Coolquote:Op vrijdag 22 april 2022 18:15 schreef hollandia02 het volgende:
[ afbeelding ]
De staat van de stad is ook wel leuk.
Klopt, ik dacht Amsterdam is de stad van kraken en WeAreHere maar nee helaas.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:44 schreef DJMO het volgende:
En je klacht is? Of ben je dakloos en voel je je niet welkom in Amsterdam?
Leer de Oekraïnse taal en gooi je paspoort weg. Klacht opgelost, slotje.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:45 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Klopt, ik dacht Amsterdam is de stad van kraken en WeAreHere maar nee helaas.
Ik was dan ook sarcastisch.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:50 schreef sp3c het volgende:
Paspoort zou ik niet weggooien, dat lijkt me geen slimme actie
Mietjesdorp.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:05 schreef hollandia02 het volgende:
[ afbeelding ]
Amsterdam: iedereen is welkom, behalve daklozen.
Hoort bij het rollenspelletje, gewoon traditionele humor johquote:Op vrijdag 22 april 2022 19:08 schreef sp3c het volgende:
Ik moet altijd wel lachen om al die figuren die denken dat er echt enorme verschillen zijn tussen binnen en buiten de Randstad
Ja er is wat te doen maar als dat het is
Ik kan overal om lachenquote:Op vrijdag 22 april 2022 19:10 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Hoort bij het rollenspelletje, gewoon traditionele humor joh![]()
Als iemand überhaupt niet kan nuanceren dan kan je er alleen om lachen.
Een sociaal ingestelde dakloze maakt gewoon ff plaats, zoals het hoort. (Touwtje uit de brievenbus=met gulp open lopen)quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:22 schreef sp3c het volgende:
In den haag zie ik ze wel eens onder de bankjes liggen
Ben je dan nog wel dakloos vraag ik me af
Die fanatieke anti-iets-mensen zijn per definitie ongelofelijke kneuzen. Helemaal als het om zoiets triviaals gaat als waar iemand woont of geboren is.quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:00 schreef Raw85 het volgende:
Ik vind het altijd heerlijk om Amsterdam af te zeiken maar ik vind die overdreven anti-Randstedelingen meestal toch wel zulke ongelooflijke kneuzen dat ik bijna weer wat sympathie ontwikkel de randstad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |