Sociale media wakkert alleen een ongezonde manier van wantrouwen aan.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:53 schreef BMW1993 het volgende:
misschien heb ik gewoon een hoop laagopgeleide tokkies op mijn facebook zitten,
quote:Zijn oproepen maken veel reacties los. In groepen op Telegram, Facebook en op de site van Heisters bedrijf vragen mensen hoe ze zo snel mogelijk autonoom kunnen worden. Wat zijn de consequenties? Behoud ik mijn uitkering? Kan ik het ook aanvragen voor mijn zevenjarige zoontje? Via zijn bedrijf Bossmaker voorziet Heister iedereen van advies. Daar moet wel voor betaald worden. Voor honderd euro ontvangen geïnteresseerden de benodigde documenten om hun ‘geboorte-trust’ veilig te stellen.
Alternatieve media valt al helemaal niet te vertrouwen. Helaas geloven die soort wappies alles wat op dat soort sites staat.quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:56 schreef Sjemmert het volgende:
Argwaan naar de overheid is gezond.
Officiële media is niet te vertrouwen.
Natuurlijk zijn er bij die doorschieten maar dat het vertrouwen in de media en overheid zo laag is komt niet zomaar uit de lucht vallen.
Behoud ik mijn uitkeringquote:Op vrijdag 22 april 2022 12:08 schreef ipa84 het volgende:
Zat net het artikel te lezen in de NRC. Maar dit is wel een mooi stukje.
[..]
Wat een armoequote:Op vrijdag 22 april 2022 12:08 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Lekker makkelijk cashenquote:Op vrijdag 22 april 2022 12:08 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Lekker verdienmodel.quote:Op vrijdag 22 april 2022 12:08 schreef ipa84 het volgende:
[..]
De waarheid ligt vaak in het midden.quote:Op vrijdag 22 april 2022 12:08 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Alternatieve media valt al helemaal niet te vertrouwen. Helaas geloven die soort wappies alles wat op dat soort sites staat.
Het is echt geweldig om te lezen want je moet 100 euro betalen om lid te worden. Maar ja dat moet natuurlijk voor je hele gezin dus per gezinslid betaal je 100 euro. Daarnaast moet je nog is 400 euro betalen voor een consult enzovoort. Een paspoort wat hij levert kost ook nog is 149 euro. Dat mensen hier in trappen is al een wonder op zich.quote:
Dit zegt wel alles. Overheid zou veel meer moeten investeren in onderwijs.quote:Op vrijdag 22 april 2022 12:08 schreef ipa84 het volgende:
[..]
De officiële kanalen van de media, vertelt ook al veel decennia niet het ware verhaal over de veel te dure leidinggevenden van ons land.quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:53 schreef BMW1993 het volgende:
[b]die enorme argwaan richting de overheid..Die mensen lijken wel niets meer te geloven wat ze te zien krijgen van officiële mediakanalen.
En minder bezuinigingen op de GGZ.quote:Op vrijdag 22 april 2022 12:15 schreef Document1 het volgende:
[..]
Dit zegt wel alles. Overheid zou veel meer moeten investeren in onderwijs.
Prachtig, ik wilde dat ik zo slecht was om sukkel op deze manier geld afhandig te maken. Het is toch een victimless crime.quote:Op vrijdag 22 april 2022 12:14 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Het is echt geweldig om te lezen want je moet 100 euro betalen om lid te worden. Maar ja dat moet natuurlijk voor je hele gezin dus per gezinslid betaal je 100 euro. Daarnaast moet je nog is 400 euro betalen voor een consult enzovoort. Een paspoort wat hij levert kost ook nog is 149 euro. Dat mensen hier in trappen is al een wonder op zich.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)en-euro-toe-a4116891
Vast. En gezond wantrouwen is zeker niet verkeerd.quote:Op vrijdag 22 april 2022 12:12 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
De waarheid ligt vaak in het midden.
Ik vind het wel mooi. Iedere wappie die daarin trapt verdient het om volledig uitgemelkt te worden van iedere cent die ze hebben.quote:Op vrijdag 22 april 2022 12:14 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Het is echt geweldig om te lezen want je moet 100 euro betalen om lid te worden. Maar ja dat moet natuurlijk voor je hele gezin dus per gezinslid betaal je 100 euro. Daarnaast moet je nog is 400 euro betalen voor een consult enzovoort. Een paspoort wat hij levert kost ook nog is 149 euro. Dat mensen hier in trappen is al een wonder op zich.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)en-euro-toe-a4116891
Er is naar mijn advies geluisterd.quote:Op donderdag 17 maart 2022 23:46 schreef monkyyy het volgende:
Ik ga een schadeclaim indienen tegen de Sahara. Alles onder hun stof
Oh dat ben ik zeker wel eens hoor. Dit lijkt mij eigenlijk gewoon misbruik en een vorm van oplichting.quote:Op vrijdag 22 april 2022 12:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Vast. En gezond wantrouwen is zeker niet verkeerd.
Maar hier is echt niets gezonds meer aan. Een kerel die zich met waandenkbeelden verrijkt en een hoop arme zielen die zich er vol instorten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |