In Nederland valt dit reuze mee.quote:Op zondag 24 april 2022 15:14 schreef Ulx het volgende:
[..]
De gezonde heteroseksuele blanke man heeft het inderdaad heel zwaar tegenwoordig.
Dat hoop ik van ganser harte met je mee.quote:Op zondag 24 april 2022 15:16 schreef TLC het volgende:
putin met een kaarsje want het is Pasen en hij is zo'n goed Christen
[ afbeelding ]
een foto van een moeder met haar 3 maanden jonge dochtertje, gisteren gedood door bombardementen op Odessa op bevel van putin
[ afbeelding ]
Vrolijk pasen putin, ik hoop dat het je laatste pasen is.
Is dat wel zo? Weet je hoe moeilijk het is om als gezonde blanke man met dubbelmodaal inkomen een tweede parkeervergunning te krijgen de auto die mijn werkgever voor me leased? Het is stuitend. Natuurlijk heb sympathie voor homo's die in elkaar geslagen worden of dode kinderen in Oekraïne, maar over het soort verschrikkingen dat ik dus meemaak mag je het niet hebben!quote:Op zondag 24 april 2022 15:17 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
In Nederland valt dit reuze mee.
Maar laten we dat ook zo houden aub.
Gaat het daar over dan?quote:Op zondag 24 april 2022 15:24 schreef Ulx het volgende:
[..]
Is dat wel zo? Weet je hoe moeilijk het is om als gezonde blanke man met dubbelmodaal inkomen een tweede parkeervergunning te krijgen de auto die mijn werkgever voor me leased? Het is stuitend. Natuurlijk heb sympathie voor homo's die in elkaar geslagen worden of dode kinderen in Oekraïne, maar over het soort verschrikkingen dat ik dus meemaak mag je het niet hebben!
Ik vraag mij altijd af hoe dit soort dingen gaan in de hoofd van een gelovige. Heeft god de inval goedgekeurd volgende hem ? Oh en dat laatste hoop ik ook.quote:Op zondag 24 april 2022 15:16 schreef TLC het volgende:
[ afbeelding ]
een foto van een moeder met haar 3 maanden jonge dochtertje, gisteren gedood door bombardementen op Odessa op bevel van putin
[ afbeelding ]
Er zit een historie van extreme vernietiging van de Russisch-Orthodoxe kerk door de Russische Staat (om te beginnen bij Marx al), wat zo mondjesmaat veranderde bij Brezjnev, waarna de kerk diezelfde staat als een soort beschermengel is gaan zien.quote:Op zondag 24 april 2022 15:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik vraag mij altijd af hoe dit soort dingen gaan in de hoofd van een gelovige. Heeft god de inval goedgekeurd volgende hem ? Oh en dat laatste hoop ik ook.
Kun je ook over Obama zeggen of onszelf met dat bombardement op Hajiwa.quote:Op zondag 24 april 2022 15:16 schreef TLC het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee dat was niet zijn laatste pasen want dit was pasen 2021quote:Op zondag 24 april 2022 15:16 schreef TLC het volgende:
quote:Op zondag 24 april 2022 16:18 schreef eigendeegcookie het volgende:
[..]
nee dat was niet zijn laatste pasen want dit was pasen 2021
https://twitter.com/iponomarev/status/1518154680710348800
Ah, ok. Daarom is het dus prima dat putin babies aan het vermoorden is.quote:Op zondag 24 april 2022 16:13 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Kun je ook over Obama zeggen of onszelf met dat bombardement op Hajiwa.
Krijgen we dat weer, van die foto's om ons extra emotioneel en betrokken te maken.quote:Op zondag 24 april 2022 15:16 schreef TLC het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat volgt toch helemaal niet uit wat ik zeg?quote:Op zondag 24 april 2022 16:40 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ah, ok. Daarom is het dus prima dat putin babies aan het vermoorden is.
Mogelijk zijn vriend die dit post om te laten merken dat hij niet dood is.quote:Op zondag 24 april 2022 08:33 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Teleurstellend einde waarin hij zegt " I'm alive"
Nee, net zoals het al duidelijk was dat jouw domme whataboutism hier 0,0 toevoegt.quote:Op zondag 24 april 2022 16:46 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat volgt toch helemaal niet uit wat ik zeg?![]()
Ik had al zo'n antwoord verwacht. Mensen zijn zo makkelijk hier.
4d schaak hoor. Een debiele post achterlaten en dan een open deur terugverwachten. #winning!!quote:Op zondag 24 april 2022 16:46 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Zocht nog naar zijn telegram account, maar kon het zo niet vinden.quote:Op zondag 24 april 2022 16:47 schreef polderturk het volgende:
[..]
Mogelijk zijn vriend die dit post om te laten merken dat hij niet dood is.
Pfoe, nee jouw post wat verrassend en bracht nieuwe inzichtenquote:Op zondag 24 april 2022 16:46 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nee, maar dat wordt hier gewoon weggewuifd en genegeerd door mensen. Sommige van jullie zien de werkelijkheid als een good guy bad guy verhaal, en dat is veel te simplistisch. Wat wil je met die afbeelding zeggen dan? Een appeal to emotion? Een oorlog kent alleen maar verliezers.quote:Op zondag 24 april 2022 16:51 schreef ExTec het volgende:
Nee, net zoals het al duidelijk was dat jouw domme whataboutism hier 0,0 toevoegt.
Zie, nu krijgen mensen er een ongemakkelijk gevoel van omdat ze er door geprikkeld worden, cognitieve dissonantie. Man, ik deed gewoon een feitelijke uitspraak daarstraks. Dat daar nu weer zo op gereageerd wordt is vooral heel irritant.quote:Op zondag 24 april 2022 16:54 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
4d schaak hoor. Een debiele post achterlaten en dan een open deur terugverwachten. #winning!!
Nou weet ik dat 'genuanceerd zijn' een heel goede manier is om slimmer over te komen dan je daadwerkelijk bent, maar soms in het leven heb je wel eens situaties die gewoon binair zijn. Zoals bijvoorbeeld een oorlog voeren om lebensraum te veroveren, daar valt gewoon niets aan de nuanceren.quote:Op zondag 24 april 2022 17:01 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nee, maar dat wordt hier gewoon weggewuifd en genegeerd door mensen. Sommige van jullie zien de werkelijkheid als een good guy bad guy verhaal, en dat is veel te simplistisch. Wat wil je met die afbeelding zeggen dan? Een appeal to emotion? Een oorlog kent alleen maar verliezers.
Ah ja dat jongetje waarvan pap perse naar Canada wilde voor een nieuw gebit.quote:Op zondag 24 april 2022 16:43 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Krijgen we dat weer, van die foto's om ons extra emotioneel en betrokken te maken.
Net zoals dat dode jongetje op dat Turkse strand.
Meh, als jij dat vindt, prima. Maar dat verneukt altijd de discussie.quote:Op zondag 24 april 2022 17:04 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Zoals bijvoorbeeld een oorlog voeren om lebensraum te veroveren, daar valt gewoon niets aan de nuanceren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |