Kon geen ticket meer krijgenquote:Op donderdag 21 maart 2024 11:03 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Hoe was het? Mijn vriend woont in Groningen dus ik heb een adresje. Alleen heeft hij nu longontsteking en is bij mij de blindedarm er een paar weken geleden uit gegaan en ik ben nog steeds te gammel voor dit soort dingen.
Geen idee of er nog kaartjes zijn voor Vera, maar als dit niet zo is en iemand wil gaan: doe me even een DM en dan geef ik ze weg. Twee stuks, zonde als zo'n coole band geen volle tent heeft.
Ik zat te denken om misschien de zaterdag te gaan vanwege het project van Kavus Torabi, maar om nou voor een ding net zoveel neer te leggen als 2 dagen Roadburn in het verleden... mehquote:Op donderdag 21 maart 2024 07:26 schreef Geluiden het volgende:
Gaat er nog iemand naar Roadburn die jaar? Ik vind de zaterdag wel interessant door de combo Lankum - Ragana - Khanate - Blood Incantation.
quote:
quote:
Slift?quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2024 23:58 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik zat te denken om misschien de zaterdag te gaan vanwege het project van Kavus Torabi, maar om nou voor een ding net zoveel neer te leggen als 2 dagen Roadburn in het verleden... meh
quote:Op donderdag 21 maart 2024 23:58 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik zat te denken om misschien de zaterdag te gaan vanwege het project van Kavus Torabi, maar om nou voor een ding net zoveel neer te leggen als 2 dagen Roadburn in het verleden... meh
Daar zitten wij ook aan te denkenquote:Op donderdag 21 maart 2024 23:58 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Grappig was ik ookquote:
Whoei tof, veel plezier!quote:Op woensdag 1 mei 2024 21:31 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Zaterdag naar Cardiacs in Londen
Hoe was het?quote:Op woensdag 1 mei 2024 21:31 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Zaterdag naar Cardiacs in Londen
Godverdomme gaafquote:
Hehequote:Op donderdag 23 mei 2024 21:05 schreef Gehenna het volgende:
Ik kom er net achter dat dit bestaat, een Black Sabbath cover met Beth Gibbons (van Portishead).
Om er daarna achter te komen, dat ik hier in 2016 ook al achter kwam
Tof, denk dat je zo toch best wel wat uiteenlopende albums tegen zal komenquote:Op vrijdag 24 mei 2024 15:22 schreef bartrid het volgende:
wij zijn tijdens de eerste lockdown met een projectje `wekelijks album uit de RYM top 250 luisteren' begonnen en daar nu nog steeds mee bezig
Deze week was Electric Wizard - Dopethrone. Blijft een erg fijne plaat
yep staan dingen in die ik of zelf nooit zou luisteren maar ook dingen waar ik nooit van gehoord hebquote:Op vrijdag 24 mei 2024 15:59 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Tof, denk dat je zo toch best wel wat uiteenlopende albums tegen zal komen
Brrrr daar kon ik niks mee, erg saaie plaatquote:Op vrijdag 24 mei 2024 18:01 schreef Bosbeetle het volgende:
Oh op 27 kom ik al een album tegen dat ik niet kenfishmans toch eens luisteren
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 18:10 schreef bartrid het volgende:
[..]
Brrrr daar kon ik niks mee, erg saaie plaatPlop!
Ja dat is wel peak RYM-core. Best ok plaatje, japanse shoegazerige post rock. Buiten die site bestaat het amperquote:Op vrijdag 24 mei 2024 18:01 schreef Bosbeetle het volgende:
Oh op 27 kom ik al een album tegen dat ik niet kenfishmans toch eens luisteren
Serieusquote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:59 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Die hebben we nog gezien op Roadburn. Niet lang gebleven
Staat inmiddels in mijn lijstquote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:57 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ja dat is wel peak RYM-core. Best ok plaatje, japanse shoegazerige post rock. Buiten die site bestaat het amper
Lekker showtje inderdaad. Ik luister niet super vaak naar hun albums, maar live blijven ze fantastisch. Ook wel mooi om te zien hoe enthousiast het publiek is voor het podium.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 12:00 schreef Dagoduck het volgende:
Behoorlijk genoten van King Gizzard & the Lizard Wizard gisteren.
Glitchy electronica meets mierzoete dreampop/shoegaze, geweldig album imo.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:16 schreef Bosbeetle het volgende:
Ook sweet trip heb ik op de lijst gezet, ook onbekend
Ik luister meestal naar een live-registratie van ze, of wat losse nummers die YouTube ineens voorschoteld.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:44 schreef J0ttem het volgende:
[..]
Lekker showtje inderdaad. Ik luister niet super vaak naar hun albums, maar live blijven ze fantastisch. Ook wel mooi om te zien hoe enthousiast het publiek is voor het podium.
Dat was een mooie jaquote:Tijdens die eerste ontstaat er een enorme wall of death, zoals die voor het laatst is gezien ten tijde van Mozes, over de gehele breedte van de AFAS Live.
Gezien op Sonic Whip, leuke band! Maar wel erg opvallend dat de gitarist/vocalist net als de frontman van Slift een witte SG-gitaar hoog tot aan zijn schouders had hangenquote:Op maandag 27 mei 2024 13:29 schreef xpompompomx het volgende:
Kwam via spoyify toevallig dit leuke Portugese psych plaatje tegen. Vist een beetje in dezelfde vijver als Slift:
en dat is inderdaad het leuke van dit projectje, want zowel Sweet Trip als Fishmans had ik anders nooit ontdekt. Ik vond er zelf weinig aan maar 1 van mijn vrienden vond Fishmans echt helemaal te gek. En RYM-Core is een geweldige beschrijvingquote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:16 schreef Bosbeetle het volgende:
Ook sweet trip heb ik op de lijst gezet, ook onbekend
Ik vind sweet trip erg leuk hou wel van dat soort glitchy dreampopquote:Op dinsdag 28 mei 2024 14:55 schreef bartrid het volgende:
[..]
en dat is inderdaad het leuke van dit projectje, want zowel Sweet Trip als Fishmans had ik anders nooit ontdekt. Ik vond er zelf weinig aan maar 1 van mijn vrienden vond Fishmans echt helemaal te gek. En RYM-Core is een geweldige beschrijving
Grateful dead is dead, long live king gizzardquote:Op woensdag 29 mei 2024 18:35 schreef Dagoduck het volgende:
Deze video is echt geweldig. Bijna 12 uur aan livemuziek, alle nummers van 1 tour, zonder herhalingenBen op ruim 2/3 inmiddels
![]()
Dit was rond die tijd ook een hele hype op RYM, hij is inmiddels wat gekelderd in ratings. Maar ongetwijfeld in jouw straatje, de dreampop is dan wel grotendeels vervangen door grindcore, free-jazz en noisequote:Op dinsdag 28 mei 2024 15:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik vind sweet trip erg leuk hou wel van dat soort glitchy dreampop
Oeh interesant maar geen Spotifyquote:Op woensdag 29 mei 2024 19:14 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Dit was rond die tijd ook een hele hype op RYM, hij is inmiddels wat gekelderd in ratings. Maar ongetwijfeld in jouw straatje, de dreampop is dan wel grotendeels vervangen door grindcore, free-jazz en noise![]()
https://rateyourmusic.com(...)opic-damage-fractal/
ik kan een name your price album op bandcamp altijd wel waarderenquote:Op woensdag 29 mei 2024 21:29 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Nog beter: https://infidelcastro.ban(...)e-fractal?from=embed
Dat was/is een toffe plaat ja. Van lang geleden ook, was 'm al helemaal vergetenquote:Op woensdag 29 mei 2024 19:14 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Dit was rond die tijd ook een hele hype op RYM, hij is inmiddels wat gekelderd in ratings. Maar ongetwijfeld in jouw straatje, de dreampop is dan wel grotendeels vervangen door grindcore, free-jazz en noise![]()
https://rateyourmusic.com(...)opic-damage-fractal/
In dbs of ergens anders?quote:Op zondag 2 juni 2024 15:31 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Gisteren een gratis show gezien van Acid Mothers Temple, was erg vet
Gisteren was Eindhoven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |