Het is dus voor ons minder leuk om te zien. Daar ben ik het mee eens.quote:Op zaterdag 23 april 2022 13:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Waar het om gaat is dat bij een normale training alle teams willen zien wat hun kwalificatiepace is en daardoor dus ook bijna allemaal altijd wel even een kwalificatiesimmetje doen (met een wat teruggeschroefde motor en mss wat meer benzine maar wel echt een rondje op kwalificatiesnelheid). Dus dan is de snelste tijd in ieder geval voor ons als kijker wel iets waard om te zien wie er snel zijn en wie niet.
Nu met deze sessie is dat totaal niet het geval omdat niemand meer een kwalificatierondje hoeft te doen dit weekend en het enige relevante voor de teams dus nog enkel racepace is.
Gratiesss? Ik vrees niet, of andere mensen moeten meer weten dan ik - ik had al eens rondgekeken voor het seizoen begon...quote:Op zaterdag 23 april 2022 10:04 schreef THEFXR het volgende:
weet iemand nog een live timing voor op de phone?
Mercedes is overduidelijk de beste auto op het droge, Russell rijdt straks iedereen voorbij. Verstappen zakt terug, want hij bakt er helemaal niets van.quote:Op zaterdag 23 april 2022 13:43 schreef aesop het volgende:
Perez maakt ff een partij indruk zeg, niet normaal. Aldus Nelson.
Wat gek dat ik vorig seizoen de RB als snelste auto zag…quote:Op zaterdag 23 april 2022 11:31 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Laat hem lekker, dat is zijn gimmick. Roept ie al sinds begin 2021 ofzo
Hiermee bevestig je eigenlijk dat je er geen reet van snapt.quote:Op zaterdag 23 april 2022 13:56 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat gek dat ik vorig seizoen de RB als snelste auto zag…
Haha nope.quote:Op zaterdag 23 april 2022 13:56 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat gek dat ik vorig seizoen de RB als snelste auto zag…
Perez deed simulatie sprint, Max racequote:Op zaterdag 23 april 2022 14:05 schreef Middelpunt het volgende:
Zolang Verstappen ongeveer net zo snel is als Gasly en bijna een seconde langzamer dan Perez, dan weet je dat hij gewoon een heel ander programma aan het doen was.
Ben benieuwd naar de analyses van de longruns.
Beter te vroeg dan te @Nattekatquote:Op zaterdag 23 april 2022 14:57 schreef HiDiHo het volgende:
16:30 pas...
waarom zit ik nu viaplay te kijken?
Je bent mooi op tijd.quote:Op zaterdag 23 april 2022 14:57 schreef HiDiHo het volgende:
16:30 pas...
waarom zit ik nu viaplay te kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |