abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204502409
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_204502420
O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_204502423
En kijk eens wie we hier hebben? Sssssssssssssssssslurp zegt ze.

Feed me! Feeeeeeeeeeed meeeeeeeeeeeee
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_204502426
:o

Engelse tulp?
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_204502441
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2022 21:21 schreef Cat-astrophe het volgende:

Engelse tulp?
Nee, maar ze heeft Little shop of horrors gezien.
pi_204502445
quote:
6s.gif Op donderdag 21 april 2022 21:20 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Zo ziet hij er verraderlijk lieflijk uit
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator donderdag 21 april 2022 @ 21:24:41 #7
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204502446
Groetjes vanuit een van de meest bijzondere (kansloze) treinen van Duitsland.

Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_204502449
quote:
7s.gif Op donderdag 21 april 2022 21:24 schreef sigme het volgende:

[..]
Nee, maar ze heeft Little shop of horrors gezien.
Ontwikkelde tulp, dat :Y
pi_204502458
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2022 21:24 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ontwikkelde tulp, dat :Y
Uiteraard. Ze zuigt mijn bodem op.
pi_204502508
quote:
6s.gif Op donderdag 21 april 2022 21:26 schreef sigme het volgende:

[..]
Uiteraard. Ze zuigt mijn bodem op.
Houd jij nog wat over voor jezelf? :o

@Vanyel pakt je tongen, anderen je vlees, de Tulp pakt de bodem :X
pi_204502514
Oh, en een andere, geheel nieuwe landgoedbewoner (bewoonster, de wederhelft is er ook maar was even op sjouw)

Misschien hebben we straks wel kleine storkjes! Met kleine grote snavels!
pi_204502544
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2022 21:30 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

@:vanyel pakt je tongen, anderen je vlees, de Tulp pakt de bodem :X
Het is zaliger te geven dan te nemen.
  Spellchecker donderdag 21 april 2022 @ 21:48:57 #13
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_204502658
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2022 21:24 schreef derLudolf het volgende:

@murp
pi_204502676
quote:
7s.gif Op donderdag 21 april 2022 21:35 schreef sigme het volgende:

[..]
Het is zaliger te geven dan te nemen.
Allemaal leuk en aardig, maar daarom zit ik volgende week wel in de grammaticale fouten }:|
pi_204502680
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2022 21:51 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Allemaal leuk en aardig, maar daarom zit ik volgende week wel in de grammaticale fouten }:|
Zalig zijn de eenvoudigen van geest?

Misschien al te zalvig. Ik ga maar eens naar bed denk ik.
pi_204502682
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2022 21:24 schreef derLudolf het volgende:

:W
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_204502798
@Cat-astrophe zo appte een jongen van mijn sportclub vandaag, in reactie op een aanbod dat hij met iemand mee kon rijden:

"Bedankt voor het offer! Maar ik ga toch liever fietsen."

...

:X

Hij typt ook altijd "asw" in plaats van "ook" (afkorting van het Engelse "as well"). ZO OVERBODIG :'(
pi_204502859
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2022 22:13 schreef Tele6 het volgende:
@:Cat-astrophe zo appte een jongen van mijn sportclub vandaag, in reactie op een aanbod dat hij met iemand mee kon rijden:

"Bedankt voor het offer! Maar ik ga toch liever fietsen."

...

:X

Hij typt ook altijd "asw" in plaats van "ook" (afkorting van het Engelse "as well"). ZO OVERBODIG :'(
Ik zou een mes pakken en op zoek gaan naar een blok marmer :7
pi_204502882
quote:
6s.gif Op donderdag 21 april 2022 21:20 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Joehoeeeeee :B
pi_204502887
quote:
7s.gif Op donderdag 21 april 2022 21:31 schreef sigme het volgende:
Oh, en een andere, geheel nieuwe landgoedbewoner (bewoonster, de wederhelft is er ook maar was even op sjouw)
[ afbeelding ]

Misschien hebben we straks wel kleine storkjes! Met kleine grote snavels!
O+ !
pi_204503012
@Isabeau je doet mee met het nieuwe seizoen van Masterchef Australia, wat leuk *O*
pi_204503144
quote:
10s.gif Op donderdag 21 april 2022 22:43 schreef Blues het volgende:
@:isabeau je doet mee met het nieuwe seizoen van Masterchef Australia, wat leuk *O*
Ooooh dat wilde ik stil houden *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator / Redactie Sport donderdag 21 april 2022 @ 23:08:24 #23
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_204503154
Ook eens avondje bankhangen gedaan
Eps 5 en 6 van Vieze Lijnen
Ep 1 van de Kleine Heks Academie
S2E01 Bridgerton (tja om een achternaam te vertalen....)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_204503181
quote:
10s.gif Op donderdag 21 april 2022 22:43 schreef Blues het volgende:
@:isabeau je doet mee met het nieuwe seizoen van Masterchef Australia, wat leuk *O*
ok, ik zie niet op wie ik dan zou lijken :+
pi_204503194
quote:
10s.gif Op donderdag 21 april 2022 23:08 schreef borisz het volgende:
Ook eens avondje bankhangen gedaan
Eps 5 en 6 van Vieze Lijnen
Ep 1 van de Kleine Heks Academie
S2E01 Bridgerton (tja om een achternaam te vertalen....)
Ik heb me verdiept in de trieste (korte) geschiedenis van Lady Jane Grey. Man man man wat een naar verhaal.
pi_204503236
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2022 23:11 schreef Isabeau het volgende:

ok, ik zie niet op wie ik dan zou lijken :+
Wij vinden je op montana lijken. Vooral in shots van opzij. Wij dan meteen: *hé daar heb je s. weer* ;)

Deze is niet echt goed lijkend.
pi_204503245
en ik ben ook benieuwd naar de dag van @AnneX
pi_204503482
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2022 23:17 schreef Blues het volgende:
Wij vinden je op montana lijken. Vooral in shots van opzij. Wij dan meteen: *hé daar heb je s. weer* ;)
[ afbeelding ]
Deze is niet echt goed lijkend.
Heeft ze een wipneusje? :D Nee, van voren zie ik het niet nee.
pi_204503640
Ik durf er geen oordeel over te vellen, te lang heb ik Isa niet gezien :D

Nog één zo'n dag/avond en ze kunnen me opnemen. En de rest van het team ook. En het lag dit keer niet aan de patiënten... Maar aan de cliënten :')

Tevens brak mijn hart vanmiddag weer eens een beetje. Als een hond z'n kop nog één keer naar je toedraait en zijn ogen je recht aankijken, terwijl de euthasol naar binnen sijpelt.
Het was de meest liefdevolle beslissing in dit geval, maar ik heb wel even moeten knipperen.
pi_204503682
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 april 2022 01:10 schreef Candaasje het volgende:
Ik durf er geen oordeel over te vellen, te lang heb ik Isa niet gezien :D

Nog één zo'n dag/avond en ze kunnen me opnemen. En de rest van het team ook. En het lag dit keer niet aan de patiënten... Maar aan de cliënten :')

Tevens brak mijn hart vanmiddag weer eens een beetje. Als een hond z'n kop nog één keer naar je toedraait en zijn ogen je recht aankijken, terwijl de euthasol naar binnen sijpelt.
Het was de meest liefdevolle beslissing in dit geval, maar ik heb wel even moeten knipperen.
Jee, Candaas. Dat is ook gewoon heel heftig en ik kan me niet voorstellen dat je er zeg maar aan zal wennen.

Ik wens je dagen toe met minder van dat soort cliënten :+ En meer happy, gezonde(re) patiënten O+
pi_204503817
Dat lijkt me idd mega heftig Candaas! Bij mij zou het niet bij knipperen blijven hoor, ik zou gewoon keihard staan janken :D

Woensdag was afscheid van een collega die ik nauwelijks ken, alleen van naam uit de mail zijdelings, maar ze zeiden zulke lieve dingen in het praatje dat ik daar al m'n best moest doen een traantje weg te slikken :')

@Tuindier daar heb je ook helemaal gelijk in idd!

Twee van die lange werkdagen achter elkaar en wat te weinig slaap was toch iets teveel van het goede :+ werd gisteren voor de tweede nacht op rij om 4u wakker en rond 6.30 pas weer in slaap. Gisterochtend even beetje werk gedaan, toen uur gewandeld naar de supermarkt en terug om wat kleine dingen te halen en een meeting en toen ben ik weer terug in bed gedoken voor twee uurtjes. Daarna nog wat gewerkt en eind vd middag richting vriendinnetje, met de kindjes gespeeld en gezellig gegeten samen en daarna hockey met m'n mannen, ze waren met weinig dus heb de hele training meegedaan ipv alleen eerste stukje training geven en daarna zelf hardlooplesje.

Vervolgens samen met die ene scharrel waarmee t klaar was waarmee ik toen half januari en eind feb toch weer wat had gedaan naar huis gefietst, wat opzich vaker gebeurt, maar nu fietste hij ineens meer mijn route mee, nog even gezoend waar hij rechts moet en ik rechtdoor maar toen gezegd dat ik niet met m mee zou gaan en hij ook niet met mij en toen was ik wel even trots op mezelf :7 .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vannacht dus duidelijk weer geen goede nacht, lig al uur wakker en sliep pas 00.30 en ik moet straks van 9-9.30 sollicitaties voorbespreken en dan van 9.30-12.30 bij drie sollicitaties erbij zitten, dus ik hoop dat ik er niet al te erg als een zombie uit zie straks :+

Met excuus voor de lengte :Y)

[ Bericht 4% gewijzigd door vlindertje89 op 22-04-2022 05:22:12 ]
pi_204503981
Ik zie ook op die foto wel dat Montana iets op Isa lijkt. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
pi_204503996
Goedemorgen!
Liefste was laat thuis dus die moet nog even doorslapen. En dus ben ik met honden aan de wandel.

pi_204504053
Wauw O+
pi_204504093
Mooi daar @sigme O+

@vlindertje89 toch stom dat het zo werkt dat je juist wakker wordt als je hartstikke moe bent. :(
Ik herken het wel. Maar ik word dan wakker omdat ik slaapwandel of bizar droom. Vannacht gelukkig minder rare dromen *G*
pi_204504124
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 00:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Heeft ze een wipneusje? :D Nee, van voren zie ik het niet nee.
Yups :D
pi_204504136
De hondjes vinden dat ik een beetje op moet schieten. Maar het is nog niet eens 8u, en ik wil liefste eigenlijk wel tot 10u laten slapen.
pi_204504381
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 april 2022 07:49 schreef sigme het volgende:
De hondjes vinden dat ik een beetje op moet schieten. Maar het is nog niet eens 8u, en ik wil liefste eigenlijk wel tot 10u laten slapen.
[ afbeelding ]
Ahw ze zijn wel een en al aandacht haha
I solemnly swear i'm up to no good
pi_204504601
Mogge!

Ik zie ook wel wat van @Isabeau in deze dame.

Mooie foto’s weer @sigme

Rare dromen vannacht en nu nog moe. Zo even een rondje huishaten en straks lunchen met een vriendin
pi_204504705
Stichting administratiedag vandaag. Jippie. ;(
pi_204504899
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 01:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Jee, Candaas. Dat is ook gewoon heel heftig en ik kan me niet voorstellen dat je er zeg maar aan zal wennen.

Ik wens je dagen toe met minder van dat soort cliënten :+ En meer happy, gezonde(re) patiënten O+
Nee wennen doet het nooit. We zien het natuurlijk wel heel veel door de ernst van toestand waarin veel patiënten binnen komen, dus daardoor leer je wel niet alles mee naar huis te nemen. Maar sommigen blijven je wel bij, zeker als je er intensief voor gezorgd hebt.

quote:
1s.gif Op vrijdag 22 april 2022 05:04 schreef vlindertje89 het volgende:
Dat lijkt me idd mega heftig Candaas! Bij mij zou het niet bij knipperen blijven hoor, ik zou gewoon keihard staan janken :D

Woensdag was afscheid van een collega die ik nauwelijks ken, alleen van naam uit de mail zijdelings, maar ze zeiden zulke lieve dingen in het praatje dat ik daar al m'n best moest doen een traantje weg te slikken :')

@:Tuindier daar heb je ook helemaal gelijk in idd!

Twee van die lange werkdagen achter elkaar en wat te weinig slaap was toch iets teveel van het goede :+ werd gisteren voor de tweede nacht op rij om 4u wakker en rond 6.30 pas weer in slaap. Gisterochtend even beetje werk gedaan, toen uur gewandeld naar de supermarkt en terug om wat kleine dingen te halen en een meeting en toen ben ik weer terug in bed gedoken voor twee uurtjes. Daarna nog wat gewerkt en eind vd middag richting vriendinnetje, met de kindjes gespeeld en gezellig gegeten samen en daarna hockey met m'n mannen, ze waren met weinig dus heb de hele training meegedaan ipv alleen eerste stukje training geven en daarna zelf hardlooplesje.

Vervolgens samen met die ene scharrel waarmee t klaar was waarmee ik toen half januari en eind feb toch weer wat had gedaan naar huis gefietst, wat opzich vaker gebeurt, maar nu fietste hij ineens meer mijn route mee, nog even gezoend waar hij rechts moet en ik rechtdoor maar toen gezegd dat ik niet met m mee zou gaan en hij ook niet met mij en toen was ik wel even trots op mezelf :7 .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vannacht dus duidelijk weer geen goede nacht, lig al uur wakker en sliep pas 00.30 en ik moet straks van 9-9.30 sollicitaties voorbespreken en dan van 9.30-12.30 bij drie sollicitaties erbij zitten, dus ik hoop dat ik er niet al te erg als een zombie uit zie straks :+

Met excuus voor de lengte :Y)
Janken gebeurt hier af en toe ook wel hoor door ons :P Meestal wel even buiten het zicht van de familie. Maar soms wordt het echt wel even teveel voor iemand :)

En wat goed dat je zo voor jezelf gekozen hebt! :*
pi_204504903
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 april 2022 07:49 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
:D

Wel heerlijk hoor zo O+
pi_204504935
Precies om 10u liep ik het eigen erf weer op. Met ruim 15duizend stappen alvast gezet.
pi_204505774
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 07:48 schreef Blues het volgende:

Yups :D
Ik herinner me ineens wat willekeurig dat er tijdens de pauze bij een concert de drummer naar me toe kwam om te zeggen dat ik als twee druppels water leek op zijn nichtje in Australië :o (ik vond het al wat raar dat hij steeds naar me keek)
pi_204505808
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 april 2022 11:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik herinner me ineens wat willekeurig dat er tijdens de pauze bij een concert de drummer naar me toe kwam om te zeggen dat ik als twee druppels water leek op zijn nichtje in Australië :o (ik vond het al wat raar dat hij steeds naar me keek)

Ik heb een collega die qua postuur en haar een evenbeeld is. Alleen qua gezicht vanaf de voorkant zien mensen dat wij niet dezelfde persoon zijn.
'Wendy, kun je even komen?'
'*Draait om* Dat moet je aan Wendy vragen, ik ben Marjolein'
'Ah shit...'
'Ja sorry hè :P '

Dit gebeurt dus wekelijks. Door verschillende collega's.
pi_204506250
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2022 21:30 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

@:vanyel pakt je tongen, anderen je vlees, de Tulp pakt de bodem :X
Oh ik vind haar vlees ook niet te versmaden hoor
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_204506520
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 april 2022 13:08 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Oh ik vind haar vlees ook niet te versmaden hoor
Dit verbaast me niet :7

Ochtendje verhaaltje geschreven.
Daarna verder in de strijd op twee fronten tegen onrecht (een produkt teveel berekend in een bestelling en TGTG die over de datum heen is en niet aan de waarde komt). Eerste strijd heb ik na discussie en handje vasthouden in de rekensom gewonnen. Nu TGTG nog.

Maar eerst online vergaderen :r
pi_204506611
Ja, een verslag van gisteren hebben jullie nog tegoed van de Grijze Kuiven Brigade.
SPOILER
Foto’s voor een indruk:
SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door AnneX op 22-04-2022 13:59:10 ]
pi_204507065
Klinkt ook als een leuke dag, AnneX! O+ Bedankt voor de foto's ook O+ En godzijdank heb je niets gebroken door die val :X Kan heel anders aflopen.
pi_204507321
Oei @AnneX! Je komt nogal eens onzacht in aanraking met de grond geloof ik. :* Kusje er op!

Ziet er verder uit als heerlijk tripje en heerlijk weer voor zo’n tochtje. Had je hier nu die dadels voor gemaakt?
pi_204507421
Running gag.
De gevulde dadels waren voor een borrel- en bijpraatbijeenkomst met schippers en kaartjesverkopers van de liniepont. Afgelopen woensdag.
Het vaarseizoen start 30 april. Morgen wordt de pont opgehaald uit de winterstalling door kanalen en sluizen en over rivieren. Acht uren varen minimaal.
pi_204507479
Wij hadden net iemand over de vloer voor een offerte voor een hybride warmtepomp. We gaan er eens goed over nadenken.

Tevens wil ik even een o|O op mijn leverancier doen. Ze zouden in 2-3 weken een product voor me ontwikkelen. Inmiddels is het 10 weken later en heb ik het binnen. Is het het verkeerde product }:|
Spoilers!
pi_204507812
Poh. Moe. Druk geweest. Even uurtje liggen, bakfiets van de buurvrouw bekijken, lunch preppen + koken en dan vanavond nog naar het stadion. :7

Dit weekend gaan we met de CrossFit mensen survivallen (morgen) waar ik mild tegenop zie want dat kan ik helemaal niet en ik zal mezelf wel ergens blesseren :') En zondag gaan we boulderen. Same story als voor de survival.
pi_204508178
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 april 2022 16:43 schreef Lonaa het volgende:
Poh. Moe. Druk geweest. Even uurtje liggen, bakfiets van de buurvrouw bekijken, lunch preppen + koken en dan vanavond nog naar het stadion. :7

Dit weekend gaan we met de CrossFit mensen survivallen (morgen) waar ik mild tegenop zie want dat kan ik helemaal niet en ik zal mezelf wel ergens blesseren :') En zondag gaan we boulderen. Same story als voor de survival.
Survivallen *G* *G* O+

Ik hoop dat je jezelf niet blesseert, dat zou jammer zijn.

Ik rende (/hobbelde) 2 weken geleden met een clubgenootje over de schouder het terrein over (clubgenootje gillend en wel) en toen moest ik aan jou denken. Het gedeelte "ballastloop" dat we bij de survival graag doen, dat kun jij volgens mij wel ;)
pi_204508196
Thuis!

11.30 weg en net thuis. Zeer lang geluncht met een vriendin. Nieuw horlogebandje gekocht zodat ik nu niet meer het risico loop dat het ding breekt en het horloge verliest.
Omdat ik langs de lidl kwam daar uitgebreid boodschappen gedaan en de asperges waren niet al te duur dus morgen of overmorgen asperges. Ze zijn zelfs geschild, de ongeschilde waren zo dik, dat was niet lekker.
Zo even een cake bakken voor de flatschoonmakers morgen en lekker lui zijn de rest van de dag
pi_204508237
Mooie foto’s @AnneX, maar wat een schrik die val. Erg veel last van je lip?

Doe jij wel voorzichtig morgen @Lonaa ?

Boulderen is toch muurtje opklimmen via uitsteeksels? Best eng.
pi_204508313
Ik ben ook kapotmoe.

Vanmiddag de hele middag zitten stoeien met een CSV bestand dat ik niet goed geopend kreeg. Het opende wel maar inhoudelijk leek het nergens op, de kolommen leken versprongen te zijn of zo. Collega kon er ook geen chocola van maken dus ik moet het volgende week aan degene die het bestand gemaakt had vragen. Geen zin in. :(

En ik vind m'n collega's ingewikkeld. Van alle collega's heeft zo'n 3/4 Functie A, onderverdeeld in Senior Functie A en Junior Functie A. De andere 1/4 is Functie B of Functie B In Opleiding. Ik ben in mijn eentje Functie C, waarbij ik zowel de mensen van A als van B moet ondersteunen. Ik zit op een kantoor met alle Functie A personen want de Functie B personen hebben in duo's kantoren en daar ben ik niet gewichtig genoeg voor. (Ik heb ook geen eigen bureau, maar ga heen en weer tussen bureaus van parttimers.)

Laatst was het "Dag van de Functie A" met taart, koek, een uitstapje en een lunch voor de Functie A mensen. Logisch dat ik dan niks krijg, want ik ben niet Functie A. Wel lekker, kantoor een tijdje voor me alleen.

Vervolgens kreeg ik een uitnodiging voor het "Functie A overleg". Handig, want het zou voornamelijk over het rooster gaan en over de sfeer (oftewel wat een kippenhok het is) in het kantoor. Beide heb ik dagelijks net zo veel mee te maken als de Functie A mensen. Spreekt de Functie A teamleider me later aan, ik kon toch beter niet op het overleg komen want hij was bang dat de Functie A mensen zich niet vrijuit konden uitspreken als er mensen van andere functies bij waren. Die "mensen van andere functies" zijnde Tele6 en verder niemand. 8)7

Nou zitten ze vanmiddag allemaal in de kroeg voor de vrijdagmiddagborrel, pardon de "Functie A borrel" waar ik ook "beter niet heen kan gaan, het heeft niks met jou te maken".

Ik denk dat het een kwestie van wachten is tot ik in mijn functie collega's heb, waarmee ik dan heel opzichtig "Functie C overleg" en "Functie C borrel" kan gaan houden?
pi_204508338
@Kaatje1 klinkt als een fijn bestede middag O+

@AnneX gelukkig niet zo veel schade van je val, schrikken hoor! :X
pi_204508376
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 17:29 schreef Tele6 het volgende:
Ik denk dat het een kwestie van wachten is tot ik in mijn functie collega's heb, waarmee ik dan heel opzichtig "Functie C overleg" en "Functie C borrel" kan gaan houden?
Hmm, dat is geschikt als je de lijdzame C wil zijn.

Als assertievere C ga je het bespreken met wat functie-A'ers, want dikke kans dat de teamleider namens hun gedacht heeft zonder ze te raadplegen.

Wij nemen onze C'er juist overal mee, dus die moet bij A en bij B bij de stand-up, bij de retro etc etc. Die heeft nooit tijd voor werk :D
pi_204508428
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 april 2022 17:35 schreef sigme het volgende:

[..]
Hmm, dat is geschikt als je de lijdzame C wil zijn.

Als assertievere C ga je het bespreken met wat functie-A'ers, want dikke kans dat de teamleider namens hun gedacht heeft zonder ze te raadplegen.

Wij nemen onze C'er juist overal mee, dus die moet bij A en bij B bij de stand-up, bij de retro etc etc. Die heeft nooit tijd voor werk :D
Ja de Functie-A'ers zeiden "ik snap wel wat teamleider zei, het heet vast ook niet voor niks Functie A overleg" en "de Functie-A'ers van de verdieping boven ons nemen ook niet al hun collega's mee naar de borrel". :{
pi_204508436
Wat een raar gedoe daar @Tele6 wanneer het om sfeer gaat heb jij er net zoveel plezier of last van. Beleidsplannen bespreken, daar niet bij zou ik nog snappen maar dit is wat vreemd
pi_204508493
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 17:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een raar gedoe daar @:Tele6 wanneer het om sfeer gaat heb jij er net zoveel plezier of last van. Beleidsplannen bespreken, daar niet bij zou ik nog snappen maar dit is wat vreemd
Aan de andere kant, wanneer het om sfeer gaat wil je er misschien juist geen buitenstaanders bij hebben want het is een nogal persoonlijk onderwerp.

Ik krijg 2 schalen hoger betaald dan de Junior Functie A mensen maar het is niet alsof ik hun baas ben of zo.
pi_204508547
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 17:40 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ja de Functie-A'ers zeiden "ik snap wel wat teamleider zei, het heet vast ook niet voor niks Functie A overleg" en "de Functie-A'ers van de verdieping boven ons nemen ook niet al hun collega's mee naar de borrel". :{
Nou, dat is dan duidelijk ^O^
Ik zou niet wachten tot je genoeg functie C'ers erbij heb om het gezellig te maken, ik zou na een jaartje eens kijken wat er verder nog zoal aan prinsessespul rondloopt (oude Red Bull-reclame, geen idee of die bekend genoeg is)

Maar goed ik bedoel dus: als ze zo met je omgaan is dat geen plek waar je lang wil blijven. Hartstikke mooi om je loopbaan te beginnen, maar geen blijvertje, die baan.
pi_204508582
A-teamleider had het erover dat ze me misschien al best snel Functie B In Opleiding kunnen maken. Dat zou wel leuk zijn. Is ook leuker werk dan wat A doet. :)
pi_204508585
Niet dat A-teamleider daarover gaat natuurlijk :')
pi_204508618
Sigme heeft altijd goeie samenvattingen😉
@Tele6 Dan moeten hullie maar wat zuiniger op je zijn. A en B en C w/

Straks worstjes die vandaag opmoeten, met tomaten coucous en een bergje groenten👍🏼 Eindelijk weer groenten.
pi_204508675
Oh sorry voor de A/B/C afkortingen weer trouwens :')
Creatief, ik ben het :P
pi_204508692
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 17:55 schreef Tele6 het volgende:
Oh sorry voor de A/B/C afkortingen weer trouwens :')
Creatief, ik ben het :P
😂
pi_204508743
Doet me denken aan een collega die een paar jaar voor zijn pensioen een niet eerder bestaande functie B kreeg. Dat viel dan onder mijn A groep. Zijn rooster hing ook bij ons op het prikbord, maar met zijn personeelspas kon hij onze deur niet openen. Als hij 's morgens kwam moest ik de deur voor hem openen, anders kon hij geen koffie pakken. Hij was ook verder niet welkom op onze vergaderingen en etentjes, want hij was niet echt een A. Ik vond het maar een idiote gang van zaken, want zo viel hij overal eigenlijk buiten :')

Ik zou me er wat buitengesloten bij voelen. Ook al ben je niet echt een A, je werkt daar wel op die afdeling. En als je nou heel veel C-mensen om je heen had dan was dat ook prima, maar die zijn er domweg niet. Is het wel de bedoeling dat er meer Tele's worden aangenomen?
pi_204508779
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 17:59 schreef Isabeau het volgende:
Doet me denken aan een collega die een paar jaar voor zijn pensioen een niet eerder bestaande functie B kreeg. Dat viel dan onder mijn A groep. Zijn rooster hing ook bij ons op het prikbord, maar met zijn personeelspas kon hij onze deur niet openen. Als hij 's morgens kwam moest ik de deur voor hem openen, anders kon hij geen koffie pakken. Hij was ook verder niet welkom op onze vergaderingen en etentjes, want hij was niet echt een A. Ik vond het maar een idiote gang van zaken, want zo viel hij overal eigenlijk buiten :')

Ik zou me er wat buitengesloten bij voelen. Ook al ben je niet echt een A, je werkt daar wel op die afdeling. En als je nou heel veel C-mensen om je heen had dan was dat ook prima, maar die zijn er domweg niet. Is het wel de bedoeling dat er meer Tele's worden aangenomen?
Nee, ze willen eerst kijken hoe het bevalt om een Functie C persoon rond te hebben lopen. En hoe het gaat qua bezetting van de Functie A mensen.

Wat sneu voor jullie Functie-B'er.

Voor mij hebben ze gelukkig wel de juiste toegangsinstellingen, sleutels, pasjes, online mapjes. Alleen geen eigen bureau. Nou ja. :s)
pi_204508803
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 18:01 schreef Tele6 het volgende:

Nee, ze willen eerst kijken hoe het bevalt om een Functie C persoon rond te hebben lopen. En hoe het gaat qua bezetting van de Functie A mensen.

Wat sneu voor jullie Functie-B'er.

Voor mij hebben ze gelukkig wel de juiste toegangsinstellingen, sleutels, pasjes, online mapjes. Alleen geen eigen bureau. Nou ja. :s)
B is inmiddels met pensioen en er is ook niemand anders voor in de plaats gekomen. Ze huren er nu een extern bureau voor in. Die ik ook 's morgens van koffie mag voorzien :+
pi_204508899
Functies indelingen, soms is het zo raar.
Er ging eens, lang lang geleden, een collega met de VUT. Afscheidsreceptie natuurlijk en een toespraak. De man werkte op de archiefdienst en deels op de postkamer. Maar rapporteerde, vanwege de archiefdienstfunctie aan een adm. afdeling. De leidinggevende daarvan moest dus een speech houden, dat deed hij vanuit het dossier. En toen kwam de pensionada erachter dat hij ook 5 jaar hoofd postkamer was geweest _O- Had niemand hem verteld, was hij ook nooit voor betaald en was hij ook weer vanaf gehaald zonder te weten.
pi_204508931
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 18:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Functies indelingen, soms is het zo raar.
Er ging eens, lang lang geleden, een collega met de VUT. Afscheidsreceptie natuurlijk en een toespraak. De man werkte op de archiefdienst en deels op de postkamer. Maar rapporteerde, vanwege de archiefdienstfunctie aan een adm. afdeling. De leidinggevende daarvan moest dus een speech houden, dat deed hij vanuit het dossier. En toen kwam de pensionada erachter dat hij ook 5 jaar hoofd postkamer was geweest _O- Had niemand hem verteld, was hij ook nooit voor betaald en was hij ook weer vanaf gehaald zonder te weten.
:') wat krom en wat gek om dat zo op de afscheidsreceptie te ontdekken.
pi_204509062
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 18:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]
:') wat krom en wat gek om dat zo op de afscheidsreceptie te ontdekken.
Hij zei dat hij dat nooit was geweest. Toen hebben ze tijdens de receptie het dossier erbij gehaald. Of hij later nog extra geld heeft gekregen (waar hij natuurlijk recht op had gehad) weet ik niet.
pi_204509241
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 17:18 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Survivallen *G* *G* O+

Ik hoop dat je jezelf niet blesseert, dat zou jammer zijn.

Ik rende (/hobbelde) 2 weken geleden met een clubgenootje over de schouder het terrein over (clubgenootje gillend en wel) en toen moest ik aan jou denken. Het gedeelte "ballastloop" dat we bij de survival graag doen, dat kun jij volgens mij wel ;)
Dat kan ik. :7 misschien kan ik ook wel meer dan ik denk inmiddels. Maar het gaat om plezier, morgen.
pi_204509271
Het wordt iig mooi weer morgen @Lonaa :Y
pi_204509282
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 18:33 schreef Tele6 het volgende:
Het wordt iig mooi weer morgen @:Lonaa :Y
Geloof niet dat ze daar blij van wordt :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_204509286
Oh shit ja ;(
pi_204509292
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 17:44 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Aan de andere kant, wanneer het om sfeer gaat wil je er misschien juist geen buitenstaanders bij hebben want het is een nogal persoonlijk onderwerp.

Ik krijg 2 schalen hoger betaald dan de Junior Functie A mensen maar het is niet alsof ik hun baas ben of zo.
Ow, met 'ik ondersteun A en B' dacht ik dat je andersom bedoelde.
Zo om begrijp ik het beter. Al blijft het moeilijk met cryptisch. Zo vinden mensen dingen wel vaker gevoelig, helemaal als ze een tikje statusgevoelig zijn
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_204509294
Survival = in bomen klimmen = schaduw?
pi_204509301
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 april 2022 18:34 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ow, met 'ik ondersteun A en B' dacht ik dat je andersom bedoelde.
Zo om begrijp ik het beter. Al blijft het moeilijk met cryptisch. Zo vinden mensen dingen wel vaker gevoelig, helemaal als ze een tikje statusgevoelig zijn
Ik doe de meer specialistische taken waar de Senior Functie A mensen over struikelen. Dus in die zin ondersteun ik ze.
pi_204509316
Trein rijdt maar niet weg. Conducteur meldt dat ze 'm uitgezet hebben en hij is nu opnieuw aan het opstarten.

Draaien die dingen op Windows XP of wat :')
  vrijdag 22 april 2022 @ 18:37:51 #83
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_204509326
De ellende met vooroordelen is, ze worden zo vaak bevestigd. Dit is precies hoe ik me Amerikanen voorstel in een morning talkshow

https://nos.nl/artikel/24(...)lkaar-en-eten-ijsjes
  vrijdag 22 april 2022 @ 18:38:49 #84
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_204509337
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 18:36 schreef Tele6 het volgende:
Trein rijdt maar niet weg. Conducteur meldt dat ze 'm uitgezet hebben en hij is nu opnieuw aan het opstarten.

Draaien die dingen op Windows XP of wat :')
NS TOS
pi_204509341
[quote]0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 17:44 schreef Tele6 het volgende:
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 18:35 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik doe de meer specialistische taken waar de Senior Functie A mensen over struikelen. Dus in die zin ondersteun ik ze.
Of je kunt jezelf marketen als specialistisch adviseur. Of gewoon kortweg specialist *)
Vast ook lekker voor je ego

Maar je zit dus tussen A en B op de ladder?
pi_204509375
Och AX gevallen vrouw na een leuk dag!! Leuke foto's.
Geen overblijfselen, naast je botoxlip, geen spierpijn?
pi_204509381
De functie A mensen kunnen allerlei dingen doen waar ik twintig keer zo lang over zou doen.

Ik vind het sowieso raar dat je minder betaald krijgt als je dingen doet ipv de hele dag naar een schermpje tuurt. Als zij die dingen niet deden had ik niks om naar te turen.
pi_204509431
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 18:41 schreef Tele6 het volgende:
De functie A mensen kunnen allerlei dingen doen waar ik twintig keer zo lang over zou doen.

Ik vind het sowieso raar dat je minder betaald krijgt als je dingen doet ipv de hele dag naar een schermpje tuurt. Als zij die dingen niet deden had ik niks om naar te turen.
Als er veel meer zijn die A kunnen dan met jouw kwaliteiten en de vraag is niet evenredig hoger ben jij toch schaarser dus duurder ¯\_(ツ)_/¯
pi_204509451
te herkenbaar mss.
-weg-

[ Bericht 47% gewijzigd door Blues op 22-04-2022 22:15:23 ]
  vrijdag 22 april 2022 @ 18:54:16 #90
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_204509592
@Kaatje
Zag dit gisteren toen ik er langs reed. Iedereen boos op de SP, die gewoon zeggen dat de renovatie van de blauwe golven 10 Miljoen kost
pi_204509646
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 18:54 schreef Jan_Onderwater het volgende:
@:Kaatje
Zag dit gisteren toen ik er langs reed. Iedereen boos op de SP, die gewoon zeggen dat de renovatie van de blauwe golven 10 Miljoen kost
Wacht, ze plakken een sticker ergens op wat vandalisme is en daar komt dan een rekening voor.
Maar vervolgens wil de SP een rekening gaan indienen omdat hun sticker ook geld heeft gekost en verwijderd is? Whut?

Alsof een puber met een verfbus een rekening gaat insturen voor de verf omdat zijn graffiti is verwijderd _O-
pi_204509742
Ik hou me verre van deze discussie. Is een behoorlijk pijndossier hier. Maar meer groen en meer parkeerplaatsen zijn niet verkeerd. De 10 miljoen is wel heel veel.
Maar vlak Gerrie Elferink ook niet uit. Die is jarenlang wethouder geweest, en nu al ruim 4 jaar niet, maar daar kan hij maar niet aan wennen. Hoogst irritante man.
pi_204509752
Pff. Weekend. Ik ben er aan toe. We halen friet vanavond. Ik doe niets meer. Behalve de kapotgevallen bloempot opruimen, straks. Bedankt Hans :')

@Tele6, ik heb geen advies voor je, geen idee hoe kantoorleven tegenwoordig gaat. Misschien moeten afdelingen A en B ook nog gewoon wennen aan jouw functie?
Spoilers!
  vrijdag 22 april 2022 @ 19:22:12 #94
63722 z80
I fink you freaky
pi_204509841
quote:
Ik ben ook kapotmoe.

Vanmiddag de hele middag zitten stoeien met een CSV bestand dat ik niet goed geopend kreeg. Het opende wel maar inhoudelijk leek het nergens op, de kolommen leken versprongen te zijn of zo. Collega kon er ook geen chocola van maken dus ik moet het volgende week aan degene die het bestand gemaakt had vragen. Geen zin in. :(

En ik vind m'n collega's ingewikkeld. Van alle collega's heeft zo'n 3/4 Functie A, onderverdeeld in Senior Functie A en Junior Functie A. De andere 1/4 is Functie B of Functie B In Opleiding. Ik ben in mijn eentje Functie C, waarbij ik zowel de mensen van A als van B moet ondersteunen. Ik zit op een kantoor met alle Functie A personen want de Functie B personen hebben in duo's kantoren en daar ben ik niet gewichtig genoeg voor. (Ik heb ook geen eigen bureau, maar ga heen en weer tussen bureaus van parttimers.)

Laatst was het "Dag van de Functie A" met taart, koek, een uitstapje en een lunch voor de Functie A mensen. Logisch dat ik dan niks krijg, want ik ben niet Functie A. Wel lekker, kantoor een tijdje voor me alleen.

Vervolgens kreeg ik een uitnodiging voor het "Functie A overleg". Handig, want het zou voornamelijk over het rooster gaan en over de sfeer (oftewel wat een kippenhok het is) in het kantoor. Beide heb ik dagelijks net zo veel mee te maken als de Functie A mensen. Spreekt de Functie A teamleider me later aan, ik kon toch beter niet op het overleg komen want hij was bang dat de Functie A mensen zich niet vrijuit konden uitspreken als er mensen van andere functies bij waren. Die "mensen van andere functies" zijnde Tele6 en verder niemand. 8)7

Nou zitten ze vanmiddag allemaal in de kroeg voor de vrijdagmiddagborrel, pardon de "Functie A borrel" waar ik ook "beter niet heen kan gaan, het heeft niks met jou te maken".

CSV openen in een wordpad of in linux in nano. Kun je zo zien wat er als scheidingsteken gebruikt is.
Ooit een CSV gekregen met een . als scheidingsteken. Dat gaat niet goed bij een lijst met ip adressen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_204510669
Mocht iemand nog een klein beetje (of veel, mag ook) geld over hebben, hier is een fijn project.

In december zijn er filmopnames geweest in mijn badkamer. Een van mijn kennissen, Amir Zaza, zit in het laatste jaar van de film academie. Voor 2016 was de enige camera die hij ooit in handen had gehad een mobiel en nu studeert hij bijna af (ben best wel trots op 'm)
Voor de laatste fine tuning hebben ze geld nodig (vraag me niet hoe dat precies werkt). De film is al grotendeels af, in mei worden nog wat opnames gemaakt. En dan begint het editten en al het andere wat nodig is.
En in het najaar komt de film (deels zijn eigen verhaal) op tv!

Maar ze hebben dus nog wat geld nodig. Hier is de link naar de film (en een donatieknop). Hoeft niet mag wel. Oh en mijn badkamer is niet zo donker en grauw, maar mooi netjes wit ;)

https://www.voordekunst.nl/projecten/13915-it-will-rain-stmtr-1#
pi_204510727
Ik vind het een ingewikkeld en niet erg aardig lettergebeuren onder elkaar bij je @Tele6
pi_204510800
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 20:28 schreef Kaatje1 het volgende:
Mocht iemand nog een klein beetje (of veel, mag ook) geld over hebben, hier is een fijn project.

In december zijn er filmopnames geweest in mijn badkamer. Een van mijn kennissen, Amir Zaza, zit in het laatste jaar van de film academie. Voor 2016 was de enige camera die hij ooit in handen had gehad een mobiel en nu studeert hij bijna af (ben best wel trots op 'm)
Voor de laatste fine tuning hebben ze geld nodig (vraag me niet hoe dat precies werkt). De film is al grotendeels af, in mei worden nog wat opnames gemaakt. En dan begint het editten en al het andere wat nodig is.
En in het najaar komt de film (deels zijn eigen verhaal) op tv!

Maar ze hebben dus nog wat geld nodig. Hier is de link naar de film (en een donatieknop). Hoeft niet mag wel. Oh en mijn badkamer is niet zo donker en grauw, maar mooi netjes wit ;)

https://www.voordekunst.nl/projecten/13915-it-will-rain-stmtr-1#
Tsjek. w/
  Moderator vrijdag 22 april 2022 @ 21:50:21 #98
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204511692

Frieda gemeet :D
pi_204511732
Je bent zo te zien helemaal goedgekeurd
  Moderator vrijdag 22 april 2022 @ 21:59:06 #100
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204511779
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 21:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Je bent zo te zien helemaal goedgekeurd
Nou ja, totdat de schaduw van iets of iemand anders plots veel interessanter was.
  vrijdag 22 april 2022 @ 22:00:46 #101
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_204511813
quote:
11s.gif Op vrijdag 22 april 2022 21:50 schreef derLudolf het volgende:
[ afbeelding ]
Frieda gemeet :D
O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_204511836
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 april 2022 21:59 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Nou ja, totdat de schaduw van iets of iemand anders plots veel interessanter was.
Uiteraard. Want dat moet gevangen worden. Jij blijft wel zitten en kriebelen wanneer gewenst
pi_204512018
Pffff kippenvel. Anouk met nieuw nummer bij Jinek, zo ontzettend mooi
pi_204512347
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 april 2022 18:39 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Of je kunt jezelf marketen als specialistisch adviseur. Of gewoon kortweg specialist *)
Vast ook lekker voor je ego

Ja. Al weet ik niet precies wat de mensen van B krijgen. Junior A zit twee schalen lager dan ik en senior A één, geloof ik.
pi_204512361
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 april 2022 18:43 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Als er veel meer zijn die A kunnen dan met jouw kwaliteiten en de vraag is niet evenredig hoger ben jij toch schaarser dus duurder ¯\_(ツ)_/¯
Dat is wel waar.

De Functie-A'ers zien dat zelf niet zo, sommige werken er al 30 jaar en kunnen zich niet voorstellen dat iemand het ooit beter kan / nuttiger is / beter op de hoogte is dan zij. Maar dat is iets heel anders. Ik ben een stuk flexibeler :P
pi_204512403
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 23:09 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Dat is wel waar.

De Functie-A'ers zien dat zelf niet zo, sommige werken er al 30 jaar en kunnen zich niet voorstellen dat iemand het ooit beter kan / nuttiger is / beter op de hoogte is dan zij. Maar dat is iets heel anders. Ik ben een stuk flexibeler :P
Maar vooral kun je iets anders. Zei je net :P
pi_204512596
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 19:22 schreef z80 het volgende:

[..]
CSV openen in een wordpad of in linux in nano. Kun je zo zien wat er als scheidingsteken gebruikt is.
Ooit een CSV gekregen met een . als scheidingsteken. Dat gaat niet goed bij een lijst met ip adressen.
Ik heb de indruk dat er een komma als scheidingsteken én decimaalteken gebruikt is en dat de boel daarom in de mist gaat. Kortom ik moet achter de maker van de CSV aan o|O
pi_204512603
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 april 2022 23:16 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Maar vooral kun je iets anders. Zei je net :P
Inderdaad *G*

Als je al 30 jaar Functie A doet en je weet niet waar het scrollwieltje van je muis voor dient, dan moet je niet mopperen als ik het computerwerk overneem. Vind ik. :Y
pi_204512662
Het was een veelbewogen avond.

Ik was in @Kaatje1 plaats ( :W ) maar slechts op doorreis. Een ALV van sportdinges daar in de buurt. Nou is de OV-verbinding daarheen buiten kantooruren echt om te huilen. Eens in het uur of zo een keer een bus, en die rijdt in het donker zo je halte voorbij, en je doet er superlang over.

Dus ik ben met de Sprinter naar een naburig dorpje gegaan en vanaf daar was het maar 3,5 km wandelen *G*
Prachtig door het bos *G*

... dat bos was dus heel donker toen ik om 22:15 weer terug naar m'n trein moest.
Gelukkig waren we met z'n tweeën.

... maar toen zat er een hek dicht, midden in dat bos. Er is dus aan het eind van de dag iemand daar speciaal langsgegaan om dat hek dicht te doen want op de heenweg (rond 19:30) was het nog open.
We zijn omgelopen en eroverheen geklommen. M'n maatje Y had prikkeldraad in de bips maar niet heel diep.

Toen stonden we op het station van dat dorpje. Worden we door een jochie aangesproken. "Moeten jullie ook naar [stad]?" -- Ja.

Vanaf daar hadden we dus een kind op sleeptouw :o

Hij bleek geen enkel idee te hebben van hoe hij van Centraal naar z'n huis bij ander station van de stad moest komen. :X
Hij wist geen telefoonnummer om z'n ouders/iemand te bellen.
Hij had geen geld op zak voor een trein/buskaartje naar dat station, en had alleen een kaartje naar Centraal.

... uiteindelijk hebben we 'm op een bus gezet, met de instructie om pal achter de chauffeur te gaan zitten, en de chauffeur gevraagd of die 'm er op de juiste halte uit kon zetten.

Ik schatte 'm 10 jaar. (Hij zei zelf dat hij "echt al wel 12 jaar" was) Waarschijnlijk is ie nu ongeveer wel thuis.

Hadden we een conducteur erbij moeten roepen of iets? (Waar haal je trouwens zomaar een conducteur vandaan? Zo veel lopen er niet tegenwoordig)
Het jochie wilde dat niet, hij zei dat hij op de heenweg al door een conducteur was gepakt omdat hij toen zwart reed.

Je kan ook de ouders niet bellen als hij het telefoonnummer niet weet / wil zeggen.
pi_204512719
pi_204512819
@Tele6, ik denk dat je andere optie de pliesie bellen zou zijn geweest, en ik zou zelf nogal terughoudend zijn daarmee. Dus ik vind dat je prima gehandeld hebt.
pi_204512995
Bijna je rijbewijs Tele voor dit soort avonden in het donker door het bos en over hekken.
Had je alleen niet zo’n avond gehad en een jongetje “gered”.
Waarvoor _O_
  zaterdag 23 april 2022 @ 07:13:47 #113
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204513460
Ik geloof ook dat je het goed hebt gedaan Tele :Y

Hier komt na 7 maanden 'winter' eindelijk de grondwerker weer zijn klus afmaken. Ik heb er zin in.

Ik had alleen een ontzettend leuke droom, het was jammer dat mijn wekker ging.
Spoilers!
  Moderator zaterdag 23 april 2022 @ 07:45:40 #114
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204513524
Ik droomde dat de Duitse politie m'n rijbewijs had ingenomen. Maar ik weet niet waarom, toen werd ik wakker :')
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 april 2022 @ 07:49:50 #115
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_204513542
Mogge :W
Eerst uurtje RPM.
Daarna helpen met uitruimen appartement oma.

Ohja Bloemencorso komt vandaag naar Haarlem. Vanavond even kijken.
  Moderator zaterdag 23 april 2022 @ 07:50:06 #116
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204513543
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 april 2022 18:39 schreef Vanyel het volgende:

Dit was dus voor mij uitermate verwarrend om te lezen zonder het topic terug te lezen :P
pi_204513562
Ja we moeten Tele verplichten creatiever te pseudonimiseren :Y
  zaterdag 23 april 2022 @ 08:12:03 #118
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_204513603
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2022 07:45 schreef derLudolf het volgende:
Ik droomde dat de Duitse politie m'n rijbewijs had ingenomen. Maar ik weet niet waarom, toen werd ik wakker :')
PFFF ik had een nachtmerrie over een staatsgreep en moest vluchten, zaten lui met stormgeweren in autos achter ons aan. Werd doorweekt wakker en moest heel erg nodig naar het toilet.
pi_204513609
Ik keek de afgelopen tijd Chernobyl dus ik droom al een week over kernreactoren :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zaterdag 23 april 2022 @ 08:19:19 #120
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204513627
Mijn droom ging over het Songfestival, veel mdma en een goede vriend. We kwamen alleen dat feest maar niet binnen want mijn vriend moest steeds zoenen met kerels die ook besmet met covid wilden worden.
Spoilers!
  Moderator zaterdag 23 april 2022 @ 08:28:29 #121
388664 crew  Dotteke
pi_204513663
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2022 08:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn droom ging over het Songfestival, veel mdma en een goede vriend. We kwamen alleen dat feest maar niet binnen want mijn vriend moest steeds zoenen met kerels die ook besmet met covid wilden worden.
Nare droom :@
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zaterdag 23 april 2022 @ 08:33:24 #122
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204513681
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 08:28 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Nare droom :@
Het was hartstikke gezellig *O*
Spoilers!
  Moderator zaterdag 23 april 2022 @ 08:34:39 #123
388664 crew  Dotteke
pi_204513684
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 08:33 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Het was hartstikke gezellig *O*
Je vriend die mannen moest zoenen vond je dat gezellig :P
pi_204513720
Uiteraard droomde ik, na Het Grote Afmelden van gisteren, dat er bijna niemand kwam opdagen voor het symposium wat ik vandaag organiseer ;(

Eenmaal wakker meteen mail en app gecheckt: geen nieuwe afmeldingen *O*

@Tele6 je avonturen :o
  zaterdag 23 april 2022 @ 08:43:17 #125
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204513722
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 08:34 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Je vriend die mannen moest zoenen vond je dat gezellig :P
Het was niet mijn verkering, gewoon een vriend. Die moet lekker zelf weten met wie hij zoent.
Spoilers!
pi_204513737
Het is blijkbaar rare dromen tijd. Nu al twee nachten gedroomd over oud collega’s waar ik ruzie mee had (had ik nooit) en vervelend wakker geworden. In de tweede droom werd ik nog wel geholpen door @minilot en Günther. Alleen wilden die niet stoppen met “Stille nacht” zingen _O-

Ik denk dat ik weet waar je was, daar moest ik m’n booster halen op 2e kerstdag om 18 uur. Ook geen optimale ov situatie, blij met m’n zus en haar auto.
  Moderator zaterdag 23 april 2022 @ 08:46:35 #127
388664 crew  Dotteke
pi_204513743
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 08:43 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Het was niet mijn verkering, gewoon een vriend. Die moet lekker zelf weten met wie hij zoent.
O dan is het een ander verhaal, dacht dat het jou vriend was _O-
pi_204513839
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2022 08:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
Uiteraard droomde ik, na Het Grote Afmelden van gisteren, dat er bijna niemand kwam opdagen voor het symposium wat ik vandaag organiseer ;(

Eenmaal wakker meteen mail en app gecheckt: geen nieuwe afmeldingen *O*

@:tele6 je avonturen :o
Succes *O*
  zaterdag 23 april 2022 @ 09:01:57 #129
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204513851
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 08:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Het is blijkbaar rare dromen tijd. Nu al twee nachten gedroomd over oud collega’s waar ik ruzie mee had (had ik nooit) en vervelend wakker geworden. In de tweede droom werd ik nog wel geholpen door @:minilot en Günther. Alleen wilden die niet stoppen met “Stille nacht” zingen _O-

Ik denk dat ik weet waar je was, daar moest ik m’n booster halen op 2e kerstdag om 18 uur. Ook geen optimale ov situatie, blij met m’n zus en haar auto.
_O-
Spoilers!
pi_204514193
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 08:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Het is blijkbaar rare dromen tijd. Nu al twee nachten gedroomd over oud collega’s waar ik ruzie mee had (had ik nooit) en vervelend wakker geworden. In de tweede droom werd ik nog wel geholpen door @:minilot en Günther. Alleen wilden die niet stoppen met “Stille nacht” zingen _O-

:Y :Y

Fijn dat mini je kwam helpen O+

Ik droomde vannacht weer dat ik op vakantie was. Een fiets/wandel/avontuurvakantie. Niet verkeerd O+
pi_204514544
Ik had een heeeerlijke estate sale droom. Echt een megalandgoed, heeeleemaal volgepropt met allerlei sjieks en leuks en aparts. Het systeem was geloof ik gewoon een bedrag betalen en dan mocht je je uitleven. De echt dure items zouden later geveild worden. En een paar items werden daar ook ter plekke geveild, maar voor de rest, entree betalen en graai maar raak. Het verliep ook nog eens heeerlijk ordentelijk. Zo dicht bij een natte droom ben ik in mn leven niet geweest geloof ik :D

Ik stond toen ik wakker werd net een soort hutkoffer te ontleden, waarin ook een tas met allerlei vernuftigheden en handigheidjes en sjieke pennen enzo zat. De koffer was stiekem onderdeel van een soort kast, ook weer vol met allerlei snufjes en verborgen vakjes. Ik was aan het afwegen of en hoe ik het geheel mee zou kunnen nemen.

Probeerde mezelf weer in slaap te dwingen, maar helaas :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_204514604
Niet gedroomd, zwarte alcoholslaap.
Over een half uur moet ik weg, de leef is nog wel wat zwaar atm.
pi_204514619
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 april 2022 10:50 schreef Lonaa het volgende:
Niet gedroomd, zwarte alcoholslaap.
Over een half uur moet ik weg, de leef is nog wel wat zwaar atm.
*O* gelukkig mooi weer *O*

pi_204514626
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 10:54 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
*O* gelukkig mooi weer *O*

hehehehe, moest daar wel een beetje om lachen uurtje geleden. :D :')
pi_204515002
Tsss, wij hadden “flat schoonmaakochtend”. Dan ontdoen we de lampen van spinrag, maken de achterbalkons schoon etc. Nou is het meestal hetzelfde groepje die dat doen, vooral niet de mensen die overal commentaar op hebben. Maar op zaterdag van 10-11.30 is een tijd dat veel mensen ook weggaan. Echt, nog nooit zoveel mensen uit het gebouw met trap zien gaan om maar niet gezien te worden 😂
pi_204515162
Ik heb weer lekker 15 km door bos/heuvels en polder achter de rug. Ik vind het wel lekker buiten. Alleen jammer van het zweet dat in m'n ogen liep.
Op ongeveer 7 km van de route zit een openbare kraan. Perfect O+
Ooievaars gezien en een boel schaapjes O+
pi_204515166
@Kaatje1 mensen _O- o|O
pi_204515250
Betaal je geen VVE kaatje?

Mooi niet dat ik dat zelf ga.staan doen :D
pi_204515385
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 12:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Betaal je geen VVE kaatje?

Mooi niet dat ik dat zelf ga.staan doen :D
Jawel, maar dit is 1x per jaar en nog best gezellig ook. We hebben hier ook tuintjes om de bomen en de gemeente doet daar niets aan (wel aan de bomen niet aan de tuintjes) dus dat maken we netjes. Het grote werk doet de schoonmaakdienst maar dit kunnen well zelf wel even.
Het is alleen dat dezelfde mensen overal commentaar op hebben (ook de hoge schoonmaakkosten) maar zelf nooit wat doen. Hoeft ook niet, het is vrijwillig maar wel opvallend
pi_204516009
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 12:28 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Jawel, maar dit is 1x per jaar en nog best gezellig ook. We hebben hier ook tuintjes om de bomen en de gemeente doet daar niets aan (wel aan de bomen niet aan de tuintjes) dus dat maken we netjes. Het grote werk doet de schoonmaakdienst maar dit kunnen well zelf wel even.
Het is alleen dat dezelfde mensen overal commentaar op hebben (ook de hoge schoonmaakkosten) maar zelf nooit wat doen. Hoeft ook niet, het is vrijwillig maar wel opvallend
Ik zou met al hoge schoonmaakkosten ook mooi bedanken :P

Even verder teruglezen. :)
pi_204516088
Ik wacht op nog maar 1 definitieve JA van een fotograaf en dan heb ik 12 (!!!) rondleidingen door Utreg op dezelfde middag, inclusief gidsen met een fotograaf voor elke groep, een audiotour en een museumbezoek voor het 10 jarig bestaan in augustus van m'n FB utreggroep.
En een grand café voor de naborrel voor wie wil.

Zo leuk dit *O*

Zo benieuwd hoeveel leden zich gaan aanmelden en de reacties. In mei maak ik dan de evenementen aan. Wel zo makkelijk, 5 jr geleden liet ik iedereen (paar honderd mensen dus) naar mij mailen en had ik allemaal mapjes en dat was zo'n gedoe, dat ga ik dus niet meer doen :D
pi_204516125
Zit je even op balkon in de zon een c_/ te doen, springt er ineens een spookie op de tuindeur :o :D
pi_204516196
@Blues jij hebt ook wel talent voor organiseren zeg! 👍🏼
Heb je de P.R. als rtvu en ad ook in de planning?

Straks eens vragen of iemand een pak melk wil meenemen.
Met dit gezicht ga ik het dorp niet in.
Of ik doe een mondkapje op. 😎 even over nadenken.

@Tele6 even nagedacht over het 10-jarig jongetje…dat een conducteur hem zonder pardon als zwartrijder uit de trein zet. Zou toch ook gek zijn? Inderdaad: klopt het wel?

@Lonaa succes en plezier w/
  Moderator zaterdag 23 april 2022 @ 14:31:01 #144
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204516203
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 april 2022 13:58 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ik zou met al hoge schoonmaakkosten ook mooi bedanken :P

Even verder teruglezen. :)
Terwijl je wel hebt overwogen in zijn eco ding te gaan wonen.

De schoonmaakkosten worden er niet lager op als je nog meer laat schoonmaken.
pi_204516234
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2022 14:29 schreef AnneX het volgende:
@:Blues jij hebt ook wel talent voor organiseren zeg! 👍🏼

Ik maak in mei, samen met de 12 evenementen, een persbericht dat ik rond ga sturen en ik ken een paar leden die journalist zijn, die benader ik privé ff op messenger.
^O^

Hoe gaat t na de val en met je botoxlippie?
pi_204516238
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 23:49 schreef Tele6 het volgende:
Het was een veelbewogen avond.

Ik was in @:Kaatje1 plaats ( :W ) maar slechts op doorreis. Een ALV van sportdinges daar in de buurt. Nou is de OV-verbinding daarheen buiten kantooruren echt om te huilen. Eens in het uur of zo een keer een bus, en die rijdt in het donker zo je halte voorbij, en je doet er superlang over.

Dus ik ben met de Sprinter naar een naburig dorpje gegaan en vanaf daar was het maar 3,5 km wandelen *G*
Prachtig door het bos *G*

... dat bos was dus heel donker toen ik om 22:15 weer terug naar m'n trein moest.
Gelukkig waren we met z'n tweeën.

... maar toen zat er een hek dicht, midden in dat bos. Er is dus aan het eind van de dag iemand daar speciaal langsgegaan om dat hek dicht te doen want op de heenweg (rond 19:30) was het nog open.
We zijn omgelopen en eroverheen geklommen. M'n maatje Y had prikkeldraad in de bips maar niet heel diep.

Toen stonden we op het station van dat dorpje. Worden we door een jochie aangesproken. "Moeten jullie ook naar [stad]?" -- Ja.

Vanaf daar hadden we dus een kind op sleeptouw :o

Hij bleek geen enkel idee te hebben van hoe hij van Centraal naar z'n huis bij ander station van de stad moest komen. :X
Hij wist geen telefoonnummer om z'n ouders/iemand te bellen.
Hij had geen geld op zak voor een trein/buskaartje naar dat station, en had alleen een kaartje naar Centraal.

... uiteindelijk hebben we 'm op een bus gezet, met de instructie om pal achter de chauffeur te gaan zitten, en de chauffeur gevraagd of die 'm er op de juiste halte uit kon zetten.

Ik schatte 'm 10 jaar. (Hij zei zelf dat hij "echt al wel 12 jaar" was) Waarschijnlijk is ie nu ongeveer wel thuis.

Hadden we een conducteur erbij moeten roepen of iets? (Waar haal je trouwens zomaar een conducteur vandaan? Zo veel lopen er niet tegenwoordig)
Het jochie wilde dat niet, hij zei dat hij op de heenweg al door een conducteur was gepakt omdat hij toen zwart reed.

Je kan ook de ouders niet bellen als hij het telefoonnummer niet weet / wil zeggen.
Ja Tele wat een bijzondere avond zo :o
pi_204516244
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2022 14:29 schreef AnneX het volgende:
@:Blues jij hebt ook wel talent voor organiseren zeg! 👍🏼

Straks eens vragen of iemand een pak melk wil meenemen.
Met dit gezicht ga ik het dorp niet in.
Of ik doe een mondkapje op. 😎 even over nadenken.

@:Tele6 even nagedacht over het 10-jarig jongetje…dat een conducteur hem zonder pardon als zwartrijder uit de trein zet. Zou toch ook gek zijn? Inderdaad: klopt het wel?

@:Lonaa succes en plezier w/
Ik denk eigenlijk dat de conducteur 'm niet uit de trein heeft gezet, anders zou hij niet op z'n bestemming aangekomen zijn. Ik denk dat de conducteur een mooi intimiderend praatje heeft gehouden en dat was het.
pi_204516253
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2022 14:31 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Terwijl je wel hebt overwogen in zijn eco ding te gaan wonen.

De schoonmaakkosten worden er niet lager op als je nog meer laat schoonmaken.
Wat heeft dit in godsnaam met eco wonen te maken? Dat is toch een enorm andere opzet? Zonder vve met schoonmaakbedrijf van buitenaf. Dus dat doe je dan gewoon samen.

Ik maak hier ook wel eens wat schoon, maar het heeft echt nul invloed op de kosten. Meneer van de schoonmaak komt een vast aantal uur, ongeacht hoe vies het is. Is zijn tijd op, is het gewoon jammer voor ons.

Helemaal prima als mensen willen schoonmaken/ opruimen, maar ik zou er hier ook niet toe verplicht willen worden. (Het is namelijk ook nooit mijn zooi die door het hele trappenhuis ligt.)
pi_204516261
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 april 2022 14:37 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Wat heeft dit in godsnaam met eco wonen te maken? Dat is toch een enorm andere opzet? Zonder vve met schoonmaakbedrijf van buitenaf. Dus dat doe je dan gewoon samen.

Ik maak hier ook wel eens wat schoon, maar het heeft echt nul invloed op de kosten. Meneer van de schoonmaak komt een vast aantal uur, ongeacht hoe vies het is. Is zijn tijd op, is het gewoon jammer voor ons.

Helemaal prima als mensen willen schoonmaken/ opruimen, maar ik zou er hier ook niet toe verplicht willen worden. (Het is namelijk ook nooit mijn zooi die door het hele trappenhuis ligt.)
Sook allemaal lastig, al die moderne fratsen uit elkaar houden. Moet je ook begrip voor opbrengen :D

Insert Soundous clipje
pi_204516268
"Gendergender Ecoeco" :D
  Moderator zaterdag 23 april 2022 @ 14:53:25 #151
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204516361
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 april 2022 14:37 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Dat ik het beide een stuk gemeenschapszin en gezamenlijke verantwoordelijkheid vind :)

Een externe partij wordt betaald om de vloer te boenen, niet om alles schoon te houden.

We rijden net de Rendsburger Hochbrücke over. Gaaf bouwwerk.
pi_204516548
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2022 14:53 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Dat ik het beide een stuk gemeenschapszin en gezamenlijke verantwoordelijkheid vind :)

Een externe partij wordt betaald om de vloer te boenen, niet om alles schoon te houden.

Oh, ik ging zelf goochelen: “ Eisenbahnhochbrücke” prachtig :D
Die zweefbrug ! Net zo’n ding als Blues zag in Bilbao.
https://www.ndr.de/ratgeb(...)ns,rendsburg185.html

MnX ligt al weer in de 3e sluis. En ze hebben de stroom mee, wind van opzij.
pi_204516568
Nog maar één boek en dan heb ik al m'n studieboeken verkocht *G*

De laatste paar wel voor maar een paar euro meer dan verzendkosten, maar dat is prima. Nu heeft iemand er in ieder geval nog wat aan O+
  zaterdag 23 april 2022 @ 16:30:20 #154
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204517070
Vandaag verhuisd, God wat is dat altijd vermoeiend. Alles is over *O*
Nu laatste 2 fietsen op de auto en laatste rondje door het huis gedaan.

En dan bbq lunch er na was ook heel gezellig O+
pi_204517184
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 16:30 schreef gcjoel het volgende:

Wat fijn! Heel veel plezier (met uitpakken ;) )
pi_204517214
@gcjoel verhuisd *G* *G*
pi_204517219
Ik kreeg een telefoontje dat ik het niet geworden ben voor de woongroep waar ik vandaag de 2e ronde van had. Het klikte toch beter met de andere kandidaat. :{
pi_204517287
quote:

*G*

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 16:39 schreef Tele6 het volgende:
Ik kreeg een telefoontje dat ik het niet geworden ben voor de woongroep waar ik vandaag de 2e ronde van had. Het klikte toch beter met de andere kandidaat. :{
:(
pi_204517398
quote:
Gatverdamme -O-
pi_204517447
quote:
-O-
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 april 2022 @ 17:02:58 #161
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_204517545
*O* GCJoel
:{ Tele

Vandaag geholpen met het opruimen van de vloer en ondervloer in het flatje van oma. In de gang bleek er nog een zijl onder te liggen... Dat kwam er niet goed vanaf.... Wordt wrs wat chemisch gebruiken om het los te krijgen en de gang schoon te krijgen.
Er staat nog een kast en de marmeren tafel en nog wat stoelen. Verder is het al zo goed als leeg.

De oven en magnatron mocht ik overnemen. Wat wil zeggen dat ik nu een fatsoenlijk oventje heb ipv een combiding waar een stokbroodje oppiepen prima is, maar als je wat meer wilde met die oven dat of lastig was of het lukte gewoon niet.
pi_204517555
Geslaagd symposium *O*
SPOILER
Techniek werkte, door de last minute afmeldingen was er vlaai over dus mijn taak voor vanavond is bedenken of ik abrikozen-, kersen-, kruimel-, of appelvlaai ga eten :Y)
pi_204517600
quote:

Gemist *O*

Jullie hadden wel lekker sjouw weer. Niet te warm, en geen regen ^O^
  zaterdag 23 april 2022 @ 17:34:49 #164
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204518142
quote:
Balen zeg!
  zaterdag 23 april 2022 @ 17:35:43 #165
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204518152
quote:

:Y Samen met de CUL SC
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 23 april 2022 @ 17:36:23 #166
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204518157
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2022 17:04 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Gemist *O*

Jullie hadden wel lekker sjouw weer. Niet te warm, en geen regen ^O^
Ja dat was echt top!
  zaterdag 23 april 2022 @ 17:37:10 #167
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204518169
quote:
-O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_204518431
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2022 17:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
Geslaagd symposium *O*
SPOILER
Techniek werkte, door de last minute afmeldingen was er vlaai over dus mijn taak voor vanavond is bedenken of ik abrikozen-, kersen-, kruimel-, of appelvlaai ga eten :Y)
Gelukkig zat er bij mijn TGTG maar 1 soort taart zodat ik dat soort stress niet in mn leven heb.

-O- Tele...
pi_204518501
quote:
Geslaagd symposium *O*
SPOILER
Fijn👍🏼 Heb je vaker een symposium georganiseerd?
De vlaai is de beloning voor het goede werk.

En gcjoel is over. *O* Nu is het echt.

Voor Tele6 :* Komt goed.
pi_204518542
Buurvrouw nam een pak melk mee voor ons en ik bakte brownies met hindernissen.

De donkere basterd was een steenklomp geworden. Trucje google zei max 20 sec in de magnetron met een nat keukenpapiertje. Nou, dat was 5 x 60 sec.
De gardes van de mixer zoek. Dan sta je raar te kijken.
Buurman wilde de zijne uitlenen en ik bedacht mij, dat ze misschien in de vaatwasser waren beland na de sinasappel/ mon chou crème voor de dadels. Juist.
En de combi oven met de juiste handelingen alsnog aan de praat gekregen.
  zaterdag 23 april 2022 @ 18:24:33 #171
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204518706
Nu de vorst uit de weersystemen lijkt, en er zicht is op nieuw glas in het dak van de kas (die drie-stormen-week was te gek voor het glas) heb ik toch maar gezorgd voor wat procreatie:

Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 23 april 2022 @ 18:25:21 #172
63722 z80
I fink you freaky
pi_204518716
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2022 14:53 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Daar ben ik vorig jaar met rondje Kopenhagen ook overheen gekomen. Apart ding om te zien. Ook de aanloop er naar toe.
pi_204518717
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 17:58 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Gelukkig zat er bij mijn TGTG maar 1 soort taart zodat ik dat soort stress niet in mn leven heb.

-O- Tele...
Kijk mij eens jaloers zijn… *vier stukken vlaai in haar mond propt*

quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2022 18:08 schreef AnneX het volgende:

[..]
Fijn👍🏼 Heb je vaker een symposium georganiseerd?
De vlaai is de beloning voor het goede werk.

En gcjoel is over. *O* Nu is het echt.

Voor Tele6 :* Komt goed.
Ja, doen we twee keer per jaar. Een kleintje en dit was de grote.
De laatste was (fijn voor de deelnemers)…. februari 2020. Daarna wilde het uiteraard een paar jaar niet.

Jouw keukenmysteries :D
pi_204518721
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 18:24 schreef fietsie het volgende:
Nu de vorst uit de weersystemen lijkt, en er zicht is op nieuw glas in het dak van de kas (die drie-stormen-week was te gek voor het glas) heb ik toch maar gezorgd voor wat procreatie:

[ afbeelding ]
Daar zit goed de groei in
  zaterdag 23 april 2022 @ 18:28:28 #175
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204518767
De ronde potjes en de sla waren van de 1e ronde zaaien (daarvan is ook al een deel naar elders).
De bak rechts van het tweede rondje , en de twee "kasjes" zijn vandaag weer vers gevuld, naast een paar bakjes die nog een weekje een kans krijgen (oud zaad, het zal je gezegd worden, kiemt toch minder)
  zaterdag 23 april 2022 @ 18:30:24 #176
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204518802
quote:

Jaaaa *O*

quote:
Neeee -O-

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 17:02 schreef borisz het volgende:
*O* GCJoel
:{ Tele

Vandaag geholpen met het opruimen van de vloer en ondervloer in het flatje van oma. In de gang bleek er nog een zijl onder te liggen... Dat kwam er niet goed vanaf.... Wordt wrs wat chemisch gebruiken om het los te krijgen en de gang schoon te krijgen.
Er staat nog een kast en de marmeren tafel en nog wat stoelen. Verder is het al zo goed als leeg.

De oven en magnatron mocht ik overnemen. Wat wil zeggen dat ik nu een fatsoenlijk oventje heb ipv een combiding waar een stokbroodje oppiepen prima is, maar als je wat meer wilde met die oven dat of lastig was of het lukte gewoon niet.
Zit er geen asbest in dat zeil? Fijn van de oven. Dat maakt koken toch net wat leuker :)

quote:
Geslaagd symposium *O*
SPOILER
*O*
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 18:24 schreef fietsie het volgende:

[ afbeelding ]
Wat heb je allemaal? Ik zie tomaat, courgette/komkommer/augurk/pompoen, paprika, pluksla.
Spoilers!
  zaterdag 23 april 2022 @ 18:34:10 #177
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204518859
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2022 18:30 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Wat heb je allemaal? Ik zie tomaat, courgette/komkommer/augurk/pompoen, paprika, pluksla.
(te) veel Kerstomaatjes (blijven planten van 30cm)
Trostomaat
Vleestomaat
Gele tomaat
Gele courgette
Groene courgette is net opgekomen en 8 zaadjes krijgen nog voordeel van de twijfel
Aubergine
Gele paprika
Rode paprika
Ik had nog vier botersla plantjes over van de 1e ronde
En nu staan er vooral mais en lathyrus (verschillende kleuren) in de kweekbakken
  zaterdag 23 april 2022 @ 18:37:42 #178
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204518909
Hier zijn vandaag flinke meters gemaakt. De grondwerker heeft alle stobben van de eerder omgezaagde bomen verwijderd en een groot stuk tuin gladgetrokken.

Ik heb veel in de moestuin gedaan. Veel plantjes verpot, hier en daar voeding gegeven, bewaterd, knolselderij en Afrikaantjes op hun plaats gezet.

We hebben als altijd, huiswerk gekregen van de grondwerker dus dat hebben we gelijk gedaan. Dan kan hij volgende week gelijk aan de slag.
Daarna zijn we nog een paar uur bezig geweest om diverse paden uit te zetten.

Nu lig ik moed te verzamelen om Turkse pizza te maken.
Spoilers!
  zaterdag 23 april 2022 @ 18:38:31 #179
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204518924
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 18:34 schreef fietsie het volgende:

[..]
(te) veel Kerstomaatjes (blijven planten van 30cm)
Trostomaat
Vleestomaat
Gele tomaat
Gele courgette
Groene courgette is net opgekomen en 8 zaadjes krijgen nog voordeel van de twijfel
Aubergine
Gele paprika
Rode paprika
Ik had nog vier botersla plantjes over van de 1e ronde
En nu staan er vooral mais en lathyrus (verschillende kleuren) in de kweekbakken
Mooie lijst! Leuk dat je weer tijd hebt om het op te pakken.
Spoilers!
  zaterdag 23 april 2022 @ 18:39:57 #180
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204518954
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2022 18:38 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Mooie lijst! Leuk dat je weer tijd hebt om het op te pakken.
Ik hoop ook dat als we -eindelijk- eens een woning naar ons zin vinden een lekker groeiende moestuin positief ligt bij potentiele kopers. In plaats van de steenwoestijnen in de rest van de buurt.

En tomaten en aubergines worden hier best vaak gegeten, ook wel handig.
pi_204519024
quote:
-O-

Ik had vandaag een familieding wat objectief gewoon heel ver weg was :P nu op de terugweg, we moeten nog wat eten op weg naar huis. En dan thuis lekker opwarmen in bad en dan eindelijk de nieuwste Batmanfilm afkijken (daar zijn we al drie avonden mee bezig :') )
pi_204519052
quote:

Gefeliciteerd! *O*
pi_204519059
quote:
:{ Ahw, wat stom Tele :*
pi_204519240
I survived.
pi_204519277
Oh Tele ;(
pi_204519283
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 19:10 schreef Lonaa het volgende:
I survived.
Gelukkig. Hoe denk je dat de spierpijn morgen gaat zijn? Of viel het mee?
pi_204519311
Het was overigens echt wel tof. Ik kan heel veel dingen niet want gewoon gebrek aan grijpkracht (touwklimmen bijvoorbeeld...) maar ik kon dingen ook wel. Ik rockte de wiebelende hangende boomstammen echt enorm. :7 In het net klimmen en autobanden slingeren ook.

Bont en blauw nu wel met wat schaafwonden maar lekker gespeeld. De mannen van de survivalclub waren wel onder de indruk van wat we eigenlijk allemaal al konden. :7 Aangenaam verrast waren ze, was mooi. Ze willen ook een keer bij ons trainen :D O+
pi_204519325
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 19:14 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Gelukkig. Hoe denk je dat de spierpijn morgen gaat zijn? Of viel het mee?
Vingers, handen en onderarmen ga ik wel echt heel erg voelen denk ik. :') En wel goed bont en blauw overal. Eigenlijk. :')
  zaterdag 23 april 2022 @ 19:18:53 #189
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204519351
Ach dat is lekker bont en blauw toch; klinkt als of je je enorm vermaakt hebt
pi_204519379
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 19:18 schreef fietsie het volgende:
Ach dat is lekker bont en blauw toch; klinkt als of je je enorm vermaakt hebt
Ja, hoort er wel beetje bij. Was echt tof. :Y

Ik weet overigens niet wie het bedacht heeft maar morgen kunnen we nog een workshop volgen...boulderen. Hoe dan?! Iedereen heeft nu al enorm verfuckte grijpkracht en onderarmen. :')
pi_204519391
Hoi :W
Wij zijn lekker twee dagen op pad geweest. Etten-Leur werd Breda, want daar leek toch iets meer te zien. Vandaag doorgereden richting Bergen op Zoom en ook nog lekker gewandeld en gekeken, en nu weer thuis.
  zaterdag 23 april 2022 @ 19:24:03 #192
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204519398
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 april 2022 19:21 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik weet overigens niet wie het bedacht heeft maar morgen kunnen we nog een workshop volgen...boulderen. Hoe dan?! Iedereen heeft nu al enorm verfuckte grijpkracht en onderarmen. :')
O cool; hier stond vandaag zo'n mobiele muur...
Gelukkig was uk niet thuis, want die mag dat nog niet, en nu kon ze het gelukkig niet zien...
pi_204519403
quote:

[..]

Dat gaat interessant worden (en een uitdaging)
pi_204519413
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 19:24 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dat gaat interessant worden (en een uitdaging)
Ja, een uitdaging wordt het sowieso wel :') :D
  zaterdag 23 april 2022 @ 19:27:16 #195
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204519426
quote:

[..]

Zijn deze workshops wellicht op deze datum omdat meivakantie begint ofzo?
pi_204519452
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 19:27 schreef fietsie het volgende:

[..]
Zijn deze workshops wellicht op deze datum omdat meivakantie begint ofzo?
Nee. Ze zijn als een soort bedankje voor de loyaliteit die we hadden tijdens de lockdowns. We hebben er nu een paar gehad, meestal zaterdag of zondagmiddag. Alleen dit weekend wordt er in de box een level2 coaching cursus gegeven dus kunnen wij daar helemaal niet trainen, dus ik denk vandaar. Goed bedacht maar uh, wel 2 dingen die dezelfde spieren vragen. :')

Het "trying out new sports" is overigens ook wel 1 van de pijlers van CrossFit. :Y
pi_204519453
Dit is toch wel heel leuk. Ook bekende mensen (moest haar even opzoeken) hebben idolen
https://twitter.com/georg(...)HhLlVtCufQbzhCsLFkfw
pi_204519462
Als jullie nu al die sportieve activiteiten doen ga ik morgenvroeg wel even in het zwembad dobberen en in de middag naar Romeo en Julia. Met optie tot aansluitend hapje eten.
  zaterdag 23 april 2022 @ 19:33:11 #199
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204519471
Ik ga denk ik toch morgen maar even kijken hoe het met mn ouders is. Sinds mn pa zn knie verdraaide zitten ze redelijk aan huis gekluisterd. Dan maar wat litertjes euro95 verstoken.
pi_204519487
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 april 2022 19:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
Als jullie nu al die sportieve activiteiten doen ga ik morgenvroeg wel even in het zwembad dobberen en in de middag naar Romeo en Julia. Met optie tot aansluitend hapje eten.
Hier bleven de schoonmaakvibes hangen. Dat komt niet vaak voor dus gebruik van gemaakt. Het huis is schoon. T was even aanpoten maak goed gevoel nu
pi_204519542
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 19:35 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Hier bleven de schoonmaakvibes hangen. Dat komt niet vaak voor dus gebruik van gemaakt. Het huis is schoon. T was even aanpoten maak goed gevoel nu
Daar moet je zeker op meesurfen ^O^
pi_204519734
Wow. Ik bestelde wat bij een webshop.
Deel 1 heb ik nooit ontvangen.
Deel twee bleek matige Chinese meuk te zijn :{

Maar dit is geen klaagzang!
Ik mailde over de missende bestelling en de meuk die ik wilde retourneren.
Geld van de missende bestelling krijg ik terug (want ik wilde het niet nogmaals laten komen) en voor de meuk had ik ook opties. Ze zijn milieubewust en dus geen fan van terugsturen. Ik kon kiezen:
- retour sturen, zelf verzendkosten betalen en aankoopbedrag terug
- houden, kadobon voor hun shop voor 100% van het aankoopbedrag
- houden, en 50% cash terug

Ik ga voor deur drie. Want die shop is zo klein dat ik daar waarschijnlijk niet vaak ga bestellen.
Maar wat een service _O_
  zaterdag 23 april 2022 @ 20:19:48 #203
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204519927
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2022 20:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wow. Ik bestelde wat bij een webshop.
Deel 1 heb ik nooit ontvangen.
Deel twee bleek matige Chinese meuk te zijn :{

Maar dit is geen klaagzang!
Ik mailde over de missende bestelling en de meuk die ik wilde retourneren.
Geld van de missende bestelling krijg ik terug (want ik wilde het niet nogmaals laten komen) en voor de meuk had ik ook opties. Ze zijn milieubewust en dus geen fan van terugsturen. Ik kon kiezen:
- retour sturen, zelf verzendkosten betalen en aankoopbedrag terug
- houden, kadobon voor hun shop voor 100% van het aankoopbedrag
- houden, en 50% cash terug

Ik ga voor deur drie. Want die shop is zo klein dat ik daar waarschijnlijk niet vaak ga bestellen.
Maar wat een service _O_
Dat is netjes inderdaad.

Hier is gegeten. Nu in slaap vallen bij de F1.
Spoilers!
pi_204519955
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 april 2022 19:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
Oeh, zwembad, dat is eigenlijk wel een goed idee O+

edit: zwembad van het sportcentrum kan morgenochtend alleen 9:30. :Z
  zaterdag 23 april 2022 @ 20:25:41 #205
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204519973
Ik had besloten om te gaan zwemmen na de revalidatie. Maar ik sport nog 3 maanden bij het revalidatiecentrum. Zowel zwemmen als het sporten is op dinsdag. Het zwemmen moet dus nog even wachten.
Spoilers!
  zaterdag 23 april 2022 @ 20:28:47 #206
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204519998
Ik ga wel zwemmen als ik er nog 70 kilo vanaf gehongerd heb. Dan heb ik mn eigen opbaasbare rubberboot mee.
pi_204520063
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2022 20:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik had besloten om te gaan zwemmen na de revalidatie. Maar ik sport nog 3 maanden bij het revalidatiecentrum. Zowel zwemmen als het sporten is op dinsdag. Het zwemmen moet dus nog even wachten.
Hoe gaat het met de revalidatie?
  zaterdag 23 april 2022 @ 20:36:27 #208
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204520088
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 20:34 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Hoe gaat het met de revalidatie?
Goed! Ik ben klaar :)

Ik typ echt nog een keer een verhaal over alles voor jullie. Beloofd. Maar lang verhaal en het kost me vrij veel moeite om de ballen in de lucht te houden momenteel.
Spoilers!
pi_204520217
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2022 20:36 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Goed! Ik ben klaar :)

Ik typ echt nog een keer een verhaal over alles voor jullie. Beloofd. Maar lang verhaal en het kost me vrij veel moeite om de ballen in de lucht te houden momenteel.
Snap ik hoor. Ik ben heel benieuwd als je een keer puf hebt en zo niet, ook prima natuurlijk en dan hoop ik vooral dat je er wat aan gehad en verder mee gekomen bent :Y
pi_204520237
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 20:22 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Oeh, zwembad, dat is eigenlijk wel een goed idee O+

edit: zwembad van het sportcentrum kan morgenochtend alleen 9:30. :Z
Kom naar mijn zwembad O+
SPOILER
Ik bedenk nu dat we daarna kwartaalvergadering hebben met… vlaai :Y) :'( :9
  zaterdag 23 april 2022 @ 20:56:27 #211
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204520266
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2022 20:52 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Kom naar mijn zwembad O+
SPOILER
Ik bedenk nu dat we daarna kwartaalvergadering hebben met… vlaai :Y) :'( :9
Je neemt alle vlaai voor jezelf :(
Ik wil ook vlaai!
  zaterdag 23 april 2022 @ 21:00:31 #212
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204520317
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 20:50 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Snap ik hoor. Ik ben heel benieuwd als je een keer puf hebt en zo niet, ook prima natuurlijk en dan hoop ik vooral dat je er wat aan gehad en verder mee gekomen bent :Y
Dat zeker :Y

Hoe gaat het met de verkoop van je boek? Heb je het rustiger nu het in de verkoop is gegaan?
Spoilers!
pi_204520431
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2022 21:00 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dat zeker :Y

Hoe gaat het met de verkoop van je boek? Heb je het rustiger nu het in de verkoop is gegaan?
Wat fijn *O*

Goed denk ik! De eerste druk van 1000 exemplaren is uitverkocht, de tweede druk is er al, geen idee in welke oplage en hoe de verkoop staat. We liggen in best veel boekhandels O+ Het is op allerlei gebieden rustiger dan het het afgelopen jaar was en dat is zo welkom. Het voelt alsof ik weer kan ademhalen ^O^
pi_204520444
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 20:56 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Je neemt alle vlaai voor jezelf :(
Ik wil ook vlaai!
Sorry :@

Missie vriezer leeg eten faalt ook al hard. Er ligt nu een halve vlaai in duotjes van smaakjes in ;(
pi_204520457
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 21:07 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Wat fijn *O*

Goed denk ik! De eerste druk van 1000 exemplaren is uitverkocht, de tweede druk is er al, geen idee in welke oplage en hoe de verkoop staat. We liggen in best veel boekhandels O+ Het is op allerlei gebieden rustiger dan het het afgelopen jaar was en dat is zo welkom. Het voelt alsof ik weer kan ademhalen ^O^
Fijn!
pi_204520494
quote:

[..]
Wat fijn *O*

Helemaal gemist. Wat voor boek heb je uitgebracht?
  zaterdag 23 april 2022 @ 21:10:51 #217
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204520505
quote:

[..]
Wat fijn *O*

Dat klinkt fijn zeg O+
Spoilers!
pi_204520578
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 21:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Helemaal gemist. Wat voor boek heb je uitgebracht?
Met een stapeltje collega's hebben we verhalen uit onze spreekkamer opgetekend. Het is een beetje Oliver Sacks-achtig (dat klinkt vrij onbescheiden want daaraan tippen we natuurlijk niet, maar als impressie).
pi_204520631
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 21:14 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Met een stapeltje collega's hebben we verhalen uit onze spreekkamer opgetekend. Het is een beetje Oliver Sacks-achtig (dat klinkt vrij onbescheiden want daaraan tippen we natuurlijk niet, maar als impressie).
Ik had wel meegekregen dat je er aan werkte maar niet dat het af en ook al uit was.
Is het ook voor leken leesbaar? Zo ja mag ik de titel in dm, wil graag iets anders lezen.
  zaterdag 23 april 2022 @ 21:18:08 #220
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204520644
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2022 21:08 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Sorry :@

Missie vriezer leeg eten faalt ook al hard. Er ligt nu een halve vlaai in duotjes van smaakjes in ;(
Voordeel van verhuizen, de vriezer moest wel leeg _O-
pi_204520676
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 21:18 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Lekker vullen met alles uit de moestuin
pi_204520679
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 21:18 schreef gcjoel het volgende:

[..]
En dan mag hij weer vol *O* O+
pi_204520681
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 21:17 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik had wel meegekregen dat je er aan werkte maar niet dat het af en ook al uit was.
Is het ook voor leken leesbaar? Zo ja mag ik de titel in dm, wil graag iets anders lezen.
@Clubsoda ik zou dat ook heel leuk vinden!
  zaterdag 23 april 2022 @ 21:22:21 #224
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204520714
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 21:19 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Lekker vullen met alles uit de moestuin
Precies! En volgende week komt er weer een koe :9
pi_204520729
quote:

[..]
+3 want fan van meneer Sacks en psychische rariteiten.
SPOILER
pi_204520730
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 21:22 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Precies! En volgende week komt er weer een koe :9
Ik dacht even huh :? Maar ik snap ‘m :D
pi_204520748
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2022 21:23 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
+3 want fan van meneer Sacks en psychische rariteiten.
SPOILER
Wij hebben geen vlaai in de aanbieding voor @Clubsoda -O-
pi_204520751
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 21:23 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik dacht even huh :? Maar ik snap ‘m :D
D’oh, ze hebben nu een grote tuin he.
  zaterdag 23 april 2022 @ 21:25:53 #229
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204520771
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 april 2022 21:24 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
D’oh, ze hebben nu een grote tuin he.
Ik durf geen dieren te slachten hoor ;(
pi_204520782
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 21:25 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ik durf geen dieren te slachten hoor ;(
Huiskoe O+
Biologisch verpakt in eigen velletje.
pi_204520792
quote:

[..]
Zeker, het is juist voor leken geschreven :Y ik DM je!
  zaterdag 23 april 2022 @ 21:30:59 #232
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204520822
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2022 21:26 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Huiskoe O+
Biologisch verpakt in eigen velletje.
Dan is de tuin wel te klein. Zo zielig op een kaalgevreten weilandje.
pi_204520844
Alle SCULlers op identiteitsonderzoek uit
pi_204520862
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2022 21:32 schreef Vanyel het volgende:
Alle SCULlers op identiteitsonderzoek uit
Kans van 1 op 11 :+ tenzij jij helpt }:|
pi_204520919
Ga m morgen bestellen :D E-books kunnen niet (meer) via de app.
pi_204520973
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 21:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Ga m morgen bestellen :D E-books kunnen niet (meer) via de app.
Wat bedoel je met via de app? :)

Ik heb bijna een bol.com-bon en ik weet nu wat ik daarmee ga doen *G*
pi_204521005
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 21:33 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik heb de kansen voor mezelf al iets vergroot door listig uitvragen >:)
pi_204521019
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 21:30 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Dan is de tuin wel te klein. Zo zielig op een kaalgevreten weilandje.
Dat is zielig ja. Dan beter rechtstreeks in je vriezer.
pi_204521107
Zonder verdere bijlees nog ben ik ook erg benieuwd @Clubsoda!
pi_204521163
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 21:38 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Wat bedoel je met via de app? :)

Ik heb bijna een bol.com-bon en ik weet nu wat ik daarmee ga doen *G*
Bol.com app laat aankoop e-book niet toe. En dat heb ik wel nodig
pi_204521825
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 21:33 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
:N
Niet mijn plek
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 23 april 2022 @ 22:45:53 #242
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_204522169
Tijd om in juni een leuke uitdaging aan te gaan. Limburgse Heuvelenwandeltocht De Dutch Mountain Trail. In De Pinksterweek . w/
  Moderator zondag 24 april 2022 @ 06:53:21 #243
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204523844
Mogguh, in de U Bahn naar de Altonaer Fischmarkt :)
pi_204523896
Goedemorgen!
  zondag 24 april 2022 @ 07:46:29 #245
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204523916
Goedemorgen!

Mijn nieuwe biologische klok lijkt op 7.30 te staan. Ik weet niet of ik het daar wel mee eens ben hoor.
Leuk dat ik na de revalidatie minder slaap nodig heb maar dit is wel heel extreem :')

Ah well. Ik ben gewoon uitgeslapen. Vandaag gaan we de nieuwe jaloezieën ophangen, richten we het tv-meubel in en dan verhuizen we de bank naar de woonkamer. Na 3 weken in de keuken bivakkeren, is er dan eindelijk tijd om terug te verhuizen.
Spoilers!
  zondag 24 april 2022 @ 07:49:53 #246
217702 Lonaa
Honger!
pi_204523925
Mijn biologische klok doet ook ergens tussen 6:50 en 7:30. :') Ik ben redelijk uitgeslapen, maar had graag nog 2 uurtjes extra gehad.

Voel me wel redelijk, trouwens. Dikke vingers aan mn rechterhand.
  zondag 24 april 2022 @ 07:53:52 #247
217702 Lonaa
Honger!
pi_204523931
Ik pruts mogelijk straks wat in de tuin, ga even bij de marathon kijken met Dora tijdens onze wandeling en dan vanmiddag gewoon boulderen.

Vanavond komt mijn massage-vriendinnetje. O+ O+ Nu al zin in.
  Moderator zondag 24 april 2022 @ 07:58:58 #248
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204523941
Groenteboer voert compleet toneelstuk op. Een of andere leipo vraagt hem "hast du was zu rauchen" en wordt door bananen Fred (hij ziet er aardig 'Sudlanderich' uit voor een Fred, dat terzijde) lekker voor schut gezet en krijgt een banaan in z'n muil _O- _O-
pi_204523944
Stomme vraag maar misschien kan iemand mij helpen. Ik fok mobiel. Maar ik kan maar een topic van mijn oude klus topics terug vinden. De rest niet maar ik wil updates plaatsen. Hoe kan ik die topics mobiel terugvinden? Google helpt niet.

K&W / T-P's tweekappertje #2
pi_204523954
Mogge! Mijn biologische klok is nogal harig, loopt op 4 poten en gaat om een uur of 6 af/aan. Gelukkig doezel ik lekker door.

Ben benieuwd of Hansje mee gaat verhuizen met de bank.

Fijn @Lonaa dat de “schade” zo meevalt

Nog geen idee wat ik vandaag ga doen, misschien even een stuk fietsen
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 april 2022 @ 08:08:07 #251
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_204523958
7u vandaag. Relatief laat :+
Vandaag relatief korte etappe in Amsterdam.
Daarna nog even de stad in.

Mobiel topics zoeken is lastig. @Thinkk-Pinkk zal ik deel 3 schoppen?
pi_204523969
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 08:08 schreef borisz het volgende:
7u vandaag. Relatief laat :+
Vandaag relatief korte etappe in Amsterdam.
Daarna nog even de stad in.

Mobiel topics zoeken is lastig. @:thinkk-pinkk zal ik deel 3 schoppen?
Als je dat kan doen zou dat heel lief en tof zijn *O*
pi_204523984
Lastig? Ook met de zoekfunctie?
Ga ik proberen. Mobiel. Vanuit bed.
pi_204523990
quote:
1s.gif Op zondag 24 april 2022 08:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Stomme vraag maar misschien kan iemand mij helpen. Ik fok mobiel. Maar ik kan maar een topic van mijn oude klus topics terug vinden. De rest niet maar ik wil updates plaatsen. Hoe kan ik die topics mobiel terugvinden? Google helpt niet.

K&W / T-P's tweekappertje #2
K&W / T-P's tweekappertje #3

Edit: Boris had het al gefixt :Y
pi_204523992
Gewoon naar de laatste pagina van je topic gaan en dan op >| klikken, dan zit je in het volgende topic in de reeks.
pi_204523999
K&W / T-P's tweekappertje #3

En we hebben gewoon een zoekfunctie. Werkend.
Al best een tijd :D

Tik op 'forum', dan poppen er allerlei dingen op, waarvan 1 'zoeken' is. Onwijs fancy.
pi_204524003
Ja, de zoekfunctie is super :Y
pi_204524008
quote:
1s.gif Op zondag 24 april 2022 08:19 schreef Clubsoda het volgende:
Gewoon naar de laatste pagina van je topic gaan en dan op >| klikken, dan zit je in het volgende topic in de reeks.
Jezus Clubsoda, wat een fantastische ...

Voor volgende keer ook goed om te weten dat je zo ook naar een vorig topic kunt. Vanaf de eerste pagina *)
pi_204524011
quote:
1s.gif Op zondag 24 april 2022 08:23 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Jezus Clubsoda, wat een fantastische ...
Ik ben op dreef hè? *O*
pi_204524015
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 08:24 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik ben op dreef hè? *O*
Nu moet je het terug zeggen jongeeee }:|
pi_204524029
Oh, je tip was er nog niet toen ik je quotte :o

Maar nu gelukkig wel wel, want jezus Vanyel, wat een onwijs goede tip was dat weer!
pi_204524035
Mogguhh Mensen...
pi_204524036
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 08:27 schreef Clubsoda het volgende:
Oh, je tip was er nog niet toen ik je quotte :o

Maar nu gelukkig wel wel, want jezus Vanyel, wat een onwijs goede tip was dat weer!
_O- _O- _O-
Ik bedoelde die van de zoekfunctie.
Dat weet half fok ook niet op een of andere manier
pi_204524049
Hola aloa

Zijn dat je meterstanden in je sig?
pi_204524052
quote:
1s.gif Op zondag 24 april 2022 08:30 schreef Vanyel het volgende:
Hola aloa

Zijn dat je meterstanden in je sig?
Gelukkig niet zeg 8-)
pi_204524070
quote:
1s.gif Op zondag 24 april 2022 08:28 schreef Vanyel het volgende:

[..]
_O- _O- _O-
Ik bedoelde die van de zoekfunctie.
Dat weet half fok ook niet op een of andere manier
Oh. Dat leek me zo gemeengoed dat het geen sticker waard was, maar niet dus :@
pi_204524097
Ik leer iedere dag bij hier. Bedankt! En Boris bedankt voor de schop :)
pi_204524154
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 08:35 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Oh. Dat leek me zo gemeengoed dat het geen sticker waard was, maar niet dus :@
Anders had ze zichzelf toch ook wel kunnen vinden :P
pi_204524439
quote:
1s.gif Op zondag 24 april 2022 08:19 schreef Clubsoda het volgende:
Ik zie dat tekentje mobiel echt nergens staan
  zondag 24 april 2022 @ 09:37:16 #270
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_204524512
Heb gewoon in mijn instellingen staan dat een topic 300 posts mag weergeven, hoef ik nooit naar de volgende pagina in de reeks
pi_204524530
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 09:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Ik zie dat tekentje mobiel echt nergens staan
Bovenaan heb je zo'n rijtje cijfers. Als je op 13 gaat staan, dan komt er naast het rijtje cijfers een pijltje voor een volgend topic.
pi_204524542
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 09:37 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Heb gewoon in mijn instellingen staan dat een topic 300 posts mag weergeven, hoef ik nooit naar de volgende pagina in de reeks
Bij alle posts op een pagina is het tekentje er niet, maar als je dan op = klikt, dan komen de pagina's terug.
pi_204524568
Goedemorgen :W

Eens kijken of het lukt om het laatste stukje schutting te slopen. Donderdag plaatsen ze de nieuwe *O*

En vanmiddag ook nog eens kijken welk hotel/B&B we in Gent willen boeken.
pi_204524619
Kijk wat ik nou aan m'n bol heb hangen!
pi_204525152
quote:
7s.gif Op zondag 24 april 2022 07:34 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
[ afbeelding ]
Schaaaaaapenwolkjes O+
pi_204525173
Wij aten gisteren bij Mano. We zaten 1e rang met zicht op het Spaarne. Mét wijnarrangement en 5 gangen _O_

Ik eet vandaag maar niet zoveel meer en de hele week geen alcohol denk ik _O-

https://paulentrudiesrest(...)ant-mano-haarlem.php

[ Bericht 32% gewijzigd door Blues op 24-04-2022 13:10:08 ]
pi_204525895
Gezwommen, vergadervlaai gegeten, nu even lunchen.
Dadelijk naar tante fietsen en samen naar theater wandelen. En daarna zijn we bij mijn ouders uitgenodigd voor aspergediner :Y)

Weekend, wat ga je snel!
pi_204526047
quote:
1s.gif Op zondag 24 april 2022 12:43 schreef Cat-astrophe het volgende:

Weekend, wat ga je snel!
Dit }:|
pi_204526120
Schutting slopen is gelukt, behalve 1 paal maar dat komt denk ik ook wel goed.

En een leuke B&B geboekt *O* Nu nog een paar weekjes geduld.
pi_204526180
Dinner Ziet er prachtig uit @Blues
pi_204526745
quote:
1s.gif Op zondag 24 april 2022 11:17 schreef Blues het volgende:
Wij aten gisteren bij Mano. We zaten 1e rang met zicht op het Spaarne. Mét wijnarrangement en 5 gangen _O_

Ik eet vandaag maar niet zoveel meer en de hele week geen alcohol denk ik _O-

https://paulentrudiesrest(...)ant-mano-haarlem.php
Wow. ^O^
pi_204527107
Wij gaan tóch wel ons huis verkopen op de vrije markt dus al heel het weekend druk bezig. Vooral met bedenken waar we alle verhuisdozen e.d. gaan laten :') Verder gisteren tweede gesprek bij de keukenzaak gehad waar we mee verder gaan. Wordt mooi O+ (Ik heb geen hippe gerenderde plaatjes, want dit is een keukenmeneer die alles met de hands tekent :D )

Oh en we eten vandaag appeltaart. Ik ben immers weer een jaartje ouder geworden *O*
pi_204527193
Fijn Candaas en feli! *O* :*
  zondag 24 april 2022 @ 15:56:30 #284
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204527761
quote:
7s.gif Op zondag 24 april 2022 15:16 schreef Candaasje het volgende:
Wij gaan tóch wel ons huis verkopen op de vrije markt dus al heel het weekend druk bezig. Vooral met bedenken waar we alle verhuisdozen e.d. gaan laten :') Verder gisteren tweede gesprek bij de keukenzaak gehad waar we mee verder gaan. Wordt mooi O+ (Ik heb geen hippe gerenderde plaatjes, want dit is een keukenmeneer die alles met de hands tekent :D )

Oh en we eten vandaag appeltaart. Ik ben immers weer een jaartje ouder geworden *O*
Gefeliciteerd!
En spannend van de verkoop.
Eventueel een opslagruimte huren voor een maandje is niet heel duur. Misschien een optie.
pi_204528309
Gefeliciteerd @Candaasje *O* *O*

En spannend
pi_204528627
Gefeliciteerd Candaasje!
pi_204528666
En ik zou een keuken echt niet kunnen kiezen zonder de fijne 3d-plaatjes. Zo fijn om te zien wat een verschil sommige ogenschijnlijk kleine keuzes ineens zijn.
pi_204528899
quote:

Van Harte Candaas! w/

Succes met de dozen. En het konijnenspul.
pi_204528942
Gefeliciteerd Candaasje! Spannend jaar voor de boeg!
  zondag 24 april 2022 @ 17:14:49 #291
63722 z80
I fink you freaky
pi_204529224
quote:

Gefeliciteerd.
pi_204529636
Ons Candaasje weer een jaartje ouder O+ Gefeliciteerd *O*

Nog een kusje op Lonaa's blauwe plekken. Ik vind het echt tof wat je doet _O_
pi_204529936
Gefeliciteerd @Candaasje *G* *G* *G* *G*
pi_204530168
Koolrabi rauw is eigen best lekker. Beetje sappige appel-like.

* snoept verder, want niet alles in de pan gedaan. B-)
pi_204530414
Eerste asperges van het jaar zijn binnen. En ze waren lekker. Nog een paar over dus zo even een soepje ervan maken.
  zondag 24 april 2022 @ 19:24:39 #296
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204530435
Gefeliciteerd @Candaasje 🥳🎁💐🥂
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 april 2022 @ 19:32:27 #297
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_204530499
Gefeli Candaasje *O*

Ik deed vandaag weer een stukje Amsterdam.. De start bij Uilenstede, langs de Amstel naar het Amstelpark. Floriade 1972 :+. Nog een stukje Amstel en dan Rivierenbuurt en De Pijp.
Raar hoor Albert Cuyp zonder markt :P

Een salade in elkaar gedraaid zodat ik vandaag en morgen met lunch eten heb. Vandaag nog wel met ribeye erbij :+
  Moderator zondag 24 april 2022 @ 19:36:33 #298
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204530529
@Candaasje gefeliciteerd.

SPOILER
pi_204530861
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 09:40 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Bovenaan heb je zo'n rijtje cijfers. Als je op 13 gaat staan, dan komt er naast het rijtje cijfers een pijltje voor een volgend topic.
13?
For real?
pi_204530862
Dat
pi_204530863
Is belachelijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')