Wellicht een kijkje nemen bij Den Bosch - Volendam?quote:Op vrijdag 22 april 2022 09:10 schreef fetX het volgende:
[..]
We hebben meerdere kantoren en gaan vanmiddag naar ons kantoor in Den Bosch. Beginnen we daar met een borrel en vervolgens naar een locatie in de stad zelf. Geen idee precies nog maar, maar vertel je morgen alles!
Den Bosch is wel een leuke stad qua kroegjes, nachtleven alleen niet zoquote:Op vrijdag 22 april 2022 09:10 schreef fetX het volgende:
[..]
We hebben meerdere kantoren en gaan vanmiddag naar ons kantoor in Den Bosch. Beginnen we daar met een borrel en vervolgens naar een locatie in de stad zelf. Geen idee precies nog maar, maar vertel je morgen alles!
Je mag tegenwoordig al niet meer met een doosje munitie fietsen?quote:Op vrijdag 22 april 2022 09:15 schreef Oriente het volgende:
@:Lenny_Leonard blijkbaar heeft er vannacht iemand op een fiets een paar kogels afgevoerd een straat bij mij vandaan
@tong80 kan je nog wel wat vertellen over het nachtleven in 's-Hertogenboschquote:Op vrijdag 22 april 2022 09:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Den Bosch is wel een leuke stad qua kroegjes, nachtleven alleen niet zo
Favoriete stad van Herman Brood. Eerste café is al 50 meter van station. Mooie Ierse pub.quote:Op vrijdag 22 april 2022 09:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
@:tong80 kan je nog wel wat vertellen over het nachtleven in 's-Hertogenbosch
Volgens mij heb ik daar een paar weken geleden nog gezeten, is trouwens een Engelse pub geen Ierse.quote:Op vrijdag 22 april 2022 09:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Favoriete stad van Herman Brood. Eerste café is al 50 meter van station. Mooie Ierse pub.
Ik had je ouder ingeschat dan 12.quote:Op vrijdag 22 april 2022 09:25 schreef RamboDirk het volgende:
PATHÉ
Jackass Forever
8/10
Enorm vreselijk gelachen.
Tof, die gaat op het lijstje.quote:Op vrijdag 22 april 2022 09:32 schreef maxi-mus het volgende:
Ik weet niet of het je interesse heeft maar dit is wel een goede podcast. @:caland
[ twitter ]
Kan kloppen. Al 20 jaar niet meer geweest.quote:Op vrijdag 22 april 2022 09:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik daar een paar weken geleden nog gezeten, is trouwens een Engelse pub geen Ierse.
Zal wellicht een andere zitten dan, het zag er relatief nieuw uit.quote:Op vrijdag 22 april 2022 09:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan kloppen. Al 20 jaar niet meer geweest.
Beste luisteraars van Napleiten. Afgelopen weekend heeft Wouter een fietsongeluk gehad waar hij enige tijd van zal moeten herstellen. Helaas zullen we om die reden de uitzendingen van Napleiten voorlopig moeten onderbreken. Wouter heeft er alle vertrouwen in dat deze onderbreking van korte duur zal zijn. Op korte termijn komen er dus weer mooie nieuwe afleveringen aan dus houd ons in de gaten!quote:Op vrijdag 22 april 2022 09:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Tof, die gaat op het lijstje.
Ze zijn opeens gestopt met napleiten, dat vind ik erg jammer.
Oh dat duurt al best even danquote:Op vrijdag 22 april 2022 09:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Beste luisteraars van Napleiten. Afgelopen weekend heeft Wouter een fietsongeluk gehad waar hij enige tijd van zal moeten herstellen. Helaas zullen we om die reden de uitzendingen van Napleiten voorlopig moeten onderbreken. Wouter heeft er alle vertrouwen in dat deze onderbreking van korte duur zal zijn. Op korte termijn komen er dus weer mooie nieuwe afleveringen aan dus houd ons in de gaten!
Och, als ze dat toch zouden regelenquote:Op vrijdag 22 april 2022 09:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wellicht een kijkje nemen bij Den Bosch - Volendam?
Ha ha ha.quote:Op vrijdag 22 april 2022 10:20 schreef MC-M het volgende:
Woordle 307 3/6
🟨🟨⬛🟩⬛
🟩🟩⬛🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Topvorm![]()
Woordle6 103 X/6
⬛🟩⬛🟨⬛⬛
⬛🟩⬛🟨⬛🟨
⬛🟩🟨⬛🟩⬛
⬛🟨🟩⬛⬛⬛
🟨🟩🟩⬛🟩⬛
⬛🟩🟩⬛🟩🟩
Walgelijke wanvertoning.
Jij kan echt niks.quote:Op vrijdag 22 april 2022 10:20 schreef MC-M het volgende:
Woordle 307 3/6
🟨🟨⬛🟩⬛
🟩🟩⬛🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Topvorm![]()
Woordle6 103 X/6
⬛🟩⬛🟨⬛⬛
⬛🟩⬛🟨⬛🟨
⬛🟩🟨⬛🟩⬛
⬛🟨🟩⬛⬛⬛
🟨🟩🟩⬛🟩⬛
⬛🟩🟩⬛🟩🟩
Walgelijke wanvertoning.
Dit is niet matig, dit is gewoon heel slechtquote:Op vrijdag 22 april 2022 10:20 schreef MC-M het volgende:
Woordle 307 3/6
🟨🟨⬛🟩⬛
🟩🟩⬛🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Topvorm![]()
Woordle6 103 X/6
⬛🟩⬛🟨⬛⬛
⬛🟩⬛🟨⬛🟨
⬛🟩🟨⬛🟩⬛
⬛🟨🟩⬛⬛⬛
🟨🟩🟩⬛🟩⬛
⬛🟩🟩⬛🟩🟩