zit je in de stiltecoupe?quote:Op donderdag 21 april 2022 18:40 schreef murp het volgende:
[..]
Als ik wat zeg dan kijken ze me raar aan!
quote:Op donderdag 21 april 2022 18:40 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ok ik kan dit niet meer aanquote:Op donderdag 21 april 2022 18:41 schreef murp het volgende:
[..]
nee, ze praten wel met elkaar maar als ik mee ga praten kijken ze me raar aan!
Geef ze een note.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:41 schreef murp het volgende:
[..]
nee, ze praten wel met elkaar maar als ik mee ga praten kijken ze me raar aan!
DANK JE WEL!!!!!! KANJER VAN MEquote:Op donderdag 21 april 2022 18:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ok ik kan dit niet meer aan
doei murp en succes
quote:
Mietjesquote:Op donderdag 21 april 2022 18:43 schreef murp het volgende:
[..]
JA! Ik vraag ze om hun gebruikersnaam, maar die willen ze niet geven!
ZE ZIJN ANONIEMPJES!!!!
Dá;a;a;ag XXXxxquote:Op donderdag 21 april 2022 18:43 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
erg complimenteus ben je wel, dankejwel haha doei
'Weet je wat ik zie als ik gesnoven heb? Bloemen... Allemaal bloemen..."quote:
bedankt vor die bloemequote:Op donderdag 21 april 2022 18:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
'Weet je wat ik zie als ik gesnoven heb? Bloemen... Allemaal bloemen..."
quote:Op donderdag 21 april 2022 18:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
'Weet je wat ik zie als ik gesnoven heb? Bloemen... Allemaal bloemen..."
quote:
O wat hebben we een lolquote:Op donderdag 21 april 2022 19:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
murp is blauw en lauw
hopeloze zaak![]()
murp doet BURPquote:Op donderdag 21 april 2022 19:04 schreef maily het volgende:
[..]
O wat hebben we een lol
@:murp gaat uit de bol
Tegenwoordig hoef je niet te kunnen rappen om rapper te zijnquote:Op donderdag 21 april 2022 19:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik moet maar geen rapper worden
Een arrestatie is wel een pré.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tegenwoordig hoef je niet te kunnen rappen om rapper te zijn
yo yo hier de borrelnootquote:Op donderdag 21 april 2022 19:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik moet maar geen rapper worden
Nou dat is niet helemaal waarquote:Op donderdag 21 april 2022 19:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tegenwoordig hoef je niet te kunnen rappen om rapper te zijn
Dit is wel goed jaquote:Op donderdag 21 april 2022 19:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
yo yo hier de borrelnoot
ik own je als een watersnood
pas op hier komt mijn springvloed aan
ik laat van jou niks heel, geen spaan
Gaat het goed met je? 🤣quote:
Alles wat bekend is zoals famke luis en die gozer over Amsterdam.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:12 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nou dat is niet helemaal waar
Er is nog steeds heel veel goeds wat uitkomt. Maar ik snap wat je bedoeld bepaalde stromingen zijn wat minder zegmaar...
Ja daar ben ik het wel mee eens, maar die hebben ook een andere doelgroep. Pubersquote:Op donderdag 21 april 2022 19:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Alles wat bekend is zoals famke luis en die gozer over Amsterdam.
quote:Op donderdag 21 april 2022 19:56 schreef murp het volgende:
Ah, ik zag dat Paul weer aan mijn account zat?
Je mag er hier eerlijk voor uitkomen hoor.quote:
quote:
Haha mooiquote:
Thanks,ik ga checken.quote:
Je weet waar te zoeken tochquote:
quote:
quote:Op donderdag 21 april 2022 19:56 schreef murp het volgende:
Ah, ik zag dat Paul weer aan mijn account zat?
Foei Paul.quote:
Is er nog nieuws over Alex?quote:
Het is mij te stil.quote:
Ja duh,maar er is nog niks bekend over een aanklacht.quote:
Wil je echt koffie?quote:
quote:
Wil om vijf uur, half zes de deur uit hequote:
Ik heb de DT.quote:Op vrijdag 22 april 2022 04:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wil om vijf uur, half zes de deur uit he
Roosje.quote:
Je kan beter.quote:
Dank uquote:
Neem ruim.quote:
Ik heb net m'n thermosbeker gevuld (3 koppen koffie), en vier broodjes met gebakken ham/ei staan maken. Nu m'n tas zo logisch mogelijk in zien te pakkenquote:
Ik heb nu ook zin in ei.quote:Op vrijdag 22 april 2022 04:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb net m'n thermosbeker gevuld (3 koppen koffie), en vier broodjes met gebakken ham/ei staan maken. Nu m'n tas zo logisch mogelijk in zien te pakken
hehehe. Ik heb één bidon water uit m'n tas gegooid om plaats te maken voor m'n thermosbeker. Als ik op de bijlmer ben is die wel leeg en kan ik 'm omspoelen en vullen met koud water win/win.quote:
Ligt er aan wat je definitie van normaal isquote:
Ik vind het beschamend dat hij dit aan durft te kaarten terwijl een zaak naar hem gaande is.quote:Op vrijdag 22 april 2022 05:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je definitie van normaal is
Abel?quote:
Bij abel moet ik aan een lift denken.quote:
Neuh maar tegen jezelf lullen is ook zo idiootquote:
O geen problemen meequote:Op vrijdag 22 april 2022 07:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Neuh maar tegen jezelf lullen is ook zo idioot
Ik was om kwart voor zeven al op de bijlmer jonguhquote:
IK BEN NU WEER IN LEIDEN11!!!1!1quote:Op vrijdag 22 april 2022 08:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik was om kwart voor zeven al op de bijlmer jonguh
Ja jij ook?quote:
Broodje Biefstuk Mokum van Boer Geertquote:
Ik lees het ook net.quote:Op vrijdag 22 april 2022 15:03 schreef Maanvis het volgende:
https://www.nu.nl/enterta(...)lgen-darmkanker.html
Rot is dood
Early in the morning.quote:Op vrijdag 22 april 2022 15:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Girl call me up when you wanna get naked
Jaloers?quote:
Nee. In het weekend ga ik nooit met de trein. Alleen de vrijdagochtend. Daarna tot maandagochtend vrij.quote:
Hoe was je wandeling vandaag?quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee. In het weekend ga ik nooit met de trein. Alleen de vrijdagochtend. Daarna tot maandagochtend vrij.
Een beetje meh. Heb 21 km volgemaakt. Toen was ik het zat.quote:
Wat was er meh?quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Een beetje meh. Heb 21 km volgemaakt. Toen was ik het zat.
Rond 6 km wilde ik naar de plee, en ik liep net bij station amstel. Mooi uitgerekend zou je zeggen, maar volgens de sanifair dame was er internet storing, en er kon alleen met cash geld betaald worden. Dus ik probeerde bij de ako een Twix te kopen en een euro bij te pinnen, maar zelfs met uitleg dat het voor het toilet was hielp niet. Ik kon geen cash geld bijpinnen. Toen ben ik pissig het station uitgelopen. Omdat het nog voor half negen was was er ook geen enkele horeca zaak open. De Albert Heijn had geen klantentoilet, maar daar mocht ik toch even naar de wc gelukkig. Alleen dat stuk tussen het amstel station en de ah heb ik dusdanig verkrampt gelopen, dat na 21 km mijn knieholtes zeiden:zoek het maar uit. Ik heb m'n Garmin uitgezet en ben een broodje biefstuk mokum gaan eten terwijl ik op @Rob zat te wachten.quote:
Dat broodje zag er wel heel lekker uit.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Rond 6 km wilde ik naar de plee, en ik liep net bij station amstel. Mooi uitgerekend zou je zeggen, maar volgens de sanifair dame was er internet storing, en er kon alleen met cash geld betaald worden. Dus ik probeerde bij de ako een Twix te kopen en een euro bij te pinnen, maar zelfs met uitleg dat het voor het toilet was hielp niet. Ik kon geen cash geld bijpinnen. Toen ben ik pissig het station uitgelopen. Omdat het nog voor half negen was was er ook geen enkele horeca zaak open. De Albert Heijn had geen klantentoilet, maar daar mocht ik toch even naar de wc gelukkig. Alleen dat stuk tussen het amstel station en de ah heb ik dusdanig verkrampt gelopen, dat na 21 km mijn knieholtes zeiden:zoek het maar uit. Ik heb m'n Garmin uitgezet en ben een broodje biefstuk mokum gaan eten terwijl ik op @:rob zat te wachten.
quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Rond 6 km wilde ik naar de plee, en ik liep net bij station amstel. Mooi uitgerekend zou je zeggen, maar volgens de sanifair dame was er internet storing, en er kon alleen met cash geld betaald worden. Dus ik probeerde bij de ako een Twix te kopen en een euro bij te pinnen, maar zelfs met uitleg dat het voor het toilet was hielp niet. Ik kon geen cash geld bijpinnen. Toen ben ik pissig het station uitgelopen. Omdat het nog voor half negen was was er ook geen enkele horeca zaak open. De Albert Heijn had geen klantentoilet, maar daar mocht ik toch even naar de wc gelukkig. Alleen dat stuk tussen het amstel station en de ah heb ik dusdanig verkrampt gelopen, dat na 21 km mijn knieholtes zeiden:zoek het maar uit. Ik heb m'n Garmin uitgezet en ben een broodje biefstuk mokum gaan eten terwijl ik op @:rob zat te wachten.
Uhuh. Ik had ook schijtziek kunnen zeggenquote:
KLB / Amsterdamquote:Op vrijdag 22 april 2022 18:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Uhuh. Ik had ook schijtziek kunnen zeggen
quote:
Pleetje!quote:
In juni ben ik volop in training voor de vierdaagse. Hoort ook midden in de nacht opstaan bijquote:
Spannendquote:Op vrijdag 22 april 2022 21:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
In juni ben ik volop in training voor de vierdaagse. Hoort ook midden in de nacht opstaan bij
Heer PLY.quote:
IK BEN ER NET UIT!!!1 IK WAS IN SLAAP GEVALLEN!!!1!!quote:Op vrijdag 22 april 2022 21:50 schreef FlippingCoin het volgende:
@:murp kom verdomme die trein eens uit het is wel leuk geweest ondertussen
Niks spannend aan. Gewoon een kwestie van doorlopen, meer is het niet.quote:
En waar werd je wakker? Zwolle?quote:Op vrijdag 22 april 2022 22:14 schreef murp het volgende:
[..]
IK BEN ER NET UIT!!!1 IK WAS IN SLAAP GEVALLEN!!!1!!
Ik heb geen meelij met je. Kom maar terug als je je succesvol een vierdaagse hebt gelopen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 22:20 schreef murp het volgende:
[..]
EEMSHAVEN! NU MOET IK DAT HELE STUKE TERUG11!1!11!11
quote:Op vrijdag 22 april 2022 22:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb geen meelij met je. Kom maar terug als je je succesvol een vierdaagse hebt gelopen.
Lang leve de trein. Ik weet niet waar ik zonder zou zijnquote:Op vrijdag 22 april 2022 23:07 schreef Papabear het volgende:
Trein is gewoon kut. Zojuist een retourtje Texel geboekt. Lang leve de veerboot
Zie maar eens met de trein op Texel te komenquote:Op vrijdag 22 april 2022 23:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Lang leve de trein. Ik weet niet waar ik zonder zou zijn
Zie texel maar eens op een trein te krijgenquote:Op vrijdag 22 april 2022 23:14 schreef Papabear het volgende:
[..]
Zie maar eens met de trein op Texel te komen![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2022 23:28 schreef PLY het volgende:
[..]
Zie texel maar eens op een trein te krijgen
Lolquote:Op vrijdag 22 april 2022 23:14 schreef Papabear het volgende:
[..]
Zie maar eens met de trein op Texel te komen![]()
quote:Op zaterdag 23 april 2022 00:03 schreef 4-elements het volgende:
Tja, je moet tegenwoordig zelf de slingers ophangen hier.
Ben ik er weer eens is dat dts op slotquote:
Nu thuis hoor lekker bankhangen, gister goed lam.quote:Op zaterdag 23 april 2022 00:14 schreef murp het volgende:
[..]
Ik hoop dat het gezellig is, veel plezier!
Hey Ferrousquote:
Hoe is het. Nog steeds zo druk?quote:
O lekker. Ga je nog iets speciaals doen?quote:Op zaterdag 23 april 2022 05:00 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Nee minder nu ff gelukkig. Volgende week lekker vrij.
das vruug voor t weekendquote:
Dat weet je maar nooit met mijquote:Op zaterdag 23 april 2022 05:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker. Ga je nog iets speciaals doen?
hoihoi ijzerhoudendquote:
IKben altijd vruugquote:
Wou dat mijn broer zo behulpzaam wasquote:Op zaterdag 23 april 2022 05:06 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Dat weet je maar nooit met mijniet echt iets in de planning staan nog. Missch mijn broer ff helpen, is aan 't schlderen
Slaap lekker Ferrousquote:
Ik kan nie stilzitten. Beetje adhd ookquote:Op zaterdag 23 april 2022 05:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wou dat mijn broer zo behulpzaam was
Dat is dan geluk voor de mensen om je heen. ALtijd hulp van Ferrousquote:Op zaterdag 23 april 2022 05:15 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ik kan nie stilzitten. Beetje adhd ook![]()
Heb kind noch kraai om me heen, anders zit je maar film te kijken. Hier alles op orde binnen.quote:Op zaterdag 23 april 2022 05:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is dan geluk voor de mensen om je heen. ALtijd hulp van Ferrous
Ja zo was ik ook altijd hoor heb bij heel wat mensen behangen en geschilderd.quote:Op zaterdag 23 april 2022 05:17 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Heb kind noch kraai om me heen, anders zit je maar film te kijken. Hier alles op orde binnen.
mijn beste maat is ook zo. als hij op bezoek is en hij ziet iets wat niet af is in mijn huis dan roept ie 'Maanvis jonge geeft eens een spanningzokeer (oid) want dit kan ik niet aanzien.quote:Op zaterdag 23 april 2022 05:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is dan geluk voor de mensen om je heen. ALtijd hulp van Ferrous
Altijd handig zo'n maat of niet.quote:Op zaterdag 23 april 2022 05:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
mijn beste maat is ook zo. als hij op bezoek is en hij ziet iets wat niet af is in mijn huis dan roept ie 'Maanvis jonge geeft eens een spanningzokeer (oid) want dit kan ik niet aanzien.
zekiuuurquote:
Doe er wat aanquote:
quote:
Wat een stoere opmerkingquote:Op zaterdag 23 april 2022 08:05 schreef Punkman het volgende:
Lol, wat een saaiheid hier. Heeft de woke en sjw ook al toegeslagen hier op Fok! ?
Jammer.
Hey Woudquote:
Punkie, lang niet gezien alles oke?quote:Op zaterdag 23 april 2022 08:05 schreef Punkman het volgende:
Lol, wat een saaiheid hier. Heeft de woke en sjw ook al toegeslagen hier op Fok! ?
Jammer.
Prima, en met jou?quote:Op zaterdag 23 april 2022 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Punkie, lang niet gezien alles oke?
Ja goed hoor, druk geweest de afgelopen week.quote:
Best wel. kijk naar de posts dagelijks.quote:
Prima, alleen nog dat met haar oren, maar da's oud nieuws, dat blijft ook welquote:Op zaterdag 23 april 2022 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja goed hoor, druk geweest de afgelopen week.
Hoe is het met Giz?
Dat gaat nooit meer over, dat is goed balen voor haar.quote:Op zaterdag 23 april 2022 08:44 schreef Punkman het volgende:
[..]
Prima, alleen nog dat met haar oren, maar da's oud nieuws, dat blijft ook wel
Zal ik doen!quote:Op zaterdag 23 april 2022 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat gaat nooit meer over, dat is goed balen voor haar.
Doe haar maar de gr als je wilt
thnx. Leuk je weer even te zien hier.quote:
En daar zit mijn frustratie.quote:Op zaterdag 23 april 2022 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
thnx. Leuk je weer even te zien hier.
Deze SC is niet zoveel en DTS is dicht tot 1 juni
quote:
Ze maken ook iedereen mod hequote:Op zaterdag 23 april 2022 08:43 schreef Punkman het volgende:
[..]
Best wel. kijk naar de posts dagelijks.
Maar ik praat niet zomaar poep, dit was al bezig toen ik mod was in 2016.
Wat wel mocht ne wat niet, honden schopper mocht niet want tja...
En zoveel meer, dus best stoer ja.
En als jij mij een beetje kende, dan wist je dat ik mij met hand en tand verzet heb tegen dit beleid.
Maar jij kent mij blijkbaar niet, dus ja. stoer.
Laat mij lachen dan maar, ik weet om wie het gaat.quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:32 schreef scrupuleus het volgende:
Je bent voor het aanpaken van herrieschoppers maar tegen een sluiting van maanden, laat me niet lachen
Je bent hier al jaren nauwelijks geweest johquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:34 schreef Punkman het volgende:
[..]
Laat mij lachen dan maar, ik weet om wie het gaat.
Het zijn een paar.
Maar er zijn meer die wel leuk meededen.
Waarom worden die wel gepakt en diegene die het veroorzaken niet?
Laat mij even lachen dan!
En ik heb jou nog niet 1 keer inhoudelijk zien reageren, dat kan je blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:35 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je bent hier al jaren nauwelijks geweest joh
Genoeg tijd om te lachen gehad!
Zeg eens namen dan die het verzieken.quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:38 schreef Punkman het volgende:
[..]
En ik heb jou nog niet 1 keer inhoudelijk zien reageren, dat kan je blijkbaar niet.
Ik heb al voorbeelden gegeven.
Jij komt niet verder dan dit.
Reageer eens inhoudelijk, of kan je dat niet ?
En geweest of niet gereageerd?quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:35 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je bent hier al jaren nauwelijks geweest joh
Genoeg tijd om te lachen gehad!
Ja donder op johquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:41 schreef Punkman het volgende:
[..]
En geweest of niet gereageerd?
Dat zijn wee verschillende dingen.
Maar Wel geweest hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |