Probeer maar eens te demonstreren daar.quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:24 schreef Karzai het volgende:
Shanghai zit nog in lockdown, 15 miljoen inwoners, 1500 besmettingen nul doden
Moeten ze stoppen met vrouwtjes in een ravijn te donderenquote:Op vrijdag 22 april 2022 17:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu nog beter, want ze wilden alleen maar mannetjes en nu hebben ze een probleem om vrouwtjes te vinden
En wij onze spullen maar laten maken in de fabrieken daar en pakketjes bestellenquote:Op vrijdag 22 april 2022 17:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Probeer maar eens te demonstreren daar.
Succes verzekerd.
Zijn het lemmingen?quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moeten ze stoppen met vrouwtjes in een ravijn te donderen
We zijn veel te afhankelijk...quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
En wij onze spullen maar laten maken in de fabrieken daar en pakketjes bestellen
Allemaal hypocriet gelul van europa en de vs over mensenrechtenquote:Op vrijdag 22 april 2022 17:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We zijn veel te afhankelijk...
Daarom nooit mensen vertrouwen die bij de Action winkelen, die hebben hun moraal en prioriteiten in het leven niet op orde.quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
Allemaal hyprocriet gelul van europa en de vs over mensenrechten
Ik heb solarlampjes van de Action in de tuinquote:Op vrijdag 22 april 2022 17:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom nooit mensen vertrouwen die bij de Action winkelen, die hebben hun moraal en prioriteiten in het leven niet op orde.
Helaas gaat dit verhaal niet alleen voor de action opquote:Op vrijdag 22 april 2022 17:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom nooit mensen vertrouwen die bij de Action winkelen, die hebben hun moraal en prioriteiten in het leven niet op orde.
Nee, morgen weer… jij?quote:
Als ik solarlampjes in de tuin zie probeer ik altijd naar binnen te kijken of er ook een schilderij aan de muur hangt van een zigeunerkindje met een traan.quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb solarlampjes van de Action in de tuin
Iedere dag geniet ik daarvan
Bal, ik wil naar je toe!quote:
Op een steenquote:Op vrijdag 22 april 2022 17:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik solarlampjes in de tuin zie probeer ik altijd naar binnen te kijken of er ook een schilderij aan de muur hangt van een zigeunerkindje met een traan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |