Deze is echt heerlijk, makkelijk en niet duur.quote:Op donderdag 21 april 2022 08:57 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Da’s best een priem wijntje Blues! Doe mij er maar zo eentje
Ik mis bitterballenquote:Op donderdag 21 april 2022 17:01 schreef Blues het volgende:
Biertjes op een zonnig terras in Amersfoort[ afbeelding ]
Uurtje later, nu dus, zitten we bij een Vietnamees Restaurant, dus ipv de bitterballen wordn het loempiaatjes als voortjequote:
Geniet ervan, ik neem ook een lekker biertje, proost!quote:Op donderdag 21 april 2022 17:01 schreef Blues het volgende:
Affligem Dubbel. Lekkerquote:Op donderdag 21 april 2022 17:01 schreef Blues het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door marc0871 op 21-04-2022 18:13:09 ]
Ziet er goed uitquote:Op donderdag 21 april 2022 18:04 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Affligem Dubbel. Lekker![]()
En een Texels Skuumkoppe? Ook goed![]()
Ik had een paar hamburgers.
Uien karameliseren
[ afbeelding ]
Gehaktballen geplet met een pan
[ afbeelding ]
Sausje maken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Broodjes getoast
[ afbeelding ]
Patties bakken
[ afbeelding ]
Broodje opbouwen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Brugse Zot. Ook lekkerquote:Op donderdag 21 april 2022 17:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
Geniet ervan, ik neem ook een lekker biertje, proost!
[ afbeelding ]
Naan en wat verder?quote:Op donderdag 21 april 2022 19:25 schreef Karzai het volgende:
Weer Indiaas besteld omdat het zo lekker is
[ afbeelding ]
Voor mij de stagione en voor golfer de marinaraquote:Op vrijdag 22 april 2022 17:29 schreef golfer het volgende:
Pizza's laten maken door onze dorpsItaliaan.
Die zien er lekker uit zeg! Krijg er acuut trek vanquote:Op vrijdag 22 april 2022 18:32 schreef Blues het volgende:
[..]
Voor mij de stagione en voor golfer de marinara![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Waarschijnlijk bedoelde je kalamata olijven?quote:
Adoe, mijn Indische Roots deden een freudiaanse slipperquote:Op vrijdag 22 april 2022 18:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bedoelde je kalamata olijven?
En wat had de griek te eten?quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij zijn uit eten geweest bij de Griek.
Boursin is echt lekker in pastamaaltijden. Simpele favo van mij blijft boursin, spinazie, bacon en knoflook.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:16 schreef Kanaroe het volgende:
Spaghetti met spekjes, rode ui, doperwten en Boursin naar dit recept: https://www.lekkerensimpel.com/spaghetti-met-spekjes/ met extra rucola erdoor.
Nooit eerder Boursin warm gebruikt, ik proefde er ook nauwelijks iets van terug, verder was het wel een bevredigende maaltijd!
quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:23 schreef mascara-klodder het volgende:
Melanzane wordt naar morgen verplaatst want komen net asperges zo van het land aan
De volgende keer moet ik misschien meer Boursin gebruiken, en korter laten sudderen. Je proefde er echt niks van terug.quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Boursin is echt lekker in pastamaaltijden. Simpele favo van mij blijft boursin, spinazie, bacon en knoflook.
Vanmiddag had ik gepocheerde eieren met hollandaise en smashed avocado op toast.
Vanavond verse friet met chilimayo en een mexicano.
Yes heel kuipje erinquote:Op zaterdag 23 april 2022 18:32 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
De volgende keer moet ik misschien meer Boursin gebruiken, en korter laten sudderen. Je proefde er echt niks van terug.
Lekker, gepocheerde eitjes![]()
Hier Burger King Classic Masterburgers, kippenvleugels en twisterfrietjes, was weer goed te doen.
Jep, het was vast te weinig!quote:Op zaterdag 23 april 2022 22:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Yes heel kuipje erinZeker voor meerdere personen.
Had je nu die Parmesan? Twister friet
Wauw, das nog eens een paellapan! Echt feestelijk!quote:Op zaterdag 23 april 2022 22:40 schreef foodlover het volgende:
[ link | afbeelding ]
Vanmiddag paella 🥘 en bier op het dorpsfeest. Het is San Marcos hier. Paella en bier was nog gratis ook. Frisdrank moest betaald worden.![]()
Vanavond gepaneerde merluza filet met aardappelpuree en spinazie.
Aah merluza gegoogled en is eigenlijk een lekkerbekquote:Op zaterdag 23 april 2022 22:40 schreef foodlover het volgende:
[ link | afbeelding ]
Vanmiddag paella 🥘 en bier op het dorpsfeest. Het is San Marcos hier. Paella en bier was nog gratis ook. Frisdrank moest betaald worden.![]()
Vanavond gepaneerde merluza filet met aardappelpuree en spinazie.
Leuk! Den Haagquote:Op zondag 24 april 2022 06:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Aah merluza gegoogled en is eigenlijk een lekkerbek
Wat een heerlijke pan paëlla
Ik ga over een maandje naar Spanje. Zin in de tapasbarretjes en paëlla.
Vanavond uit eten in een mooi park in Den Haag. All you can eat bestellen via een tablet.
Sushi maar ook dingen als cha siu, eend, gyoza en carpaccio. Ben benieuwd en zin in
Ik woon er niet maar ben zoveel in DH geweest dat ik het een beetje beschouw als mn 2e thuisquote:Op zondag 24 april 2022 08:06 schreef foodlover het volgende:
[..]
Leuk! Den Haagheb ik iets van 17 jaar gewoond.
Tof zo'n all you can eat met hapjes.
De paella hier was met kip, konijn en slakken in huisjes.![]()
Waar ga je naartoe in Spanje? Wellicht weet ik nog wat leuke tapas om te bestellen. Want is lokaal heel verschillend.
Recensie is hier te lezen.quote:Op zaterdag 23 april 2022 22:39 schreef golfer het volgende:
Uit eten geweest bij een nieuwe toptent in Haarlem. Verslag morgen in het daarvoor bestemde restauranttopic.
Succes met afvallen, in je slowcooker kun je vast wel 'calorie-arme' gerechten bereiden. Soepen enzo.quote:Op zondag 24 april 2022 15:51 schreef -Sigaartje het volgende:
Sorry jongens. Ik ben op dieet. Moet minstens 5 kilo af. Gelukkig is het lekker weer, dan heb je niet zoveel nodig.
Klopt. Maar mijn groentesoep kook ik op gas. Doe ik o.a. met een zak soepgroente van AH.quote:Op zondag 24 april 2022 16:02 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Succes met afvallen, in je slowcooker kun je vast wel 'calorie-arme' gerechten bereiden. Soepen enzo.
quote:Op zondag 24 april 2022 09:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik woon er niet maar ben zoveel in DH geweest dat ik het een beetje beschouw als mn 2e thuis![]()
Met konijn, dat is toch Valenciaans?
Ik ga naar Sevilla voor het eerst.
Veel plezier alvast!quote:Op maandag 25 april 2022 10:35 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Ontbijt: cappuccino en boterham met pindakaas.
Vanavond uit eten in Utrechtiets Aziatisch fusion-achtigs, zal vanavond wel posten wat het uiteindelijk is geworden.
Voorbereiding:quote:Op maandag 25 april 2022 17:15 schreef golfer het volgende:
Vanavond maar weer eens paella volgens Gordon Ramsay, met als extra toevoeging van mijzelf wat grote gebakken gamba's.
Ziet er heel goed uitquote:Op maandag 25 april 2022 18:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Voorbereiding:
[ link | afbeelding ]
Resultaat:
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |