abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204502409
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_204502420
O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_204502423
En kijk eens wie we hier hebben? Sssssssssssssssssslurp zegt ze.

Feed me! Feeeeeeeeeeed meeeeeeeeeeeee
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_204502426
:o

Engelse tulp?
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_204502441
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2022 21:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
:o

Engelse tulp?
Nee, maar ze heeft Little shop of horrors gezien.
pi_204502445
quote:
6s.gif Op donderdag 21 april 2022 21:20 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Zo ziet hij er verraderlijk lieflijk uit
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator donderdag 21 april 2022 @ 21:24:41 #7
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204502446
Groetjes vanuit een van de meest bijzondere (kansloze) treinen van Duitsland.

Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_204502449
quote:
7s.gif Op donderdag 21 april 2022 21:24 schreef sigme het volgende:

[..]
Nee, maar ze heeft Little shop of horrors gezien.
Ontwikkelde tulp, dat :Y
pi_204502458
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2022 21:24 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ontwikkelde tulp, dat :Y
Uiteraard. Ze zuigt mijn bodem op.
pi_204502508
quote:
6s.gif Op donderdag 21 april 2022 21:26 schreef sigme het volgende:

[..]
Uiteraard. Ze zuigt mijn bodem op.
Houd jij nog wat over voor jezelf? :o

@Vanyel pakt je tongen, anderen je vlees, de Tulp pakt de bodem :X
pi_204502514
Oh, en een andere, geheel nieuwe landgoedbewoner (bewoonster, de wederhelft is er ook maar was even op sjouw)

Misschien hebben we straks wel kleine storkjes! Met kleine grote snavels!
pi_204502544
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2022 21:30 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

@:vanyel pakt je tongen, anderen je vlees, de Tulp pakt de bodem :X
Het is zaliger te geven dan te nemen.
  Spellchecker donderdag 21 april 2022 @ 21:48:57 #13
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_204502658
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2022 21:24 schreef derLudolf het volgende:

@murp
pi_204502676
quote:
7s.gif Op donderdag 21 april 2022 21:35 schreef sigme het volgende:

[..]
Het is zaliger te geven dan te nemen.
Allemaal leuk en aardig, maar daarom zit ik volgende week wel in de grammaticale fouten }:|
pi_204502680
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2022 21:51 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Allemaal leuk en aardig, maar daarom zit ik volgende week wel in de grammaticale fouten }:|
Zalig zijn de eenvoudigen van geest?

Misschien al te zalvig. Ik ga maar eens naar bed denk ik.
pi_204502682
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2022 21:24 schreef derLudolf het volgende:

:W
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_204502798
@Cat-astrophe zo appte een jongen van mijn sportclub vandaag, in reactie op een aanbod dat hij met iemand mee kon rijden:

"Bedankt voor het offer! Maar ik ga toch liever fietsen."

...

:X

Hij typt ook altijd "asw" in plaats van "ook" (afkorting van het Engelse "as well"). ZO OVERBODIG :'(
pi_204502859
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2022 22:13 schreef Tele6 het volgende:
@:Cat-astrophe zo appte een jongen van mijn sportclub vandaag, in reactie op een aanbod dat hij met iemand mee kon rijden:

"Bedankt voor het offer! Maar ik ga toch liever fietsen."

...

:X

Hij typt ook altijd "asw" in plaats van "ook" (afkorting van het Engelse "as well"). ZO OVERBODIG :'(
Ik zou een mes pakken en op zoek gaan naar een blok marmer :7
pi_204502882
quote:
6s.gif Op donderdag 21 april 2022 21:20 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Joehoeeeeee :B
pi_204502887
quote:
7s.gif Op donderdag 21 april 2022 21:31 schreef sigme het volgende:
Oh, en een andere, geheel nieuwe landgoedbewoner (bewoonster, de wederhelft is er ook maar was even op sjouw)
[ afbeelding ]

Misschien hebben we straks wel kleine storkjes! Met kleine grote snavels!
O+ !
pi_204503012
@Isabeau je doet mee met het nieuwe seizoen van Masterchef Australia, wat leuk *O*
pi_204503144
quote:
10s.gif Op donderdag 21 april 2022 22:43 schreef Blues het volgende:
@:isabeau je doet mee met het nieuwe seizoen van Masterchef Australia, wat leuk *O*
Ooooh dat wilde ik stil houden *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator / Redactie Sport donderdag 21 april 2022 @ 23:08:24 #23
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_204503154
Ook eens avondje bankhangen gedaan
Eps 5 en 6 van Vieze Lijnen
Ep 1 van de Kleine Heks Academie
S2E01 Bridgerton (tja om een achternaam te vertalen....)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_204503181
quote:
10s.gif Op donderdag 21 april 2022 22:43 schreef Blues het volgende:
@:isabeau je doet mee met het nieuwe seizoen van Masterchef Australia, wat leuk *O*
ok, ik zie niet op wie ik dan zou lijken :+
pi_204503194
quote:
10s.gif Op donderdag 21 april 2022 23:08 schreef borisz het volgende:
Ook eens avondje bankhangen gedaan
Eps 5 en 6 van Vieze Lijnen
Ep 1 van de Kleine Heks Academie
S2E01 Bridgerton (tja om een achternaam te vertalen....)
Ik heb me verdiept in de trieste (korte) geschiedenis van Lady Jane Grey. Man man man wat een naar verhaal.
pi_204503236
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2022 23:11 schreef Isabeau het volgende:

ok, ik zie niet op wie ik dan zou lijken :+
Wij vinden je op montana lijken. Vooral in shots van opzij. Wij dan meteen: *hé daar heb je s. weer* ;)

Deze is niet echt goed lijkend.
pi_204503245
en ik ben ook benieuwd naar de dag van @AnneX
pi_204503482
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2022 23:17 schreef Blues het volgende:
Wij vinden je op montana lijken. Vooral in shots van opzij. Wij dan meteen: *hé daar heb je s. weer* ;)
[ afbeelding ]
Deze is niet echt goed lijkend.
Heeft ze een wipneusje? :D Nee, van voren zie ik het niet nee.
pi_204503640
Ik durf er geen oordeel over te vellen, te lang heb ik Isa niet gezien :D

Nog één zo'n dag/avond en ze kunnen me opnemen. En de rest van het team ook. En het lag dit keer niet aan de patiënten... Maar aan de cliënten :')

Tevens brak mijn hart vanmiddag weer eens een beetje. Als een hond z'n kop nog één keer naar je toedraait en zijn ogen je recht aankijken, terwijl de euthasol naar binnen sijpelt.
Het was de meest liefdevolle beslissing in dit geval, maar ik heb wel even moeten knipperen.
pi_204503682
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 april 2022 01:10 schreef Candaasje het volgende:
Ik durf er geen oordeel over te vellen, te lang heb ik Isa niet gezien :D

Nog één zo'n dag/avond en ze kunnen me opnemen. En de rest van het team ook. En het lag dit keer niet aan de patiënten... Maar aan de cliënten :')

Tevens brak mijn hart vanmiddag weer eens een beetje. Als een hond z'n kop nog één keer naar je toedraait en zijn ogen je recht aankijken, terwijl de euthasol naar binnen sijpelt.
Het was de meest liefdevolle beslissing in dit geval, maar ik heb wel even moeten knipperen.
Jee, Candaas. Dat is ook gewoon heel heftig en ik kan me niet voorstellen dat je er zeg maar aan zal wennen.

Ik wens je dagen toe met minder van dat soort cliënten :+ En meer happy, gezonde(re) patiënten O+
pi_204503817
Dat lijkt me idd mega heftig Candaas! Bij mij zou het niet bij knipperen blijven hoor, ik zou gewoon keihard staan janken :D

Woensdag was afscheid van een collega die ik nauwelijks ken, alleen van naam uit de mail zijdelings, maar ze zeiden zulke lieve dingen in het praatje dat ik daar al m'n best moest doen een traantje weg te slikken :')

@Tuindier daar heb je ook helemaal gelijk in idd!

Twee van die lange werkdagen achter elkaar en wat te weinig slaap was toch iets teveel van het goede :+ werd gisteren voor de tweede nacht op rij om 4u wakker en rond 6.30 pas weer in slaap. Gisterochtend even beetje werk gedaan, toen uur gewandeld naar de supermarkt en terug om wat kleine dingen te halen en een meeting en toen ben ik weer terug in bed gedoken voor twee uurtjes. Daarna nog wat gewerkt en eind vd middag richting vriendinnetje, met de kindjes gespeeld en gezellig gegeten samen en daarna hockey met m'n mannen, ze waren met weinig dus heb de hele training meegedaan ipv alleen eerste stukje training geven en daarna zelf hardlooplesje.

Vervolgens samen met die ene scharrel waarmee t klaar was waarmee ik toen half januari en eind feb toch weer wat had gedaan naar huis gefietst, wat opzich vaker gebeurt, maar nu fietste hij ineens meer mijn route mee, nog even gezoend waar hij rechts moet en ik rechtdoor maar toen gezegd dat ik niet met m mee zou gaan en hij ook niet met mij en toen was ik wel even trots op mezelf :7 .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vannacht dus duidelijk weer geen goede nacht, lig al uur wakker en sliep pas 00.30 en ik moet straks van 9-9.30 sollicitaties voorbespreken en dan van 9.30-12.30 bij drie sollicitaties erbij zitten, dus ik hoop dat ik er niet al te erg als een zombie uit zie straks :+

Met excuus voor de lengte :Y)

[ Bericht 4% gewijzigd door vlindertje89 op 22-04-2022 05:22:12 ]
pi_204503981
Ik zie ook op die foto wel dat Montana iets op Isa lijkt. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
pi_204503996
Goedemorgen!
Liefste was laat thuis dus die moet nog even doorslapen. En dus ben ik met honden aan de wandel.

pi_204504053
Wauw O+
pi_204504093
Mooi daar @sigme O+

@vlindertje89 toch stom dat het zo werkt dat je juist wakker wordt als je hartstikke moe bent. :(
Ik herken het wel. Maar ik word dan wakker omdat ik slaapwandel of bizar droom. Vannacht gelukkig minder rare dromen *G*
pi_204504124
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 00:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Heeft ze een wipneusje? :D Nee, van voren zie ik het niet nee.
Yups :D
pi_204504136
De hondjes vinden dat ik een beetje op moet schieten. Maar het is nog niet eens 8u, en ik wil liefste eigenlijk wel tot 10u laten slapen.
pi_204504381
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 april 2022 07:49 schreef sigme het volgende:
De hondjes vinden dat ik een beetje op moet schieten. Maar het is nog niet eens 8u, en ik wil liefste eigenlijk wel tot 10u laten slapen.
[ afbeelding ]
Ahw ze zijn wel een en al aandacht haha
I solemnly swear i'm up to no good
pi_204504601
Mogge!

Ik zie ook wel wat van @Isabeau in deze dame.

Mooie foto’s weer @sigme

Rare dromen vannacht en nu nog moe. Zo even een rondje huishaten en straks lunchen met een vriendin
We have far more in common than that which devides us..
pi_204504705
Stichting administratiedag vandaag. Jippie. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_204504899
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 01:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Jee, Candaas. Dat is ook gewoon heel heftig en ik kan me niet voorstellen dat je er zeg maar aan zal wennen.

Ik wens je dagen toe met minder van dat soort cliënten :+ En meer happy, gezonde(re) patiënten O+
Nee wennen doet het nooit. We zien het natuurlijk wel heel veel door de ernst van toestand waarin veel patiënten binnen komen, dus daardoor leer je wel niet alles mee naar huis te nemen. Maar sommigen blijven je wel bij, zeker als je er intensief voor gezorgd hebt.

quote:
1s.gif Op vrijdag 22 april 2022 05:04 schreef vlindertje89 het volgende:
Dat lijkt me idd mega heftig Candaas! Bij mij zou het niet bij knipperen blijven hoor, ik zou gewoon keihard staan janken :D

Woensdag was afscheid van een collega die ik nauwelijks ken, alleen van naam uit de mail zijdelings, maar ze zeiden zulke lieve dingen in het praatje dat ik daar al m'n best moest doen een traantje weg te slikken :')

@:Tuindier daar heb je ook helemaal gelijk in idd!

Twee van die lange werkdagen achter elkaar en wat te weinig slaap was toch iets teveel van het goede :+ werd gisteren voor de tweede nacht op rij om 4u wakker en rond 6.30 pas weer in slaap. Gisterochtend even beetje werk gedaan, toen uur gewandeld naar de supermarkt en terug om wat kleine dingen te halen en een meeting en toen ben ik weer terug in bed gedoken voor twee uurtjes. Daarna nog wat gewerkt en eind vd middag richting vriendinnetje, met de kindjes gespeeld en gezellig gegeten samen en daarna hockey met m'n mannen, ze waren met weinig dus heb de hele training meegedaan ipv alleen eerste stukje training geven en daarna zelf hardlooplesje.

Vervolgens samen met die ene scharrel waarmee t klaar was waarmee ik toen half januari en eind feb toch weer wat had gedaan naar huis gefietst, wat opzich vaker gebeurt, maar nu fietste hij ineens meer mijn route mee, nog even gezoend waar hij rechts moet en ik rechtdoor maar toen gezegd dat ik niet met m mee zou gaan en hij ook niet met mij en toen was ik wel even trots op mezelf :7 .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vannacht dus duidelijk weer geen goede nacht, lig al uur wakker en sliep pas 00.30 en ik moet straks van 9-9.30 sollicitaties voorbespreken en dan van 9.30-12.30 bij drie sollicitaties erbij zitten, dus ik hoop dat ik er niet al te erg als een zombie uit zie straks :+

Met excuus voor de lengte :Y)
Janken gebeurt hier af en toe ook wel hoor door ons :P Meestal wel even buiten het zicht van de familie. Maar soms wordt het echt wel even teveel voor iemand :)

En wat goed dat je zo voor jezelf gekozen hebt! :*
pi_204504903
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 april 2022 07:49 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
:D

Wel heerlijk hoor zo O+
pi_204504935
Precies om 10u liep ik het eigen erf weer op. Met ruim 15duizend stappen alvast gezet.
pi_204505774
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 07:48 schreef Blues het volgende:

Yups :D
Ik herinner me ineens wat willekeurig dat er tijdens de pauze bij een concert de drummer naar me toe kwam om te zeggen dat ik als twee druppels water leek op zijn nichtje in Australië :o (ik vond het al wat raar dat hij steeds naar me keek)
pi_204505808
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 april 2022 11:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik herinner me ineens wat willekeurig dat er tijdens de pauze bij een concert de drummer naar me toe kwam om te zeggen dat ik als twee druppels water leek op zijn nichtje in Australië :o (ik vond het al wat raar dat hij steeds naar me keek)
:D

Ik heb een collega die qua postuur en haar een evenbeeld is. Alleen qua gezicht vanaf de voorkant zien mensen dat wij niet dezelfde persoon zijn.
'Wendy, kun je even komen?'
'*Draait om* Dat moet je aan Wendy vragen, ik ben Marjolein'
'Ah shit...'
'Ja sorry hè :P '

Dit gebeurt dus wekelijks. Door verschillende collega's.
pi_204506250
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2022 21:30 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

@:vanyel pakt je tongen, anderen je vlees, de Tulp pakt de bodem :X
Oh ik vind haar vlees ook niet te versmaden hoor
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_204506520
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 april 2022 13:08 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Oh ik vind haar vlees ook niet te versmaden hoor
Dit verbaast me niet :7

Ochtendje verhaaltje geschreven.
Daarna verder in de strijd op twee fronten tegen onrecht (een produkt teveel berekend in een bestelling en TGTG die over de datum heen is en niet aan de waarde komt). Eerste strijd heb ik na discussie en handje vasthouden in de rekensom gewonnen. Nu TGTG nog.

Maar eerst online vergaderen :r
pi_204506611
Ja, een verslag van gisteren hebben jullie nog tegoed van de Grijze Kuiven Brigade.
SPOILER
Foto’s voor een indruk:
SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door AnneX op 22-04-2022 13:59:10 ]
pi_204507065
Klinkt ook als een leuke dag, AnneX! O+ Bedankt voor de foto's ook O+ En godzijdank heb je niets gebroken door die val :X Kan heel anders aflopen.
pi_204507321
Oei @AnneX! Je komt nogal eens onzacht in aanraking met de grond geloof ik. :* Kusje er op!

Ziet er verder uit als heerlijk tripje en heerlijk weer voor zo’n tochtje. Had je hier nu die dadels voor gemaakt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')