Volgende week Herres?quote:
Eens, maar dat was niet zo dus je kan deze beslissing an sich niet "zwichten voor hooligans" noemen.quote:Op donderdag 21 april 2022 16:43 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat nieuwe stadion had er 10 jaar geleden al kunnen en moeten staan als Feyenoord niet in alles gegijzeld werd door zijn supporters.
Het doet me ergens wel goed dat klaas en pistolero er geen donder van begrijpen.quote:Op donderdag 21 april 2022 16:46 schreef klaasweetalles het volgende:
wanbeleid
Deze voorzitter denkt zich populair te kunnen maken door deze actie.
TOtaal ongeschikt
Oprotten met deze kneus
Dit lijkt me wel een klusje voor jou Klaas!quote:
Goldman heeft de Kuip als onderpand. Dat moet eerst gladgestreken worden en dat kost een hoop centen.quote:Op donderdag 21 april 2022 16:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat snap ik maar de club heeft hier toch ook iets over te zeggen?
Wat snap ik niet dombo...quote:Op donderdag 21 april 2022 16:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het doet me ergens wel goed dat klaas en pistolero er geen donder van begrijpen.
Heb ik ze toch goed ingeschat.
En daarom moet je nu beleid gaan voeren op het feit dat je in De Kuip moet blijven voetballen. Dus moet je gaan investeren beste vriend zodat het stadion 'niet instort'.quote:Op donderdag 21 april 2022 16:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Wat snap ik niet dombo...
Leg het me even uit
Ik snap niet dat het stadion toch in elkaar gaat storten? Uiteindelijk hoe je het went of keert dit stadion zal op een gegeven moment afgekeurd worden omdat het niet meer aan de veiligheidseisen zal kunnen voldoen
ALs je beleid heb dan moet je zorgen dat je dat voor bent, want straks moet je in het excelsior stadion gaan voetballen....
Dit probleem hebben meer usersquote:Op donderdag 21 april 2022 16:49 schreef Scrummie het volgende:
Met klaas als TS zie ik de OP niet gvd. Jammer dat ik de TT dan wel weer zie van die mongool.
Maar er is dus al een deel afgelost begrijp ik dat goed?quote:Op donderdag 21 april 2022 16:48 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Goldman heeft de Kuip als onderpand. Dat moet eerst gladgestreken worden en dat kost een hoop centen.
Uit 2018.quote:Er zijn drie aflossingsscenario’s:
Scenario 1: het project gaat door. De brugfinanciering wordt uit de totale financiering afgelost.
Scenario 2: de stekker wordt in de zomer uit het project gehaald. Stadion en Feyenoord zitten dan met een schuld van ¤ 8 miljoen. Deze mag in 5 jaarlijkse termijnen worden terugbetaald. Het risico voor Feyenoord bedraagt ¤ 2,4 miljoen.
Scenario 3: het project wordt ná 1 juli stopgezet. De schuld bedraagt dan hoogstens ¤ 17,5 miljoen, die in 5 jaar kan worden terugbetaald. Het risico voor Feyenoord bedraagt ¤ 5 miljoen.
https://nieuwstadion.feye(...)-verspelen-aan-bank/
Als de financiële positie van Feyenoord verbetert (en daar heb ik met het huidige beleid gek genoeg wel vertrouwen in), geef ik het 3 jaar voor er weer nieuwbouwplannen opduiken.quote:Op donderdag 21 april 2022 16:54 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Wel fijn dat het de komende maanden/jaren even niet meer over deze onzin gaat.
Of nouja, bijna dan, want Stadion Feijenoord zal zijn probleem moeten oplossen, eventuele eenwording, etc.
Je snapt dat dit betekend dat je beleid moet maken op het feit dat je financieel nooit mee zal kunnen doen met PSV en Ajax en op korte termijn ook niet meer met de subtop...?quote:Op donderdag 21 april 2022 16:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En daarom moet je nu beleid gaan voeren op het feit dat je in De Kuip moet blijven voetballen. Dus moet je gaan investeren beste vriend zodat het stadion 'niet instort'.
Lijkt me ook ja, wel raar want de gemeente had ook grote plannen met het stadiongebied t.a.v. wonen recreatie etc die grotendeels al waren goedgekeurd door de raad.quote:Op donderdag 21 april 2022 16:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als de financiële positie van Feyenoord verbetert (en daar heb ik met het huidige beleid gek genoeg wel vertrouwen in), geef ik het 3 jaar voor er weer nieuwbouwplannen opduiken.
Oh vast, dan komt het wel weer terug inderdaad. En dat is ook wel prima, maar het gaat in elk geval wel even duren. Zei het jaren terug al een keer; gewoon mee kappen, even wat jaren een stapje terugnemen en opnieuw proberen wanneer de markt wat gunstiger is (want het is nou niet zo dat het pas dit jaar is dat de kosten ineens omhoog zijn gegaan).quote:Op donderdag 21 april 2022 16:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als de financiële positie van Feyenoord verbetert (en daar heb ik met het huidige beleid gek genoeg wel vertrouwen in), geef ik het 3 jaar voor er weer nieuwbouwplannen opduiken.
3 miljoen schijnbaar.quote:Op donderdag 21 april 2022 17:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hoeveel heeft deze onzin Feyenoord nou alles bij elkaar gekost?
Onze begroting is bijna 3x zo hoog als die van AZ, waar heb je het over?quote:Op donderdag 21 april 2022 16:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je snapt dat dit betekend dat je beleid moet maken op het feit dat je financieel nooit mee zal kunnen doen met PSV en Ajax en op korte termijn ook niet meer met de subtop...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |