tis wel een beetje de laatste kansquote:Op vrijdag 22 april 2022 16:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja twijfel ook een beetje. Wil ze graag een keer live zien maar in deze staat is dat wel wat discutabel
hmm, kan je dat gewoon zeggen?quote:Op vrijdag 22 april 2022 16:25 schreef kwiwi het volgende:
Shit, net aan een meeting van een uur begonnen en moet plassen
Ik moet steeds opletten want krijg de hele tijd vragen. Zal zo even om een 3 minuten plaspauze vragenquote:
Is dit een dreigementquote:Op vrijdag 22 april 2022 16:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou even in een andere straat parkeren
Mijn aanneemvrouwtje moet dr bakkes houweequote:Op vrijdag 22 april 2022 16:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind jouw aanneemmannetje dat ook al dan
Is dat er zo een met een vlasnor?quote:Op vrijdag 22 april 2022 16:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn aanneemvrouwtje moet dr bakkes houwee
In de vorm van een streepje en dan een soort van Duits accent?quote:Op vrijdag 22 april 2022 16:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat er zo een met een vlasnor?
Typen macht Frei.quote:Op vrijdag 22 april 2022 16:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In de vorm van een streepje en dan een soort van Duits accent?
Oke.quote:
quote:
Dit leest toch wat raar, zo in een andere volgordequote:
Loon naar werken, vervelend hè zo'n ziekenhuis?, mijn zusje mocht eigenlijk nog niet naar huis vanmorgen, duurde drie minuten voordat ze aan strompeldequote:
quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Liggen ook allemaal van die gore zwakke zieke mensen weg te rotten
Ik had dinsdag opgewarmde chinees van zondag. Ik ben er ook nogquote:Op vrijdag 22 april 2022 16:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik had gisteren opgewarmde Chinees. Ik leef nog.
Als je er met je handen langs de muren schraapt kun je er ook zo'n plakkerige huidschilferbal van maken en opeten als menselijke kauwgom.quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Inhalatie van oude mensen -huidschilfers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |