Tesla voor de deurquote:Op zaterdag 23 april 2022 21:48 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Spouwmuur, warmtepompje, zonnepanelen.
Je zelf voorstellen in het Frans is het eerste wat je leert op school. Dat ken ik nog zelfs en ben geen talenwonder.quote:
Ik noteer hem vastquote:Ik zit bovenop het budget.
Daar zou ik mee beginnen.quote:
En hij is soortement van kok. Is dat niet een van de talen die daar belangrijk zijn? Qua stages is Frankrijk toch een soort van Mekka?quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:51 schreef StephanL het volgende:
[..]
Je zelf voorstellen in het Frans is het eerste wat je leert op school. Dat ken ik nog zelfs en ben geen talenwonder.
Ja, maar dit is waarschijnlijk een simpele kokquote:Op zaterdag 23 april 2022 21:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En hij is soortement van kok. Is dat niet een van de talen die daar belangrijk zijn? Qua stages is Frankrijk toch een soort van Mekka?
Ik dacht valt mee...tot ze het tweede deel van de zin uitsprak.quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
We lopen een maand achter… op deze kamer
In een taal die hij niet snapt.quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:55 schreef Aurelius het volgende:
Staan er geen mengverhoudingen op die zak?
Ja maar dat zal ie niet snappen!!quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:55 schreef Aurelius het volgende:
Staan er geen mengverhoudingen op die zak?
An Fransijs?quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:55 schreef monkyyy het volgende:
Staat er niet een recept op die zak? En anders wel op internet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |