Of juist niet natuurlijk, en de afgelopen jaren de titels die Hamilton nu heeft afgepakt.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:50 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Daarom, dus met Russell was het nog beter gegaan voor Mercedes en had Hamilton ook vorig jaar de titel binnen gesleept.
Russel had Verstappen veel meer punten afgesnoept dan Bottas.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:50 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Juist niet want Russell was niet gaan bowlen in Hongarije
quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:54 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Russel had Verstappen Hamilton veel meer punten afgesnoept dan Bottas.
Ja, of Hamilton. Wat een stelling zegquote:Op zaterdag 23 april 2022 17:54 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Russel had Verstappen veel meer punten afgesnoept dan Bottas.
Dat Hamilton aan de kant moest voor Russel bedoel je dan?quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:55 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Nee hoor, daar bestaan teamorders voor.
Ik was niet degene die over dit ridicule wat-als-scenario begon hè? Als je een gekke vraag stelt, krijg je gekke antwoorden...quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:55 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ja, of Hamilton. Wat een stelling zeg
quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:57 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ik was niet degene die over dit ridicule wat-als-scenario begon hè? Als je een gekke vraag stelt, krijg je gekke antwoorden...
Los van de punten die Bottas bijelkaar bowlde voor Hamilton (en hem bijna kampioen maakte) had Russell vorig jaar de titel binnengehaald voor Mercedes. Maar wel met hemzelf op het hoogste podium.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:50 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Daarom, dus met Russell was het nog beter gegaan voor Mercedes en had Hamilton ook vorig jaar de titel binnen gesleept.
Interessant, en hoeveel races heeft Russell ook al weer gewonnen in zijn carriere?quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Russell is ook een veel belangrijker coureur dan de teamgenoten van Max.
Inderdaad, ik denk dat de verandering om de eerste 8 rijders punten te geven de sprint race flink interessanter gemaakt heeft voor iedereen.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:57 schreef El_Thijs het volgende:
Dat was een leuke sprintraceZin in de race morgen
Dat denk ik dan weer niet.. (maar goed, dat maakt uiteindelijk ook niet zoveel uit)quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Los van de punten die Bottas bijelkaar bowlde voor Hamilton (en hem bijna kampioen maakte) had Russell vorig jaar de titel binnengehaald voor Mercedes. Maar wel met hemzelf op het hoogste podium.
Of niet. Mischien was Gasly wereldkampioen geworden als hij in de RedBull had gezeten. Of Norris als hij in de Mercedes had gezeten.quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Los van de punten die Bottas bijelkaar bowlde voor Hamilton (en hem bijna kampioen maakte) had Russell vorig jaar de titel binnengehaald voor Mercedes. Maar wel met hemzelf op het hoogste podium.
0, want hij heeft er nog 0 kunnen winnenquote:Op zaterdag 23 april 2022 18:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Interessant, en hoeveel races heeft Russell ook al weer gewonnen in zijn carriere?
Ocon won een race in een auto waarvan niemand dacht dat hij kon winnen. Gasly in een Alpha Tauri. Voorlopig is Russell een niet echt uitblinkende middenveld rijder.quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
0, want hij heeft er nog 0 kunnen winnen
Mooie poes. Zou belly rub geven.quote:
Het enige wat ik zou veranderen aan het sprintweekend, is om twee vrije trainingen op vrijdag te doen, de kwalificatie en de sprintrace op zaterdag, en de race op zondag. Zo kan er wat meer getraind worden, en is meer spektakel op de zaterdag.quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Inderdaad, ik denk dat de verandering om de eerste 8 rijders punten te geven de sprint race flink interessanter gemaakt heeft voor iedereen.
Toen was dat bandenfiasco toch?quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ocon won een race in een auto waarvan niemand dacht dat hij kon winnen. Gasly in een Alpha Tauri. Voorlopig is Russell een niet echt uitblinkende middenveld rijder.
En hij kon er wel een winnen toen hij voor Hamilton inviel.
Scorebordjournalistiekquote:Op zaterdag 23 april 2022 18:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ocon won een race in een auto waarvan niemand dacht dat hij kon winnen. Gasly in een Alpha Tauri. Voorlopig is Russell een niet echt uitblinkende middenveld rijder.
En hij kon er wel een winnen toen hij voor Hamilton inviel.
Als je de sprintrace echt boeiend wil maken moet je de startopstelling van de hoofdrade er van loskoppelen. Het risico is, zeker voor de toppers, gewoon te groot. Er nu af gaan is dubbel pech, acht punten achter en achteraan starten.quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Inderdaad, ik denk dat de verandering om de eerste 8 rijders punten te geven de sprint race flink interessanter gemaakt heeft voor iedereen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |