SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
[ Bericht 4% gewijzigd door Karzai op 22-04-2022 16:48:10 ]
120m2 geloof ik (zonder badkamers en kelder, dat komt later). Maar was tegels op vloerverwarming, en dacht dat het met eruit halen en slijpen allemaal veel langer zou duren. Was 2 dagen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 15:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja dat gaat snel hoeveel vierkante meter?
Ok dat is helemaal ninja speedquote:Op vrijdag 22 april 2022 15:32 schreef Karzai het volgende:
Vloer hier was er ook in een uurtje uit, toen nog alles op straat zetten, we waren in drie uurtjes klaar
Tegels duren wat langer inderdaadquote:Op vrijdag 22 april 2022 15:32 schreef kwiwi het volgende:
Goede TT
[..]
120m2 geloof ik (zonder badkamers en kelder, dat komt later). Maar was tegels op vloerverwarming, en dacht dat het met eruit halen en slijpen allemaal veel langer zou duren. Was 2 dagen.
Waren er geen leuke moeders waar je mee kon dansen? En ze had toch een nieuwe lerares waar het zaad van langs je been liep?quote:
Oh zeker, heb prima kunnen flirten.quote:Op vrijdag 22 april 2022 15:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waren er geen leuke moeders waar je mee kon dansen? En ze had toch een nieuwe lerares waar het zaad van langs je been liep?
hmm dat is niet best, en nu?quote:Op vrijdag 22 april 2022 16:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Hele medische molen doorlopen met bupa. Hij heeft staar aan beide ogen. Geen bijzondere afwijkingen aan zijn heup.
Oh jee, moet de staar geopereerd worden?quote:Op vrijdag 22 april 2022 16:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Hele medische molen doorlopen met bupa. Hij heeft staar aan beide ogen. Geen bijzondere afwijkingen aan zijn heup.
quote:
Staaroperatie, ergens na de zomerquote:Op vrijdag 22 april 2022 16:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh jee, moet de staar geopereerd worden?
Mwah.quote:Op vrijdag 22 april 2022 16:20 schreef Haags het volgende:
Zal ik kaartjes bestellen voor the rolling stones tour in Amsterdam?
Ja twijfel ook een beetje. Wil ze graag een keer live zien maar in deze staat is dat wel wat discutabelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |