Maarten den Bakker in 1999, leuke rubriek.quote:
Boogaard dacht dat het binnen was. Met misschien de allerbeste benen uit zijn leven ging hij aan, vlak nadat de tien jaar later wereldkampioen wordende Bettini zich voor Bartoli, die zojuist gekleineerd was op La Redoute, op kop had gezet. Dit gaat veel te traag, dacht hij. Boogaard kende geen twijfel. Hij viel aan en wist het zeker: ik ga winnen. De Saint Nicolas is van mij. Binnen drie tellen had Vandenbroucke een gat van tien seconden gedicht. Hij keek Boogaard recht in de ogen, vroeg eens hoe het ging en fladderde weg.quote:Op vrijdag 22 april 2022 12:09 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Maarten den Bakker in 1999, leuke rubriek.
Heel Rabo was in '99 in het voorjaar een leuke rubriek. Bij Den Bakker is het wel zonde dat zijn carriere naar de klote is gegaan door een depressie.quote:Op vrijdag 22 april 2022 12:09 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Maarten den Bakker in 1999, leuke rubriek.
Om een paar maanden later volledig achteruit te fietsen in de Tour..quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heel Rabo was in '99 in het voorjaar een leuke rubriek. Bij Den Bakker is het wel zonde dat zijn carriere naar de klote is gegaan door een depressie.
Deze gammele stelling in 1 plaatje onderuit gehaald.quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:10 schreef EinarBoe het volgende:
Een meer overschatte renner dan Vandenbroucke is er zelden geweest.
Twee keer de Ronde van Vlaanderen verliezen van stripfiguur Peter van Petegemquote:Op vrijdag 22 april 2022 13:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Deze gammele stelling in 1 plaatje onderuit gehaald.
[ afbeelding ]
Zo speciaal als Jan en Vdb worden ze tegenwoordig niet meer gemaakt. Vandaag de dag zijn het allemaal jongens die ook als accountant door het leven hadden kunnen gaan.quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We zullen de afzetlinten in Verona nooit vergeven.
De ochtend van de koers voor het gekookte eitje eerst een spuit Pot Belge in je reet zetten, zulke dingen mis ik toch tegenwoordig.quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zo speciaal als Jan en Vdb worden ze tegenwoordig niet meer gemaakt. Vandaag de dag zijn het allemaal jongens die ook als accountant door het leven hadden kunnen gaan.
Saai.quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De ochtend van de koers voor het gekookte eitje eerst een spuit Pot Belge in je reet zetten, zulke dingen mis ik toch tegenwoordig.
https://www.cyclingnews.c(...)rom-the-1999-worlds/quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We zullen de afzetlinten in Verona nooit vergeven.
Uiteraard nietquote:Op vrijdag 22 april 2022 14:09 schreef Idisrom het volgende:
Vraagje
Zou LBL anno 2022 nog wel doorgaan met hetzelfde weer als dat van 1980?
Jij kent er helemaal niets van. Dat waren beiden eindbazen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:32 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Twee keer de Ronde van Vlaanderen verliezen van stripfiguur Peter van Petegem
Van Petegem in 2003 op Tenbosse, dat was ongekendquote:Op vrijdag 22 april 2022 21:06 schreef Beregd het volgende:
[..]
Jij kent er helemaal niets van. Dat waren beiden eindbazen.
Ik zie een flinke wind uit het oosten. Dat betekent dat ie vanaf Bastenaken eerst in de flank staat en vanaf tussen de Haute-Levee en de Rosier vooral in de rug. Alleen in de afdaling naar Luik staat ie dan weer in de flank. Kortom, dit zijn gewoon perfecte omstandigheden voor aanvallers.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Zondag vanaf Bastogne een straffe wind tegen...dat belooft weinig goeds.
Dat was eerder deze week ja, maar toen werd nog gezegd dat hij sowieso zou starten in LBL en vandaag terug zou vliegenquote:Op zaterdag 23 april 2022 12:08 schreef Szura het volgende:
Volgens Sporza is z’n schoonmoeder overleden
Aan zijn tweet te zien heeft het daar wel mee te maken, wellicht wil hij er zijn voor de familie.quote:Op zaterdag 23 april 2022 12:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat was eerder deze week ja, maar toen werd nog gezegd dat hij sowieso zou starten in LBL en vandaag terug zou vliegen
Dat vond ik sowieso al een beetje gek, aangezien hij dan zijn vriendin vlak na het overleden van diens moeder gewoon achterlaat. Klinkt wat bot, maar hij is vooral daar op zijn plek nu en dat zal ie zelf inmiddels ook hebben ingezien.quote:Op zaterdag 23 april 2022 12:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat was eerder deze week ja, maar toen werd nog gezegd dat hij sowieso zou starten in LBL en vandaag terug zou vliegen
Oh, zeker, maar dan zal hij van gedachten veranderd zijn na het eerdere bericht. (wat ook logisch is)quote:Op zaterdag 23 april 2022 12:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Aan zijn tweet te zien heeft het daar wel mee te maken, wellicht wil hij er zijn voor de familie.
9/10, alleen Iglinskiy foutquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:48 schreef Sjoerd102 het volgende:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220422_95419995
10/10
Lees de vorige posts dan ook even... We weten het al.quote:Op zaterdag 23 april 2022 12:22 schreef Starflyer het volgende:
Titelverdediger Pogacar ontbreekt in Luik-Bastenaken-Luik wegens overlijden schoonmoeder
https://www.ad.nl/wielren(...)hoonmoeder~a43ee70f/
10/10 ook hier, met de truitjes die nog deels zichtbaar waren was het wel makkelijk.quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:48 schreef Sjoerd102 het volgende:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220422_95419995
10/10
Dit vind ik wel wat ver gaan van de UCI, volgende keer gewoon weer wat brieven sturen.quote:Op zaterdag 23 april 2022 12:08 schreef Szura het volgende:
Volgens Sporza is z’n schoonmoeder overleden
Evenepoel gaat LBL nooit winnenquote:Op zondag 24 april 2022 02:27 schreef Devolder het volgende:
Ik heb zo'n voorgevoel dat dit de dag van Evenepoel wordt.Een Jungelsje. Is er eigenlijk een reden bekend waarom Bob al jaren niets meer presteert?
Tausquote:Op zondag 24 april 2022 02:27 schreef Devolder het volgende:
Ik heb zo'n voorgevoel dat dit de dag van Evenepoel wordt.Een Jungelsje. Is er eigenlijk een reden bekend waarom Bob al jaren niets meer presteert?
leuk man, is het niet enorm stresvol om gelijk op de motor te springen en weer snel door te rijden naar hetzelfde punt en hopen dat je het haalt? Of valt dat wel mee en is dat juist het mooie er aan?quote:Op zondag 24 april 2022 07:11 schreef Sjoerd102 het volgende:
Zometeen op weg naar Luik.
Gezien de gewijzigde vertrek en aankomstplaats even kijken waar ik de motor het beste kan neerzitten.
En belangrijker, dat ik ook weer tijdig wegkom om 'en route' te staan zoals de fransen zeggen.
Vrees dat ik (net als woensdag) neet heel veel ga zien rondom het startpodium.
Las dat alles rondom de start is afgezet.
Probeer ze (inclusief Start en finish) een keer of 15 te zien.
Voor Luik hoef je geen topklimmmer te zijn, alleen sterk de heuvels over te komen:een Gerrans of een Iglinsky waren ook niet bepaald topklimmers. En de sprint gaat die inderdaad nooit winnen, solo aankomen met zo'n motor behoort wel tot de mogelijkheden.quote:Op zondag 24 april 2022 08:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Geen topklimmer en geen sprint in de benen
Dat is juist het mooie eraan. Ga ook niet stressen. Als ik het niet haal, haal ik het niet.quote:Op zondag 24 april 2022 08:43 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
leuk man, is het niet enorm stresvol om gelijk op de motor te springen en weer snel door te rijden naar hetzelfde punt en hopen dat je het haalt? Of valt dat wel mee en is dat juist het mooie er aan?
Dit heeft met TV te maken…als ze later starten kan de finale niet live worden uitgezonden.quote:Op zondag 24 april 2022 08:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
De vrouwen zijn wel extreem vroeg begonnen jemig... rijden gewoon zelfde stuk terug. Kan prima uur of 3 later
Kan niet. Wil niet... Het zijn keuzesquote:Op zondag 24 april 2022 09:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit heeft met TV te maken…als ze later starten kan de finale niet live worden uitgezonden.
Je zou de vrouwen ook na de mannen kunnen laten starten. Rond de middag zijn de mannen in Bastenakenquote:Op zondag 24 april 2022 09:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan niet. Wil niet... Het zijn keuzes
Precies…ik ben blij met deze keuze. Nu is er vanaf 11 uur 6 uur live wielrennen op TV.quote:Op zondag 24 april 2022 09:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan niet. Wil niet... Het zijn keuzes
Ze finishen rond 12.30.quote:Op zondag 24 april 2022 09:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit heeft met TV te maken…als ze later starten kan de finale niet live worden uitgezonden.
welk kanaal? Eurosport programmering zegt dat ze eerst de Waalse Pijl nog samenvattenquote:Op zondag 24 april 2022 09:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Precies…ik ben blij met deze keuze. Nu is er vanaf 11 uur 6 uur live wielrennen op TV.
Sporza (Canvas) begint om 11h25quote:Op zondag 24 april 2022 09:15 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
welk kanaal? Eurosport programmering zegt dat ze eerst de Waalse Pijl nog samenvatten
Toen ik de LBL reed, was het 's morgens vlak na zes uur.quote:Op zondag 24 april 2022 08:51 schreef Faraday01 het volgende:
De dames mochten vandaag weer om half 9 vertrekken
Wow! Stop de persenquote:Op zondag 24 april 2022 09:30 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Toen ik de LBL reed, was het 's morgens vlak na zes uur.
Voor een Fries uit het noordwesten van die provincie, die daarvoor een viaduct bij de Afsluitdijk als hoogste beklimming had bedwongen, was het inderdaad iets om de persen hiervoor te laten stoppen.quote:
Konden ze gisteren niet?quote:Op zondag 24 april 2022 08:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
De vrouwen zijn wel extreem vroeg begonnen jemig... rijden gewoon zelfde stuk terug. Kan prima uur of 3 later
Dan is toerversie.quote:Op zondag 24 april 2022 10:35 schreef Nober het volgende:
Ze zijn onderweg maar waarom nergens vanaf 0km te zien?
[..]
Konden ze gisteren niet?
Ik vond dat bij Roubaix echt een goede zetquote:Op zondag 24 april 2022 10:35 schreef Nober het volgende:
Ze zijn onderweg maar waarom nergens vanaf 0km te zien?
[..]
Konden ze gisteren niet?
Toch jammer dat ze die kasseienklim in de finale maar 1 editie gedaan hebben.quote:Op zondag 24 april 2022 11:05 schreef AllesKaputt het volgende:
Toch vind ik het jammer dat de finish niet meer in het aartslelijke Ans ligt.
Kon het wiel niet meer houdenquote:
Religie gaat voor?quote:Op zondag 24 april 2022 11:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
NPO vond EO Live en Ivo op zondag belangrijker.
Dan heeft NPO dat goed bekeken. Matje zit lekker thuisquote:Op zondag 24 april 2022 11:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
VDP is vader, zoon en heilige geest.
Dat heb ik even gemist, hadden ze het over dieren?quote:Op zondag 24 april 2022 11:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Bij Sporza doen ze een Karstentje
quote:Op zondag 24 april 2022 11:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat heb ik even gemist, hadden ze het over dieren?
quote:
Nu wel ja, maar niet erg ver.quote:
Ja, maar zo buitenaards versnellen kan ze niet meer.quote:Op zondag 24 april 2022 11:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
2de waalse pijl
2de RVV
2de Strade Bianchi
1ste Omloop
1ste Setmana Valenciana
Enige slechte uitslag is 21ste in Dwars door Vlaanderen.
Ietsje terug naar haar niveau van tot haar 34e.quote:Op zondag 24 april 2022 11:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, maar zo buitenaards versnellen kan ze niet meer.
Ondertussen was Sierra aan het achtervolgen, maar kwam Van Vleuten op een gaatje te zitten. Van Vleuten mag ook wat meer naar voren gaan zitten.quote:Op zondag 24 april 2022 12:03 schreef TheArt het volgende:
Waarom gaat Sierra niet gewoon achtervolgen? Na de Roche heeft AvV toch niets meer aan haar.
Dat wil ik mij niet voorstellen.quote:Op zondag 24 april 2022 12:13 schreef AllesKaputt het volgende:
Stel je eens voor dat Annemiek van Vleuten en Jelle Vanendert samen een kindje krijgen.
Van Vleuten gaan ze normaal nooit meer bijhalenquote:Op zondag 24 april 2022 12:17 schreef Salina het volgende:
Cavalli en Volle Ring zijn nog niet kansloos.
Doe dan maar weer eens eenoverwinning.
Dat stelt op galactische schaal allemaal geen zak voor.quote:Op zondag 24 april 2022 12:16 schreef WAvanBuren het volgende:
Jelle Vanendert Is 2 jaar jonger dan van Vleuten.
Maar doe maar niet Van Vleutenquote:Op zondag 24 april 2022 12:17 schreef Salina het volgende:
Cavalli en Volle Ring zijn nog niet kansloos.
Doe dan maar weer eens eenoverwinning.
Wie zal Karrel eigenlijk liever zien als winnaar? Hij of Wout Kelly?quote:Op zondag 24 april 2022 12:20 schreef Jason22 het volgende:
Ik heb genoeg gezien. Vandaag zijn we getuige van Remco’s eerste!
Woutquote:Op zondag 24 april 2022 12:23 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Wie zal Karrel eigenlijk liever zien als winnaar? Hij of Wout Kelly?
Dylanquote:Op zondag 24 april 2022 12:23 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Wie zal Karrel eigenlijk liever zien als winnaar? Hij of Wout Kelly?
quote:Op zondag 24 april 2022 12:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik krijg altijd een Rio flashback als ik VV zie dalen.
Stukje stoeprandquote:Op zondag 24 april 2022 12:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik krijg altijd een Rio flashback als ik VV zie dalen.
Dit is een feit.quote:Op zondag 24 april 2022 12:34 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Deze aankomst ziet er aantrekkelijker uit dan die van RvV.
Alles tussen Vielsalm en Spa ademt al meer wielrennen dan rondjes stuiteren langs de VIP-tent op de Kwaremont en de Paterberg.quote:Op zondag 24 april 2022 12:34 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Deze aankomst ziet er aantrekkelijker uit dan die van RvV.
Maar Luik ligt helemaal niet tussen Vielsalm en Spaquote:Op zondag 24 april 2022 12:36 schreef DeBarbarijseVOCrover het volgende:
[..]
Alles tussen Vielsalm en Spa ademt al meer wielrennen dan rondjes stuiteren langs de VIP-tent op de Kwaremont en de Paterberg.
Die traint altijd alleen. Niemand om mee te pratenquote:Op zondag 24 april 2022 12:39 schreef DIJK het volgende:
Voor de tijd dat de Vleut in het buitenland zit, is haar Engels wel teleurstellend.
Charleroi is nog erger daar stopt de snelweg gewoon even waardoor je snelwegverkeer hebt dat allemaal vol door de binnenstad naar de snelweg aan de andere kant van de stand rijdt.quote:Op zondag 24 april 2022 12:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Luik is gewoon ranzig met hun waardeloze 'snelweg' door stad heen als je richting Luxemburg/Frankrijk wil.
Bouw gewoon een goede ring eromheen. Maar ja Belgen he
Ze hebben toch tunnels daar tegenwoordig?quote:Op zondag 24 april 2022 12:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Luik is gewoon ranzig met hun waardeloze 'snelweg' door stad heen als je richting Luxemburg/Frankrijk wil.
Haar Spaans zal inderdaad beter zijn.quote:Op zondag 24 april 2022 12:39 schreef DIJK het volgende:
Voor de tijd dat de Vleut in het buitenland zit, is haar Engels wel teleurstellend.
Inderdaad. Al wijst de navigatie je standaard door Luik. Het centrum is wel mooi.quote:Op zondag 24 april 2022 12:42 schreef Szura het volgende:
[..]
Ze hebben toch tunnels daar tegenwoordig?
WEllicht heeft mn navigatie zoals Sjoerd zegt geflikt vorige keer. Gewoon door centrum heen hoppa met 10 stoplichten en rare bochtenquote:Op zondag 24 april 2022 12:42 schreef Szura het volgende:
[..]
Ze hebben toch tunnels daar tegenwoordig?
Dat is idd een flinke streep door de rekening. Geen weldenkend mens wil met Van Aert naar de finish.quote:Op zondag 24 april 2022 13:10 schreef wimderon het volgende:
Geen Benoot is wel een streep door de rekening voor Van Aert. Met diens vorm had Van Aert waarschijnlijk nog een knecht (of een tactische pion) gehad na de Roche aux Faucons. Nu zit hij, of het nou van voren of in een achtervolgende groep is, weer geïsoleerd en gaat iedereen naar hem kijken.
Er is altijd movistar voor dit soort situatiesquote:Op zondag 24 april 2022 13:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is idd een flinke streep door de rekening. Geen weldenkend mens wil met Van Aert naar de finish.
Op de Redoute fietst Kuss zonder te ademen rondjes om iedereen heen en op de Roche-aux-Faucons lost hij na 10 seconden.quote:Op zondag 24 april 2022 13:13 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Er is altijd movistar voor dit soort situaties
Van Vingegaard mag je na woensdag niet veel verwachten. Misschien is Kuss in redelijke doen?
Wat dus wil zeggen dat de verre voorfinale van LBL al meer wielrennen ademt dan de hele huidige RvV....quote:Op zondag 24 april 2022 12:39 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Maar Luik ligt helemaal niet tussen Vielsalm en Spa
Gelukkig zijn er nog wel een aantal niet weldenkenden in het peloton.quote:Op zondag 24 april 2022 13:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is idd een flinke streep door de rekening. Geen weldenkend mens wil met Van Aert naar de finish.
Colombianen, Spanjaarden, en rasautisten als Yates. Tsja.quote:Op zondag 24 april 2022 12:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die traint altijd alleen. Niemand om mee te praten
Er is best wat aan te merken op de moderne Ronde van Vlaanderen, maar wat mij betreft ademen hellingen als de Molenberg, Eikenberg, Berendries, Koppenberg, Taaienberg, Kruisberg, Oude Kwaremont en Paterberg toch genoeg wielrennen.quote:Op zondag 24 april 2022 13:16 schreef DeBarbarijseVOCrover het volgende:
[..]
Wat dus wil zeggen dat de verre voorfinale van LBL al meer wielrennen ademt dan de hele huidige RvV....
Geef mij een helling als Thier de Coo, Cote de Hezalles, Le Ferme Libert, en ik teken een weergaloze finale voor je uit richting Luik. Zo mooi dat zelfs de oude RvV erbij zal verbleken.
Ik ben ook allerminst fan van het huidige rondje van Vlaanderen, maar doen alsof de Roche aux Faucons enige historie heeft, is nog veel lachwekkender. De Rozier, de Stockeu, La Redoute ja, daar is geschiedenis geschreven. Maar rondhossen in de compleet teloor gegane hellholes van Luik, met nauwelijks enige publieke interesse, hoger inschatten dan de massale publieke belangstelling in Vlaanderen is pure interessantdoenerij.quote:Op zondag 24 april 2022 13:24 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Er is best wat aan te merken op de moderne Ronde van Vlaanderen, maar wat mij betreft ademen hellingen als de Molenberg, Eikenberg, Berendries, Koppenberg, Taaienberg, Kruisberg, Oude Kwaremont en Paterberg toch genoeg wielrennen.
De huidige finale van LBL met de Roche ontbeert ook elke vorm van historie.
Ze moeten ook als de wiedeweerga weer terug naar de klapstoeltjes, de noeste treurigheid van de mijnwerkers, en de vergane walmen van pasta die je tegemoet komen waaien op de Saint-Nicolas.quote:Op zondag 24 april 2022 13:24 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Er is best wat aan te merken op de moderne Ronde van Vlaanderen, maar wat mij betreft ademen hellingen als de Molenberg, Eikenberg, Berendries, Koppenberg, Taaienberg, Kruisberg, Oude Kwaremont en Paterberg toch genoeg wielrennen.
De huidige finale van LBL met de Roche ontbeert ook elke vorm van historie.
Djos was voor zijn doen wel goed in orde woensdagquote:Op zondag 24 april 2022 13:33 schreef Marcoss het volgende:
Bij Jumbo werd woensdag gezegd dat Vingegaard een slechte dag had, mogelijk is die dan vandaag iets beter en dan heeft hij de kwaliteiten wel om er in de finale nog bij te zitten.
Al moet je wel heel slecht zijn als je eerder lost dan Djos van Emden..
Ze hebben nog net geen...nou ja, eigenlijk wel.quote:Op zondag 24 april 2022 12:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Met BoogerdGod als co commentator.quote:Op zondag 24 april 2022 13:39 schreef naatje_1 het volgende:
Sporza is pas 14.00 bij de koers, Eurosport is er nu al bij...
Vingegaard heeft last van de Daniel Martin-theorie. Hij zegt altijd dat de je niet top kan zijn in de Ardennen als je vol voor het eindklassement in Baskenland meestrijdt. Er zijn natuurlijk uitzonderingen en ja Vlasov en Martinez waren in orde op de Muur, maar er zijn ook veel voorbeelden van renners die door zich binnenstebuiten te rijden in het Baskenland net wat minder fris zijn.quote:Op zondag 24 april 2022 13:33 schreef Marcoss het volgende:
Bij Jumbo werd woensdag gezegd dat Vingegaard een slechte dag had, mogelijk is die dan vandaag iets beter en dan heeft hij de kwaliteiten wel om er in de finale nog bij te zitten.
Al moet je wel heel slecht zijn als je eerder lost dan Djos van Emden..
Kan 'ie mooi beschrijven hoe het voelt om Wout te zijn en weer tweede te worden!quote:Op zondag 24 april 2022 13:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met BoogerdGod als co commentator.
Het is armoe troef tegenwoordigquote:Op zondag 24 april 2022 13:42 schreef wimderon het volgende:
Ik hoor Herremsen en niet de aangekondigde Kleikers. Bijna de moeite waard om niet over te schakelen naar de Karrel-show om 14:00.
Of hoe het was om de eerste toeschouwer van het peloton te zijn van het showtje van Bartoli en VDB op de Redoute en vervolgens de ultime show van Vandenbroucke op de Saint-Nicolas.quote:Op zondag 24 april 2022 13:41 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Kan 'ie mooi beschrijven hoe het voelt om Wout te zijn en weer tweede te worden!
Dat was puur genotquote:Op zondag 24 april 2022 13:47 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Of hoe het was om de eerste toeschouwer van het peloton te zijn van het showtje van Bartoli en VDB op de Redoute en vervolgens de ultime show van Vandenbroucke op de Saint-Nicolas.
Voor de jongere kijkers![]()
quote:Op zondag 24 april 2022 13:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tokkiealarm bij Sporza met boksen (Zico)
Ze zijn het met je eens. Bart de Wever, Vlaamse nationalisten met frontman Wuyts, en de fietsende hipsters op weg naar het volgende glas Kwaremont, gedreven door de commerciële indoctrinatie van de UCI met Dwars door Vlaanderen, E3, Omloop en Vlaanderens Mooiste.quote:Op zondag 24 april 2022 13:29 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ik ben ook allerminst fan van het huidige rondje van Vlaanderen, maar doen alsof de Roche aux Faucons enige historie heeft, is nog veel lachwekkender. De Rozier, de Stockeu, La Redoute ja, daar is geschiedenis geschreven. Maar rondhossen in de compleet teloor gegane hellholes van Luik, met nauwelijks enige publieke interesse, hoger inschatten dan de massale publieke belangstelling in Vlaanderen is pure interessantdoenerij.
Wat ook weer niet zo heel raar zou zijn, van Aert is net terug van ziekte, reed vorige week nog Parijs-Roubaix (dat in niks lijkt op vandaag) en rijdt hier sowieso voor het eerst. Het is een fantastische renner uiteraard, maar denk niet dat ploegen hun koers afstemmen op hem vandaag.quote:Op zondag 24 april 2022 13:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vingegaard heeft last van de Daniel Martin-theorie. Hij zegt altijd dat de je niet top kan zijn in de Ardennen als je vol voor het eindklassement in Baskenland meestrijdt. Er zijn natuurlijk uitzonderingen en ja Vlasov en Martinez waren in orde op de Muur, maar er zijn ook veel voorbeelden van renners die door zich binnenstebuiten te rijden in het Baskenland net wat minder fris zijn.
Wat betreft Van Aert. Als de andere ploegen slim zijn, gaan ze vanaf de heuvelfase renners meesturen in kansrijke ontsnappingen, maar je zal zien dat Movistar, Israel en Bahrain vol gaan achtervolgen als ze niet mee zijn in plaats van het Jumbo te laten oplossen.
quote:Op zondag 24 april 2022 13:57 schreef DeBarbarijseVOCrover het volgende:
[..]
Ze zijn het met je eens. Bart de Wever, Vlaamse nationalisten met frontman Wuyts, en de fietsende hipsters op weg naar het volgende glas Kwaremont, gedreven door de commerciële indoctrinatie van de UCI met Dwars door Vlaanderen, E3, Omloop en Vlaanderens Mooiste.
Geef mij maar het lege asfalt van de Veqcuee. Groet ik onderweg een pelotonnetje trainende junioren, en God Philippe Gilbert op weg naar mijn Orval of Rochefort 8.
Niet meteen Rochefort 10 pakkenquote:Op zondag 24 april 2022 13:57 schreef DeBarbarijseVOCrover het volgende:
[..]
Ze zijn het met je eens. Bart de Wever, Vlaamse nationalisten met frontman Wuyts, en de fietsende hipsters op weg naar het volgende glas Kwaremont, gedreven door de commerciële indoctrinatie van de UCI met Dwars door Vlaanderen, E3, Omloop en Vlaanderens Mooiste.
Geef mij maar het lege asfalt van de Veqcuee. Groet ik onderweg een pelotonnetje trainende junioren, en God Philippe Gilbert op weg naar mijn Orval of Rochefort 8.
Geen verstand deze man, de 8 is de beterequote:
Rochefort 8 is inderdaad wel de beste, daar volg ik je wel in. Lelijke val van Vito Braetquote:Op zondag 24 april 2022 14:16 schreef DeBarbarijseVOCrover het volgende:
[..]
Rochefort 8 is voor de fijnproever. Net als de Waalse Ardennen, blijkt maar weer.
https://www.hln.be/wielre(...)ijl-gidste~a9bef8b0/quote:Op zondag 24 april 2022 14:47 schreef -XOR- het volgende:
Hoe gaat het tegenwoordig eigenlijk met Michele Bartoli?
Dit zit er goed uit. Ik snap nog steeds niet waarom niet meer koersen dit doen.quote:Op zondag 24 april 2022 14:21 schreef Sjoerd102 het volgende:
Dit zorgt elke koers moeten hebben.
https://racecenter.liege-bastogne-liege.be/en/livetracking/1
Live gps
Denk dat de ASO geld genoeg heeft om dit te doen. Andere organisaties niet of minderquote:Op zondag 24 april 2022 14:59 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dit zit er goed uit. Ik snap nog steeds niet waarom niet meer koersen dit doen.
Hoe graag ik het zelf ook zou zien denk ik dat er, buiten wat autisten zoals wij hier, niet veel interesse voor is eerlijk gezegd.quote:Op zondag 24 april 2022 14:59 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dit zit er goed uit. Ik snap nog steeds niet waarom niet meer koersen dit doen.
Hou je bij hoe vaak hij Tolhoek noemt?quote:Op zondag 24 april 2022 14:43 schreef Mykonos het volgende:
Met Boogerd is Eurosport ook wel te doen wmb.
Wie deed die insinuaties?quote:
Ik wilde net zeggen dat ik 'm nog niet meteen zag liggen creperen.quote:Op zondag 24 april 2022 15:13 schreef franklop het volgende:
Kelderman die erbij ligt. Je verwacht het niet
Nou, nou, hij leeft nogquote:
Quotering zou ook 1.02 zijn ofzo als je erop kon gokken.quote:Op zondag 24 april 2022 15:13 schreef franklop het volgende:
Kelderman die erbij ligt. Je verwacht het niet
Waarschijnlijk heb je gelijk maar als je het niet probeert weet je het ook niet.quote:Op zondag 24 april 2022 15:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hoe graag ik het zelf ook zou zien denk ik dat er, buiten wat autisten zoals wij hier, niet veel interesse voor is eerlijk gezegd.
Kan hij mooi op kop rijden voor Julian. De nieuwe 'el tractor'quote:
Hij kan gaan storen om Julian terug te brengenquote:Op zondag 24 april 2022 15:16 schreef franklop het volgende:
[..]
Kan hij mooi op kop rijden voor Julian. De nieuwe 'el tractor'
Moddermaquote:
Zorg nou eerst maar eens dat die berg van je er komt, CrackThijsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |