belaagde land "voor het Westen strategisch noodzakelijk".

De BBC noemt de toespraak die Truss in Londen gaf "de duidelijkste verklaring van de oorlogsdoelen van het Verenigd Koninkrijk tot nu toe". Met haar uitspraken impliceert de buitenlandminister volgens de Britse omroep "dat Rusland ook moet vertrekken uit eerder bezette en geannexeerde gebieden zoals de Krim en delen van de Donbas-regio".

Truss wil verder dat het Westen meer wapens stuurt naar landen die bedreigd worden door Rusland. "We moeten ervoor zorgen dat, naast Oekrane, ook landen als Moldavi en Georgi de veerkracht en capaciteiten hebben om hun soevereiniteit en vrijheid te behouden."
https://www.rtlnieuws.nl/(...)gasleiding-bulgarije
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_204562459
quote:
De Britse minister van Defensie, Ben Wallace, heeft gewaarschuwd dat de Russische president Vladimir Poetin zijn troepen kan bevelen zich te versterken en in te graven. Hij is van mening dat de Russen een 'kankerachtige gezwel' in Oekrane kunnen worden.

Tegen Sky News zegt Wallace dat het Verenigd Koninkrijk Oekrane steunt om Rusland volledig uit Oekrane te verdrijven. Daarbij sloot Wallace niet uit Oekrane te steunen bij het heroveren van de Krim, die Rusland in 2014 annexeerde.
https://www.ad.nl/buitenl(...)sdolfijnen~ac7ee722/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_204562935
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 09:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Veel bla bla bla bla gehalte.

Maar wel lekker Russische olie kopen. _O- _O- _O-
pi_204562948
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 07:31 schreef theguyver het volgende:

[..]
Dit heeft geen fuck te maken met het feit dat Rusland Oekrane binnen valt met een bullshit reden en dat Rusland nou alles en iedereen gaat bedreigen met nukes en bombarderen omdat ze wapens leveren terwijl ze zelf de grootste leverancier zijn van elk gewapend conflict ter wereld.
Daarnaast ziet Rusland dus zoals jij het zegt deze landen als dreigement voor hun bestaan, hoe dan het land is immens heeft een enorm leger en een nucleair wapenarsenaal wat het grootste is ter wereld, juist ja een echte dreiging voor hun bestaan.

Rusland heeft nu door deze bullshit oorlog zichzelf gewoon enorm te kijk gezet, vooral hoe corrupt het leger wel niet is, en hoe zijn leiders het land besturen.
Je haalt continu punten aan waarbij Rusland zelf slechter uit de bus komt.

Georgi was zeker ook een erge bedreiging voor Rusland.
Tsjetsjenie ook en nu staat Moldavi ook al op het lijstje..

Sinds gisteren heeft Rusland de gas toevoer naar Polen al stil gelegd..
En die hebben zoiets van .. boeiend flikker op bullebak!

En heel bijzonder dat je zo erg probeert alles goed te praten wat het land allemaal wel niet doet..

Waarom?
We lezen met dat je al niet meer welkom bent in Rusland voor dingen wat je zelf hier post want jijzelf word al als dreiging gezien.

Ik vind het wel heel bijzonder.
Ik vind het heel bijzonder dat je ongefundeerde bullshit blijft spugen, Heeeeeel bijzonder... :Y ^O^
  donderdag 28 april 2022 @ 11:40:47 #72
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_204563329
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 10:58 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Ik vind het heel bijzonder dat je ongefundeerde bullshit blijft spugen, Heeeeeel bijzonder... :Y ^O^
Grappig, zo zien een aantal users hier jouw bijdragen ook.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_204564874
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 11:40 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Grappig, zo zien een aantal users hier jouw bijdragen ook.
Ja grappig he,,,

https://t.me/intelslava/2(...)XgI-jJP4yVzYAedbXsP0
More than 3,000 captured Ukrainian soldiers are in the DPR - (bron) representative of the DPR army Basurin

Wat best kan kloppen als je ziet hoe snel ze zich overgeven...
https://t.me/intelslava/2(...)klaDqUhjfbglDHb0M48Y
Another batch of hohols near Izyum, with their heads held high, headed for captivity to Russian units.

https://t.me/intelslava/2(...)X9324_b66OrsoupDYDiQ
According to the SVR (Russian foreign intelligence agency), Poland is preparing the annexation of western Ukraine under the guise of "historical reunification." Options for the entry of Polish troops into Western Ukraine were openly discussed in Europe back in March, when the United States made it clear that they would not openly participate in such an operation, but would not mind if Poland with a "group of countries" occupied Western Ukraine.

Dan raakt Coke Zelensky nog meer land kwijt.
  donderdag 28 april 2022 @ 14:36:33 #74
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204565097
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:11 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Ja grappig he,,,

https://t.me/intelslava/2(...)XgI-jJP4yVzYAedbXsP0
More than 3,000 captured Ukrainian soldiers are in the DPR - (bron) representative of the DPR army Basurin

Wat best kan kloppen als je ziet hoe snel ze zich overgeven...
https://t.me/intelslava/2(...)klaDqUhjfbglDHb0M48Y
Another batch of hohols near Izyum, with their heads held high, headed for captivity to Russian units.

https://t.me/intelslava/2(...)X9324_b66OrsoupDYDiQ
According to the SVR (Russian foreign intelligence agency), Poland is preparing the annexation of western Ukraine under the guise of "historical reunification." Options for the entry of Polish troops into Western Ukraine were openly discussed in Europe back in March, when the United States made it clear that they would not openly participate in such an operation, but would not mind if Poland with a "group of countries" occupied Western Ukraine.

Dan raakt Coke Zelensky nog meer land kwijt.
Hahahahahahahaha nee.
De oorlog zou paar dagen duren.
Welke dag is het ook weer?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 28 april 2022 @ 15:08:13 #75
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204565384
BTW dat gedram over dat Europa en de VS wapens leveren aan Rusland is ook zinloos.
Ze hebben zelf de meeste tanks en overige voertuigen geleverd aan Oekrane door zelf deze achter te laten en weg te rennen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204565433
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:36 schreef theguyver het volgende:

[..]
Hahahahahahahaha nee.
De oorlog zou paar dagen duren.
Welke dag is het ook weer?
Van flatten the curve naar flatten the kurva's in 2 jaar.
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_204565792
quote:
Biden wil bevroren Russische tegoeden aan Oekrane geven
De Amerikaanse president Joe Biden wil bevroren tegoeden van Russische oligarchen aan Oekrane geven. Het geld kan vervolgens door de regering in Kiev worden gebruikt voor het herstel van schade veroorzaakt door de Russische invasie. De VS en Europese bondgenoten hebben sinds het begin van de oorlog zo'n 30 miljard dollar aan bezittingen in beslag genomen. Naast geld gaat het ook om bijvoorbeeld jachten, vastgoed en kunst.

Het voorstel maakt deel uit van een groter pakket aan maatregelen die de Verenigde Staten willen nemen om Moskou te straffen voor de invasie in Oekrane.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)gasleiding-bulgarije
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 28 april 2022 @ 16:11:23 #78
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_204565889
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 14:11 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Ja grappig he,,,

https://t.me/intelslava/2(...)XgI-jJP4yVzYAedbXsP0
More than 3,000 captured Ukrainian soldiers are in the DPR - (bron) representative of the DPR army Basurin

Wat best kan kloppen als je ziet hoe snel ze zich overgeven...
https://t.me/intelslava/2(...)klaDqUhjfbglDHb0M48Y
Another batch of hohols near Izyum, with their heads held high, headed for captivity to Russian units.

https://t.me/intelslava/2(...)X9324_b66OrsoupDYDiQ
According to the SVR (Russian foreign intelligence agency), Poland is preparing the annexation of western Ukraine under the guise of "historical reunification." Options for the entry of Polish troops into Western Ukraine were openly discussed in Europe back in March, when the United States made it clear that they would not openly participate in such an operation, but would not mind if Poland with a "group of countries" occupied Western Ukraine.

Dan raakt Coke Zelensky nog meer land kwijt.
Dat soort ongefundeerde bullshit ja.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_204566513
quote:
Rusland heeft opnieuw een waarschuwing naar het Westen gestuurd. ,,Stel ons geduld niet verder op de proef'', maakt de woordvoerster van het Russische ministerie van Buitenlandse Zaken duidelijk.

In de voorbije dagen zijn er verschillende aanvallen uitgevoerd op Russische doelwitten die niet zo heel ver van de Oekraense grens liggen. Oekrane eiste de verantwoordelijkheid niet officieel op, maar noemde de incidenten wel 'gepaste wraak'. De Britse minister van Defensie Ben Wallace voegde er nog aan toe dat Oekrane het recht heeft om strategische doelwitten in Rusland te bombarderen.

,,In het Westen moedigen ze Kiev openlijk aan om Rusland aan te vallen met wapens die ze van NAVO-landen gekregen hebben'', aldus Maria Zakharova. ,,Als dit zo doorgaat, zal er een stevig antwoord van ons komen. Ik zou willen aanraden om ons geduld niet verder op de proef te stellen.'' Zakharova noemde de Oekraense president Volodymyr Zelenskiy tot slot nog een 'poppetje dat gebruikt wordt door het Westen'.

Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 28 april 2022 @ 17:41:04 #80
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204566764
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 15:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Nice, nou ja, er zijn al 5 oligarchen in de afgelopen weken toevallig overleden.
Dus beter dat dit geld dan maar aan mensen die het nodig hebben verdeeld word.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 28 april 2022 @ 17:42:26 #81
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204566782
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 17:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

En dan maar doen lijken alsof Rusland het slachtoffer is in deze oorlog vredesmissie.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204568642
quote:
Biden wil militaire hulp aan Oekrane fors opschroeven en 33 miljard dollar uittrekken
De Amerikaanse president Joe Biden heeft het Congres donderdag om 33 miljard dollar gevraagd voor steun aan Oekrane in de strijd tegen de Russische invasietroepen in het zuiden en het oosten van het land. Dat is een verveelvoudiging van het bedrag dat de VS tot dusver al beschikbaar hebben gesteld. Verreweg het grootste deel, ongeveer 20 miljard dollar, is rechtstreeks bestemd voor militaire doeleinden.
Daarnaast wordt 8,5 miljard uitgetrokken voor economische hulp en 3 miljard voor humanitaire hulp.

"Dit voorstel is nodig ter ondersteuning van Oekrane in zijn strijd voor vrijheid", zei Biden in het Witte Huis. "De kosten van die strijd zijn niet gering, maar bezwijken onder agressie zal nog veel duurder uitvallen."
https://www.rtlnieuws.nl/(...)gasleiding-bulgarije
Een paar uur nadat Rusland waarschuwde dat er een 'stevig antwoord' zou komen aan landen die Oekrane
blijven helpen, beloofd Biden nog meer militaire steun. Dit maal nog eens 33 miljard _O_
Zulke bedragen zijn echt ongehoord. Ben benieuwd wat dat 'stevige Russische antwoord' gaat worden.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_204570833
twitter
  vrijdag 29 april 2022 @ 05:27:28 #84
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_204572969
quote:
8s.gif Op woensdag 27 april 2022 22:57 schreef Ali_boo het volgende:
Onze Joodse Messiah heeft meer geld nodig, geef hem zijn war tax NU

[ twitter ]
Ik snap het even niet meer. Oekraine is een nazi-bolwerk onder leiding van een Jood?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_204573008
https://www.bloomberg.com(...)e-payments-to-russia

Ten European companies have already opened the accounts at Gazprombank needed to meet Russia’s payment demands, the person said.

En als verschrikte haasjes gaan alle EU landen over op betalingen in Roebels.
Wat een heldhaftig antwoord van de EU. _O- _O- _O- _O-
pi_204573018
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 20:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Een paar uur nadat Rusland waarschuwde dat er een 'stevig antwoord' zou komen aan landen die Oekrane
blijven helpen, beloofd Biden nog meer militaire steun. Dit maal nog eens 33 miljard _O_
Zulke bedragen zijn echt ongehoord. Ben benieuwd wat dat 'stevige Russische antwoord' gaat worden.
Gaat niet helpen, maar blijkbaar is het helpen van Nazi's belangrijker dan je eigen volk, zoals ook voor vele EU landen.
Miljarden voor wapentuig en zoveel ouderen en kinderen die hulp nodig hebben.

Maar als je zulke leiders "kiest".....een van de slechtste ministers die Duitsland ooit heeft gekend, berucht om haar fouten. Je gaat haast denken dat dit soort missers express op deze posten worden gezet zodat ze als een goed getrainde marionet alles doen wat de US hen influistert...
https://www.dw.com/en/mos(...)ommission/a-49477985
Only one third of Germans believe their defense minister, Ursula von der Leyen, is a good choice to lead the EU Commission, according to a survey. Many believe the state is too lenient with Neo-Nazis. (2019)
pi_204573036
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 06:13 schreef Schaamlap het volgende:

Wat een heldhaftig antwoord van de EU. _O- _O- _O- _O-
Helaas zijn we nog wat te afhankelijk van fossiel.

Dat jij niet wilt begrijpen dat bij minder energie toevoer onze economie knarsend tot stilstand zal komen is weer exemplarisch voor de logica die recalcitranten aanhouden.
  vrijdag 29 april 2022 @ 07:38:27 #88
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204573174
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 06:25 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Gaat niet helpen, maar blijkbaar is het helpen van Nazi's belangrijker dan je eigen volk, zoals ook voor vele EU landen.
Miljarden voor wapentuig en zoveel ouderen en kinderen die hulp nodig hebben.

Maar als je zulke leiders "kiest".....een van de slechtste ministers die Duitsland ooit heeft gekend, berucht om haar fouten. Je gaat haast denken dat dit soort missers express op deze posten worden gezet zodat ze als een goed getrainde marionet alles doen wat de US hen influistert...
https://www.dw.com/en/mos(...)ommission/a-49477985
Only one third of Germans believe their defense minister, Ursula von der Leyen, is a good choice to lead the EU Commission, according to a survey. Many believe the state is too lenient with Neo-Nazis. (2019)
Het helpt de Russen vooral dat door je zogenaamde bestrijden van nazi's jezelf te gedragen als de grootste nazi.
De Z het symbool wat op de tank staat word nu al als een soortgelijk symbool beschouwd.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204573277
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 07:38 schreef theguyver het volgende:

De Z het symbool wat op de tank staat word nu al als een soortgelijk symbool beschouwd.
haha wat gaan we doen ?
Ons alfabet aanpassen ? :') :') :')
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  vrijdag 29 april 2022 @ 08:16:24 #90
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204573429
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 07:57 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
haha wat gaan we doen ?
Ons alfabet aanpassen ? :') :') :')
Nou ik dacht meer aan de ban op alle Zorro artikelen. :P

Mensen gebruiken de Z om hun support aan Rusland aan te tonen.

De Russen gebruikten de Z op hun tanks en voorruiten voor wel leger onderdeel het bestemd is en waar het ingezet werd.


BTW kleine update over de Russische tactieken is dat ze nu een nieuwe generaal hebben aangesteld en dus weer van tactiek zijn gewisseld door veel meer artillerie te gebruiken aangezien het een ander terrein is waar men vecht en de aanvoer is nu veel beter.
Dus de tank beweging die eerder werd voorspeld door de YouTuber in de OP word nu ook daadwerkelijk uitgevoerd, of de Oekraners daar iets tegen kunnen doen zullen we de komende dagen zien.

Men verwacht dat Rusland voor 9mei een streven heeft om de donbas volledig veroverd te hebben.

Want 9 mei is de dag dat de overwinning op Duitsland daar gevierd word en men gooit nu alles op alles om dat doel te bereiken.
En het maakt hun niet uit hoeveel het kost.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204573611
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 07:38 schreef theguyver het volgende:

De Z het symbool wat op de tank staat word nu al als een soortgelijk symbool beschouwd.
En moeten wij nu het Azov nazi symbool gaan verheerlijken ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  vrijdag 29 april 2022 @ 08:42:24 #92
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204573642
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 08:39 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
En moeten wij nu het Azov nazi symbool gaan verheerlijken ?
Niet.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 29 april 2022 @ 13:22:02 #93
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204576836
https://9gag.com/gag/aKmYr0b?ref=android

We are Hitler :D
En als men niet kan winnen in de Oekrane dan word ww3 gestart.

Hoe kan je ww3 starten als je niet eens kan winnen van Oekrane..


Het antwoord zal dan zijn de wapens gebruiken waarmee men daar al dreigen..

Dus... Rusland dames en heren..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204577346
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 08:39 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
En moeten wij nu het Azov nazi symbool gaan verheerlijken ?
ik hoorde op het journaal dat zij the good guys zijn :')
pi_204577790
twitter
pi_204578979
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:02 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
ik hoorde op het journaal dat zij the good guys zijn :')
Onze beleidsmakers maken zich hier druk over de steeds groter wordende dreiging van extreem rechts, https://www.ad.nl/binnenl(...)an-aanslag~af71a74e/ terwijl we een land militair steunen dat nota bene extreem rechtse onderdelen in haar Nationale Garde heeft. :')
  vrijdag 29 april 2022 @ 16:36:47 #97
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204579191
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:02 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
ik hoorde op het journaal dat zij the good guys zijn :')
Linkje?
Of bedoelden ze de verdedigers van Marioepol, want er zit niet alleen een gedeelte van azov daar maar ook andere regimenten.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204584186
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 06:46 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Helaas zijn we nog wat te afhankelijk van fossiel.

Dat jij niet wilt begrijpen dat bij minder energie toevoer onze economie knarsend tot stilstand zal komen is weer exemplarisch voor de logica die recalcitranten aanhouden.
Dat heet asociaal van 2 walletjes eten.
Oftewel: hypocriet!
pi_204584200
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:36 schreef weetjewel5 het volgende:
[ twitter ]
USA, Canada en de UK trainen al vanaf 2014 die rechts radicale aso's.
De zogenaamde verlichte westerse democratische landen. :r
Helpt alleen niets; ze worden aan alle kanten in de pan gehakt.

https://t.me/intelslava/2(...)1nGiyOCDzGCNeWhaJr0U
Ukrainian channels confirmed the information

"More than a thousand soldiers of the Armed Forces of Ukraine and the National Guard are doomed to death near the Oskol reservoir in the Kharkiv region. The command refused to release the units of the 1st brigade of the NSU, which had previously tried to advance on Izyum. The Russian army has pressed them to the water and is methodically destroying them"

https://t.me/intelslava/2(...)IpA4zsdU2sowxOg0UigU
From what I read there are a large number of Ukrainian forces at risk of being completely surrounded in Olexandrivka. Their situation is bad and they only have communication with the rest of the AFU through a small corridor along the coast, whether this corridor is still open I don't know.
There is talk of up to 1000 Ukrainian soldiers trapped.

https://t.me/intelslava/2(...)bguNcow5JfGUELxkb8XU
Elke dag worden er meer en meer westerse wapens veroverd die achtergelaten zijn door de Oekrainiers.
pi_204584246
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 07:31 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Dat heet asociaal van 2 walletjes eten.
Oftewel: hypocriet!
Dat heet westers pragmatisme, niets asociaals aan.

Niet hypocriet gewoon dom dat we niet eerder met een energie transitie bezig waren, vieze linkse hobbies zijn dat.
pi_204587890
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_204590128
Lol de ironie... :') een Pentagon woordvoerder die emotioneel wordt bij het zien van Oorlogsbeelden

https://www.hln.be/video/(...)lden-oekraine-300663

Wat een huichelaars. :r
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_204590765
Begin deze week kwam Rusland met meerdere waarschuwingen en bedreigingen. Zo zou ieder land dat Rusland uit bleef dagen door Oekrane met wapens te bevoorraden, een snelle militaire tegenreactie kunnen verwachten van de Russen. Ook werden de NAVO en hun bondgenoten bedreigt met nucleaire maatregelen en zou er een derde wereldoorlog dreigen voor Oekrane en al hun bondgenoten.

En direct daarna kreeg Oekrane meer wapens geleverd dan ooit. Amerika begon met 30 miljard aan militaire steun, Nederland leverde zijn zwaarste wapens, Duitsland voor het eerst zware wapens, Polen met een paar honderd tanks en tenslotte kwam Macron vandaag ook nog met hun grootste levering ooit.

Het is duidelijk dat de rest van de wereld lacht om de debiele uitspraken van Lavrov en Poetin. Niemand neemt dat apenland meer serieus.

@Schaamlap Het gaat nog steeds toppie met Rusland volgens jou?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 30 april 2022 @ 20:39:52 #104
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204591472
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 19:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Begin deze week kwam Rusland met meerdere waarschuwingen en bedreigingen. Zo zou ieder land dat Rusland uit bleef dagen door Oekrane met wapens te bevoorraden, een snelle militaire tegenreactie kunnen verwachten van de Russen. Ook werden de NAVO en hun bondgenoten bedreigt met nucleaire maatregelen en zou er een derde wereldoorlog dreigen voor Oekrane en al hun bondgenoten.

En direct daarna kreeg Oekrane meer wapens geleverd dan ooit. Amerika begon met 30 miljard aan militaire steun, Nederland leverde zijn zwaarste wapens, Duitsland voor het eerst zware wapens, Polen met een paar honderd tanks en tenslotte kwam Macron vandaag ook nog met hun grootste levering ooit.

Het is duidelijk dat de rest van de wereld lacht om de debiele uitspraken van Lavrov en Poetin. Niemand neemt dat apenland meer serieus.

@:schaamlap Het gaat nog steeds toppie met Rusland volgens jou?
Rusland kan alleen nog maar dreigen met wat ze hebben en dat is hun luchtmacht en nukes, en aan hun volk laten ze alleen maar doen lijken dat de rest van de wereld gemeen doet tegen Rusland..
Dat terwijl ze alles en iedereen misselijk lopen te maken met dreigementen..
Ik vind het sneu voor de gewone burgers en de conscripts ze hebben gewoon geen keuze en worden overspoeld door propaganda, zoals hierboven te lezen is.
En Idd als Rusland echt een stoomwals is dan hadden ze allang Kiev ingenomen of op zijn minst de helft van Oekrane, ze maken nu pas vorderingen omdat het terrein en tactiek anders is.

De oorlog is verschrikkelijk en ontzettend zinloos voor alles en iedereen..
Bah.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 30 april 2022 @ 21:20:16 #105
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204591928
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 18:48 schreef UncleScorp het volgende:
Lol de ironie... :') een Pentagon woordvoerder die emotioneel wordt bij het zien van Oorlogsbeelden

https://www.hln.be/video/(...)lden-oekraine-300663

Wat een huichelaars. :r
En dat mag niet?
BTW de eerste die ik zie..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204594999
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 08:02 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Dat heet westers pragmatisme, niets asociaals aan.

Niet hypocriet gewoon dom dat we niet eerder met een energie transitie bezig waren, vieze linkse hobbies zijn dat.
Dat we van de olie en het gas af moeten ben ik mee eens maar dat gaat de eerste 75 jaar nog niet gebeuren.
pi_204595006
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 19:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Begin deze week kwam Rusland met meerdere waarschuwingen en bedreigingen. Zo zou ieder land dat Rusland uit bleef dagen door Oekrane met wapens te bevoorraden, een snelle militaire tegenreactie kunnen verwachten van de Russen. Ook werden de NAVO en hun bondgenoten bedreigt met nucleaire maatregelen en zou er een derde wereldoorlog dreigen voor Oekrane en al hun bondgenoten.

En direct daarna kreeg Oekrane meer wapens geleverd dan ooit. Amerika begon met 30 miljard aan militaire steun, Nederland leverde zijn zwaarste wapens, Duitsland voor het eerst zware wapens, Polen met een paar honderd tanks en tenslotte kwam Macron vandaag ook nog met hun grootste levering ooit.

Het is duidelijk dat de rest van de wereld lacht om de debiele uitspraken van Lavrov en Poetin. Niemand neemt dat apenland meer serieus.

@:schaamlap Het gaat nog steeds toppie met Rusland volgens jou?
Gaat prima zolang het Westen zijn rekeningen in roebels blijft betalen.
Ik geef Oekraine nog een tweetal maandjes en dan is dit onderwerp afgezakt naar de laatste pagina in de kranten, en als ik zo de voorpagina's zie is totale pulpTV meer belangrijk voor Nederland, dan waarheden over oorlogen/gewapende conflikten en geo-politieke spelletjes van de grootmachten en hun walgelijke neo-liberale hebzucht. (daar schaar ik de USA en China onder)

Er zal op een bepaald moment wel een overeenkomst worden gesloten en Oekraine verliest meer land dan het ooit had gedacht, is het zn kustplaatsen en de zware industrie kwijt en blijt er alleen nog maar graan over voor de export.
Tel uit je winst.
En onze nepacteur zal wel naar de USA verhuizen, naar zn multimiljoenen villa met al z'n centjes terwijl zn land en volk berooid achterblijft.

[ Bericht 1% gewijzigd door Schaamlap op 01-05-2022 07:03:39 ]
pi_204595050
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 06:29 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Dat we van de olie en het gas af moeten ben ik mee eens maar dat gaat de eerste 75 jaar nog niet gebeuren.
Zoveel op dit moment winbare reserves van olie en gas zijn er niet eens. :')

46 jaar nog voor olie
pi_204595105
Komo
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 21:20 schreef theguyver het volgende:
En dat mag niet?
BTW de eerste die ik zie..
kom op joh
Zullen we hem beelden van al hun oorlogen es voorschotelen ?
Gaat ie dan ook wenen ?

Wat een show toch allemaal ... propaganda ten top
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_204595136
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 07:55 schreef UncleScorp het volgende:

Zullen we hem beelden van al hun oorlogen es voorschotelen ?

De beelden van Amerikaanse oorlogen worden al ruim 20 jaar gecensureerd omdat westerse journalisten alleen nog embedded mogen zitten. Hierdoor is er een hiaat ontstaan tussen de gepresenteerde snipjes nieuws en de werkelijke observeerbare gruwelijk feiten die bij een oorlog horen.

In dat opzicht is de berichtgeving nu vanuit de Oekrane een stuk rauwer en realistischer.
pi_204595163
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 08:06 schreef Basp1 het volgende:

In dat opzicht is de berichtgeving nu vanuit de Oekrane een stuk rauwer en realistischer.
Past meteen perfect in het demoniseer-Rusland-plan O-)

Ach de VS is nu eenmaal veel bedrevener in het starten van oorlogen, het verdoezelen van hun aandeel en het vergoelijken van hun acties.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_204595198
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 08:15 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Past meteen perfect in het demoniseer-Rusland-plan O-)

Ach de VS is nu eenmaal veel bedrevener in het starten van oorlogen, het verdoezelen van hun aandeel en het vergoelijken van hun acties.
Dus jij denkt dat de rauwe verslaggeving gedaan wordt om Rusland te demoniseren? Rusland doet dit zichzelf aan door een redelijk normaal soeverijn land binnen te vallen en ook nog eens stukken land daar wilt annexeren. Daar hoeft het westen geen moeite voor te doen.

Hoeveel land heeft de VS nu echt verovert met al die oorlogen?
pi_204595206
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 08:27 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Dus jij denkt dat de rauwe verslaggeving gedaan wordt om Rusland te demoniseren? Rusland doet dit zichzelf aan door een redelijk normaal soeverijn land binnen te vallen en ook nog eens stukken land daar wilt annexeren. Daar hoeft het westen geen moeite voor te doen.
:O

quote:
Hoeveel land heeft de VS nu echt verovert met al die oorlogen?
VS verovert niet, zij doen aan regime change :O
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  zondag 1 mei 2022 @ 09:52:07 #114
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204595576
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 07:55 schreef UncleScorp het volgende:
Komo
[..]
kom op joh
Zullen we hem beelden van al hun oorlogen es voorschotelen ?
Gaat ie dan ook wenen ?

Wat een show toch allemaal ... propaganda ten top
Mag, door het uitlekken van aantal beelden van die oorlogen moet nu een zondebok worden aangewezen in de vorm van Assange, oorlog is altijd onnodig en onzinnig, en in geval van de VS zijn er een groot aantal gevallen bekend dat de VS zich buitensporig heeft gedragen daar is enorm veel media aandacht om geweest.
Denk hierbij aan blackwater.
Guantanamo Bay en ga maar even door.
De VS probeerde wel de media zo ver mogelijk uit de oorlog te houden omdat geen enkele oorlog netjes verloopt..
Nou ja een oorlog is nooit netjes.
Je snap wel wat ik bedoel.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 1 mei 2022 @ 09:59:32 #115
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204595639
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 08:29 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
:O
[..]
VS verovert niet, zij doen aan regime change :O

Dat is waar en in geval van Afghanistan en Vietnam was dit wel een zwaar diepte punt, aangezien dit duidelijk mislukt is.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 1 mei 2022 @ 11:29:18 #116
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_204596306
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 06:34 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Gaat prima zolang het Westen zijn rekeningen in roebels blijft betalen.
...
Moet dat niet een zodra en gaat zijn? :?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_204596461
Een filmpje (van telegram) over een bekvechterij tussen een nogal arrogante Zelensky en een bevelhebber van een legeronderdeel. Het lijkt wel een scene uit een film, gefilmd vanuit twee posities door twee HD camera's. Van wederzijds respect is hier geen sprake. https://t.me/UkraineHumanRightsAbuses/2913
pi_204597150
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 12:19 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
oops
Goh, blijkt dat alweer domme Kremlinpropaganda te zijn.
Oops.....

twitter
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_204597577
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 11:54 schreef Nia het volgende:
Een filmpje (van telegram) over een bekvechterij tussen een nogal arrogante Zelensky en een bevelhebber van een legeronderdeel. Het lijkt wel een scene uit een film, gefilmd vanuit twee posities door twee HD camera's. Van wederzijds respect is hier geen sprake. https://t.me/UkraineHumanRightsAbuses/2913
Dit laat dus PERFEKT zien wie de macht heeft.
NIET Zelensky maar de Ultra nationalist nazi's.
Zelensky heeft schijnbaar geprobeerd om hen te laten stoppen met de aanvallen op de Donbass maar kon geen vuist maken. (volgens het Misk akkoord) Dus daarvoor hulde.
Maar die Nazi's lachten hem uit in zn gezicht en gingen door met het bombarderen van de bevolking.

Misschien nu meer duidelijk hoe gevaarlijk deze neo Nazi groep is in de Oekraine?
pi_204597589
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 13:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Goh, blijkt dat alweer domme Kremlinpropaganda te zijn.
Oops.....

[ twitter ]
Leuk filmpje maar insiders weten een beetje meer over zijn "probleem", wat overigens heel normaal is in het jet-set/telivisie wereldje.
Hilversum vaart op Cocaine.
pi_204597812
In de Donbass wordt al begonnen met de wederopbouw van de infrastructuur.

https://t.me/intelslava/2(...)vvRjeprStvsKiPctAuEI
Employees of the Ministry of Emergency Situations of Russia participate in the restoration of the infrastructure and economy of Donbass
“At the moment, with the help of special equipment, interfloor reinforced concrete structures are being dismantled and rubble is being cleared in residential areas.
Rescuers also organized sanitary, disinfection and hygiene measures for residents," the agency said in a statement.

https://t.me/intelslava/2(...)sS3nYGnx2lD4G_3MOHDY
Two trains of humanitarian aid for the residents of Donbass left the Saratov region.
In one of them building materials, in the other - medical products and food.
pi_204598009
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_204598309
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 13:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Goh, blijkt dat alweer domme Kremlinpropaganda te zijn.
Oops.....

[ twitter ]
Misschien komt veel van die edit propaganda van een onzichtbare hand van een derde partij. Ws niet, maar het kan,
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_204599004
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 13:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Goh, blijkt dat alweer domme Kremlinpropaganda te zijn.
Oops.....

[ twitter ]
weg gephotoshopped?
  zondag 1 mei 2022 @ 16:25:48 #125
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204599020
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 13:59 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Leuk filmpje maar insiders weten een beetje meer over zijn "probleem", wat overigens heel normaal is in het jet-set/telivisie wereldje.
Hilversum vaart op Cocaine.
Welke insiders precies?
pi_204599385
Alledaagse dag in de Donbass sinds 8 jaar lang.
Bombarderen van burgers zonder enige reden...
pi_204600059
twitter
pi_204601070
False flag incoming *O*

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_204601196
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 17:01 schreef Schaamlap het volgende:
Alledaagse dag in de Donbass sinds 8 jaar lang.
Bombarderen van burgers zonder enige reden...
Als azov hier al 8 jaar mee bezig is... wanneer zien westerse leiders dit in.
WW2 is ook zo gestart, maar die claim - Duitsers te hulp schieten in Polen - wordt gezien als leugen:
https://www.ibiblio.org/pha/policy/1939/1939-09-01a.html
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
  Moderator zondag 1 mei 2022 @ 19:31:32 #131
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204601278
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 19:24 schreef Alarmonoff het volgende:

[..]
Als azov hier al 8 jaar mee bezig is... wanneer zien westerse leiders dit in.
WW2 is ook zo gestart, maar die claim - Duitsers te hulp schieten in Polen - wordt gezien als leugen:
https://www.ibiblio.org/pha/policy/1939/1939-09-01a.html
Dat komt omdat het een leugen was van de Nazi's. Grappig hoe dat werkt.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_204601664
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 19:31 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Dat komt omdat het een leugen was van de Nazi's. Grappig hoe dat werkt.
Is het nu ook een leugen?
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_204601814
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 19:31 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Dat komt omdat het een leugen was van de Nazi's. Grappig hoe dat werkt.
Ja grappig he.... 8 jaar lang gebombardeerd te worden, dode kinderen en het Westen draait zn hoofd om.... reuuuuze grappig allemaal...
  zondag 1 mei 2022 @ 23:29:35 #134
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204603923
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 20:18 schreef Alarmonoff het volgende:

[..]
Is het nu ook een leugen?
Hup Poetin heeft het over een nazi regering, maar het gaat m over dat ene bataljon van azov in de donbas die ondanks afspraken op eigen houtje door gingen, maar zelfs op dat gebied was het de laatste jaren al stuk rustiger omdat men om de tafel ging zitten zowel Russische gezinde als Oekraeners kwamen in de regering, het grotendeels was Oekrans gezind en dat kon niet door de beugel bij Poetin want die wou zoals voor 2014 juist weer de touwtjes in handen hebben terwijl het groten deel van de bevolking meer naar de EU en NATO wou, dus gooide Poetin het op een nazi regering om zodoende een excuus te hebben om binnen te vallen.

Dus ja de hele aanval is gebouwd op alleen maar leugens, leugens en nog meer leugens.
Ditzelfde deed Duitsland bij Polen om de stad Danzig (Duits/pools gebied) die lag ver in pools gebied en ze vielen Polen binnen met het excuus dat de inwoners van Danzig constant geterroriseerd werd door Polen.
https://nl.wikipedia.org/(...)-1939%29?wprov=sfla1
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 1 mei 2022 @ 23:31:39 #135
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204603932
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 20:30 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Ja grappig he.... 8 jaar lang gebombardeerd te worden, dode kinderen en het Westen draait zn hoofd om.... reuuuuze grappig allemaal...
Uhu en nu heel land bombarderen miljoenen mensen weg jagen je eigen economie naar de tyfus helpen steden plat gooien en duizenden en duizenden slachtoffers veroorzaken..

Vraagje wanneer was het laatste bombardement voor de vredesmissie?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 1 mei 2022 @ 23:39:25 #136
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_204603970
quote:
17s.gif Op zondag 1 mei 2022 19:14 schreef Ali_boo het volgende:
False flag incoming *O*

[ twitter ]
Denk je? Wie zou daar wat bij te winnen hebben?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator maandag 2 mei 2022 @ 00:24:50 #137
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204604151
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 17:49 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
Ja, Bob, en veel verder dan dat. Zie Bucha.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator maandag 2 mei 2022 @ 00:28:52 #138
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204604166
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 20:30 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Ja grappig he.... 8 jaar lang gebombardeerd te worden, dode kinderen en het Westen draait zn hoofd om.... reuuuuze grappig allemaal...
Er zijn volgens mij dode kinderen aan beide zijden te betreuren. Er zijn zelfs dode kinderen te betreuren die part nog deel hadden aan Oekraine of Rusland te betreuren dankzij de "rebellen" met hun door Rusland geleverde BUK raketinstallatie.

Maar Rusland en de "rebellen" doen niet aan recht, alleen aan moord, plundering en verkrachting.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_204604724
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 00:28 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Er zijn volgens mij dode kinderen aan beide zijden te betreuren. Er zijn zelfs dode kinderen te betreuren die part nog deel hadden aan Oekraine of Rusland te betreuren dankzij de "rebellen" met hun door Rusland geleverde BUK raketinstallatie.

Maar Rusland en de "rebellen" doen niet aan recht, alleen aan moord, plundering en verkrachting.
Maar Rusland en de "rebellen" doen niet aan recht, alleen aan moord, plundering en verkrachting.

Kijk hier hebben we weer zo'n uit de lucht gegrepen statement.
Zelensky kan trots zijn op je.

En dan beweren van: "... ja maar die Russen.." terwijl er 8 jaar lang genocide wordt gepleegd op Donbass en Luihansk inwoners.
Dan moet je toch wel erg simpel en laag gezonken zijn als je daar gewoon dwars overheen kijkt....
pi_204604737
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 23:39 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Denk je? Wie zou daar wat bij te winnen hebben?
De oorlogsindustrie.
pi_204604742
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 07:47 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Maar Rusland en de "rebellen" doen niet aan recht, alleen aan moord, plundering en verkrachting.

Kijk hier hebben we weer zo'n uit de lucht gegrepen statement.
Zelensky kan trots zijn op je.

En dan beweren van: "... ja maar die Russen.." terwijl er 8 jaar lang genocide wordt gepleegd op Donbass en Luihansk inwoners.
Dan moet je toch wel erg simpel en laag gezonken zijn als je daar gewoon dwars overheen kijkt....
Uit de lucht gegrepen statement??
Je bent diep gezonken als je nog steeds blind wil zijn voor de Russische aanpak en niet wil zien wat voor schofterige oorlog dit van hun kant is.
pi_204604763
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 23:29 schreef theguyver het volgende:

[..]
Hup Poetin heeft het over een nazi regering, maar het gaat m over dat ene bataljon van azov in de donbas die ondanks afspraken op eigen houtje door gingen, maar zelfs op dat gebied was het de laatste jaren al stuk rustiger omdat men om de tafel ging zitten zowel Russische gezinde als Oekraeners kwamen in de regering, het grotendeels was Oekrans gezind en dat kon niet door de beugel bij Poetin want die wou zoals voor 2014 juist weer de touwtjes in handen hebben terwijl het groten deel van de bevolking meer naar de EU en NATO wou, dus gooide Poetin het op een nazi regering om zodoende een excuus te hebben om binnen te vallen.

Dus ja de hele aanval is gebouwd op alleen maar leugens, leugens en nog meer leugens.
Ditzelfde deed Duitsland bij Polen om de stad Danzig (Duits/pools gebied) die lag ver in pools gebied en ze vielen Polen binnen met het excuus dat de inwoners van Danzig constant geterroriseerd werd door Polen.
https://nl.wikipedia.org/(...)-1939%29?wprov=sfla1
En maar blijven volhouden dat het om een bataljon gaat terwijl de Nazi achterban enorm is, wat gelukkig steeds meer wordt erkend en benoemd door Westerse onderzoekers.
Heb wel genoeg Youtube video's geplaatst en trainingskampen van kleine kinderen die gelijk staan aan de nazi trainingskampen uit WW2.
Het blijven ontkennen en vergoeilijken van dit probleem doet mij vermoeden dat je zelf sympathieen hebt richting dit soort extreme figuren...
pi_204604794
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 08:01 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
En maar blijven volhouden dat het om een bataljon gaat terwijl de Nazi achterban enorm is, wat gelukkig steeds meer wordt erkend en benoemd door Westerse onderzoekers.
Nou heb je voor ons dan eens wat op papier gepubliceerde onderzoeken waar respectabele onderzoekers aan meegewerkt hebben die jou boude stelling van grootscheepse genocide door Oekraners kunnen onderbouwen ipv de flutfilmpjes waar je normaal mee aan komt zetten.
  maandag 2 mei 2022 @ 08:10:58 #144
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204604812
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 08:01 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
En maar blijven volhouden dat het om een bataljon gaat terwijl de Nazi achterban enorm is, wat gelukkig steeds meer wordt erkend en benoemd door Westerse onderzoekers.
Heb wel genoeg Youtube video's geplaatst en trainingskampen van kleine kinderen die gelijk staan aan de nazi trainingskampen uit WW2.
Het blijven ontkennen en vergoeilijken van dit probleem doet mij vermoeden dat je zelf sympathieen hebt richting dit soort extreme figuren...
Uhu maar jij hebt het over 8 jaar lang donbass bombarderen..
En nee ik heb het constant over heel Oekrane, omdat een groepje slecht is hoef je niet een heel land te bombarderen.

Ik heb zat filmpjes gezien Idd maar is heel Oekrane nazi of alleen een kleine groep!
En moet daarom een heel land boeten voor die kleine groep?

En nogmaals jij gaf hier boven aan dat dit groepje dus voor 8jaar lang de pro Russen bombardeert.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204604872
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 07:53 schreef Basp1 het volgende:

[..]
De oorlogsindustrie.
aka de VS O-)
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 2 mei 2022 @ 08:40:21 #146
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204604971
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 08:26 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
aka de VS O-)
En Rusland, elk conflict in de afgelopen 100 jaar is uitgevochten met de hulp van Russisch materiaal.

[ Bericht 0% gewijzigd door theguyver op 02-05-2022 11:04:27 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 2 mei 2022 @ 10:50:53 #147
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_204605676
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 07:53 schreef Basp1 het volgende:

[..]
De oorlogsindustrie.
Tot het punt dat de nukes gaan vliegen? :)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_204605955
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2022 08:40 schreef theguyver het volgende:

[..]
En Rusland, elk conflict in de afgelopen 100 jaar is uitgevochten met de hulp van Russisch materiaal.
en wsl was 99% daarvan onrechtstreeks tegen de VS ... dus what's new ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 2 mei 2022 @ 13:12:02 #149
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204606960
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 11:21 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
en wsl was 99% daarvan onrechtstreeks tegen de VS ... dus what's new ...
Als het onrechtstreeks was dan was dit ook tegen Nederland :P
Maar geen grap, de AK47 word vrijwel in elk land gebruikt, dus als er ergens de pleuris uit breekt dan word het vaak met dat wapen uitgevochten.
Wap na van de VS vind je meer in westerse landen aangezien die een stuk duurder zijn.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 2 mei 2022 @ 14:42:57 #150
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204607700
https://nos.nl/l/2427265
!

Op de vraag hoe Rusland Oekrane weg kan zetten als nazistisch land als de president Zelensky Joods is, antwoordde Lavrov: "Dat zegt niets, Adolf Hitler had ook Joods bloed

En toen werd Isral nogal pissed off..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204608593
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 08:07 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Nou heb je voor ons dan eens wat op papier gepubliceerde onderzoeken waar respectabele onderzoekers aan meegewerkt hebben die jou boude stelling van grootscheepse genocide door Oekraners kunnen onderbouwen ipv de flutfilmpjes waar je normaal mee aan komt zetten.
Je gaat zelf maar eens lekker op onderzoek uit.
Succes!
pi_204608652
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 08:10 schreef theguyver het volgende:

[..]
Uhu maar jij hebt het over 8 jaar lang donbass bombarderen..
En nee ik heb het constant over heel Oekrane, omdat een groepje slecht is hoef je niet een heel land te bombarderen.

Ik heb zat filmpjes gezien Idd maar is heel Oekrane nazi of alleen een kleine groep!
En moet daarom een heel land boeten voor die kleine groep?

En nogmaals jij gaf hier boven aan dat dit groepje dus voor 8jaar lang de pro Russen bombardeert.
8 jaar lang bombarderen en moorden: Azov groep ( + C14 en rechtse sector) + het reguliere Oekrainische leger dus ja, dan spreek je over een gezamelijk aktie tegen Oekrainische Russische burgers die uitgemoord worden.

Ultra rechts heeft zich in alle lagen van het Oekrainische leger en Regering genesteld.
Filmpje gemist waar Zelensky vraagt waarom ze zich niet terug hebben getrokken bij het Donbass front?
Hij krijgt gewoon een middelvinger van die Azov gasten.
En als je een te grote bek hebt dan wordt om zeep gebracht.
Pure nazi terreur.
Ik heb nooit beweerd dat alle Oekrainiers nazi's zijn, dat komt uit jou mond.
Maar het gevaar is dusdanig groot dat ze wel de dienst uitmaken in de Oekraine.
(en erger: als eersten de westerse wapens ontvangen)

Maar goed: op dit moment worden de beste troepen van Oekraine vernietigd en zal er weinig meer over blijven dan overgeven, wat al velen doen. :Y
pi_204610575
quote:
Het is zo goed als zeker dat Finland zich aansluit bij de NAVO, zegt de Zweedse minister Ann Linde van Buitenlandse Zaken. "We weten het min of meer zeker", aldus Linde tegen de Zweedse televisie. "Hun keuze heeft gevolgen voor de hele balans. Als n van onze landen lid wordt, zal dat de spanningen verhogen."
Finland en Zweden zijn geen lid van de NAVO omdat ze geloven in militaire neutraliteit als waarborg voor vrede, maar door de inval van Rusland in Oekrane zijn beide landen zich opnieuw gaan beraden op dat standpunt.
Zweden en Finland konden 'directe militaire tegenreacties' van Rusland verwachten als ze lid zouden worden van de NAVO. We gaan het zien.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  maandag 2 mei 2022 @ 22:23:16 #154
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204611930
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 16:40 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
8 jaar lang bombarderen en moorden: Azov groep ( + C14 en rechtse sector) + het reguliere Oekrainische leger dus ja, dan spreek je over een gezamelijk aktie tegen Oekrainische Russische burgers die uitgemoord worden.

Ultra rechts heeft zich in alle lagen van het Oekrainische leger en Regering genesteld.
Filmpje gemist waar Zelensky vraagt waarom ze zich niet terug hebben getrokken bij het Donbass front?
Hij krijgt gewoon een middelvinger van die Azov gasten.
En als je een te grote bek hebt dan wordt om zeep gebracht.
Pure nazi terreur.
Ik heb nooit beweerd dat alle Oekrainiers nazi's zijn, dat komt uit jou mond.
Maar het gevaar is dusdanig groot dat ze wel de dienst uitmaken in de Oekraine.
(en erger: als eersten de westerse wapens ontvangen)

Maar goed: op dit moment worden de beste troepen van Oekraine vernietigd en zal er weinig meer over blijven dan overgeven, wat al velen doen. :Y
oki ff kieke waarbij het azov bataljon betrokken was.
en het aantal burgers gedood door bombardementen

2014
12 December: Members of the "Azov" battalion in Hnutove said they learned from local residents that pro-Russian armoured units had broken into the village of Pavlopil, where they raised the flag of "Novorossiya". According to the Ukrainian soldiers, a patrol of scouts sent to investigate was ambushed when they tried to enter the occupied settlement. Two servicemen were reported killed and three wounded during the engagement, and a light vehicle hit a landmine The militias also suffered casualties, and withdrew from the battlefield. They came back supported by armoured vehicles which sprayed the village with heavy fire, in the belief that Ukrainian troops were entrenched in the main buildings. The OSCE mission later confirmed that militiamen from the Donetsk people's republic forced them to withdraw from Pavlopil

13 July: Three artillery shells hit the Russian town of Donetsk, which is only 1 kilometre (0.62 mi) away from the border. One civilian died, and two were seriously injured. An investigation into the matter is ongoing. The Russian Foreign Ministry warned of "irreversible consequences, the responsibility of which lies on the Ukrainian side", calling the shelling "an aggressive action

17 July: In Donetsk Oblast, north of Torez, near the Russian border, Malaysia Airlines Flight MH17, flying from Amsterdam to Kuala Lumpur with 283 passengers and 15 crew members on board, was hit by a surface-to-air missile at an altitude of 10,000 metres (33,000 ft) and crashed. Both the Ukrainian military and the opposition have stated that they are not responsible for the incident. The White House confirmed that the United States is investigating what happened and that it is believed the plane involved was a Boeing 777.Malaysian Deputy Foreign Minister Hamzah Zainuddin said that the foreign ministry would be working closely with the Russian and Ukrainian governments regarding the incident.

29 July: CNN reported, citing US officials, that the Ukrainian army fired three OTR-21 Tochka tactical ballistic missiles at pro-Russian militias near the town of Snizhne during the past 48 hours. Twenty-one soldiers from the 24th armoured brigade, who had been evacuated through the Russian region of Kuibyshev after enduring heavy "Grad" rocket attacks, arrived in Zaporozhie, home of the brigade's headquarters. Several of them suffered from shell shock

8 August: The town of Amvrosiivka and the Ukrainian checkpoints around it were shelled by Russian troops across the border for 20 minutes.

als we verder lezen komen we bij het minsk akkoord waarbij daarna duidelijk word dat pro russen en rusland zelf dit protocol vrijwel gelijk aan de laars lapt.

5 September: In Minsk representatives of Ukraine and pro-Russian rebels signed the Minsk Protocol, which established a ceasefire that entered into force at 18:00 local time.
10 September: Ukrainian sources reported that the Donetsk airport was successfully defended against an assault by pro-Russian armoured forces overnight. Heavy shelling resumed on three districts of Donetsk city at evening.
14 September: Pro-Russian forces, supported by six tanks and "Grad" rocket fire, attempted to storm the airport of Donetsk once again. Additionally, the city's Mayor said that the districts of Kuibyshev and Kyiv were hit by heavy shelling. There were civilian casualties. It was later learned that three Ukrainian soldiers were killed and several wounded in the assault on the airport.
19 September: A memorandum was signed in Minsk between the parts which had agreed on 5 September ceasefire. The nine-point document established a 30 km buffer zone dividing the warring factions, where all weapons with a calibre exceeding 100 mm will be banned.
22 September: Ukrainian troops in Donetsk airport repelled a pro-Russian assault led by tanks and supported by "Tyulpan" self-propelled mortars. In Donetsk city, heavy bombardment killed one civilian in the district of Kuybishev. Several houses and gas pipelines were damaged.[226]
23 September: Ukrainian forces built a defensive line in Mariupol from the eastern outskirts of the city to the town of Volnovakha, where a pro-Russian offensive from the direction of Novotroitske was halted the day before.
25 September: Donetsk airport was struck by heavy shelling at late evening, as well as Donetsk city's district of Kyiv. Large fires could be seen at both locations.
26 September: Fierce fighting was reported around Donetsk airport, and in Debaltseve a Ukrainian outpost and a number of civilian houses were attacked with "Grad" rockets. Ukrainian troops returned fire. A meeting between Ukrainian and pro-Russian officers took place at Soledar, Donetsk Oblast, to talk about the implementation of the artillery buffer zone and the clearing of minefields in accordance with the Minsk agreements
28 September: The commander of a company of the Ukrainian army's 93rd armoured brigade, the main unit defending Donetsk airport, was killed in the course of a pro-Russian tank assault on the facilities.
30 September: Pro-Russian tanks attacked Donetsk airport at 6:15 a.m. In the region of Mariupol, Ukrainian Marines claimed to have destroyed a separatist truck and a mortar position at Hranitne. Ukrainian forces lost a total of 1,159 armoured vehicles of all types between July and September

https://en.wikipedia.org/wiki/Timeline_of_the_war_in_Donbas_(2014)

dit is dus alleen in 2014 er is door bombardement vanuit Oekrane voorals nog geen burger slachtoffer bekend, wel zijn er een aantal gewonden gevallen en een dode door artelerie..

dit is dus 2014 en zoals je kan lezen is er duidelijk al gelijk inmeng vanuit Rusland en pro Rusland of rusland zelf is verantwoordelijk voor een groot aantal onschuldige slachtoffers, dus flikker een heel eind op door te zeggen dat Oekraine de ENIGE schuldige is in dit hele gebeuren, het is Rusland die duidelijk aan stuurt op een oorlog en niet Oekrane.

moet ik de jaren er op ook nog even bij pakken?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204613547
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 22:23 schreef theguyver het volgende:

[..]
oki ff kieke
moet ik de jaren er op ook nog even bij pakken?
.... aldus de pro Oekrainische weergave... _O- _O- _O- :W

https://www.aljazeera.com(...)-about-rebel-regions
Donetsk and Luhansk: What to know about Ukraine's rebel regions
More than 14,000 people been killed in fighting between Ukraine's army and the Moscow-backed separatists since 2014

[ Bericht 47% gewijzigd door Schaamlap op 03-05-2022 09:22:30 ]
  dinsdag 3 mei 2022 @ 09:33:59 #156
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_204613679
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 09:16 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
.... aldus de pro Oekrainische weergave... _O- _O- _O- :W

https://www.aljazeera.com(...)-about-rebel-regions
Donetsk and Luhansk: What to know about Ukraine's rebel regions
More than 14,000 people been killed in fighting between Ukraine's army and the Moscow-backed separatists since 2014
Die oorlog tussen Rusland en Oekrane is al een tijdje bezig ja.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_204613694
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 10:50 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Tot het punt dat de nukes gaan vliegen? :)
Don't look up. :P
pi_204613712
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 09:33 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Die oorlog tussen Rusland en Oekrane is al een tijdje bezig ja.
Waarbij het de vraag dan ook nog eens is aan welke zijde hoeveel doden gevallen zijn.
  dinsdag 3 mei 2022 @ 11:27:56 #159
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204614542
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 09:16 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
.... aldus de pro Oekrainische weergave... _O- _O- _O- :W

https://www.aljazeera.com(...)-about-rebel-regions
Donetsk and Luhansk: What to know about Ukraine's rebel regions
More than 14,000 people been killed in fighting between Ukraine's army and the Moscow-backed separatists since 2014
Dit was 2014 enne die 14000 waren dus burgers veroorzaakt door Oekrane, en platgebombardeerd zei je, door nazi en aanhang?
Ik zie niet waarom dit lachwekkend is.

Je weet dat er nu al meer mensen in de afgelopen 2,5 maand zijn gedood door deze vredesmissie..
Om maar te zwijgen hoeveel er gevlucht zijn hoeveel er is geplunderd hoeveel er niet is platgebombardeerd.

Mooie vredesmissie waarbij de agressor dit probeert goed te praten.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204620604
Schaamteloze Hollywood propaganda van Oekraense kant

twitter


Deze kunnen we toevoegen aan een hele lange lijst van leugens

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_204620630
Hoe weten ze dat nou zo zeker?

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator dinsdag 3 mei 2022 @ 23:00:41 #162
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_204620639
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 22:55 schreef Ali_boo het volgende:
Schaamteloze Hollywood propaganda van Oekraense kant

[ twitter ]

Deze kunnen we toevoegen aan een hele lange lijst van leugens

[ afbeelding ]
Ik dacht dat alleen de Russen aan propaganda deden? :)

Heel serieus even vriend Ali, ik vertrouw van alle kanten geen fuck meer ervan. Niet van de Russen, niet van de Oekra's, niet van onze overheid en al zeker niet van the Murricans... Het is 1 grote propaganda shitshow geworden...
Lach met een schone bips
pi_204620683
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 23:39 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Denk je? Wie zou daar wat bij te winnen hebben?
Er was intel van de Russische kant dat de Amerikanen een fals flag zouden voorbereiden. Een met biowapens volgens mij
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_204620734
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 23:00 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik dacht dat alleen de Russen aan propaganda deden? :)

Heel serieus even vriend Ali, ik vertrouw van alle kanten geen fuck meer ervan. Niet van de Russen, niet van de Oekra's, niet van onze overheid en al zeker niet van the Murricans... Het is 1 grote propaganda shitshow geworden...
Achter de faade van neutraliteit proef ik toch een pro Putin standpunt in je bericht
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator dinsdag 3 mei 2022 @ 23:12:53 #165
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_204620756
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 23:10 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Achter de faade van neutraliteit proef ik toch een pro Putin sentiment in je bericht
Ik ben net Zwitserland in de 2e wereld oorlog.... :) Kijk eens hoe die het ingeschat hebben :)

Trek je conclusies :D
Lach met een schone bips
pi_204620898
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 23:12 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik ben net Zwitserland in de 2e wereld oorlog.... :) Kijk eens hoe die het ingeschat hebben :)

Trek je conclusies :D
Rusland is verre van onschuldig

Ik weet niet hoe bekend jullie zijn met het werk van Anatoliy Golitsyn ( voormalig kgb, heeft twee boeken geschreven over de lange termijn plannen van de Russen)

Dit is het ultieme doel waar ze naartoe werken



[ Bericht 0% gewijzigd door Ali_boo op 03-05-2022 23:35:52 ]
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_204620975
Hoe haalt die het in zijn te**** hoofd

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_204620988
Putin is heel goed in het herschrijven van geschiedenis

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_204621064
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_204621080
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_204622167
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 23:49 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Alweer "US sources" ...
De grootste militaire agressor kan zulks steeds goed inschatten natuurlijk.
Zij zitten wsl al te popelen om ook China aan te pakken. Ze hadden toch al gewaarschuwd dat zij ook China sancties zouden opleggen als ze iets tegen Taiwan deden ?

Wanhopige poging hun hegemonie in stand te houden ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 4 mei 2022 @ 09:16:32 #172
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_204622394
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 08:36 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Alweer "US sources" ...
De grootste militaire agressor kan zulks steeds goed inschatten natuurlijk.
Zij zitten wsl al te popelen om ook China aan te pakken. Ze hadden toch al gewaarschuwd dat zij ook China sancties zouden opleggen als ze iets tegen Taiwan deden ?

Wanhopige poging hun hegemonie in stand te houden ?
De beloftes van de VS om Taiwan te beschermen zijn al redelijk oud, stuk ouder dan deze crisis.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_204622756
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 09:16 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
De beloftes van de VS om Taiwan te beschermen zijn al redelijk oud, stuk ouder dan deze crisis.
Ja als het op oorlog & geweld aankomt, gokt de VS graag op verschillende paarden tegelijk
Zolang het maar niet op eigen bodem is natuurlijk O-)
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator woensdag 4 mei 2022 @ 10:08:01 #174
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204622861
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 22:55 schreef Ali_boo het volgende:
Schaamteloze Hollywood propaganda van Oekraense kant

[ twitter ]

Deze kunnen we toevoegen aan een hele lange lijst van leugens

[ afbeelding ]
Was al vrij vlot bekend toch?

Het is niet alsof alleen de Russen propaganda doen ofzo, dat met die kruiser klopt ook voor geen meter
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 4 mei 2022 @ 10:13:18 #175
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_204622940
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 09:56 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ja als het op oorlog & geweld aankomt, gokt de VS graag op verschillende paarden tegelijk
Zolang het maar niet op eigen bodem is natuurlijk O-)
Wie is in deze het andere paard dan?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_204623943
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 10:13 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Wie is in deze het andere paard dan?
goh , kan ook niet direct op de naam komen ... :|W
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_204624112
Deze van seksueel overschrijdend gedrag beschuldigde voormalige Canadese lieutenant general ZOU tevoorschijn zijn gekomen uit de catacomben van Azovstal: https://ottawacitizen.com(...)ct-is-now-in-ukraine

But Cadieu’s alleged victim said she cannot believe that an individual under police investigation was allowed to leave the country. “I find it shocking,” the woman, who asked not to be identified for fear of retribution, said in an interview with this newspaper Thursday. “What is going on here?”
pi_204624990
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 12:18 schreef Nia het volgende:
Deze van seksueel overschrijdend gedrag beschuldigde voormalige Canadese lieutenant general ZOU tevoorschijn zijn gekomen uit de catacomben van Azovstal: https://ottawacitizen.com(...)ct-is-now-in-ukraine

But Cadieu’s alleged victim said she cannot believe that an individual under police investigation was allowed to leave the country. “I find it shocking,” the woman, who asked not to be identified for fear of retribution, said in an interview with this newspaper Thursday. “What is going on here?”
Niet zo vreemd.
Die Canadezen hebben ook de Nazi's getrained en deze viespeuk kan natuurlijk gratis zijn lusten botvieren op Oekrainische meisjes/jongens....
pi_204625984
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 22:55 schreef Ali_boo het volgende:
Schaamteloze Hollywood propaganda van Oekraense kant

[ twitter ]

Deze kunnen we toevoegen aan een hele lange lijst van leugens

[ afbeelding ]
Net als de grote leugen dat Oekraine nooooooiiiiiit burgerdoelen aanvalt.
pi_204627279
twitter
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 4 mei 2022 @ 19:39:47 #182
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204628503
quote:
Tucker.. is pannenkoek!!


https://9gag.com/gag/ay9Ywz8?ref=android

Russische nieuws zender vind dat elke Russische tegenstander maar gesteriliseerd moet worden en in een concentratiekamp moet worden gestopt.

Vechten tegen nazi's door zelf de grootste nazi uit te hangen..
Wow!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 4 mei 2022 @ 21:40:16 #183
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204632487
Nou die sancties hebben toch ECHT geholpen hoor... _O- _O- _O-

0,70 euro voor een liter benzine en de supermarkten liggen vol!

  Moderator donderdag 5 mei 2022 @ 08:33:29 #186
5428 crew  miss_sly
pi_204632711
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 15:53 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Net als de grote leugen dat Oekraine nooooooiiiiiit burgerdoelen aanvalt.
Dat is niet in Rusland, maar in door Rusland bezet gebied. Nogal een verschil.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_204632720
Russell Brand... niet mijn favoriete persoonlijkheid maar hij laat wel zien wat een ongelofelijke hypocriete Amerikaanse inmenging er is op wereld niveau.

[/youtube]
pi_204632726
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 08:33 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat is niet in Rusland, maar in door Rusland bezet gebied. Nogal een verschil.
Bezet gebied... :N Maar dat maakt het ok natuurlijk.... :N
  Moderator donderdag 5 mei 2022 @ 08:39:18 #189
5428 crew  miss_sly
pi_204632745
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 08:36 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Bezet gebied... :N Maar dat maakt het ok natuurlijk.... :N
Niks aan de oorlog is ok.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 5 mei 2022 @ 08:44:08 #190
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_204632773
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 08:39 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Niks aan de oorlog is ok.
Precies. Oorlog voeren zonder vuile handen te maken is onmogelijk. Verschil met Rusland is wel dat het westen wetgeving kent om oorlogsmisdaden te vervolgen. En dat het mensen vrij staat tegen oorlog te demonstreren. Een van de belangrijkste redenen voor het einde van de Vietnam oorlog bijvoorbeeld. De Russen hebben dit niet. En leven in een nazi staat die elke oppositie tegen de dictator Poetin onderdrukt.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushid sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  donderdag 5 mei 2022 @ 09:16:16 #191
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204632900
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 08:19 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Goh dat was wel heeeeeeeel lang zoeken dat filmpje van je... _O-


Verhalen altijd hetzelfde: de Oekrainiers lieten de mensen niet gaan en Azov gebruikten burgers als schild en schoten/vermoorden bewoners.
Ah jah en dat was 10 maart dit was gisteren of te wel deze mensen zouden dus al maanden gegijzeld zijn.
En wat hoor je er over?
Niks 0,0 ze stappen de bus uit en eerste wat ze zeggen is glory to Ukraine..

Uhu dat zou je toch echt niet zeggen na 2,5 maand gegijzeld te zijn, nee ze zeggen dat Rusland hun naar Rusland wou dirigeren en dat wou men niet ook wou men hun interviewen en in een ander daglicht zetten, ook hier wou men niet aan meewerken.

https://9gag.com/gag/aYrA0g7?ref=android

Maare elke keer azov, azov azov 1000 man sterk bataljon waarvoor een heel land in as moet worden gezet.

Dat niet alleen zoals filmpje hierboven al mooi weer geeft van DE Russische nieuws zender moet iedereen die tegen Rusland is maar in kampen worden gestopt en gesteriliseerd worden..

En dan noem je Oekraners nazi's!!
Right...
https://9gag.com/gag/ay9Ywz8?ref=android

Ondertussen vliegt er van alles in de fik in Rusland..
https://9gag.com/gag/aNPObO0?ref=android

https://9gag.com/gag/aRrOdwG?ref=android

https://9gag.com/gag/a81KNLZ?ref=android

https://9gag.com/gag/a81K97V?ref=android

https://9gag.com/gag/aXrKQqV?ref=android

https://9gag.com/gag/a51qDBo?ref=android

https://9gag.com/gag/a41Ww2p?ref=android

https://9gag.com/gag/aPZ1rmP?ref=android

https://9gag.com/gag/a91ODAj?ref=android

En dit is van de laatste 24 uur.

Oh en BTW ik was niet aan het zoeken ik was druk aan het werk, en bezig met mijn sociale leventje.

quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 08:44 schreef Megumi het volgende:

[..]
Precies. Oorlog voeren zonder vuile handen te maken is onmogelijk. Verschil met Rusland is wel dat het westen wetgeving kent om oorlogsmisdaden te vervolgen. En dat het mensen vrij staat tegen oorlog te demonstreren. Een van de belangrijkste redenen voor het einde van de Vietnam oorlog bijvoorbeeld. De Russen hebben dit niet. En leven in een nazi staat die elke oppositie tegen de dictator Poetin onderdrukt.
Rusland heeft weinig om mensenlevens dat ziet men in de afgelopen 100 jaar niks anders, eigen volk of een ander volk het boeit hun niets.

Nou zeg ik niet dat Oekrane schone handen heeft maar Rusland is wel een hele klasse apart.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 5 mei 2022 @ 12:54:23 #192
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_204634630
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2022 09:16 schreef theguyver het volgende:
Nou zeg ik niet dat Oekrane schone handen heeft maar Rusland is wel een hele klasse apart.
Een oorlog voeren en schone handen houden gaat niet samen. Duidelijk verder is wel dat de regering en de legerleiding van Rusland net als de nazi destijds geen respect hebben voor het menselijk leven. Ook als het om hun eigen burgers en soldaten gaat. En dan Oekrane uitmaken voor een nazi staat. Gekker moet het niet worden. Daarnaast dreigt Rusland zelfs de gehele planeet te willen vernietigen. Misschien kan @Schaamlap daar ook eens wat over posten?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushid sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_204635663
Goh als het ganse westen samen spant om je land ten gronde te richten zou men rare dingen doen idd.
Had de wereld samen gespannen tegen de VS met alle oorlogsgeweld dat zij al begaan/gestart hebben...maar ja die doen het zogezegd in naam van freedom & liberty... O-)
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 5 mei 2022 @ 16:11:32 #194
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204635823
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 12:54 schreef Megumi het volgende:

[..]
Een oorlog voeren en schone handen houden gaat niet samen. Duidelijk verder is wel dat de regering en de legerleiding van Rusland net als de nazi destijds geen respect hebben voor het menselijk leven. Ook als het om hun eigen burgers en soldaten gaat. En dan Oekrane uitmaken voor een nazi staat. Gekker moet het niet worden. Daarnaast dreigt Rusland zelfs de gehele planeet te willen vernietigen. Misschien kan @:Schaamlap daar ook eens wat over posten?
Hup maar dat negeert ie gewoon.
Tig voorbeelden daarvan geplaatst.

quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 15:43 schreef UncleScorp het volgende:
Goh als het ganse westen samen spant om je land ten gronde te richten zou men rare dingen doen idd.
Had de wereld samen gespannen tegen de VS met alle oorlogsgeweld dat zij al begaan/gestart hebben...maar ja die doen het zogezegd in naam van freedom & liberty... O-)
Dat deed men pas nadat Rusland Oekrane binnen viel.

En jah vrijheid de simpele Rus heeft amper vrijheid.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 5 mei 2022 @ 20:31:22 #195
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204638273
Russische tieners (gok ik)
Zetten een militair recruitment pand in de fik.
https://9gag.com/gag/a11Ez78?ref=android
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 5 mei 2022 @ 20:38:22 #196
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_204638368
heavy man !!
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_204642402
Amerikanen zijn enorm verdeeld.
Let op die sniele Biden met zijn "opbeurende" verhaaltje over hoe Oekrainiers hun kinderen vernoemen naar Javelin raket systemen. (zum kotzen!)

  Moderator vrijdag 6 mei 2022 @ 07:57:44 #198
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204642424
Vreselijk
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_204642426
Mounting evidence Canada trained Ukrainian extremists, gov't needs to be held to account: experts

https://www.ctvnews.ca/wo(...)nt-experts-1.5879303
https://ottawacitizen.com(...)news-media-documents

Canadian officials who met with Ukrainian unit linked to neo-Nazis feared exposure by news media: documents


Altijd "fijn" om te zien dat de ultra rechtse Nazi's nu zo lekker getrained worden door de USA, Canada en de UK want Russen moet je met alles bestrijden blijkbaar, als je ze uit de grondstoffen markt wenst te kegelen!
  vrijdag 6 mei 2022 @ 08:14:39 #200
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_204642508
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 07:52 schreef Schaamlap het volgende:
Amerikanen zijn enorm verdeeld.
Let op die sniele Biden met zijn "opbeurende" verhaaltje over hoe Oekrainiers hun kinderen vernoemen naar Javelin raket systemen. (zum kotzen!)

Fox news is een propaganda kanaal voor de radicale republikeinen en geen betrouwbare bron.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushid sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  vrijdag 6 mei 2022 @ 08:18:18 #201
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_204642526
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 07:58 schreef Schaamlap het volgende:
Mounting evidence Canada trained Ukrainian extremists, gov't needs to be held to account: experts

https://www.ctvnews.ca/wo(...)nt-experts-1.5879303
https://ottawacitizen.com(...)news-media-documents

Canadian officials who met with Ukrainian unit linked to neo-Nazis feared exposure by news media: documents
[ afbeelding ]

Altijd "fijn" om te zien dat de ultra rechtse Nazi's nu zo lekker getrained worden door de USA, Canada en de UK want Russen moet je met alles bestrijden blijkbaar, als je ze uit de grondstoffen markt wenst te kegelen!
Dus dan is het goed dat Rusland zelf een nazi staat is geworden nu. En oorlogsmisdaden begaat tegen onschuldige burgers? Is dat de strekking van jou post. Daarnaast is het logisch dat iedereen die wil vechten tegen de Russen welkom is in Oekrane.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushid sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_204642534
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 08:14 schreef Megumi het volgende:

[..]
Fox news is een propaganda kanaal voor de radicale republikeinen en geen betrouwbare bron.
Daarom is dit ook een bnw topic. Waar de propagandisten goed hun best doen om net zo radicaal te zijn als die mafklappers op fox. Gebruikt dezelfde Russische talking points geeft veel onzin informatie is geen discussie mee te voeren. :D
  vrijdag 6 mei 2022 @ 08:40:54 #203
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_204642655
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 08:21 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Daarom is dit ook een bnw topic. Waar de propagandisten goed hun best doen om net zo radicaal te zijn als die mafklappers op fox. Gebruikt dezelfde Russische talking points geeft veel onzin informatie is geen discussie mee te voeren. :D
https://www.ctvnews.ca/wo(...)nt-experts-1.5879303

https://ottawacitizen.com(...)news-media-documents

Als je het bovenstaande goed leest dan lees je dat dit onderzocht gaat worden of dit klopt. Wat @Schaamlap namelijk vergeet is dat Canada een rechtstaat is met een vrije democratie. Waar journalisten hun nuttig werk kunnen doen. In tegenstelling tot een nazi staat als Rusland die dit onder de tafel zou vegen. In vergelijkbare omstandigheden. En waar journalisten worden vermoord of opgesloten.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushid sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_204645098
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 08:14 schreef Megumi het volgende:

[..]
Fox news is een propaganda kanaal voor de radicale republikeinen en geen betrouwbare bron.
Goh enkel die maar ? Valt goed mee dan als alle andere zenders Oorlogspropaganda spugen voor de demoncrats, en natuurlijk wel betrouwbaar zijn :')
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_204645129
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 08:21 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Daarom is dit ook een bnw topic. Waar de propagandisten goed hun best doen om net zo radicaal te zijn als die mafklappers op fox. Gebruikt dezelfde Russische talking points geeft veel onzin informatie is geen discussie mee te voeren. :D
Ja 1 topic op een NL forum, in tegenstelling tot tv en kranten die het gepeupel opruien tot het steunen van nog meer oorlog met hun dagelijkse oorlogspropaganda. Geen discussie mee te voeren, alle neuzen in dezelfde richting zoals ze al 2 jaar geconditioneerd zijn
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  vrijdag 6 mei 2022 @ 13:22:56 #206
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_204645236
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 13:08 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Goh enkel die maar ? Valt goed mee dan als alle andere zenders Oorlogspropaganda spugen voor de demoncrats, en natuurlijk wel betrouwbaar zijn :')
Ach pro nazi staat Rusland berichten propaganda steunen lijkt me ook niet goed. Maar dat is een mening natuurlijk.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushid sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  vrijdag 6 mei 2022 @ 13:26:28 #207
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_204645262
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 13:12 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ja 1 topic op een NL forum, in tegenstelling tot tv en kranten die het gepeupel opruien tot het steunen van nog meer oorlog met hun dagelijkse oorlogspropaganda. Geen discussie mee te voeren, alle neuzen in dezelfde richting zoals ze al 2 jaar geconditioneerd zijn
Op zich zijn de Russen een oorlog begonnen? Dat alle neuzen de kant uitgaan dat niet normaal te vinden lijkt me logisch?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushid sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_204645263
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 13:12 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ja 1 topic op een NL forum, in tegenstelling tot tv en kranten die het gepeupel opruien tot het steunen van nog meer oorlog met hun dagelijkse oorlogspropaganda. Geen discussie mee te voeren, alle neuzen in dezelfde richting zoals ze al 2 jaar geconditioneerd zijn
Genoeg discussies om over te voeren. Maar denken dat Poetin logica hout snijdt en dat hij rechtmatig een soeverein onder naziregime gebukt gaande Oekrane kan annexeren is natuurlijk totale kolder. :+
  vrijdag 6 mei 2022 @ 13:28:11 #209
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_204645275
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 13:26 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Genoeg discussies om over te voeren. Maar denken dat Poetin logica hout snijdt en dat hij rechtmatig een soeverein onder naziregime gebukt gaande Oekrane kan annexeren is natuurlijk totale kolder. :+
Dat Oekrane een nazi staat is een Poetin leugen en een feit.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushid sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  vrijdag 6 mei 2022 @ 15:03:03 #210
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204645887
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 13:28 schreef Megumi het volgende:

[..]
Dat Oekrane een nazi staat is een Poetin leugen en een feit.
Sommige verwarren een paar honderd nazi's met een heel land.

Maar goed er zijn wel meer landen met pro nazi's, maar daar hoor je Rusland niet over want dat betekend dat ze dit zelf ook zijn.

Een geruilde gevangen Oekraner spreekt over zijn ervaringen in Marioepol en over zijn gevangenschap.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 6 mei 2022 @ 15:05:08 #211
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204645900
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 13:12 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ja 1 topic op een NL forum, in tegenstelling tot tv en kranten die het gepeupel opruien tot het steunen van nog meer oorlog met hun dagelijkse oorlogspropaganda. Geen discussie mee te voeren, alle neuzen in dezelfde richting zoals ze al 2 jaar geconditioneerd zijn
Zou je graag in Rusland willen wonen?
Of om onder hun gezag te komen staan?
Gewoon een vraagje :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 6 mei 2022 @ 15:18:06 #212
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_204645977
Een grote scam die oorlog, ik heb het idee dat het de meeste mensen niet eens meer boeit. De nieuwigheid is er wel vanaf.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_204646514
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 08:40 schreef Megumi het volgende:

[..]
https://www.ctvnews.ca/wo(...)nt-experts-1.5879303

https://ottawacitizen.com(...)news-media-documents

Als je het bovenstaande goed leest dan lees je dat dit onderzocht gaat worden of dit klopt. Wat @:Schaamlap namelijk vergeet is dat Canada een rechtstaat is met een vrije democratie. Waar journalisten hun nuttig werk kunnen doen. In tegenstelling tot een nazi staat als Rusland die dit onder de tafel zou vegen. In vergelijkbare omstandigheden. En waar journalisten worden vermoord of opgesloten.
Schaamlap heeft nogal wat jaartjes gewoond in Canada en die geweldige Democratie is een lachertje daar. (zeker met die minkukel van een Trudeau)
Schaamlap is heel blij dat hij weer in het vrije/socialistische Europa is en nu in een land woont wat niet blind achter die schofterige Yamks aanloopt (alhoewel de regering zn best doet om wel lekker mee te doen) en het liefst een neutraal standpunt inneemt en tegen wapen leveranties zijn. :Y

Tevens weet Schaamlap ook dat het nogal dom is om je hofleverancier van gas en olie voor het hoofd te stoten helemaal als je ziet dat die domme sancties meer schade aanrichten in West Europa dan in Rusland.

Maar de jullie aanbeden leiders, zoals Rutte en van der Leyen, hoeven deze behoeften niet te betalen, die krijgen dit gratis en voor niets van de EU, dus kunnen ze lekker populair veel sancties invoeren zonder zelf getroffen te worden.

[ Bericht 5% gewijzigd door Ali_boo op 08-05-2022 10:55:52 ]
  Moderator vrijdag 6 mei 2022 @ 17:38:14 #214
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204647187
Vrijmibo al bijna afgelopen zie ik _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 6 mei 2022 @ 17:51:16 #215
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_204647300
twitter


Nog steeds aan de bedel.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 6 mei 2022 @ 17:59:07 #216
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_204647371
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 17:51 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

Nog steeds aan de bedel.
Is dat zo vreemd dan?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 6 mei 2022 @ 18:01:10 #217
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204647392
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 16:26 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Schaamlap heeft nogal wat jaartjes gewoond in Canada en die geweldige Democratie is een lachertje daar. (zeker met die minkukel van een Trudeau)
Schaamlap is heel blij dat hij weer in het vrije/socialistische Europa is en nu in een land woont wat niet blind achter die schofterige Yamks aanloopt (alhoewel de regering zn best doet om wel lekker mee te doen) en het liefst een neutraal standpunt inneemt en tegen wapen leveranties zijn. :Y

Tevens weet Schaamlap ook dat het nogal dom is om je hofleverancier van gas en olie voor het hoofd te stoten helemaal als je ziet dat die domme sancties meer schade aanrichten in West Europa dan in Rusland.

Maar de jullie aanbeden leiders, zoals Rutte en van der Leyen, hoeven deze behoeften niet te betalen, die krijgen dit gratis en voor niets van de EU, dus kunnen ze lekker populair veel sancties invoeren zonder zelf getroffen te worden.

Dus Schaamlap lacht zich helemaal krom om de simpele zielen hier op BNW die zo graag de Russen wensen aan te vallen en te "straffen". o|O
USA schandknaapjes zoals theguyver
en Megumi zijn precies degenen die in ganzepas en al hakkenklappend de agenda uitvoeren van seniele Biden en later jammeren als er een Russische atoombom op hun huisje valt. ^O^
Ik geloof dat jij nog nooit mijn mening over de USA hebt gelezen.
Zie USA topic.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 6 mei 2022 @ 18:06:25 #218
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_204647430
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 17:59 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Is dat zo vreemd dan?
Er moet inmiddels al heel wat binnengeharkt zijn wereldwijd, kost wat inderdaad het mediacircus draaiende houden.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 6 mei 2022 @ 18:06:49 #219
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_204647433
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 18:06 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Er moet inmiddels al heel wat binnengeharkt zijn wereldwijd, kost wat inderdaad het mediacircus draaiende houden.
Een oorlog voeren is ook niet goedkoop.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator vrijdag 6 mei 2022 @ 18:10:06 #220
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204647453
Denk dat de oorlog wat duurder is dan dat mediacircus draaiende houden anders _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 6 mei 2022 @ 18:14:27 #221
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_204647491
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 18:10 schreef sp3c het volgende:
Denk dat de oorlog wat duurder is dan dat mediacircus draaiende houden anders _O-
Dat dus :P
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 6 mei 2022 @ 18:50:57 #222
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204647816
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 18:06 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Een oorlog voeren is ook niet goedkoop.
Russische meuk wel, Je kan een mig21 aanschaffen voor nog geen ton.
Mocht je interesse hebben :P

https://www.hangar67.com/aircraft/1980-mig-21/9576
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator vrijdag 6 mei 2022 @ 18:52:11 #223
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204647827
Een mig is geen mig
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_204647933
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 17:59 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Is dat zo vreemd dan?
Zeurlensky is pas tevreden met een total war tegen Rusland.
No thx
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  vrijdag 6 mei 2022 @ 19:19:02 #225
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_204648019
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 19:06 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Zeurlensky is pas tevreden met een total war tegen Rusland.
No thx
Hij wil gewoon de invaders het land uit hebben. Lijkt me een volkomen realistische wens.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 6 mei 2022 @ 19:20:02 #226
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_204648030
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 18:50 schreef theguyver het volgende:

[..]
Russische meuk wel, Je kan een mig21 aanschaffen voor nog geen ton.
Mocht je interesse hebben :P

https://www.hangar67.com/aircraft/1980-mig-21/9576
Of zoiets :P
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator vrijdag 6 mei 2022 @ 19:20:32 #227
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204648034
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 19:06 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Zeurlensky is pas tevreden met een total war tegen Rusland.
No thx
Daar zit hij al 2 maanden middenin
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 6 mei 2022 @ 21:22:49 #228
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204649343
quote:
Er stond jaren een mig op een bij een tankstation een paar kilometer verderop.
http://www.milspotters.nl/forum/viewtopic.php?p=55889
Meen dat ie enkele jaren geleden weg gehaald is.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 6 mei 2022 @ 21:23:02 #229
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204649347
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 19:20 schreef sp3c het volgende:

[..]
Daar zit hij al 2 maanden middenin
Ongevraagd.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 7 mei 2022 @ 06:55:28 #230
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_204651825
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 16:26 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Schaamlap heeft nogal wat jaartjes gewoond in Canada en die geweldige Democratie is een lachertje daar. (zeker met die minkukel van een Trudeau)
Schaamlap is heel blij dat hij weer in het vrije/socialistische Europa is en nu in een land woont wat niet blind achter die schofterige Yamks aanloopt (alhoewel de regering zn best doet om wel lekker mee te doen) en het liefst een neutraal standpunt inneemt en tegen wapen leveranties zijn. :Y

Tevens weet Schaamlap ook dat het nogal dom is om je hofleverancier van gas en olie voor het hoofd te stoten helemaal als je ziet dat die domme sancties meer schade aanrichten in West Europa dan in Rusland.

Maar de jullie aanbeden leiders, zoals Rutte en van der Leyen, hoeven deze behoeften niet te betalen, die krijgen dit gratis en voor niets van de EU, dus kunnen ze lekker populair veel sancties invoeren zonder zelf getroffen te worden.

Dus Schaamlap lacht zich helemaal krom om de bijzondere zielen hier op BNW die zo graag de Russen wensen aan te vallen en te "straffen". o|O
USA liefhebbers zoals theguyver en Megumi zijn precies degenen die in ganzepas en al hakkenklappend de agenda uitvoeren van seniele Biden en later jammeren als er een Russische atoombom op hun huisje valt. ^O^
Dus Rusland is volgens jou een land van vrede en voorspoed? Is dat de strekking van je post? Daarnaast ben ik geen USA liefhebber. En mag daarnaast niet eens stemmen op een man als Rutte. Dingen zeggen over mensen dat niet klopt is geen sterke argumentatie denk ik.

[ Bericht 2% gewijzigd door Megumi op 07-05-2022 07:03:06 ]
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushid sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_204655614
Senior officers from the US, France and Britain may be on Azovstal, this is evidenced by Macron's frequent calls and requests, said Yan Gagin, adviser to the head of the DPR government.

Beetje pijnlijk dit....straks NAVO officieren voor een Russisch tribunaal... ^O^
https://t.me/intelslava/2(...)F4iIJtGLotstuO2casLk

  Moderator zaterdag 7 mei 2022 @ 15:22:28 #232
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204655627
zou er niet op rekenen

wel een beetje genant dat ze er zo extreem veel tijd voor nodig hebben
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_204655648
Ukrainian military shoot at civilians.
The servicemen of the reconnaissance company of the 28th mechanized brigade of the Armed Forces of Ukraine behave like ordinary bandits. The call sign of the most nervous is Bulgarian, the last name is Shtor.
PPD 28 brigade - Black Sea, Odessa region.
https://t.me/intelslava/2(...)-aSkihGs5tOvRkzrUyKg

Honderden wapens van Westerse makelij vallen in Russische handen.
https://t.me/intelslava/2(...)f3xtc7yDcQ6cMRoP78l8

Kherson and Zaporizhzhia regions will be able to receive gas and electricity through the territory of Crimea, power lines blown up by extremists in 2015 are being restored (c) head of Crimea Sergey Aksenov
The integration of regions is proceeding at a rapid pace. Kherson region and Zaporizhzhia completely fell off Ukraine.
https://t.me/intelslava/2(...)dT4zTGf5DJTH1_ogDGOU

Dat is de Oekraine al kwijt. Meer dan ze ooit gedacht hadden.
  Moderator zaterdag 7 mei 2022 @ 15:27:52 #234
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204655663
2 maanden geleden zullen ze gedacht hebben meer kwijt te gaan raken hoor
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_204655675
quote:
88s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 15:22 schreef sp3c het volgende:
zou er niet op rekenen

wel een beetje genant dat ze er zo extreem veel tijd voor nodig hebben
Je kan ook natuurlijk die hele fabriek totaal platbombarderen en schijt hebben aan de bewonders, zoals de Amerikanen deden in Irak, maar dat doen de Russen gelukkig niet.
pi_204655702
quote:
88s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 15:27 schreef sp3c het volgende:
2 maanden geleden zullen ze gedacht hebben meer kwijt te gaan raken hoor
Nope.
Twee maanden terug vroegen de Russen nog verregaande autonomie voor de Luhansk en Donbass regio maar dat deze 2 regio's gewoon in Oekraine konden blijven en functioneren.
Nu zijn ze het kwijt en er gaat nog meer volgen.

Zelensky vertrouwde zo op het Westen om hulp en gokte totaal verkeerd. :Y
Nu verliest de Oekraine nog veel meer grond en misschien al z'n haven steden.

NATO supports Ukraine, but is not going to become a party to the conflict, it is necessary to avoid the spread of hostilities to other countries - NATO Secretary General Jens Stoltenberg
https://t.me/intelslava/2(...)UN8a9mV4ULso9RkUUuNc
  Moderator zaterdag 7 mei 2022 @ 15:33:36 #237
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204655704
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 15:29 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Je kan ook natuurlijk die hele fabriek totaal platbombarderen en schijt hebben aan de bewonders, zoals de Amerikanen deden in Irak, maar dat doen de Russen gelukkig niet.
vraag me af of de Russen het kunnen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zaterdag 7 mei 2022 @ 15:34:34 #238
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204655708
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 15:33 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Nope.
Twee maanden terug vroegen de Russen nog verregaande autonomie voor de Luhansk en Donbass regio maar dat deze 2 regio's gewoon in Oekraine konden blijven en functioneren.
Nu zijn ze het kwijt en er gaat nog meer volgen.

Zelensky vertrouwde zo op het Westen om hulp en gokte totaal verkeerd. :Y
Nu verliest de Oekraine nog veel meer grond en misschien al z'n haven steden.

NATO supports Ukraine, but is not going to become a party to the conflict, it is necessary to avoid the spread of hostilities to other countries - NATO Secretary General Jens Stoltenberg
https://t.me/intelslava/2(...)UN8a9mV4ULso9RkUUuNc
2 maanden geleden stonden de Russen voor Kiev
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zaterdag 7 mei 2022 @ 18:05:39 #239
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_204657102
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 15:29 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Je kan ook natuurlijk die hele fabriek totaal platbombarderen en schijt hebben aan de bewonders, zoals de Amerikanen deden in Irak, maar dat doen de Russen gelukkig niet.
Ja dat hebben we gezien, met al de appartementen complexen die geraakt zijn... Dat zouden de Russen echt niet doen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_204657214
Ik hoorde via betrouwbare bron dat drugs-baron Zelenskyy die ook nog eens een Joodse Neo-Nazi is, de wereld wil vernietigen.
Klopt dit? Als dat zo is, dan is het fantastisch dat onze goed-heilig-man Poetin daar een stokje voor steekt.
  zaterdag 7 mei 2022 @ 19:24:05 #241
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_204657939
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 15:20 schreef Schaamlap het volgende:
Senior officers from the US, France and Britain may be on Azovstal, this is evidenced by Macron's frequent calls and requests, said Yan Gagin, adviser to the head of the DPR government.

Beetje pijnlijk dit....straks NAVO officieren voor een Russisch tribunaal... ^O^
https://t.me/intelslava/2(...)F4iIJtGLotstuO2casLk

[ afbeelding ]
Valt gezien de bron wel mee denk ik. Onzin dit.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushid sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zaterdag 7 mei 2022 @ 19:25:25 #242
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_204657959
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 18:20 schreef grrrrg het volgende:
Ik hoorde via betrouwbare bron dat drugs-baron Zelenskyy die ook nog eens een Joodse Neo-Nazi is, de wereld wil vernietigen.
Klopt dit? Als dat zo is, dan is het fantastisch dat onze goed-heilig-man Poetin daar een stokje voor steekt.
Ik zou wat hulp gaan zoeken? En moorddadige dictator met Sinterklaas vergelijken? Zou zelfs Kick Out Zwarte Piet te ver gaan denk ik? :')
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushid sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_204658723
Front line of the battle between Ukrainian army and Donetsk militia

Gonzalo Lira: Russia CAPTURES Canadian General With AZOV NAZIS In Ukraine?

Misschien zien we ze morgen in de Russische 9 Mei parade? Als ere-gasten? _O-
  zaterdag 7 mei 2022 @ 20:57:37 #245
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204658956
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 15:20 schreef Schaamlap het volgende:
Senior officers from the US, France and Britain may be on Azovstal, this is evidenced by Macron's frequent calls and requests, said Yan Gagin, adviser to the head of the DPR government.

Beetje pijnlijk dit....straks NAVO officieren voor een Russisch tribunaal.
.. ^O^
https://t.me/intelslava/2(...)F4iIJtGLotstuO2casLk

[ afbeelding ]
Met wat voor reden?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 7 mei 2022 @ 22:11:49 #246
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204660483
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2022 19:25 schreef Megumi het volgende:

[..]
Ik zou wat hulp gaan zoeken? En moorddadige dictator met Sinterklaas vergelijken? Zou zelfs Kick Out Zwarte Piet te ver gaan denk ik? :')
Russisch tribunaal vind ik wel interessant, wanneer verschijnt Poetin?
Voor misdaden tegen eigen volk en buurland journalisten etc etc etc lijst is lang.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204663771
quote:
What’s next, Klaus Schwab?
pi_204663790
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 19:58 schreef Nia het volgende:
Zelenky's huidige stem klinkt overdreven rauw en haast grommend, vergeleken met zijn vroegere stem als acteur.
Coke
Vakman pur sang
pi_204667328
Europa en de VS proberen met allerhande economische sancties Rusland op de knien te krijgen, wat duidelijk niet echt lijkt te lukken ...
Rusland heeft tegen gereageerd door enkel nog in roebels gas en olie te verkopen, waar slechts enkele landen op in gegaan zijn, en de rest nog meer sancties op tafel gelegd hebben.
De russische economie moest en zou bloeden ... mja op papier misschien.

Nu is Rusland terug aan zet waarbij Poetin een decreet ondertekend waardoor Rusland verdere export van alle grondstoffen kan stop zetten, naar bijv. de non-friendly landen.

Indien hij dit doordrijft, en waarom zou hij niet na alle Europese sancties, dan vrees ik dat in verschillende europese landen de economie wel es schrijnend zou kunnen stilvallen, met alle gevolgen van dien.

https://www.bitchute.com/video/i2e0EBj6PmiX/

https://www.euractiv.com/(...)e-exports-and-deals/

[ Bericht 11% gewijzigd door UncleScorp op 08-05-2022 17:13:52 ]
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_204669823
Je weet gewoon dat er iets niet klopt als al die Trudeau, Jill Biden, Pelosi allemaal naar Oekraine gaan voor hun fotoshoot.

100% WEF agenda en Putin is de scapegoat.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  Moderator zondag 8 mei 2022 @ 19:53:25 #251
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204669904
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 19:48 schreef epicbeardman het volgende:
Je weet gewoon dat er iets niet klopt als al die Trudeau, Jill Biden, Pelosi allemaal naar Oekraine gaan voor hun fotoshoot.

100% WEF agenda en Putin is de scapegoat.


[ Bericht 11% gewijzigd door Ali_boo op 09-05-2022 17:42:39 ]
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zondag 8 mei 2022 @ 20:25:58 #252
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204670370
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 17:08 schreef UncleScorp het volgende:
Europa en de VS proberen met allerhande economische sancties Rusland op de knien te krijgen, wat duidelijk niet echt lijkt te lukken ...
Rusland heeft tegen gereageerd door enkel nog in roebels gas en olie te verkopen, waar slechts enkele landen op in gegaan zijn, en de rest nog meer sancties op tafel gelegd hebben.
De russische economie moest en zou bloeden ... mja op papier misschien.

Nu is Rusland terug aan zet waarbij Poetin een decreet ondertekend waardoor Rusland verdere export van alle grondstoffen kan stop zetten, naar bijv. de non-friendly landen.

Indien hij dit doordrijft, en waarom zou hij niet na alle Europese sancties, dan vrees ik dat in verschillende europese landen de economie wel es schrijnend zou kunnen stilvallen, met alle gevolgen van dien.

https://www.bitchute.com/video/i2e0EBj6PmiX/

https://www.euractiv.com/(...)e-exports-and-deals/
Ehm volk heeft geen eten meer mannen worden geronseld voor draft, op tv word gesproken over all out war met iedereen, veel Russen verlaten het land de economie is behoorlijk belabberd veel rijke stinkerds in Rusland zijn groot gedeelte van hun fortuin kwijt Oekrane heeft zich bij lange na niet over gegeven.
Buurlanden willen zich aansluiten bij de NAVO en de EU en er zijn tig overheidsgebouwen en depots in Rusland die in vlammen op gaan.

Jup zeer succesvol.

Maare het wachten is op wat Poetin morgen gaat aankondigen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204673767
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 19:48 schreef epicbeardman het volgende:
Je weet gewoon dat er iets niet klopt als al die Trudeau, Jill Biden, Pelosi allemaal naar Oekraine gaan voor hun fotoshoot.

100% WEF agenda en Putin is de scapegoat.
Gewoon een krachtige foto. Niks mis mee.



Trudeau als de vlotte jongen zonder das en Zelensky als de 'man voor zijn volk' in zijn inmiddels kenmerkende legergroene shirt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  maandag 9 mei 2022 @ 00:02:58 #254
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_204674529
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 19:53 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
EINDELIJK, een echte BNW post in dit topic *O*
Denken dat de WEF het land in puin schiet met Putin als zondebok is wel echt heel erg BNW ja :P
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 9 mei 2022 @ 07:06:52 #255
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204675050
Oekrane wil de brug die de Krim en Oekrane verbind opblazen vandaag.

Link voor stream.
http://crimeanbridgedown.com.ua/

Ben nog steeds benieuwd wat Rusland vandaag gaat verkondigen!

Overwinning ergens?
Geen vredesmissie maar oorlog?
Maybe WW3?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204675059
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2022 08:48 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Coke
:D :D :D

Nee.
  maandag 9 mei 2022 @ 12:35:38 #257
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204677355
Volgens Poetin is de oorlog in Oekrane compleet de schuld van het Westen. Dat heeft hij gezegd in Moskou, waar vandaag de overwinning van de Sovjet-Unie op nazi-Duitsland werd gevierd.

"De NAVO heeft duidelijk de landen om ons heen gemilitariseerd. Dat vormde een dreiging voor ons land. Er was een clash met het neonazisme en die was onvermijdelijk. Het gevaar groeide elke dag." aldus Poetin. Pogingen van Rusland om een oorlog te voorkomen waren volgens Poetin tevergeefs omdat de NAVO niet naar Rusland wilde luisteren.

Tevens claimde hij dat het Westen vergevorderde plannen had om Rusland binnen te vallen. Volgens hem gaat het hierbij om de Krim. Bewijs voor deze claim kwam niet op tafel.


Bron:fp

Poetin kan gewoon een mooi fok!Bnw account aanmaken

En heeft natuurlijk veel geleerd door naar Trump te kijken.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204677427
twitter
  maandag 9 mei 2022 @ 14:53:28 #259
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204678368
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 12:44 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
Bono is een artiest...
Zo zal hij ook de geschiedenis in gaan..

Hoezo is dat dan een verkeerde kant?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204678385
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 14:53 schreef theguyver het volgende:

[..]
Bono is een artiest...
Zo zal hij ook de geschiedenis in gaan..

Hoezo is dat dan een verkeerde kant?
Bono is een puppet.
  maandag 9 mei 2022 @ 14:57:05 #261
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204678396
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 14:55 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Bono is een puppet.
Oh ok als jij het zegt, hoe zit dat met Russel brand?
Die bemoeit zich ook overal mee.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 9 mei 2022 @ 15:22:13 #262
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_204678651
Sow die toespraak viel wel een beetje tegen

Niks gehoord over de glorieuze overwinning op een paar neonazi's in een staalfabriek of de terugkeer van Kiev bij het Moederland.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_204679365
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 23:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Gewoon een krachtige foto. Niks mis mee.

[ afbeelding ]

Trudeau als de vlotte jongen zonder das en Zelensky als de 'man voor zijn volk' in zijn inmiddels kenmerkende legergroene shirt.
Trudeau. _O- _O- _O- _O-
Het schandknaapje van de USA.
Ongelofelijke loser die gast...
pi_204679422
Victory Day celebrations have begun in Melitopol — hundreds of people took to the streets of the city with portraits of their heroic ancestors and victorious banners

For the first time in many years, Victory Day came to Melitopol — people took to the streets of the city for the action "Immortal Regiment" with portraits of their ancestors who fought for their Homeland in the Great Patriotic War.

At the festive procession, local residents chant three cheers and "Happy Victory Day", rejoicing at the long-awaited arrival of the holiday.
https://t.me/ukr_leaks_en(...)VuwaVdRcobNdcwX1yhhE

Nothing unusual, just the President of Ukraine Zelensky publishes a selection of photographs on Victory Day over fascism, the first of which shows a Ukrainian Nazi with the chevron of the 3rd SS Panzer Division *O* -O- o|O Zeurlensky maakt weer eens geweldige reklame voor zn Nazi leger... :Y :r Wat een sukkel die gast...
https://t.me/intelslava/2(...)eW2wIBt5KFK_gjp1M72M
  maandag 9 mei 2022 @ 17:35:06 #265
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204680037
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 16:36 schreef Schaamlap het volgende:
Victory Day celebrations have begun in Melitopol — hundreds of people took to the streets of the city with portraits of their heroic ancestors and victorious banners

For the first time in many years, Victory Day came to Melitopol — people took to the streets of the city for the action "Immortal Regiment" with portraits of their ancestors who fought for their Homeland in the Great Patriotic War.

At the festive procession, local residents chant three cheers and "Happy Victory Day", rejoicing at the long-awaited arrival of the holiday.
https://t.me/ukr_leaks_en(...)VuwaVdRcobNdcwX1yhhE

Nothing unusual, just the President of Ukraine Zelensky publishes a selection of photographs on Victory Day over fascism, the first of which shows a Ukrainian Nazi with the chevron of the 3rd SS Panzer Division *O* -O- o|O Zeurlensky maakt weer eens geweldige reklame voor zn Nazi leger... :Y :r Wat een sukkel die gast...
https://t.me/intelslava/2(...)eW2wIBt5KFK_gjp1M72M
Leuke dag gehad bij de parade?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 9 mei 2022 @ 18:24:50 #266
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_204680509
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 16:30 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Trudeau. _O- _O- _O- _O-
Het schandknaapje van de USA.
Ongelofelijke loser die gast...
Zonder de USA en Canada had jij deze onzin nooit kunnen posten en kramp in je rechterarm gehad. En welk land heeft trouwens de computer uitgevonden waardoor jij je nepinformatie nazi-Poetin info kan verspreiden? Daarnaast zijn Canadezen helemaal niet zo pro VS. Wat bijvoorbeeld abortus en homorechten aangaat. Enz.

[ Bericht 3% gewijzigd door Megumi op 09-05-2022 18:40:13 ]
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushid sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  maandag 9 mei 2022 @ 18:37:41 #267
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_204680592
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 16:30 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Trudeau. _O- _O- _O- _O-
Het schandknaapje van de USA.
Ongelofelijke loser die gast...
Als Poetin Oekrane echt de oorlog gaat verklaren dan gaan veel dienstlichtingen ook het leger in. En krijgen veel Russen in de gaten wat echt gaande is. Als hun zonen en dochters wel of niet in bodybags thuis komen. Plus dat de motivatie in het Russische leger slecht is. En dat desertie en zelfmoord daar normaal is. Wellicht dat @Schaamlap daar ook eens wat over kan posten? Als Rusland /Poetin kenner? Trudeau is geen nazi zoals de dictator Poetin. En zelfs wehrmacht soldaten hadden vaak meer eer dan de nazi-Russen van nu.

[ Bericht 2% gewijzigd door Megumi op 09-05-2022 18:57:23 ]
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushid sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  maandag 9 mei 2022 @ 19:03:38 #268
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204680833
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 18:37 schreef Megumi het volgende:

[..]
Als Poetin Oekrane echt de oorlog gaat verklaren dan gaan veel dienstlichtingen ook het leger in. En krijgen veel Russen in de gaten wat echt gaande is. Als hun zonen en dochters wel of niet in bodybags thuis komen. Plus dat de motivatie in het Russische leger slecht is. En dat desertie en zelfmoord daar normaal is. Wellicht dat @:Schaamlap daar ook eens wat over kan posten? Als Rusland /Poetin kenner? Trudeau is geen nazi zoals de dictator Poetin. En zelfs wehrmacht soldaten hadden vaak meer eer dan de nazi-Russen van nu.
In de speech had hij het al over oorlog en ja er zijn al een aantal van de overheidsgebouwen die voor drafts moeten zorgen in vlammen op gegaan.

Het is allemaal de schuld van het westen werd er door Poetin gezegd.

Ik citeer

"De NAVO heeft duidelijk de landen om ons heen gemilitariseerd. Dat vormde een dreiging voor ons land. Er was een clash met het neonazisme en die was onvermijdelijk. Het gevaar groeide elke dag." aldus Poetin. Pogingen van Rusland om een oorlog te voorkomen waren volgens Poetin tevergeefs omdat de NAVO niet naar Rusland wilde luisteren.


De NAVO VS EU deed dit inderdaad omdat Rusland een dreiging vormde voor Oekrane en tig andere landen in omgeving.

En joh, wat doet Rusland het valt Oekrane binnen..
Ow en dat deed Rusland al sinds 2014 maar dat weet het volk niet.


Ow en Rusland is Anakin Skywalker :P


[ Bericht 15% gewijzigd door theguyver op 09-05-2022 19:12:06 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 9 mei 2022 @ 21:42:41 #269
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_204683194
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 17:35 schreef theguyver het volgende:

[..]
Leuke dag gehad bij de parade?
Hoe bedoel je ...proest !!!
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  Moderator maandag 9 mei 2022 @ 21:54:59 #270
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_204683479
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 14:57 schreef theguyver het volgende:

[..]
Oh ok als jij het zegt, hoe zit dat met Russel brand?
Die bemoeit zich ook overal mee.
Zelfde laken een pak, dikke mik met Harari.... En das wel echt een engnek hoor..

En voor de goede orde, ben niet pro Rusland, niet pro Oekraine. Ik ben als Zwitserland in de 2e wereld oorlog. Ik ben van mening dat dit een oorlog is waar ik nog part of deel aan heb of wens te hebben aangezien het van alle kanten een grote shitshow gaat worden.
Lach met een schone bips
  maandag 9 mei 2022 @ 22:59:07 #271
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204684361
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:54 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Zelfde laken een pak, dikke mik met Harari.... En das wel echt een engnek hoor..

En voor de goede orde, ben niet pro Rusland, niet pro Oekraine. Ik ben als Zwitserland in de 2e wereld oorlog. Ik ben van mening dat dit een oorlog is waar ik nog part of deel aan heb of wens te hebben aangezien het van alle kanten een grote shitshow gaat worden.
Wat en wat?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204684589
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 19:48 schreef epicbeardman het volgende:
Je weet gewoon dat er iets niet klopt als al die Trudeau, Jill Biden, Pelosi allemaal naar Oekraine gaan voor hun fotoshoot.

100% WEF agenda en Putin is de scapegoat.
Toen Trump openlijk virtuele pijpbeurten met complimenen aan Putin gaf hoorden we weinig kritiek van baardmans.

Rand Paul en vele republikeinen zitten er namens Rusland het Kremlin te verdedigen en de democraten staan achter Oekrane. Dat is wat het is. De afgelopen tijd konden ze daar niet heel veilig naartoe en nu wel.
  Moderator dinsdag 10 mei 2022 @ 00:24:25 #273
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_204684931
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 22:59 schreef theguyver het volgende:

[..]
Wat en wat?
Had je toch kunnen lezen? Brand en Harari? Batti boys 4 life :)
Lach met een schone bips
  dinsdag 10 mei 2022 @ 06:17:36 #274
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204685262
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 00:24 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Had je toch kunnen lezen? Brand en Harari? Batti boys 4 life :)
OKI, NHA niemand maalt meer om Bono 20 jaar geleden misschien.
Nu boeit het niet meer.

Voor mensen met interesse hier een video over de eerste maand +- van de oorlog met veel voor dusver bekende informatie over de strategie troepen verplaatsingen overwinningen en verliezen van beide kampen.

Harari had in n ding wel gelijk, Rusland heeft bij voorbaat al verloren.
https://www.knack.be/nieu(...)-oorlog-al-verloren/

Gisteren zou DE dag zijn dat Rusland zijn successen aan de wereld kon laten zien..

Er is geen succes, vooral Marioepol is een doorn in de ogen van de Russen en vooral dat azov bataljon is een doorn in het oog bij Rusland en de gemiddelde Rus pist in de broek bij het horen van hun naam.

Waarom?
Nou simpel zoals je hier boven veel leest van schaamlap is dat clubje dus DE reden voor de oorlog, dat zijn DE nazi's en die lui weten donders goed dat ze dus min of meer vogelvrij zijn verklaar dus die zullen zich als de bekende 300 Spartans tot de laatste snik verzetten overgeven is geen optie.

[ Bericht 23% gewijzigd door theguyver op 10-05-2022 06:24:41 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 10 mei 2022 @ 06:56:25 #275
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204685314
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 10 mei 2022 @ 11:29:09 #276
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_204687135
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 16:36 schreef Schaamlap het volgende:
Victory Day celebrations have begun in Melitopol — hundreds of people took to the streets of the city with portraits of their heroic ancestors and victorious banners

For the first time in many years, Victory Day came to Melitopol — people took to the streets of the city for the action "Immortal Regiment" with portraits of their ancestors who fought for their Homeland in the Great Patriotic War.

At the festive procession, local residents chant three cheers and "Happy Victory Day", rejoicing at the long-awaited arrival of the holiday.
https://t.me/ukr_leaks_en(...)VuwaVdRcobNdcwX1yhhE

Nothing unusual, just the President of Ukraine Zelensky publishes a selection of photographs on Victory Day over fascism, the first of which shows a Ukrainian Nazi with the chevron of the 3rd SS Panzer Division *O* -O- o|O Zeurlensky maakt weer eens geweldige reklame voor zn Nazi leger... :Y :r Wat een sukkel die gast...
https://t.me/intelslava/2(...)eW2wIBt5KFK_gjp1M72M
Je bent in de war met de Russen dat zijn in dit geval de agressor. Zij hebben onnodig een land aangevallen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Megumi op 10-05-2022 11:52:10 ]
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushid sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_204687634
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 11:29 schreef Megumi het volgende:

[..]
Je bent in de war met de Russen dat zijn in dit geval de agressor. Zij hebben onnodig een land aangevallen.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 10 mei 2022 @ 12:25:51 #278
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_204687655
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 12:23 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Op zich slaat dit nergens op.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushid sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_204689478
In America, they turn a blind eye to Zelensky's failures. So, the Sky News presenter urgently ended a conversation with Dmitry Polyansky after he showed the same photo of a soldier with the Nazi SS division emblem "Deadhead" on Instagram on the air. (na een half uur is de foto snel van Zelemsky website afgehaald _O- )
Deputy Permanent Representative to the UN Dmitry Polyansky spoke about freedom of speech about the fact that there is no "Nazism in Ukraine".
"The UK supplies the Ukrainian military with weapons. Are the British confused by the fact that the Deadhead division was involved in the murder of hundreds of British prisoners at the beginning of World War II?", — said Polyansky.

The presenter did not like this truth. He urgently announced the end of the time of their conversation and noted that Sky News could not confirm this information.

This is called "freedom of speech".


History of AZOV

Mariupol burgers vertellen over hun ervaringen, hoe ze behandeld werden als onmensen simpel omdat ze Russisch spreken, iets wat verboden werd na de Maidan coup.

https://t.me/intelslava/2(...)mg7FaUOiyoCenXSUi4Ck
Ukrainian telegram channel

"Our source in the OP said that in the last two weeks we have lost more Bayraktar TB2s than in the entire war. The failure of the operation to storm the Snake island and unsuccessful flights to military facilities in Russia cost us 50 Bayraktar. The Turkish side has already expressed its dissatisfaction with the use of drones, but the General Staff has its own vision on the use of Bayraktar TB2"
pi_204690108

Zullen de Ukr insiders die zeggen dat er niks aan de hand is, net zo werken?
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
  dinsdag 10 mei 2022 @ 18:20:25 #281
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204691357
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 15:37 schreef Schaamlap het volgende:
In America, they turn a blind eye to Zelensky's failures. So, the Sky News presenter urgently ended a conversation with Dmitry Polyansky after he showed the same photo of a soldier with the Nazi SS division emblem "Deadhead" on Instagram on the air. (na een half uur is de foto snel van Zelemsky website afgehaald _O- )
Deputy Permanent Representative to the UN Dmitry Polyansky spoke about freedom of speech about the fact that there is no "Nazism in Ukraine".
"The UK supplies the Ukrainian military with weapons. Are the British confused by the fact that the Deadhead division was involved in the murder of hundreds of British prisoners at the beginning of World War II?", — said Polyansky.

The presenter did not like this truth. He urgently announced the end of the time of their conversation and noted that Sky News could not confirm this information.

This is called "freedom of speech".


History of AZOV

Mariupol burgers vertellen over hun ervaringen, hoe ze behandeld werden als onmensen simpel omdat ze Russisch spreken, iets wat verboden werd na de Maidan coup.

https://t.me/intelslava/2(...)mg7FaUOiyoCenXSUi4Ck
Ukrainian telegram channel

"Our source in the OP said that in the last two weeks we have lost more Bayraktar TB2s than in the entire war. The failure of the operation to storm the Snake island and unsuccessful flights to military facilities in Russia cost us 50 Bayraktar. The Turkish side has already expressed its dissatisfaction with the use of drones, but the General Staff has its own vision on the use of Bayraktar TB2"
OKI filmpje gekeken de monnik heeft het over een gebeurtenis in 2015 niet 2022, de overige inwoners hebben het over een tank die gebouwen kapot schiet... Hmmm 🤔
Zaten de Oekraeners niet in een bunker?
En is de rest van de stad ... Niet gebombardeerd door Rusland maar door Oekrane... Sure... Uhu...
Grappig trouwens het filmpje eindigt met een Twitter bericht van Elon musk die een prijs op zijn hoofd heeft geplaatst gekregen door Rusland omdat hij Oekrane hielp..
Serieus :D
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 10 mei 2022 @ 18:24:08 #282
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204691403
BTW wat ik nog steeds niet snap is alles wat schaamlap plaatst gaat 90% van de tijd over de nazi's van azov, clubje van 1000 man toen de oorlog begon, Marioepol is omsingeld door +-80.000 Russen..
En ze kunnen dat clubje niet de baas.
80 tegen 1 wat voor een pruts leger heb je dan wel niet.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204701067
twitter
pi_204701168
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 18:24 schreef theguyver het volgende:
BTW wat ik nog steeds niet snap is alles wat schaamlap plaatst gaat 90% van de tijd over de nazi's van azov, clubje van 1000 man toen de oorlog begon, Marioepol is omsingeld door +-80.000 Russen..
En ze kunnen dat clubje niet de baas.
80 tegen 1 wat voor een pruts leger heb je dan wel niet.
Wees maar blij dat ze er niet met volle kracht ingaan anders waren al die gasten al afgemaakt.
Zoals de Amerikanen doen bijvoorbeeld en er mee weg komen.
Tevens kost dat veel te veel slachtoffers en honger en dorst doen hun werk wel.
Maar ik denk zomaar dat er heeeeeeeel veeeeel Westerse baasjes in die grot zitten en die kan je beter levend te pakken nemen en tentoonstellen dan ze op te ruimen, wat anders weer op een huil concert komt te staan van het Westen. :Y

https://nationalpost.com/(...)nst-russian-invaders
Vreemd dat we je hier niet over horen maar dat is een normaal gebruik bij Nazi's om je weerloze slachtoffers eens lekker te folteren voor je ze afmaakt.
  woensdag 11 mei 2022 @ 06:28:14 #285
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204701174
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 06:19 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Wees maar blij dat ze er niet met volle kracht ingaan anders waren al die gasten al afgemaakt.
Zoals de Amerikanen doen bijvoorbeeld en er mee weg komen.
Tevens kost dat veel te veel slachtoffers en honger en dorst doen hun werk wel.
Maar ik denk zomaar dat er heeeeeeeel veeeeel Westerse baasjes in die grot zitten en die kan je beter levend te pakken nemen en tentoonstellen dan ze op te ruimen, wat anders weer op een huil concert komt te staan van het Westen. :Y

https://nationalpost.com/(...)nst-russian-invaders
Vreemd dat we je hier niet over horen maar dat is een normaal gebruik bij Nazi's om je weerloze slachtoffers eens lekker te folteren voor je ze afmaakt.
Waarom hebben ze dan troepen uit het buitenland ingeschakeld?

Waarom hakken ze niet in de pan, nu komen ze zwaar incontinent over vind je niet?

En lees het VS topic over wat details van Amerikaanse presidenten wat ik gisteren heb gepost.
BNW / VS-Culture wars, voter fraud & secret agendas
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 11 mei 2022 @ 06:52:28 #286
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204701201
normaal zou ik dit in plaatjes topic plaatsen maar nu ff niet :P

Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204701212
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 06:52 schreef theguyver het volgende:
normaal zou ik dit in plaatjes topic plaatsen maar nu ff niet :P

[ afbeelding ]
Misschien moet je een beter luisteren naar logica ipv Amerikaanse/Westerse propaganda en proberen na te denken.
Hieronder een aardig hulpmiddel voor je.
Succes.
  woensdag 11 mei 2022 @ 07:17:34 #288
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204701262
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 06:58 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Misschien moet je een beter luisteren naar logica ipv Amerikaanse/Westerse propaganda en proberen na te denken.
Hieronder een aardig hulpmiddel voor je.
Succes.
Allereerst de enige nieuws site die momenteel lees momenteel is RT.
Tv kijk ik sinds 2010 niet.
En ik zit hier op fok! Bnw al 15 jaar.

Dus vertel is wat is een land binnen vallen en zware verkozen leiden een succesvolle tactiek?

Waarom heeft Rusland buitenlandse strijdkrachten nodig terwijl ze zo'n groot leger hebben.

Waarom claimt men te vechten tegen nazi's maar laat deze links liggen en ondanks dat ze dus geen toevoer hebben van het Oekraense leger richten ze een slachting aan onder het Russische leger.

Waarom gaan ze niet vol in zoals je claimt dat ze wel kunnen, nu slaan gewoon een flater.

Rusland leid ongeveer 7-1 Oekraners aan verliezen.
Zelfs de statistieken tegen Finland waren beter.

Waarom vlucht veel Russische bevolking het land uit.

Waarom staat er van alles in de fik in Rusland?

Rusland heeft zelf voor gezorgd dat meer landen zich aan willen melden bij NATO, is dat nieuwe strategie.

Oekrane had een redelijke band met Isral maar heeft ze nu pissed gemaakt geen verontschuldigen aangeboden en nu levert deze defensie materieel aan Oekrane, vind je dat slim?

En zo kan ik wel even door gaan maar ik ga aan werk de mazzel en denk er maar even over na.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204701290
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 07:17 schreef theguyver het volgende:

[..]
Allereerst de enige nieuws site die momenteel lees momenteel is RT.
Tv kijk ik sinds 2010 niet.
En ik zit hier op fok! Bnw al 15 jaar.

Dus vertel is wat is een land binnen vallen en zware verkozen leiden een succesvolle tactiek?

Waarom heeft Rusland buitenlandse strijdkrachten nodig terwijl ze zo'n groot leger hebben.

Waarom claimt men te vechten tegen nazi's maar laat deze links liggen en ondanks dat ze dus geen toevoer hebben van het Oekraense leger richten ze een slachting aan onder het Russische leger.

Waarom gaan ze niet vol in zoals je claimt dat ze wel kunnen, nu slaan gewoon een flater.

Rusland leid ongeveer 7-1 Oekraners aan verliezen.
Zelfs de statistieken tegen Finland waren beter.

Waarom vlucht veel Russische bevolking het land uit.

Waarom staat er van alles in de fik in Rusland?

Rusland heeft zelf voor gezorgd dat meer landen zich aan willen melden bij NATO, is dat nieuwe strategie.

Oekrane had een redelijke band met Isral maar heeft ze nu pissed gemaakt geen verontschuldigen aangeboden en nu levert deze defensie materieel aan Oekrane, vind je dat slim?

En zo kan ik wel even door gaan maar ik ga aan werk de mazzel en denk er maar even over na.
Een zeer simpel antwoord van iemand die niet eens de tijd neemt om diverse media en meningen te bekijken maar als een schaap de Westerse media en de USA na-blaat.

Werk ze.
  woensdag 11 mei 2022 @ 07:53:31 #290
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204701437
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 07:23 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Een zeer simpel antwoord van iemand die niet eens de tijd neemt om diverse media en meningen te bekijken maar als een schaap de Westerse media en de USA na-blaat.

Werk ze.
Rusland heeft Kiev al veroverd?

En geen antwoord op een van de vragen?

OKI.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator woensdag 11 mei 2022 @ 08:15:22 #291
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204701531
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 06:19 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Wees maar blij dat ze er niet met volle kracht ingaan anders waren al die gasten al afgemaakt.
Zoals de Amerikanen doen
Klinkt als een winnende strategie
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 11 mei 2022 @ 08:25:09 #292
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_204701592
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 06:19 schreef Schaamlap het volgende:
https://nationalpost.com/(...)nst-russian-invaders
Vreemd dat we je hier niet over horen maar dat is een normaal gebruik bij Nazi's om je weerloze slachtoffers eens lekker te folteren voor je ze afmaakt.
Dat is best te begrijpen op zich. Door nazi gedrag roepen de Russen dit over zich zelf af wellicht. Maar betrouwbare bronnen dat Russische krijgsgevangenen vermoord worden heb ik nog niet voorbij zien komen. Het omgekeerde wel.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushid sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_204701855
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 07:53 schreef theguyver het volgende:

[..]
Rusland heeft Kiev al veroverd?

En geen antwoord op een van de vragen?

OKI.
Ga nu eens rustig dat youtube filmpje kijken en kom dan nog eens terug.

Werp nu eens dat brainwash denken van je af en luister eens naar intellectuele denkers over dit onderwerp.
Zeker de laatste 10 minuten zijn het waard waar duidelijk wordt gesteld dat Zelensky een overeenkomst wenste met Rusland en riep: wat de Krim betreft kijken we over 15 jaar wel. De Amerikanen blokten dit onmiddelijk.
Zelensky probeerde ook vrede te stichting in de Donbass en werd lachend weggewuivd door de ultra Nazi's en zelfs met de dood bedreigd. (dit heb ik reeds eerder gezegd)
Het lijkt er dus op dat de USA en de Ultra rechtse partijen de echt baas zijn in Oekraine en niet Zelensky, die is slechts een marionet.

[ Bericht 27% gewijzigd door Schaamlap op 11-05-2022 09:15:26 ]
  woensdag 11 mei 2022 @ 09:15:32 #294
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_204701939
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 06:58 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Misschien moet je een beter luisteren naar logica ipv Amerikaanse/Westerse propaganda en proberen na te denken.
Hieronder een aardig hulpmiddel voor je.
Succes.
Propaganda moet je weerbaar tegen zijn. Zeker tegen dat van de nazi staat geleid door de dictator Poetin.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushid sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  woensdag 11 mei 2022 @ 11:04:56 #295
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204702906
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 09:03 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Ga nu eens rustig dat youtube filmpje kijken en kom dan nog eens terug.

Werp nu eens dat brainwash denken van je af en luister eens naar intellectuele denkers over dit onderwerp.
Zeker de laatste 10 minuten zijn het waard waar duidelijk wordt gesteld dat Zelensky een overeenkomst wenste met Rusland en riep: wat de Krim betreft kijken we over 15 jaar wel. De Amerikanen blokten dit onmiddelijk.
Zelensky probeerde ook vrede te stichting in de Donbass en werd lachend weggewuivd door de ultra Nazi's en zelfs met de dood bedreigd. (dit heb ik reeds eerder gezegd)
Het lijkt er dus op dat de USA en de Ultra rechtse partijen de echt baas zijn in Oekraine en niet Zelensky, die is slechts een marionet.
Voor dat ik het filmpje ga kijken, geeft hij dit zelf toe in het filmpje?
Of zegt de video maker dat?

Ow en nog steeds geen antwoord op mijn vragen!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204703008
https://t.me/intelslava/2(...)DSV6joA-6hGmpW9zIRB4
There are no civilians at Azovstal. This was stated in a telephone conversation with Sky News by Lieutenant Ilya Samoylenko from the Azov Regiment, who is at the plant.

The Ukrainian defense forces are suffering heavy casualties as the Russians continue their offensive, he said: "The number of wounded and dead soldiers is very high and these people deserve due care."
Samoilenko noted that those who are at the plant have extremely limited resources, and they themselves believe that "every day can be the last."
  woensdag 11 mei 2022 @ 11:57:45 #297
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204703408
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 11:14 schreef Schaamlap het volgende:
https://t.me/intelslava/2(...)DSV6joA-6hGmpW9zIRB4
There are no civilians at Azovstal. This was stated in a telephone conversation with Sky News by Lieutenant Ilya Samoylenko from the Azov Regiment, who is at the plant.

The Ukrainian defense forces are suffering heavy casualties as the Russians continue their offensive, he said: "The number of wounded and dead soldiers is very high and these people deserve due care."
Samoilenko noted that those who are at the plant have extremely limited resources, and they themselves believe that "every day can be the last."
Dus het menselijk schild wat je continu zei is dus niks anders dan onzin?

Laten we zeggen je hebt gelijk en Rusland heeft dus niet zijn beste materiaal en leger ingezet.

De huidige manschappen en leger eenheden zijn nu dus behoorlijk de klos..
Hoe noem je zoiets als een land jou op die manier dus opoffert?

En geen antwoord op weer een vraag..

Jammer weer.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 11 mei 2022 @ 12:38:53 #298
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_204703869
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 07:23 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Een zeer simpel antwoord van iemand die niet eens de tijd neemt om diverse media en meningen te bekijken maar als een schaap de Westerse media en de USA na-blaat.

Werk ze.
Op zich en dat is best grappig doe jij dat juist. Alleen maar anti-westerse en anti-USA berichten posten. En youtube filmpjes posten waarvan vrijwel niemand de moeite doet om dat te bekijken. En het het handelen van de Russen/dictator Poetin goed praten. Niet om vervelend te zijn maar denk haast dat je voor de GPU/FSB werkt? Werk ze dus dan maar.

[ Bericht 3% gewijzigd door Megumi op 11-05-2022 12:46:35 ]
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushid sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  woensdag 11 mei 2022 @ 12:54:39 #299
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_204704095
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 11:57 schreef theguyver het volgende:

[..]
Dus het menselijk schild wat je continu zei is dus niks anders dan onzin?

Laten we zeggen je hebt gelijk en Rusland heeft dus niet zijn beste materiaal en leger ingezet.

De huidige manschappen en leger eenheden zijn nu dus behoorlijk de klos..
Hoe noem je zoiets als een land jou op die manier dus opoffert?

En geen antwoord op weer een vraag..

Jammer weer.
Natuurlijk niet. @Schaamlap zal nooit toegeven dat zijn geliefde leider Poetin faalt met zijn invasie van Oekrane. En geen respect heeft voor het leven van zijn soldaten en burgers. En hun welvaart en welbevinden. En zelfs moord niet uit de weg gaat om zijn politieke tegenstanders en critici uit de weg te ruimen. Dat past niet in zijn wereldbeeld. Democratie is zeker niet prefect. Maar ik hoef niet bang te zijn dat Rutte wat mannen in het zwart of groen op me afstuurt met polonium en dergelijke als ik kritiek op hem heb.

[ Bericht 4% gewijzigd door Megumi op 11-05-2022 13:04:50 ]
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushid sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  woensdag 11 mei 2022 @ 13:10:58 #300
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204704309
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 12:38 schreef Megumi het volgende:

[..]
Op zich en dat is best grappig doe jij dat juist. Alleen maar anti-westerse en anti-USA berichten posten. En youtube filmpjes posten waarvan vrijwel niemand de moeite doet om dat te bekijken. En het het handelen van de Russen/dictator Poetin goed praten. Niet om vervelend te zijn maar denk haast dat je voor de GPU/FSB werkt? Werk ze dus dan maar.
Westerse media is ook niet te vertrouwen, linkt sky news..
:D
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 11 mei 2022 @ 13:14:10 #301
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_204704342
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 13:10 schreef theguyver het volgende:

[..]
Westerse media is ook niet te vertrouwen, linkt sky news..
:D
De mens is een subjectief wezen. Dus niet alles maar klakkeloos aannemen en meerdere bronnen raadplegen is altijd verstandig. Zeker wat youtube aangaat en dergelijke. :')
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushid sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')