Maarten den Bakker in 1999, leuke rubriek.quote:
Boogaard dacht dat het binnen was. Met misschien de allerbeste benen uit zijn leven ging hij aan, vlak nadat de tien jaar later wereldkampioen wordende Bettini zich voor Bartoli, die zojuist gekleineerd was op La Redoute, op kop had gezet. Dit gaat veel te traag, dacht hij. Boogaard kende geen twijfel. Hij viel aan en wist het zeker: ik ga winnen. De Saint Nicolas is van mij. Binnen drie tellen had Vandenbroucke een gat van tien seconden gedicht. Hij keek Boogaard recht in de ogen, vroeg eens hoe het ging en fladderde weg.quote:Op vrijdag 22 april 2022 12:09 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Maarten den Bakker in 1999, leuke rubriek.
Heel Rabo was in '99 in het voorjaar een leuke rubriek. Bij Den Bakker is het wel zonde dat zijn carriere naar de klote is gegaan door een depressie.quote:Op vrijdag 22 april 2022 12:09 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Maarten den Bakker in 1999, leuke rubriek.
Om een paar maanden later volledig achteruit te fietsen in de Tour..quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heel Rabo was in '99 in het voorjaar een leuke rubriek. Bij Den Bakker is het wel zonde dat zijn carriere naar de klote is gegaan door een depressie.
Deze gammele stelling in 1 plaatje onderuit gehaald.quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:10 schreef EinarBoe het volgende:
Een meer overschatte renner dan Vandenbroucke is er zelden geweest.
Twee keer de Ronde van Vlaanderen verliezen van stripfiguur Peter van Petegemquote:Op vrijdag 22 april 2022 13:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Deze gammele stelling in 1 plaatje onderuit gehaald.
[ afbeelding ]
Zo speciaal als Jan en Vdb worden ze tegenwoordig niet meer gemaakt. Vandaag de dag zijn het allemaal jongens die ook als accountant door het leven hadden kunnen gaan.quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We zullen de afzetlinten in Verona nooit vergeven.
De ochtend van de koers voor het gekookte eitje eerst een spuit Pot Belge in je reet zetten, zulke dingen mis ik toch tegenwoordig.quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zo speciaal als Jan en Vdb worden ze tegenwoordig niet meer gemaakt. Vandaag de dag zijn het allemaal jongens die ook als accountant door het leven hadden kunnen gaan.
Saai.quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De ochtend van de koers voor het gekookte eitje eerst een spuit Pot Belge in je reet zetten, zulke dingen mis ik toch tegenwoordig.
https://www.cyclingnews.c(...)rom-the-1999-worlds/quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We zullen de afzetlinten in Verona nooit vergeven.
Uiteraard nietquote:Op vrijdag 22 april 2022 14:09 schreef Idisrom het volgende:
Vraagje
Zou LBL anno 2022 nog wel doorgaan met hetzelfde weer als dat van 1980?
Jij kent er helemaal niets van. Dat waren beiden eindbazen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:32 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Twee keer de Ronde van Vlaanderen verliezen van stripfiguur Peter van Petegem
Van Petegem in 2003 op Tenbosse, dat was ongekendquote:Op vrijdag 22 april 2022 21:06 schreef Beregd het volgende:
[..]
Jij kent er helemaal niets van. Dat waren beiden eindbazen.
Ik zie een flinke wind uit het oosten. Dat betekent dat ie vanaf Bastenaken eerst in de flank staat en vanaf tussen de Haute-Levee en de Rosier vooral in de rug. Alleen in de afdaling naar Luik staat ie dan weer in de flank. Kortom, dit zijn gewoon perfecte omstandigheden voor aanvallers.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Zondag vanaf Bastogne een straffe wind tegen...dat belooft weinig goeds.
Dat was eerder deze week ja, maar toen werd nog gezegd dat hij sowieso zou starten in LBL en vandaag terug zou vliegenquote:Op zaterdag 23 april 2022 12:08 schreef Szura het volgende:
Volgens Sporza is z’n schoonmoeder overleden
Aan zijn tweet te zien heeft het daar wel mee te maken, wellicht wil hij er zijn voor de familie.quote:Op zaterdag 23 april 2022 12:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat was eerder deze week ja, maar toen werd nog gezegd dat hij sowieso zou starten in LBL en vandaag terug zou vliegen
Dat vond ik sowieso al een beetje gek, aangezien hij dan zijn vriendin vlak na het overleden van diens moeder gewoon achterlaat. Klinkt wat bot, maar hij is vooral daar op zijn plek nu en dat zal ie zelf inmiddels ook hebben ingezien.quote:Op zaterdag 23 april 2022 12:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat was eerder deze week ja, maar toen werd nog gezegd dat hij sowieso zou starten in LBL en vandaag terug zou vliegen
Oh, zeker, maar dan zal hij van gedachten veranderd zijn na het eerdere bericht. (wat ook logisch is)quote:Op zaterdag 23 april 2022 12:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Aan zijn tweet te zien heeft het daar wel mee te maken, wellicht wil hij er zijn voor de familie.
9/10, alleen Iglinskiy foutquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:48 schreef Sjoerd102 het volgende:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220422_95419995
10/10
Lees de vorige posts dan ook even... We weten het al.quote:Op zaterdag 23 april 2022 12:22 schreef Starflyer het volgende:
Titelverdediger Pogacar ontbreekt in Luik-Bastenaken-Luik wegens overlijden schoonmoeder
https://www.ad.nl/wielren(...)hoonmoeder~a43ee70f/
10/10 ook hier, met de truitjes die nog deels zichtbaar waren was het wel makkelijk.quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:48 schreef Sjoerd102 het volgende:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220422_95419995
10/10
Dit vind ik wel wat ver gaan van de UCI, volgende keer gewoon weer wat brieven sturen.quote:Op zaterdag 23 april 2022 12:08 schreef Szura het volgende:
Volgens Sporza is z’n schoonmoeder overleden
Evenepoel gaat LBL nooit winnenquote:Op zondag 24 april 2022 02:27 schreef Devolder het volgende:
Ik heb zo'n voorgevoel dat dit de dag van Evenepoel wordt.Een Jungelsje. Is er eigenlijk een reden bekend waarom Bob al jaren niets meer presteert?
Tausquote:Op zondag 24 april 2022 02:27 schreef Devolder het volgende:
Ik heb zo'n voorgevoel dat dit de dag van Evenepoel wordt.Een Jungelsje. Is er eigenlijk een reden bekend waarom Bob al jaren niets meer presteert?
leuk man, is het niet enorm stresvol om gelijk op de motor te springen en weer snel door te rijden naar hetzelfde punt en hopen dat je het haalt? Of valt dat wel mee en is dat juist het mooie er aan?quote:Op zondag 24 april 2022 07:11 schreef Sjoerd102 het volgende:
Zometeen op weg naar Luik.
Gezien de gewijzigde vertrek en aankomstplaats even kijken waar ik de motor het beste kan neerzitten.
En belangrijker, dat ik ook weer tijdig wegkom om 'en route' te staan zoals de fransen zeggen.
Vrees dat ik (net als woensdag) neet heel veel ga zien rondom het startpodium.
Las dat alles rondom de start is afgezet.
Probeer ze (inclusief Start en finish) een keer of 15 te zien.
Voor Luik hoef je geen topklimmmer te zijn, alleen sterk de heuvels over te komen:een Gerrans of een Iglinsky waren ook niet bepaald topklimmers. En de sprint gaat die inderdaad nooit winnen, solo aankomen met zo'n motor behoort wel tot de mogelijkheden.quote:Op zondag 24 april 2022 08:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Geen topklimmer en geen sprint in de benen
Dat is juist het mooie eraan. Ga ook niet stressen. Als ik het niet haal, haal ik het niet.quote:Op zondag 24 april 2022 08:43 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
leuk man, is het niet enorm stresvol om gelijk op de motor te springen en weer snel door te rijden naar hetzelfde punt en hopen dat je het haalt? Of valt dat wel mee en is dat juist het mooie er aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |