Als je maar geen gefrituurde vleermuis bestelt.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:16 schreef KingRoland het volgende:
voor volgende week reservering geplaatst bij soju bar @:wereldgozer @:fetx @:onlogisch @:caland @:erasmus @:gurney beste plek om te eten in Rotterdam
Witte de WithGodquote:Op donderdag 21 april 2022 19:16 schreef KingRoland het volgende:
voor volgende week reservering geplaatst bij soju bar @:wereldgozer @:fetx @:onlogisch @:caland @:erasmus @:gurney beste plek om te eten in Rotterdam
Wat vind jij eigenlijk van Pietje?quote:Op donderdag 21 april 2022 19:27 schreef Coco het volgende:
@:scrummie heeft een pittige mening over @:pietjepuk2000
Die pietjepuk is toch helemaal geen Feyenoorder?quote:Op donderdag 21 april 2022 19:27 schreef Coco het volgende:
@:scrummie heeft een pittige mening over @:pietjepuk2000
Ik heb dinsdagnacht een hotelletje in Den Haag @Haagsquote:Op donderdag 21 april 2022 19:16 schreef KingRoland het volgende:
voor volgende week reservering geplaatst bij soju bar @:wereldgozer @:fetx @:onlogisch @:caland @:erasmus @:gurneyisbestoke beste plek om te eten in Rotterdam
Lekker manquote:
erg mooi @trein2000 @Treinhoerquote:Op donderdag 21 april 2022 21:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker man
Ik ook
Nu de trein terug. De hele eerste klas uit Rotterdam zit vol met mensen waarvan ik de verdenking heb dat ze zwart rijden@:kingroland
👁️👄👁️quote:Op donderdag 21 april 2022 21:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
erg mooi @:trein2000 @:treinhoer
Stukje Anniko van Santen.quote:Op donderdag 21 april 2022 21:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker man
Ik ook
Nu de trein terug. De hele eerste klas uit Rotterdam zit vol met mensen waarvan ik de verdenking heb dat ze zwart rijden@:kingroland
zuivere speeltijd ben ik wel voorquote:Op donderdag 21 april 2022 23:40 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Zou Jan weten dat hij voor Benfica en Ajax heeft gespeeld
Erg mooi.quote:Op vrijdag 22 april 2022 07:00 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Over een uurtje aan het bier, vrijgezellenweekend in Duitsland.Announce een punthoofd of drie @:wereldgozer @:lenny_leonard @:fetx
Frenkie is een grote sukkel.quote:
Lekker man. Waar gaan jullie heen?quote:Op vrijdag 22 april 2022 08:57 schreef fetX het volgende:
Vanaf vanmiddag 13:00 tot diep in de nacht feesten met collega’s.
Geen kookworkshop @:ggmm @:caland
We hebben meerdere kantoren en gaan vanmiddag naar ons kantoor in Den Bosch. Beginnen we daar met een borrel en vervolgens naar een locatie in de stad zelf. Geen idee precies nog maar, maar vertel je morgen alles!quote:
Wellicht een kijkje nemen bij Den Bosch - Volendam?quote:Op vrijdag 22 april 2022 09:10 schreef fetX het volgende:
[..]
We hebben meerdere kantoren en gaan vanmiddag naar ons kantoor in Den Bosch. Beginnen we daar met een borrel en vervolgens naar een locatie in de stad zelf. Geen idee precies nog maar, maar vertel je morgen alles!
Den Bosch is wel een leuke stad qua kroegjes, nachtleven alleen niet zoquote:Op vrijdag 22 april 2022 09:10 schreef fetX het volgende:
[..]
We hebben meerdere kantoren en gaan vanmiddag naar ons kantoor in Den Bosch. Beginnen we daar met een borrel en vervolgens naar een locatie in de stad zelf. Geen idee precies nog maar, maar vertel je morgen alles!
Je mag tegenwoordig al niet meer met een doosje munitie fietsen?quote:Op vrijdag 22 april 2022 09:15 schreef Oriente het volgende:
@:Lenny_Leonard blijkbaar heeft er vannacht iemand op een fiets een paar kogels afgevoerd een straat bij mij vandaan
@tong80 kan je nog wel wat vertellen over het nachtleven in 's-Hertogenboschquote:Op vrijdag 22 april 2022 09:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Den Bosch is wel een leuke stad qua kroegjes, nachtleven alleen niet zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |