Dan kijk je nietquote:Op zaterdag 23 april 2022 12:38 schreef Nattekat het volgende:
Jaaaaaa, de meest zinloze sessie ooit is weer terug in de meest belachelijke weekendvorm
Lekker inclusiefquote:Op zaterdag 23 april 2022 12:41 schreef Nober het volgende:
Sky heeft nu ook al een vrouw bij FP2.
Benieuwd wanneer er een de race gaat becommentariëren.
Ik vergeet altijd wie wie is bij viaplay, maar die ene die klinkt als Robert Doornbos pruim ik beter. Minder gemaakt enthousiast.quote:Op zaterdag 23 april 2022 12:38 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je verwachtingen zijn. Als je een tweede Olav verwacht wel. Anders niet.
Sowieso kende ik Valkenburg al van Eurosport en RTL7. En dat vond ik toen ook al prima.
Zag er een stuk minder ernstig uit als Verstappen. Ik hoop dat zijn vloer geen schade heeft opgelopenquote:
WTF een vrouw in de sport, gadverdamme, ga koken ofzoquote:Op zaterdag 23 april 2022 12:41 schreef Nober het volgende:
Sky heeft nu ook al een vrouw bij FP2.
Benieuwd wanneer er een de race gaat becommentariëren.
Echt hequote:Op zaterdag 23 april 2022 12:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
WTF een vrouw in de sport, gadverdamme, ga koken ofzo
In de F3 en F2 zijn ze niet geïnteresseerd.quote:Op zaterdag 23 april 2022 12:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waarom? Zelfs daar zijn mannen het beste in.quote:Op zaterdag 23 april 2022 12:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij moeten tijden in de 1:17 mogelijk zijn hier. Maar het lijkt er sowieso op dat Mercedes qua racepace best aardig meekan. Het is meer dat ze over 1 ronde niet de scherpte in de wagen krijgen.quote:Op zaterdag 23 april 2022 12:59 schreef DKUp het volgende:
Wel leuk voor Mercedes dat het even lijkt of ze ook goed meedoen om te winnen.
Einde tijdperk Leclerc.quote:Op zaterdag 23 april 2022 13:04 schreef Zorro het volgende:
Russell 1 en Leclerc 10
Ja, lijkt me een redelijk goed afspiegeling van de verhoudingen
Dat zou mooi zijn, ik verwacht eigenlijk een enorm saai weekend verder.quote:
Dat kan niet meer.quote:Op zaterdag 23 april 2022 13:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die gaan straks pole pakken
Ja!quote:Op zaterdag 23 april 2022 13:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die gaan straks pole pakken
Ohquote:Op zaterdag 23 april 2022 13:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is dus exact mijn punt... Snelste tijd deze sessie is helemaal niets waard.
Dat zou je dan voor elke training kunnen zeggen, want in reguliere vrijdagtrainingen is de snelste tijd ook niks waard.quote:Op zaterdag 23 april 2022 13:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oh![]()
Ja klopt, deze hele training is een farce.
Waar het om gaat is dat bij een normale training alle teams willen zien wat hun kwalificatiepace is en daardoor dus ook bijna allemaal altijd wel even een kwalificatiesimmetje doen (met een wat teruggeschroefde motor en mss wat meer benzine maar wel echt een rondje op kwalificatiesnelheid). Dus dan is de snelste tijd in ieder geval voor ons als kijker wel iets waard om te zien wie er snel zijn en wie niet.quote:Op zaterdag 23 april 2022 13:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zou je dan voor elke training kunnen zeggen, want in reguliere vrijdagtrainingen is de snelste tijd ook niks waard.
Deze sessie is juist prima, net zoals op zondagochtend een warmup altijd prima was.
Het klopt gewoon niet oke!quote:Op zaterdag 23 april 2022 13:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zou je dan voor elke training kunnen zeggen, want in reguliere vrijdagtrainingen is de snelste tijd ook niks waard.
Deze sessie is juist prima, net zoals op zondagochtend een warmup altijd prima was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |