SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Ik vind het eigenlijk exact hetzelfde, maar dan in een andere taal.quote:Op donderdag 21 april 2022 20:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Stuk minder zeikerig dan de versie van Don Mercedes
Dat de koffie duurder is geworden zat er al even aan te komen. Het is vooral het gevolg van de klimaatveranderingen door de stijgende temperaturen, is er minder geschikte grond om koffie te verbouwen.quote:Op donderdag 21 april 2022 20:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik schrik vooral van de prijzen van de groentes, die liggen bij de Aldi nu op het niveau van voorheen bij de Deka. En brood van de Deka is in de aanbieding niet meer ¤1,69 maar ¤1,79 of ¤1,99. Geen wereldschokkende bedragen maar het telt wel op. Koffie is ook aardig in prijs gestegen.
Een negerzoen met extra meuk?quote:
quote:Op donderdag 21 april 2022 20:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een negerzoen met extra meuk?
* Fogel slaat over
quote:Op donderdag 21 april 2022 20:32 schreef just me het volgende:
Negerzoenen mogen niet meer maar paaszoenen wel
arme paashaas [ afbeelding ]
Hele bevolkingsgroepen vieren geen pasen dus dat gaat vast ook snel de schappen uit.quote:Op donderdag 21 april 2022 20:32 schreef just me het volgende:
Negerzoenen mogen niet meer maar paaszoenen wel
arme paashaas [ afbeelding ]
Daarom noemen ze het op scholen al lentefeest.quote:Op donderdag 21 april 2022 20:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hele bevolkingsgroepen vieren geen pasen dus dat gaat vast ook snel de schappen uit.
1 pond koffie?quote:Op donderdag 21 april 2022 20:33 schreef brother52 het volgende:
De schrijver hiervan heeft er geloof ik ooit 1 pond voor gekregen.
Zwaar overbetaald…quote:Op donderdag 21 april 2022 20:33 schreef brother52 het volgende:
quote:Op donderdag 21 april 2022 20:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Daarom noemen ze het op scholen al lentefeest.
quote:Op donderdag 21 april 2022 20:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hele bevolkingsgroepen vieren geen pasen dus dat gaat vast ook snel de schappen uit.
1 pond koffie of chocola?quote:Op donderdag 21 april 2022 20:33 schreef brother52 het volgende:
En als pasen in de winter valt, dan heb je een probleemquote:Op donderdag 21 april 2022 20:33 schreef livelink het volgende:
[..]
half om halfquote:
Al heel lang hoor. Op de basisschool van mijn kinderen noemden ze het al zo.quote:
Bij de oudste kabouter ook en ze hebben gedanst op muziek van de snollebollekes, van links naar rechtsquote:Op donderdag 21 april 2022 20:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Daar lagen de eitjes verstopt?quote:Op donderdag 21 april 2022 20:35 schreef just me het volgende:
[..]
Bij de oudste kabouter ook en ze hebben gedanst op muziek van de snollebollekes, van links naar rechts
Met een beetje fantasie kun je er een dans van een huppende paashaas in zien.quote:Op donderdag 21 april 2022 20:35 schreef just me het volgende:
[..]
Bij de oudste kabouter ook en ze hebben gedanst op muziek van de snollebollekes, van links naar rechts
je zou het bijna denkenquote:
quote:Op donderdag 21 april 2022 20:35 schreef just me het volgende:
[..]
75kg chocoladequote:Op donderdag 21 april 2022 20:37 schreef Doedezemaar het volgende:
We hebben veel paasmeuk in huis, maar allemaal pas de afgelopen dagen afgeprijsd aangeschaft. Nu me een beetje beheersen, want ik blijf maar op de 75 kg steken en da’s nog te veel
Dan ben je wel veel afgevallenquote:Op donderdag 21 april 2022 20:37 schreef Doedezemaar het volgende:
We hebben veel paasmeuk in huis, maar allemaal pas de afgelopen dagen afgeprijsd aangeschaft. Nu me een beetje beheersen, want ik blijf maar op de 75 kg steken en da’s nog te veel
Ik zit nu op -15, was -18…quote:Op donderdag 21 april 2022 20:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, 10 kilo. Symph nog veel meer, die zit op -19 geloof ik
Ik hoop dat ik hem nog herken danquote:Op donderdag 21 april 2022 20:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, 10 kilo. Symph nog veel meer, die zit op -19 geloof ik
We smelten de paashaas!quote:
Ik zit op een stoel.quote:
quote:Op donderdag 21 april 2022 20:41 schreef MadMaster het volgende:
Shirley & Company - Shame, Shame, Shame
Jij ging ook erg hard, lijkt me moeilijk volhouden. Ga je er weer voor om die 3 weer weg te krijgen?quote:
Nee, ik permiteer me nu op zich weer wat meer, maar hou het wel in de gaten.quote:Op donderdag 21 april 2022 20:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jij ging ook erg hard, lijkt me moeilijk volhouden. Ga je er weer voor om die 3 weer weg te krijgen?
Je eet hem telkens meteen leeg als mw MM deze weer vult?quote:Op donderdag 21 april 2022 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik permiteer me nu op zich weer wat meer, maar hou het wel in de gaten.
Weet nu wel waar ik rekening mee moet/kan houden.
Maar de eeuwig stampvol gevulde snoeppot vlak bij de voordeur is nu al maanden leeg en dat blijft zo…
De term 'leeg' begrijp je vast wel…quote:Op donderdag 21 april 2022 20:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Je eet hem telkens meteen leeg als mw MM deze weer vult?
Geld in je zak…quote:Op donderdag 21 april 2022 20:47 schreef livelink het volgende:
Ik zong dit vroeger altijd mee, maar ik heb nog steeds geen enkel benul waar het over gaat.
Fijne avond.quote:Op donderdag 21 april 2022 20:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph is weer thuis en we gaan naar de tv
Bereid hem voor op z'n orgelconcert as. zaterdag.quote:Op donderdag 21 april 2022 20:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph is weer thuis en we gaan naar de tv
Hij kan het wel uit z’n hoofdquote:Op donderdag 21 april 2022 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bereid hem voor op z'n orgelconcert as. zaterdag.
Bladmuziek meenemen!
Wie zijn dat?quote:
Just me en haar golftante's…quote:Op donderdag 21 april 2022 20:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Wie zijn dat?
Lijken politica tijdens een verkiezingsfeestje in de usa.
«Bedreviterdansen» kan ik.quote:Op donderdag 21 april 2022 20:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De Lambada lukt nog wel, maar dit soort dansjes…
quote:Op donderdag 21 april 2022 20:57 schreef livelink het volgende:
Band Aid - Do they know it's Christmas
quote:Op donderdag 21 april 2022 20:57 schreef Fogel het volgende:
Zeg Melting…
Ik heb vandaag voor het eerst de BBQ aangeslingerd omdat ie eindelijk sneeuwvrij is. En dan kom je met kerst aan?
quote:Op donderdag 21 april 2022 20:57 schreef Fogel het volgende:
Zeg Melting…
Ik heb vandaag voor het eerst de BBQ aangeslingerd omdat ie eindelijk sneeuwvrij is. En dan kom je met kerst aan?
Een nr van Hoplalong Knut. De dans is als volgt: ga achterin de ruimte met je armen over elkaar staan en blijf zo staan.quote:
Oh die is makkelijk te lerenquote:Op donderdag 21 april 2022 20:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een nr van Hoplalong Knut. De dans is als volgt: ga achterin de ruimte met je armen over elkaar staan en blijf zo staan.
Ik las Hopalong Kutquote:Op donderdag 21 april 2022 20:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een nr van Hoplalong Knut. De dans is als volgt: ga achterin de ruimte met je armen over elkaar staan en blijf zo staan.
quote:Op donderdag 21 april 2022 20:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 april 2022 21:01 schreef livelink het volgende:
Dat was je disclaimer achteraf voor Band Aid?
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 08:05 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
lekker Melting, dank je wel
quote:Op vrijdag 22 april 2022 08:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Komt door jouw tip van gisteren.
Geheel in het kader van Pasen zal ik die dan netjes verstoppen in het bos.*O*quote:
Helaas voor jou. Het is al Pasen geweest.quote:Op vrijdag 22 april 2022 09:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Geheel in het kader van Pasen zal ik die dan netjes verstoppen in het bos.*O*
Dat weet jij, dat weet ik, maar niet iedereen weet dat.. Ssssstttttttt.....quote:Op vrijdag 22 april 2022 09:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Helaas voor jou. Het is al Pasen geweest.
Dan verpest je het helemaal.quote:Op vrijdag 22 april 2022 09:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Mooi, ik ontbijt meestal met ontbijtkoek. Ik smeer er zelf wel even wat pindakaas op
Dan zoeken we gewoon een stopcontact opquote:Op vrijdag 22 april 2022 09:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Geheel in het kader van Pasen zal ik die dan netjes verstoppen in het bos.*O*
En dan proberen te fluiten...quote:Op vrijdag 22 april 2022 09:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Mooi, ik ontbijt meestal met ontbijtkoek. Ik smeer er zelf wel even wat pindakaas op
note to myself: fitting schroevendraaier meenemenquote:Op vrijdag 22 april 2022 09:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan zoeken we gewoon een stopcontact op
Helaas, niet gevonden. Heb ze volgens mij ook nog niet eerder gezien hier.quote:Op vrijdag 22 april 2022 10:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou, ik heb wel een lijstje….
Nee gekheid, al zou ik wel heel blij zijn met 2 van deze https://www.amazon.nl/Ike(...)potten/dp/B00QNUBAYG die verkoopt Ikea niet meer, ik kwam ze heel vaak bij de kringloopwinkels tegen maar nu ik ze nodig heb natuurlijk niet.
Mocht je nog een vintage, analoge synthesizer hebben liggen, dan hoor ik het graag...quote:Op vrijdag 22 april 2022 10:37 schreef brother52 het volgende:
Iemand nog dingen uit de kringloop nodig?
Ik kan vandaag nog even kijken en het morgen dan meenemen
En eventueel een hutkoffer om alles dan in te vervoeren.
Het meest vintage instrument van de laatste maanden was een Hohner Pianet T… maar die had ik niet meegenomen in de trein. Dat ding weegt 16 kilo.quote:Op vrijdag 22 april 2022 10:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mocht je nog een vintage, analoge synthesizer hebben liggen, dan hoor ik het graag...
Begrijpelijk hoor. Timing is a bitch soms.quote:Op vrijdag 22 april 2022 16:09 schreef Rafeiro het volgende:
Maar allemaal veel plezier morgen Doe even heel stom aan zelfbescherming, wat niet stom is, maar de timing wel.
Lekker weer geloof ik en alle ramen kunnen open in de auto
Tot nu toe:quote:Op vrijdag 22 april 2022 16:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Lekkere muziek, lekker eten, deze borrel bevalt me wel
hoe was het feestje van je werk eigenlijk ? Je was vroeg thuisquote:
Was wel leu, een hoop oud collega’s en pensionado’s gesproken. Maar het geluid was gewoon kwalitatief uitermate teleurstellend in de galmbak (het was in het toegangsgebouw van de Floriade in Hoofddorp) Dus ik wilde wegwezen voor Shirma Rouse ging optredenquote:Op vrijdag 22 april 2022 16:54 schreef just me het volgende:
[..]
hoe was het feestje van je werk eigenlijk ? Je was vroeg thuis
Shirma is wel een topwijf...quote:Op vrijdag 22 april 2022 16:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Was wel leu, een hoop oud collega’s en pensionado’s gesproken. Maar het geluid was gewoon kwalitatief uitermate teleurstellend in de galmbak (het was in het toegangsgebouw van de Floriade in Hoofddorp) Dus ik wilde wegwezen voor Shirma Rouse ging optreden
Ach ja, iedereen z'n voorkeur...quote:Op vrijdag 22 april 2022 16:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Charly Luske heeft hij nog wel deels geluisterd
oh jee, dat is niet zo goed georganiseerd danquote:Op vrijdag 22 april 2022 17:05 schreef Doedezemaar het volgende:
En hij had geen zin in de rijen voor het eten, dus hij heeft nauwelijks wat gegeten
Zonde, als je even wacht is het vaak een stuk rustiger...quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:05 schreef Doedezemaar het volgende:
En hij had geen zin in de rijen voor het eten, dus hij heeft nauwelijks wat gegeten
Succes en ook voor de F1quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:11 schreef Doedezemaar het volgende:
We gaan een poging doen om de kwalificatie van de F1 te kijken. Later
Ciao!quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:11 schreef Doedezemaar het volgende:
We gaan een poging doen om de kwalificatie van de F1 te kijken. Later
dat klassieke stuk bedoelde ikquote:Op vrijdag 22 april 2022 17:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit (Love Missille F1-11) of dat klassieke stuk hiervoor?
Mw. MM zit ook te kijken...quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:30 schreef just me het volgende:
Ze zijn goed aan het opwarmen voor de F1 zo te horen
Ik heb die speciale zender niet, maar het muziekje hiervoor deed me aan de F1 denkenquote:
Dat was de PopMart mix van Pop Muzik, dat gespeeld werd in 1997 op het moment dat U2 door het publiek liep naar het podium voor hun concert...quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:33 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb die speciale zender niet, maar het muziekje hiervoor deed me aan de F1 denken
dus toch een opwarmrondequote:Op vrijdag 22 april 2022 17:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was de PopMart mix van Pop Muzik, dat gespeeld werd in 1997 op het moment dat U2 door het publiek liep naar het podium voor hun concert...
quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:40 schreef MadMaster het volgende:
Dit weekend ga ik waarschijnlijk mijn 200.000ste post hier plaatsen.
Idioot...
nou, dan maar morgen minder postenquote:Op vrijdag 22 april 2022 17:48 schreef MadMaster het volgende:
Jij bent ook al hard op weg:
# 97 just me 151.196
maar jij weet ze te vindenquote:Op vrijdag 22 april 2022 17:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zijn wat idiote platen uitgebracht...
1,2,3 diequote:Op vrijdag 22 april 2022 17:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet nu nog niet eens welke plaat ik hierna ga draaien...
nou of het wat gaat worden horen we zo welquote:
Gangnam Style?quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:58 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je verzint het er wel allemaal mooi bij...:D
jullie zullen niet de enigste zijn die zo kijkenquote:Op vrijdag 22 april 2022 18:04 schreef Doedezemaar het volgende:
We kijken gewoon ‘illegale’ streams hier en zondag de race op RTL Deutschland
hoe is het met de suiker, wat beter vandaag ?quote:
23,7 huhu, straks prikken en als dan weer 20+ ziekenhuis bellenquote:Op vrijdag 22 april 2022 18:07 schreef just me het volgende:
[..]
hoe is het met de suiker, wat beter vandaag ?
oh kut, dat schiet nog niet echt op hèquote:Op vrijdag 22 april 2022 18:09 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
23,7 huhu, straks prikken en als dan weer 20+ ziekenhuis bellen, of wacht
Poeh, da's hoog...quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:09 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
23,7 huhu, straks prikken en als dan weer 20+ ziekenhuis bellen, of wacht
Ik heb nog een lekker kliekje over van gisteren, zo maar eens opwarmenquote:Op vrijdag 22 april 2022 18:11 schreef MadMaster het volgende:
Ik draai tot 18.30 uur, daarna ga ik maar eens wat eten...
is er iets wat je zelf kunt doen om het beterder te maken ?quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:12 schreef Rafeiro het volgende:
Nee niet echt, daarom ga ik morgen ook niet, zooi moet onder controle en rap ook
Ik geloof dat het hier okanomiyaki wordt...quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:12 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb nog een lekker kliekje over van gisteren, zo maar eens opwarmen
Weinig vermoedelijk is het late type 1 diabetes, dam ben je gewoonde sjaak.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:12 schreef just me het volgende:
[..]
is er iets wat je zelf kunt doen om het beterder te maken ?
Ik ken het niet maar als ik naar het plaatje kijk ziet het er lekker uit !quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik geloof dat het hier okanomiyaki wordt...
hopen dat je daar voor in aanmerking komt en dat de kosten vergoed worden!quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:17 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Weinig vermoedelijk is het late type 1 diabetes, dam ben je gewoonde sjaak.
Rest van mijn levern bijspuiten enzo. Dus hoop echt echt op zo'n ding op de arm. Libre FGM oid.
Dat is een soort van Japanse pannenkoek met hartige ingrediënten...quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:17 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ken het niet maar als ik naar het plaatje kijk ziet het er lekker uit !
Ja volgens ome Melting is het anders ¤ 60 per 2 weken, niet leuk.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:17 schreef just me het volgende:
[..]
hopen dat je daar voor in aanmerking komt en dat de kosten vergoed worden!
dat is toch niet op te brengen, dan maar hopen dat het vergoed gaat worden!quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:19 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ja volgens ome Melting is het anders ¤ 60 per 2 weken, niet leuk.
quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:24 schreef Rafeiro het volgende:
Belde zilverenkruis over die vergoeding, ja kan maar doorverwijzing via huisarts, diabetesverpleegkundige of internist is nodig.
Bel ik de huisarts, "nee dat, moet via de diagnostiserende partij"
Bel ik de diabetes verpleegkundige: "nee nan heeft u een doorverwijzing van de huisarts nodig"
Ja koekoek.....
Gelukkig aankomende week al een afspraak met de huisarts samen met ambulante hulp.
Dan dus maar vriendelijk om een doorverwijzing vragen.
Dat lijkt me ook wel handig, ja...quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:25 schreef just me het volgende:
[..]te bizar voor woorden, fijn dat de ambulante hulp volgende week meegaat
quote:16:31 : Love And Kisses - Thank God It's Friday (Single Version)
16:34 : Jan Rot - Bobby, Roger & Eileen
16:37 : The Beat - Tears Of A Clown
16:39 : Mo - Cheese
16:42 : Joe Jackson - The Harder They Come
16:46 : The Press - Cantara Pepe
16:50 : Lola Kite - Everything's Better
16:53 : Juan Luis Guerra & La 4.40 - El Farolito
16:57 : ABBA - Waterloo (Swedish version)
17:00 : Bronski Beat - Why?
17:03 : Simple Minds - I Travel
17:07 : Yazz - Stand Up For Your Love Rights
17:12 : Donna Summer - Theme from The Deep (Down Deep Inside) (7 Inch Version)
17:16 : Ugo Farell - Oratio (Wie Is De Mol Theme)
17:20 : Sigue Sigue Sputnik - Love Missile F1-11
17:23 : M - Pop Muzik (Pop Mart Mix)
17:31 : The Stranglers - No Mercy
17:34 : Taffy - I Love My Radio (Midnight Radio)
17:38 : P.I.L. - This Is Not A Lovesong
17:42 : Diana Ross & The Supremes - The Happening
17:45 : Stevie Wonder - Moon Blue
17:51 : Bart Peeters & The Radio's - I'm Into Folk
17:54 : Jan Rot - Counting Sheep
17:57 : Mo-Do - Eins Zwei Polizei - Radio Edit Remix
18:00 : Psy - Gangnam Style
18:04 : Haiducii vs. Gabry Ponte - Dragostea Din Tei (Club-Mix)
18:07 : Kabouter Plop - De Kabouterdans (Baba Yega Remix)
18:10 : Bronski Beat & Marc Almond - I Feel Love (Original 12 Inch)
18:17 : Toni Basil - Mickey (12" Version)
18:22 : Todd Terry Project - Weekend (Dancing Divaz Club Mix)
18:28 : Scooter - Weekend!
Ik ga ervan uit dat hij weer gewoon thuiskomtquote:Op vrijdag 22 april 2022 19:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Het zijn eenzame dagen, Symph is alweer weg
Dat meen je niet hè? Je gaat die helpdesk toch niet lastig vallen met dit soort vragen?quote:Op zaterdag 23 april 2022 07:31 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga straks echt bellen om dat maandbedrag 1 cent omlaag te krijgen
¤ 10.01 is zoveel beter dan ¤ 10.02.
Goedemorgen just me.quote:
Mijn trein vertrekt om 09.08 uur dus ik kan in alle rust opstarten.quote:Op zaterdag 23 april 2022 07:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen just me.
Hoe laat ga je vandaag op pad?
Zeker. Dat is wel fijn.quote:Op zaterdag 23 april 2022 07:42 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn trein vertrekt om 09.08 uur dus ik kan in alle rust opstarten.
Goedemorgen.quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2022 07:45 schreef just me het volgende:
[..]brother
jou zie ik straks in de discobus
[ afbeelding ]
Gaan jullie samen in Mad's discobus?quote:Op zaterdag 23 april 2022 07:45 schreef just me het volgende:
[..]brother
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 april 2022 08:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Gaan jullie samen in Mad's discobus?
quote:Op zaterdag 23 april 2022 08:10 schreef brother52 het volgende:
[..]![]()
Live muziek onderweg behoort tot de mogelijkheden alleen ben ik bang dat ik er dan midden op de snelweg uit word gegooid omdat ik voor geen meter kan spelen
Goede reis en tot straks, just me.quote:Op zaterdag 23 april 2022 08:35 schreef just me het volgende:
ik ga naar de trein, tot straks mensen en voor de achterblijvers...
ook een fijne dag
Goede reis just me!quote:Op zaterdag 23 april 2022 08:35 schreef just me het volgende:
ik ga naar de trein, tot straks mensen en voor de achterblijvers...
ook een fijne dag
quote:Op zaterdag 23 april 2022 08:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Just me is aan de wereldreis begonnen
Uurtje of 10, hij brengt mij dan eerst nog even naar de rommelmarkt, dan hoef ik alleen maar de terugweg te lopenquote:Op zaterdag 23 april 2022 08:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe laat begint Symph aan zijn wereldreis?
quote:Op zaterdag 23 april 2022 07:45 schreef just me het volgende:
[..]brother
[ afbeelding ]
Goedemorgen Symph.quote:
Rond 10 uur, eerst even mijn vrouw naar de rommelmarkt brengenquote:Op zaterdag 23 april 2022 08:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Symph.
Hoe laat ga jij op pad?
quote:Op zaterdag 23 april 2022 08:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph wilde dat al sinds gisteravond zeggen
Of jou wegbrengen?quote:Op zaterdag 23 april 2022 08:54 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:04 schreef Rafeiro het volgende:
Zou @:Melting al in de auto zitten? ;D
Vanuit België is het wel even tuffen
quote:Op zaterdag 23 april 2022 08:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Rond 10 uur, eerst even mijn vrouw naar de rommelmarkt brengen
Je gaat toch wel met de auto dan?quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:09 schreef livelink het volgende:
Ik woon relatief dichtbij![]()
Met de fiets zou het 50 km. zijn. Met de auto iets meer.
quote:
Ja, net besloten toch met de auto te gaan. Mijn man kan dan door naar Ede naar een of andere speciaalzaak (geen idee wat) om iets te kopen. Dan is de auto toch makkelijker. Jammer voor mij, maar dit is dan toch beter.quote:
Praktisch beter dan ja, geen woei door je haren, maar dat kan binnenkort vast wel weerquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:14 schreef livelink het volgende:
[..]
[..]
Ja, net besloten toch met de auto te gaan. Mijn man kan dan door naar Ede naar een of andere speciaalzaak (geen idee wat) om iets te kopen. Dan is de auto toch makkelijker. Jammer voor mij, maar dit is dan toch beter.
quote:Op zaterdag 23 april 2022 08:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Jammer voor jou? Je zit liever op de motor dan in de auto?quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:14 schreef livelink het volgende:
[..]
[..]
Ja, net besloten toch met de auto te gaan. Mijn man kan dan door naar Ede naar een of andere speciaalzaak (geen idee wat) om iets te kopen. Dan is de auto toch makkelijker. Jammer voor mij, maar dit is dan toch beter.
Had ze al een tijd niet meer gedaan en leek haar leuk.quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Jammer voor jou? Je zit liever op de motor dan in de auto?
Ja, absoluut. Ik vind het heerlijk achterop de motor. En het komt er de laatste jaren weinig van. Ik moet nu concurreren met de kinderen. En mijn man vindt het waarschijnlijk toch wat leuker om met een knappe, jonge dochter achterop te rijden of met zijn stoere zoon dan met mij.quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Jammer voor jou? Je zit liever op de motor dan in de auto?
quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, absoluut. Ik vind het heerlijk achterop de motor. En het komt er de laatste jaren weinig van. Ik moet nu concurreren met de kinderen. En mijn man vindt het waarschijnlijk toch wat leuker om met een knappe, jonge dochter achterop te rijden of met zijn stoere zoon dan met mij.
* OscarMopperkont heeft liever niemand achterop de motorquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, absoluut. Ik vind het heerlijk achterop de motor. En het komt er de laatste jaren weinig van. Ik moet nu concurreren met de kinderen. En mijn man vindt het waarschijnlijk toch wat leuker om met een knappe, jonge dochter achterop te rijden of met zijn stoere zoon dan met mij.
Ook geen mooie, jonge blom?quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont heeft liever niemand achterop de motor
quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:26 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Probeer je nu een plekje te scoren?
Het was maar goed dat ik te vroeg bij de trein was, de geplande trein reed niet dus gelukkig n trein eerder kunnen nemen! Altijd spannend die NSquote:Op zaterdag 23 april 2022 08:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Just me is aan de wereldreis begonnen
Ja, dat is wel het nadeel van OV. Je moet altijd plannen met een backup in gedachten. Maar gelukkig was je op tijd!!!quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:27 schreef just me het volgende:
[..]
Het was maar goed dat ik te vroeg bij de trein was, de geplande trein reed niet dus gelukkig n trein eerder kunnen nemen! Altijd spannend die NS
Door die wisselstoring?quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:27 schreef just me het volgende:
[..]
Het was maar goed dat ik te vroeg bij de trein was, de geplande trein reed niet dus gelukkig n trein eerder kunnen nemen! Altijd spannend die NS
Oh oh.quote:Op zaterdag 23 april 2022 11:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph heeft z’n routebeschrijving thuis laten liggen
Dat lukte mij nietquote:Op zaterdag 23 april 2022 13:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Zien er uit als prima schoenen. Goed voor je lijf zorgen hoor.
Ik kocht vandaag 2 jurkjes (ja deze had ik nog niet), een nepleren jasje, een boek, panty’s en 2 oxo pop voorraadbussen https://oxo-good-grips.nl(...)container-rond-2800/ waar ik heel blij mee ben. Ik had de te zware glazen voorraadpotten al naar de kringloopwinkel gebracht en wat beter hanteerbare spullen gevonden, maar deze van oxo zijn echt geniaal, het kost me geen kracht om ze open en dicht te doen.
Tweedehands winkelen is echt leuk, want ik was in totaal ¤13,50 kwijt
Dat waren de nieuwe wandelschoenen van Symph ook, soms zijn dingen duurquote:Op zaterdag 23 april 2022 13:46 schreef Rafeiro het volgende:
Maar nu in de aanbieding 80 euro, slik enzo, maar moet maar een keer.
Nu maar hopen dat ze fijn zijn.quote:Op zaterdag 23 april 2022 14:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat waren de nieuwe wandelschoenen van Symph ook, soms zijn dingen duur
Doe eens ff rustig jij, 100 km per week is absurd, zelfs voor ervaren wandelaars, dus ook voor de lange termijn geen normaal doelquote:Op zaterdag 23 april 2022 15:06 schreef Rafeiro het volgende:
Ik wil richting de 100 km per week gaan.
Lange termijn hoor wees gerust.
Hardlopen zit ook nog in de planning. laat de ambulante hulp dit maar niet horen, want ik moet rustig doen
Dat is toch al supergoed. Als je dat volhoudt lijkt me al helemaal prima!quote:Op zaterdag 23 april 2022 16:37 schreef Rafeiro het volgende:
Voorlopig ook echt niet hoor.
doe nu 4-5 km per dag vind ik al zat.
Maar wil er mondjesmaat meer bij doen.
Ik denk dat je dan als eerste weer thuis bent. Ik zal rond 18.45 thuis zijn. Was ook leuk om jou te ontmoeten.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:57 schreef DJ11 het volgende:
Goedemiddag
Ik ben net weer thuis na de legendarische Radio 49-meetHet was een geslaagde en interessante middag. Leuk om mensen te ontmoeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |