Qua bands hier merk ik het niet echt, maar ik ben dan ook de laatste paar jaar heel weining naar concerten geweest. Wat ik vooral op twitter en zo zie zijn het meer Britse bands die problemen in Europa hebben doordat de UK nu een third party country is.quote:Op donderdag 21 april 2022 10:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Merk je veel van de brexit bandwise? Of boeit daar de brexit niet zo voor.
Ohja dat is wellicht lastiger, kwa Engelse namen baal ik wel dat lustmord heeft afgezegd voor roadburn...quote:Op donderdag 21 april 2022 12:22 schreef bartrid het volgende:
[..]
Qua bands hier merk ik het niet echt, maar ik ben dan ook de laatste paar jaar heel weining naar concerten geweest. Wat ik vooral op twitter en zo zie zijn het meer Britse bands die problemen in Europa hebben doordat de UK nu een third party country is.
Dat slo burn filmpje staat er al tijden in en is niet perse gelinkt aan de tt maareh toch maar even vervangen.quote:Op donderdag 21 april 2022 15:36 schreef Dagoduck het volgende:
Het is ergens niet goed gegaan met de TT/bijbehorende filmpje in de OP.
Dat was het in topic 57 nog wel. Net als dat de filmpjes/afbeeldingen in alle topics ervoor gelinkt waren aan de TT.quote:Op vrijdag 22 april 2022 10:06 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat slo burn filmpje staat er al tijden in en is niet perse gelinkt aan de tt maareh toch maar even vervangen.
Ben zelf meer van de oudere Floyd zo'n beetje tot animalsquote:Op woensdag 27 april 2022 10:38 schreef Thaddeus het volgende:
Misschien heel obvious maar prachtig nummer:
Vanaf 1:10
Ouwe Floyd tot aan Meddle is lekker (animals is natuurlijk later )quote:Op woensdag 27 april 2022 11:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ben zelf meer van de oudere Floyd zo'n beetje tot animals
Heerlijk droog. Die video heeft een beetje dezelfde energie als Bomba.quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:08 schreef bartrid het volgende:
Gnome, Belgische stoner band. Die video
Ik zit eraan te denken om dinsdag naar Wo Fat te gaan.quote:Op donderdag 28 juli 2022 19:33 schreef J0ttem het volgende:
Schaamteloze reclame voor mijn eigen band; Swamp Fire:
https://www.facebook.com/SWAMPFIRENL/
https://swampfirenl.bandcamp.com/album/demo
Disclaimer; de demo is letterlijk met een telefoon opgenomen
Tevens is er nog wat te doen in Hamburg dit weekend:
[ afbeelding ]
Zieke lineup, jammer dat ik er niet eerder van wist want ik heb al andere plannen dit weekend
Gelukkig nog wel naar Wo Fat a.s. woensdag
Ja ze hebben inmiddels ook wel echt flink wat albums uitgebracht, 47 volledige albums, plus dan ook nog een hoop EPs, live dingen enzo.quote:
Dat was inderdaad het moment dat ik afhaaktequote:Op vrijdag 12 augustus 2022 16:47 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik was ooit trouwens van plan om eens een keer de hele discografie te luisteren, maar heb het maar een paar albums volgehouden
Geloof dat vooral dat drieluik wat ze in 2015(?) hebben uitgebracht behoorlijk slecht waren
Keep the drone alive!quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 12:39 schreef bartrid het volgende:
Ik ben afgehaakt toen ze Idols wonnen...
W van 2022 was wel lekker trouwens, lekkere vage electronica met erg weinig gitaar.
Die plaat vond ik ook vet idd, wel daarna nooit weer gedraaid moet ik eens weer doenquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 16:52 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Van hun minder bekendere albums moet ik zeggen dat ik de eerste 4 nummers van deze plaat samen + Mirano toch best wel lekker vind, de rest van de plaat is een beetje hit and miss
Toffe plaat, alhoewel ik me niet helemaal kan vinden in de 35007 vergelijkingquote:Op maandag 7 november 2022 11:52 schreef Gehenna het volgende:
Tussen de immense discografie, blijkt dus een hele fijne stonerrock plaat (a la 35007) te zitten:
Staan al wat leuke namen bij voor Roadburn, misschien toch ook maar even naar mijn spaarvarken kijken: Candy, Chat Pile, David Eugene Edwards, Deafheaven, Brutus en Ken Mode. Kan slechter.quote:Op woensdag 16 november 2022 15:14 schreef xpompompomx het volgende:
Gisteren stiekem het spaarvarken maar weer eens kapotgeslagen om naar Roadburn te kunnen volgend jaar.
NP:
Afgelopen editie had ik mijn kaartje 2 dagen van te voren gekocht op ticketswap gekocht voor ¤70,- Volgens mij ben ik sinds Dynamo '98 nooit meer zo goedkoop naar een festival geweestquote:Op woensdag 16 november 2022 16:25 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Denk dat mijn spaarvarken dit jaar nee zegt, heb denk ik iets teveel medische kosten de komende tijd
Was wel benieuwd naar de prijs tegenwoordig, doet wel flink meer pijn dan de laatste keer dat ik ging, als ik me niet vergis
Wellicht in de gaten houden dan maar, da's inderdaad geen geldquote:Op woensdag 16 november 2022 16:27 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Afgelopen editie had ik mijn kaartje 2 dagen van te voren gekocht op ticketswap gekocht voor ¤70,- Volgens mij ben ik sinds Dynamo '98 nooit meer zo goedkoop naar een festival geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |