quote:Op donderdag 21 april 2022 20:40 schreef Tegan het volgende:
Jullie weten echt goed hoe je vrouwen kunt wegjagen.
Nounou je bent al best snel terug.quote:Op donderdag 21 april 2022 20:40 schreef Tegan het volgende:
Je laat je wel snel wegjagenquote:Op donderdag 21 april 2022 20:40 schreef Tegan het volgende:
Dat doe ik elke avond. Nu weer.quote:Op donderdag 21 april 2022 20:43 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nounou je bent al best snel terug.
Air ging gister naar bed
Dat is fijn wakker worden.quote:
Wat is je reflectie over je reflectie?quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:07 schreef TaMieke het volgende:
Reflectieverslag "af". heb wel weer genoeg gedaan vandaag
Ik heb er met de pet naar gegooid.quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:12 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wat is je reflectie over je reflectie?
reflecteert die?quote:
vast wel.quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee. Bestaan die?
Ik kom nooit buiten, dus is niet nodig.
Leugensquote:Op vrijdag 22 april 2022 11:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee. Bestaan die?
Ik kom nooit buiten, dus is niet nodig.
Geen goede avond?quote:
Oeh welke??quote:
Ja die botanical collectie is dus wat ik ook bestelquote:Op vrijdag 22 april 2022 21:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Oeh welke??
Ik krijg de orchidee van m'n vriendis gepreordered en waarschijnlijk zijn de vetplanten een van de huwelijkscadeaus
Ziet best geinig uit. Misschien dat ik ook een bonsai boompje bestelquote:Op vrijdag 22 april 2022 22:21 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja die botanical collectie is dus wat ik ook bestel
Ik heb de bonsai boom al gedaan, en nu heb ik de bloemen besteld.
De vetplanten en de orchidee vind ik ook tof dus die koop ik vast ook wel
Nice! Ik heb boeket, de paradijsvogelplant en bonsai ook staan idd, zo leukquote:Op vrijdag 22 april 2022 22:21 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja die botanical collectie is dus wat ik ook bestel
Ik heb de bonsai boom al gedaan, en nu heb ik de bloemen besteld.
De vetplanten en de orchidee vind ik ook tof dus die koop ik vast ook wel
Speel je nog vaak met die van jou?quote:Op vrijdag 22 april 2022 23:46 schreef Faxie het volgende:
Straks gaan jullie nog met transformers spelen. Ik heb Thijs ook al aangestoken, lol.
't Is meer een keer transformeren en dan in de kast bij de restquote:Op zaterdag 23 april 2022 00:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Speel je nog vaak met die van jou?
Ik ga zo ook maar eens naar bed transformeren.quote:Op zaterdag 23 april 2022 00:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
't Is meer een keer transformeren en dan in de kast bij de rest
Lolquote:Op zaterdag 23 april 2022 00:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga zo ook maar eens naar bed transformeren.
Jij aan het werk?
Ga je nog richting zee?quote:Op zaterdag 23 april 2022 00:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lol
Nee, ben alweer een tijdje klaar. Nu weekend
Jazekerquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2022 00:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
JazekerMorgen en overmorgen.
Zal wel fucking druk worden omdat het oost is, en er zijn dan niet veel opties. Plus het is weekend en het seizoen is weer begonnen
Betekent wel dat de kitechickies weer uit hun winterslaap gekomen zijn hihihi
Neem foto's voor mequote:Op zaterdag 23 april 2022 00:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
JazekerMorgen en overmorgen.
Zal wel fucking druk worden omdat het oost is, en er zijn dan niet veel opties. Plus het is weekend en het seizoen is weer begonnen
Betekent wel dat de kitechickies weer uit hun winterslaap gekomen zijn hihihi
Geen ideequote:Op zaterdag 23 april 2022 10:58 schreef Senn88 het volgende:
Weet iemand of je altijd plugjes moet gebruiken als je een fotoplankje aan de muur wilt maken?
Ligt eraan hoe lang je wil dat het blijft hangenquote:Op zaterdag 23 april 2022 10:58 schreef Senn88 het volgende:
Weet iemand of je altijd plugjes moet gebruiken als je een fotoplankje aan de muur wilt maken?
Ligt aan materiaal muur, en hoe zwaar het plankje is.quote:Op zaterdag 23 april 2022 10:58 schreef Senn88 het volgende:
Waar?quote:
En de Titanic. En de Friends-set. En er is volgens mij ook een spookslot.quote:Op zaterdag 23 april 2022 12:21 schreef Elvi het volgende:
[..]
Waar?![]()
En nee ik ga niet over naar Transformers,ik vind qua Lego ook alleen de botanische collectie interessant
Ok en misschien lotr maar daar is niet veel van en absurd duur
Ja ik zag ook het 1 en ander van Friends voorbij komen maar daar heb ik echt geen plek voorquote:Op zaterdag 23 april 2022 12:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En de Titanic. En de Friends-set. En er is volgens mij ook een spookslot.
zo krijg je de zaterdag ook wel omquote:Op zaterdag 23 april 2022 11:52 schreef Senn88 het volgende:
Beter van wel dus. Terug naar de bouwmarkt
MLN / Het enige echte Lego-topic #33 Titanic, It was the ship of dreams.quote:Op zaterdag 23 april 2022 12:21 schreef Elvi het volgende:
[..]
Waar?![]()
En nee ik ga niet over naar Transformers,ik vind qua Lego ook alleen de botanische collectie interessant
Ok en misschien lotr maar daar is niet veel van en absurd duur
Met bouwmarkten? De plank zelf aan de muur gemaakt met mijn eigen boormachinequote:Op zaterdag 23 april 2022 13:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo krijg je de zaterdag ook wel om
Goed bezig jijquote:Op zaterdag 23 april 2022 16:46 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Met bouwmarkten? De plank zelf aan de muur gemaakt met mijn eigen boormachinebest trots nu
En niet gewond geraakt?quote:Op zaterdag 23 april 2022 16:46 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Met bouwmarkten? De plank zelf aan de muur gemaakt met mijn eigen boormachinebest trots nu
Dat is ook echt slopend! Heb je hulp gehad?quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Goed bezig jij![]()
Wij zijn vandaag verhuisd. Kapot nu!
Ja gelukkig welquote:Op zaterdag 23 april 2022 17:47 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dat is ook echt slopend! Heb je hulp gehad?
quote:Op zaterdag 23 april 2022 19:14 schreef Tegan het volgende:
Ziet ernaar uit alsof een deel van mijn werkstress vervangen gaat worden voor geestdodend werk. Not sure if happy.
wat een rare vraagquote:
Wilde zojuist mijn eigen voorraad Liefmans aanbrekenquote:Op zaterdag 23 april 2022 19:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
LiefmanstijdKom je? Trek ik eentje extra open
Ik kom eraanquote:Op zaterdag 23 april 2022 19:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wilde zojuist mijn eigen voorraad Liefmans aanbreken.
het al is lang biertijdquote:
Faxie gaat er Tegenan!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |