Hij staat ook gewoon weer achter z’n teammaat. De echte toppers halen wat extra’s uit de auto. Dat onderscheidt de Verstappens en de Leclercs van de Vettels en de Hamiltons die alleen snel zijn in een perfecte auto.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is de Mercedes, niet Lewis
Wie is Lewis? Niemand in beeld gezien met die naam.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:20 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom is Lewis ineens zo slecht dit seizoen?
Heeft hij te weinig getraind in de winter?
Of is het de ouderdom?
zitten ook voor- en nadelen aan iddquote:Op zaterdag 23 april 2022 17:27 schreef Montov het volgende:
Ik wil liever een training dan dat ze gaan racen.
Zoals elke 'echte' fan zou moeten zijn volgens de 'eckte fans'... Elke vernieuwing is slecht!quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nattekat is de laatste tijd wel erg negatief over alles inderdaad
Ik zit natuurlijk van heel ver weg een beetje mee te kijken, maar imo heeft hij zijn focus de laatste jaren niet meer volledig bij de sport liggen. Misschien wat complacency door de auto, wie weet, maar zo scherp als vroegah is hij al een poosje niet meer.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:26 schreef Sally het volgende:
[..]
(even serieus: ik heb het idee dat er nog wel wat anders achter zit, maar dat heb ik een paar races geleden al gevraagd hoe dat zat met Lewis' leefwijze. Maar goed.
Jaren geleden was ik ook groot fan van Lewis en hoe hij reed. )
Oh want de Red Bull is geen perfecte autoquote:Op zaterdag 23 april 2022 17:28 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hij staat ook gewoon weer achter z’n teammaat. De echte toppers halen wat extra’s uit de auto. Dat onderscheidt de Verstappens en de Leclercs van de Vettels en de Hamiltons die alleen snel zijn in een perfecte auto.
Is ergens ook wel logisch dat het er nu zo voor staat tussen die 2. Hamilton is jaren gewend om met de beste auto die op rails rijdt te winnen. Russell weet niet beter dan dat hij met de auto moet vechten.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:28 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hij staat ook gewoon weer achter z’n teammaat. De echte toppers halen wat extra’s uit de auto. Dat onderscheidt de Verstappens en de Leclercs van de Vettels en de Hamiltons die alleen snel zijn in een perfecte auto.
Een perfecte auto valt 2 van de 3 races uit?quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh want de Red Bull is geen perfecte auto
Ja, dit dus. Hamilton leek dat te kunnen en misschien was dat in zijn jonge jaren ook. Maar in dit veld is hij gewoon niet meer zo bijzonder, dat is vrij duidelijk inmiddels.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:28 schreef trein2000 het volgende:
[..]
was mij ook opgevallen - en ik keek eigenlijk NIET meer enkele jaren door prive-omstandigheden, tot het seizoen van 2021 waarin ik het wel weer meer ging volgen.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:29 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik zit natuurlijk van heel ver weg een beetje mee te kijken, maar imo heeft hij zijn focus de laatste jaren niet meer volledig bij de sport liggen. Misschien wat complacency door de auto, wie weet, maar zo scherp als vroegah is hij al een poosje niet meer.
Ik ook. En morgen rijdt Leclerc bij de start weer VER voorbij en krijgen we weer spanning en sensatie tot de RB kapot gaat.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:30 schreef Monolith het volgende:
Ik heb me wel vermaakt, stelletje azijnpissers
Vettel was ook veel sneller dan Raikkonen in een zwalkende Ferrari. Hamilton heeft ook wel wat extra's maar is mentaal zwak en Russell is ook wel een talentje.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:28 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Waarbij je juist bij de 1e situatie niet weet dat je de banden op kan roken, dat maakt het toch wel anders.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:26 schreef MoreDakka het volgende:
Iemand op reddit ofzo omschreef de sprintrace als gewoon een extra stuk van de normale race met een rode vlag van 24u in het midden. Op deze manier voegt het weinig toe wat mij betret, het enige leuke is dat men vol gas kan rijden en geen banden hoeft te sparen.
Vorig jaar vond ik het ook goed dat men dan op zondag zelf de banden kon kiezen maar dat mag nu sowieso al
We hebben het niet over reliability hier.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:31 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Een perfecte auto valt 2 van de 3 races uit?
De start van Verstappen was wel ongekend matigquote:Op zaterdag 23 april 2022 17:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik ook. En morgen rijdt Leclerc bij de start weer VER voorbij en krijgen we weer spanning en sensatie tot de RB kapot gaat.
Acht. Dan had Russel meer punten weggesnoept bij Verstappen.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:22 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dat geeft wel te denken. Stel, Russell was een paar jaar eerder geboren en was naast Hamilton komen te zitten ipv Bottas. Hoeveel kampioenschappen en records had Hamilton dan te pakken gekregen?
Hele seizoen al. Vorig jaar ook in periodes. Bij Perez ook trouwens, lijkt echt een bak dingetje te zijn.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De start van Verstappen was wel ongekend matig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |