Hoe staat Putin tegenover bitcoin?quote:
stukje oostblokdesignquote:Op woensdag 20 april 2022 12:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Iemand zijn abonnement op windows moviemaker verlengd?
Als mijn goede vriend @KingRoland hulp nodig heeft kom ik direct in actie.quote:
Ik heb de griep te pakkenquote:Op woensdag 20 april 2022 14:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als mijn goede vriend @:kingroland hulp nodig heeft kom ik direct in actie.
Wat kan ik voor je doen?
Goed uitrusten en voldoende water drinken!quote:Op woensdag 20 april 2022 14:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb de griep te pakken
Wat werkt het best tegen griep
Griep in het voorjaar.quote:Op woensdag 20 april 2022 14:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Bidden tot God helpt ookquote:Op woensdag 20 april 2022 14:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mijn collega heeft nét een appel gepakt en op zijn bureau neergezet. Het is wachten op het noodlot.quote:Op woensdag 20 april 2022 11:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Terechte klacht.
Mensen die appels eten zijn ook van die gore rotzwijnen
doe eens nietquote:Op woensdag 20 april 2022 15:07 schreef Neef_Wuppie het volgende:
@:pietjepuk2000 heeft een snipperdag vandaag?
Mandarijnen stinkenquote:Op woensdag 20 april 2022 14:48 schreef MC-M het volgende:
[..]
Mijn collega heeft nét een appel gepakt en op zijn bureau neergezet. Het is wachten op het noodlot.
Als sociale collega heb ik een banaan en een mandarijn.
Ik zit de laatste tijd in een perenperiodequote:
Eet jij die kiwi helemaal of lepel je hem uit?quote:Op woensdag 20 april 2022 15:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zit de laatste tijd in een perenperiode
Maar kiwi gold beste fruit
Ik snij hem in vieren en eet dan de kwartjes tot de schil, dit zeer handige trucje heb ik geleerd van user @doublepain (rip)quote:Op woensdag 20 april 2022 15:56 schreef MC-M het volgende:
[..]
Eet jij die kiwi helemaal of lepel je hem uit?
Ongeschild in je mond proppenquote:Op woensdag 20 april 2022 15:56 schreef MC-M het volgende:
[..]
Eet jij die kiwi helemaal of lepel je hem uit?
vind ik zelf nietquote:
quote:Op woensdag 20 april 2022 16:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snij hem in vieren en eet dan de kwartjes tot de schil, dit zeer handige trucje heb ik geleerd van user @:doublepain (rip)
wat een debielenquote:Op woensdag 20 april 2022 16:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
vind ik zelf niet
maar ik had vroeger mensen in mijn voetbalelftal die moesten kokhalzen als iemand een banaantje at in de auto
Raar elftal.quote:Op woensdag 20 april 2022 16:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
vind ik zelf niet
maar ik had vroeger mensen in mijn voetbalelftal die moesten kokhalzen als iemand een banaantje at in de auto
Dat kunnen debielen nooitquote:Op woensdag 20 april 2022 16:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
kunnen ze denk ik niet zoveel aan doen
Ik doe een salade en je bent een vies varken.quote:Op woensdag 20 april 2022 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
gevulde paprika met gehakt en wat groentesquote:Op woensdag 20 april 2022 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Indischquote:Op woensdag 20 april 2022 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pics?quote:Op woensdag 20 april 2022 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zaterdag voor het eerst in tijden weer eens naar een Indonesisch restaurant gegaan, oef wat goed en schandalig veel.quote:
Lekker man, zoveel eten dat je denkt dat je een week niet meer hoeft te eten.quote:
Het is toch wel mijn favoriete keuken. Eet het zeker 1 keer per weekquote:Op woensdag 20 april 2022 18:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zaterdag voor het eerst in tijden weer eens naar een Indonesisch restaurant gegaan, oef wat goed en schandalig veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |