SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
[ Bericht 4% gewijzigd door Karzai op 22-04-2022 16:48:10 ]
120m2 geloof ik (zonder badkamers en kelder, dat komt later). Maar was tegels op vloerverwarming, en dacht dat het met eruit halen en slijpen allemaal veel langer zou duren. Was 2 dagen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 15:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja dat gaat snel hoeveel vierkante meter?
Ok dat is helemaal ninja speedquote:Op vrijdag 22 april 2022 15:32 schreef Karzai het volgende:
Vloer hier was er ook in een uurtje uit, toen nog alles op straat zetten, we waren in drie uurtjes klaar
Tegels duren wat langer inderdaadquote:Op vrijdag 22 april 2022 15:32 schreef kwiwi het volgende:
Goede TT
[..]
120m2 geloof ik (zonder badkamers en kelder, dat komt later). Maar was tegels op vloerverwarming, en dacht dat het met eruit halen en slijpen allemaal veel langer zou duren. Was 2 dagen.
Waren er geen leuke moeders waar je mee kon dansen? En ze had toch een nieuwe lerares waar het zaad van langs je been liep?quote:
Oh zeker, heb prima kunnen flirten.quote:Op vrijdag 22 april 2022 15:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waren er geen leuke moeders waar je mee kon dansen? En ze had toch een nieuwe lerares waar het zaad van langs je been liep?
hmm dat is niet best, en nu?quote:Op vrijdag 22 april 2022 16:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Hele medische molen doorlopen met bupa. Hij heeft staar aan beide ogen. Geen bijzondere afwijkingen aan zijn heup.
Oh jee, moet de staar geopereerd worden?quote:Op vrijdag 22 april 2022 16:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Hele medische molen doorlopen met bupa. Hij heeft staar aan beide ogen. Geen bijzondere afwijkingen aan zijn heup.
quote:
Staaroperatie, ergens na de zomerquote:Op vrijdag 22 april 2022 16:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh jee, moet de staar geopereerd worden?
Mwah.quote:Op vrijdag 22 april 2022 16:20 schreef Haags het volgende:
Zal ik kaartjes bestellen voor the rolling stones tour in Amsterdam?
Ja twijfel ook een beetje. Wil ze graag een keer live zien maar in deze staat is dat wel wat discutabelquote:
tis wel een beetje de laatste kansquote:Op vrijdag 22 april 2022 16:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja twijfel ook een beetje. Wil ze graag een keer live zien maar in deze staat is dat wel wat discutabel
hmm, kan je dat gewoon zeggen?quote:Op vrijdag 22 april 2022 16:25 schreef kwiwi het volgende:
Shit, net aan een meeting van een uur begonnen en moet plassen
Ik moet steeds opletten want krijg de hele tijd vragen. Zal zo even om een 3 minuten plaspauze vragenquote:
Is dit een dreigementquote:Op vrijdag 22 april 2022 16:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou even in een andere straat parkeren
Mijn aanneemvrouwtje moet dr bakkes houweequote:Op vrijdag 22 april 2022 16:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind jouw aanneemmannetje dat ook al dan
Is dat er zo een met een vlasnor?quote:Op vrijdag 22 april 2022 16:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn aanneemvrouwtje moet dr bakkes houwee
In de vorm van een streepje en dan een soort van Duits accent?quote:Op vrijdag 22 april 2022 16:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat er zo een met een vlasnor?
Typen macht Frei.quote:Op vrijdag 22 april 2022 16:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In de vorm van een streepje en dan een soort van Duits accent?
Oke.quote:
quote:
Dit leest toch wat raar, zo in een andere volgordequote:
Loon naar werken, vervelend hè zo'n ziekenhuis?, mijn zusje mocht eigenlijk nog niet naar huis vanmorgen, duurde drie minuten voordat ze aan strompeldequote:
quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Liggen ook allemaal van die gore zwakke zieke mensen weg te rotten
Ik had dinsdag opgewarmde chinees van zondag. Ik ben er ook nogquote:Op vrijdag 22 april 2022 16:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik had gisteren opgewarmde Chinees. Ik leef nog.
Als je er met je handen langs de muren schraapt kun je er ook zo'n plakkerige huidschilferbal van maken en opeten als menselijke kauwgom.quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Inhalatie van oude mensen -huidschilfers
Even wat Chinese kindervingertjes aan het werk stampen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik ging eigenlijk boodschappen doen, maar toen kwam ik langs de Action.
Anders verdienen ze helemaal niks.quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even wat Chinese kindervingertjes aan het werk stampen.
Hoezo je vingers gebruiken? Gewoon aan de muren likken..quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je er met je handen langs de muren schraapt kun je er ook zo'n plakkerige huidschilferbal van maken en opeten als menselijke kauwgom.
Werken voor je geld, moeten wij ook.quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even wat Chinese kindervingertjes aan het werk stampen.
Ja maar vrouwen die graag in de Action komen vinden glittertjes altijd zo tof en daar krijgen die arme gele kindertjes longkanker van.quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Anders verdienen ze helemaal niks.
Hebben ze daar geen uitkeringen dan?quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Werken voor je geld, moeten wij ook.
Klinkt niet als mijn probleem.quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar vrouwen die graag in de Action komen vinden glittertjes altijd zo tof en daar krijgen die arme gele kindertjes longkanker van.
Wat denk je zelf.quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen uitkeringen dan?
Ja, maar ze zijn met veel hequote:Op vrijdag 22 april 2022 17:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Handje rijst een een stukje dode hamster kost toch geen donder?
Nu nog beter, want ze wilden alleen maar mannetjes en nu hebben ze een probleem om vrouwtjes te vindenquote:Op vrijdag 22 april 2022 17:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Werkt prima die eenkindpolitiek.
Probeer maar eens te demonstreren daar.quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:24 schreef Karzai het volgende:
Shanghai zit nog in lockdown, 15 miljoen inwoners, 1500 besmettingen nul doden
Moeten ze stoppen met vrouwtjes in een ravijn te donderenquote:Op vrijdag 22 april 2022 17:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu nog beter, want ze wilden alleen maar mannetjes en nu hebben ze een probleem om vrouwtjes te vinden
En wij onze spullen maar laten maken in de fabrieken daar en pakketjes bestellenquote:Op vrijdag 22 april 2022 17:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Probeer maar eens te demonstreren daar.
Succes verzekerd.
Zijn het lemmingen?quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moeten ze stoppen met vrouwtjes in een ravijn te donderen
We zijn veel te afhankelijk...quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
En wij onze spullen maar laten maken in de fabrieken daar en pakketjes bestellen
Allemaal hypocriet gelul van europa en de vs over mensenrechtenquote:Op vrijdag 22 april 2022 17:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We zijn veel te afhankelijk...
Daarom nooit mensen vertrouwen die bij de Action winkelen, die hebben hun moraal en prioriteiten in het leven niet op orde.quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
Allemaal hyprocriet gelul van europa en de vs over mensenrechten
Ik heb solarlampjes van de Action in de tuinquote:Op vrijdag 22 april 2022 17:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom nooit mensen vertrouwen die bij de Action winkelen, die hebben hun moraal en prioriteiten in het leven niet op orde.
Helaas gaat dit verhaal niet alleen voor de action opquote:Op vrijdag 22 april 2022 17:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom nooit mensen vertrouwen die bij de Action winkelen, die hebben hun moraal en prioriteiten in het leven niet op orde.
Nee, morgen weer… jij?quote:
Als ik solarlampjes in de tuin zie probeer ik altijd naar binnen te kijken of er ook een schilderij aan de muur hangt van een zigeunerkindje met een traan.quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb solarlampjes van de Action in de tuin
Iedere dag geniet ik daarvan
Bal, ik wil naar je toe!quote:
Op een steenquote:Op vrijdag 22 april 2022 17:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik solarlampjes in de tuin zie probeer ik altijd naar binnen te kijken of er ook een schilderij aan de muur hangt van een zigeunerkindje met een traan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |