Dan kijk je nietquote:Op zaterdag 23 april 2022 12:38 schreef Nattekat het volgende:
Jaaaaaa, de meest zinloze sessie ooit is weer terug in de meest belachelijke weekendvorm
Lekker inclusiefquote:Op zaterdag 23 april 2022 12:41 schreef Nober het volgende:
Sky heeft nu ook al een vrouw bij FP2.
Benieuwd wanneer er een de race gaat becommentariëren.
Ik vergeet altijd wie wie is bij viaplay, maar die ene die klinkt als Robert Doornbos pruim ik beter. Minder gemaakt enthousiast.quote:Op zaterdag 23 april 2022 12:38 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je verwachtingen zijn. Als je een tweede Olav verwacht wel. Anders niet.
Sowieso kende ik Valkenburg al van Eurosport en RTL7. En dat vond ik toen ook al prima.
Zag er een stuk minder ernstig uit als Verstappen. Ik hoop dat zijn vloer geen schade heeft opgelopenquote:
WTF een vrouw in de sport, gadverdamme, ga koken ofzoquote:Op zaterdag 23 april 2022 12:41 schreef Nober het volgende:
Sky heeft nu ook al een vrouw bij FP2.
Benieuwd wanneer er een de race gaat becommentariëren.
Echt hequote:Op zaterdag 23 april 2022 12:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
WTF een vrouw in de sport, gadverdamme, ga koken ofzo
In de F3 en F2 zijn ze niet geïnteresseerd.quote:Op zaterdag 23 april 2022 12:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waarom? Zelfs daar zijn mannen het beste in.quote:Op zaterdag 23 april 2022 12:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |