SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
Echt? Ik vind het doodeng. Alles in me wil nu de koptelefoon afgooien. Wat er gezegd wordt boeit me niet en hoor ik niet.quote:Op woensdag 20 april 2022 21:02 schreef DJ11 het volgende:
AIR - How Does It Make You Feel?
Ik blijf dit gaaf vinden: een kille robot die ontzettend lieve, menselijke dingen zegt.
Het is bijna afgelopenquote:Op woensdag 20 april 2022 21:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Echt? Ik vind het doodeng. Alles in me wil nu de koptelefoon afgooien. Wat er gezegd wordt boeit me niet en hoor ik niet.
Bob Marley and The Wailers - Three Little Birds
Ik luister nog een klein stukje mee. Had de 2e helft van de avond geruimd om wat dingen te kijken op tv.quote:Op woensdag 20 april 2022 21:09 schreef MadMaster het volgende:
Dank 11!
Laat de server maar aan staan, ik draai zo nog wat stevigs…
Ik luister nog wel mee. Maak het echter niet heel laat.quote:Op woensdag 20 april 2022 21:09 schreef MadMaster het volgende:
Dank 11!
Laat de server maar aan staan, ik draai zo nog wat stevigs…
Ik ook niet, maar ik heb al weer een tijdje helemaal niks gedraaid...quote:Op woensdag 20 april 2022 21:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik luister nog wel mee. Maak het echter niet heel laat.
Ja, dat -ie zo in het rond loopt en met z'n klappen klappert alsof het vleugels zijn. En dat met de Bird Song als muziek. Zit ook in Family Guy, die muziek. Bird is the Word, of zoiets.quote:
Tot dusver nog niet.quote:Op woensdag 20 april 2022 21:26 schreef MadMaster het volgende:
Eens kijken of iemand de volgende, totaal verbouwde, track herkend...
Ah zoquote:Op woensdag 20 april 2022 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik moet 'm nog instarten, komt binnen een minuutje of zo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |