Sorry brother,quote:
Eet smakelijk! Ik eet roerbakmie vanavond.quote:Op donderdag 21 april 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Ik ga frituren.quote:Op donderdag 21 april 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Lekker met een potje dartsen op de achtergrond?quote:
Nee na het eten lekker fanatiek trainen! Ik heb eigenlijk vrijwel nog niets gezien van de PL.quote:Op donderdag 21 april 2022 17:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Lekker met een potje dartsen op de achtergrond?
Ik heb liever dat je gewoon normaal doet.quote:Op donderdag 21 april 2022 17:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee na het eten lekker fanatiek trainen! Ik heb eigenlijk vrijwel nog niets gezien van de PL.
Na dit overtuigende bewijs ben ik ook om. In de bak met die Johnny!quote:
Ik vind dat persoonlijk vrij onhygiënisch.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet je er wel tegen kunnen dat ze in bed schijt als ze boos is.
je moet haar gewoon niet boos makenquote:Op donderdag 21 april 2022 18:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dat je ooit gelukt bij een vrouw, nooit boos maken?quote:Op donderdag 21 april 2022 18:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
je moet haar gewoon niet boos maken
ze hebben nog nooit in mijn bed gescheten dus denk dat ik het redelijk onder controle heb gehadquote:Op donderdag 21 april 2022 18:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is dat je ooit gelukt bij een vrouw, nooit boos maken?
Wel een zeer goede indicatie of je een stabiel leven hebt gehad.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze hebben nog nooit in mijn bed gescheten dus denk dat ik het redelijk onder controle heb gehad
@Mortaxxquote:Op donderdag 21 april 2022 18:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is dat je ooit gelukt bij een vrouw, nooit boos maken?
wel 2 keer met een mes aangevallen, stuk schoner zolang ze missenquote:Op donderdag 21 april 2022 18:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel een zeer goede indicatie of je een stabiel leven hebt gehad.
Zolang ze het niet op je jongeheer hadden gemunt moet het gewoon kunnen op zijn tijd.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel 2 keer met een mes aangevallen, stuk schoner zolang ze missen
Waar heb je deze informatie vandaan?quote:Op donderdag 21 april 2022 18:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was hard aan het werk op kantoor vandaag en een collega informeerde mij tussendoor over het nieuws.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:51 schreef AFCNiels het volgende:
Wat gaat het Feyenoord topic opeens hard
Kut dag heb jij gehad.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:52 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik was hard aan het werk op kantoor vandaag en een collega informeerde mij tussendoor over het nieuws.
Einde tijdperk Feyenoord City.
Hag definitief naar Manchester.
Ik zei, joh boeiend. (over Ajax)
https://www.insider.com/j(...)ame-dog-fight-2022-4quote:Op donderdag 21 april 2022 18:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waar heb je deze informatie vandaan?
Ik moest om 6:30 in loenersloot zijn dus op dat vlak geen medelijden maar met dat soort kantoorpraat zeker welquote:
Dit was toch wel een vrij bijzonder huwelijk als ik het zo lees.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
https://www.insider.com/j(...)ame-dog-fight-2022-4
Laatst de Pirates films voor het eerst gezien en waren een stuk leuker dan ik had verwacht.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit was toch wel een vrij bijzonder huwelijk als ik het zo lees.
Dit moest ik wel even opzoeken, ben je nog naar het kasteel geweest?quote:Op donderdag 21 april 2022 18:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moest om 6:30 in loenersloot zijn dus op dat vlak geen medelijden maar met dat soort kantoorpraat zeker wel
It was so outside, it was so bizarre and so grotesque that I could only laugh."quote:Op donderdag 21 april 2022 18:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
https://www.insider.com/j(...)ame-dog-fight-2022-4
Kan ik mij niet herinneren.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit moest ik wel even opzoeken, ben je nog naar het kasteel geweest?
Als je maar geen gefrituurde vleermuis bestelt.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:16 schreef KingRoland het volgende:
voor volgende week reservering geplaatst bij soju bar @:wereldgozer @:fetx @:onlogisch @:caland @:erasmus @:gurney beste plek om te eten in Rotterdam
Witte de WithGodquote:Op donderdag 21 april 2022 19:16 schreef KingRoland het volgende:
voor volgende week reservering geplaatst bij soju bar @:wereldgozer @:fetx @:onlogisch @:caland @:erasmus @:gurney beste plek om te eten in Rotterdam
Wat vind jij eigenlijk van Pietje?quote:Op donderdag 21 april 2022 19:27 schreef Coco het volgende:
@:scrummie heeft een pittige mening over @:pietjepuk2000
Die pietjepuk is toch helemaal geen Feyenoorder?quote:Op donderdag 21 april 2022 19:27 schreef Coco het volgende:
@:scrummie heeft een pittige mening over @:pietjepuk2000
Ik heb dinsdagnacht een hotelletje in Den Haag @Haagsquote:Op donderdag 21 april 2022 19:16 schreef KingRoland het volgende:
voor volgende week reservering geplaatst bij soju bar @:wereldgozer @:fetx @:onlogisch @:caland @:erasmus @:gurneyisbestoke beste plek om te eten in Rotterdam
Lekker manquote:
erg mooi @trein2000 @Treinhoerquote:Op donderdag 21 april 2022 21:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker man
Ik ook
Nu de trein terug. De hele eerste klas uit Rotterdam zit vol met mensen waarvan ik de verdenking heb dat ze zwart rijden@:kingroland
👁️👄👁️quote:Op donderdag 21 april 2022 21:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
erg mooi @:trein2000 @:treinhoer
Stukje Anniko van Santen.quote:Op donderdag 21 april 2022 21:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker man
Ik ook
Nu de trein terug. De hele eerste klas uit Rotterdam zit vol met mensen waarvan ik de verdenking heb dat ze zwart rijden@:kingroland
zuivere speeltijd ben ik wel voorquote:Op donderdag 21 april 2022 23:40 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Zou Jan weten dat hij voor Benfica en Ajax heeft gespeeld
Erg mooi.quote:Op vrijdag 22 april 2022 07:00 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Over een uurtje aan het bier, vrijgezellenweekend in Duitsland.Announce een punthoofd of drie @:wereldgozer @:lenny_leonard @:fetx
Frenkie is een grote sukkel.quote:
Lekker man. Waar gaan jullie heen?quote:Op vrijdag 22 april 2022 08:57 schreef fetX het volgende:
Vanaf vanmiddag 13:00 tot diep in de nacht feesten met collega’s.
Geen kookworkshop @:ggmm @:caland
We hebben meerdere kantoren en gaan vanmiddag naar ons kantoor in Den Bosch. Beginnen we daar met een borrel en vervolgens naar een locatie in de stad zelf. Geen idee precies nog maar, maar vertel je morgen alles!quote:
Wellicht een kijkje nemen bij Den Bosch - Volendam?quote:Op vrijdag 22 april 2022 09:10 schreef fetX het volgende:
[..]
We hebben meerdere kantoren en gaan vanmiddag naar ons kantoor in Den Bosch. Beginnen we daar met een borrel en vervolgens naar een locatie in de stad zelf. Geen idee precies nog maar, maar vertel je morgen alles!
Den Bosch is wel een leuke stad qua kroegjes, nachtleven alleen niet zoquote:Op vrijdag 22 april 2022 09:10 schreef fetX het volgende:
[..]
We hebben meerdere kantoren en gaan vanmiddag naar ons kantoor in Den Bosch. Beginnen we daar met een borrel en vervolgens naar een locatie in de stad zelf. Geen idee precies nog maar, maar vertel je morgen alles!
Je mag tegenwoordig al niet meer met een doosje munitie fietsen?quote:Op vrijdag 22 april 2022 09:15 schreef Oriente het volgende:
@:Lenny_Leonard blijkbaar heeft er vannacht iemand op een fiets een paar kogels afgevoerd een straat bij mij vandaan
@tong80 kan je nog wel wat vertellen over het nachtleven in 's-Hertogenboschquote:Op vrijdag 22 april 2022 09:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Den Bosch is wel een leuke stad qua kroegjes, nachtleven alleen niet zo
Favoriete stad van Herman Brood. Eerste café is al 50 meter van station. Mooie Ierse pub.quote:Op vrijdag 22 april 2022 09:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
@:tong80 kan je nog wel wat vertellen over het nachtleven in 's-Hertogenbosch
Volgens mij heb ik daar een paar weken geleden nog gezeten, is trouwens een Engelse pub geen Ierse.quote:Op vrijdag 22 april 2022 09:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Favoriete stad van Herman Brood. Eerste café is al 50 meter van station. Mooie Ierse pub.
Ik had je ouder ingeschat dan 12.quote:Op vrijdag 22 april 2022 09:25 schreef RamboDirk het volgende:
PATHÉ
Jackass Forever
8/10
Enorm vreselijk gelachen.
Tof, die gaat op het lijstje.quote:Op vrijdag 22 april 2022 09:32 schreef maxi-mus het volgende:
Ik weet niet of het je interesse heeft maar dit is wel een goede podcast. @:caland
[ twitter ]
Kan kloppen. Al 20 jaar niet meer geweest.quote:Op vrijdag 22 april 2022 09:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik daar een paar weken geleden nog gezeten, is trouwens een Engelse pub geen Ierse.
Zal wellicht een andere zitten dan, het zag er relatief nieuw uit.quote:Op vrijdag 22 april 2022 09:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan kloppen. Al 20 jaar niet meer geweest.
Beste luisteraars van Napleiten. Afgelopen weekend heeft Wouter een fietsongeluk gehad waar hij enige tijd van zal moeten herstellen. Helaas zullen we om die reden de uitzendingen van Napleiten voorlopig moeten onderbreken. Wouter heeft er alle vertrouwen in dat deze onderbreking van korte duur zal zijn. Op korte termijn komen er dus weer mooie nieuwe afleveringen aan dus houd ons in de gaten!quote:Op vrijdag 22 april 2022 09:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Tof, die gaat op het lijstje.
Ze zijn opeens gestopt met napleiten, dat vind ik erg jammer.
Oh dat duurt al best even danquote:Op vrijdag 22 april 2022 09:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Beste luisteraars van Napleiten. Afgelopen weekend heeft Wouter een fietsongeluk gehad waar hij enige tijd van zal moeten herstellen. Helaas zullen we om die reden de uitzendingen van Napleiten voorlopig moeten onderbreken. Wouter heeft er alle vertrouwen in dat deze onderbreking van korte duur zal zijn. Op korte termijn komen er dus weer mooie nieuwe afleveringen aan dus houd ons in de gaten!
Och, als ze dat toch zouden regelenquote:Op vrijdag 22 april 2022 09:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wellicht een kijkje nemen bij Den Bosch - Volendam?
Ha ha ha.quote:Op vrijdag 22 april 2022 10:20 schreef MC-M het volgende:
Woordle 307 3/6
🟨🟨⬛🟩⬛
🟩🟩⬛🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Topvorm![]()
Woordle6 103 X/6
⬛🟩⬛🟨⬛⬛
⬛🟩⬛🟨⬛🟨
⬛🟩🟨⬛🟩⬛
⬛🟨🟩⬛⬛⬛
🟨🟩🟩⬛🟩⬛
⬛🟩🟩⬛🟩🟩
Walgelijke wanvertoning.
Jij kan echt niks.quote:Op vrijdag 22 april 2022 10:20 schreef MC-M het volgende:
Woordle 307 3/6
🟨🟨⬛🟩⬛
🟩🟩⬛🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Topvorm![]()
Woordle6 103 X/6
⬛🟩⬛🟨⬛⬛
⬛🟩⬛🟨⬛🟨
⬛🟩🟨⬛🟩⬛
⬛🟨🟩⬛⬛⬛
🟨🟩🟩⬛🟩⬛
⬛🟩🟩⬛🟩🟩
Walgelijke wanvertoning.
Dit is niet matig, dit is gewoon heel slechtquote:Op vrijdag 22 april 2022 10:20 schreef MC-M het volgende:
Woordle 307 3/6
🟨🟨⬛🟩⬛
🟩🟩⬛🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Topvorm![]()
Woordle6 103 X/6
⬛🟩⬛🟨⬛⬛
⬛🟩⬛🟨⬛🟨
⬛🟩🟨⬛🟩⬛
⬛🟨🟩⬛⬛⬛
🟨🟩🟩⬛🟩⬛
⬛🟩🟩⬛🟩🟩