Helder, maar dan ben je het dus met:quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Rusland in (grote) armoede storten.
Marshalplannen kan lukken, bloeden moet.
Eens.quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:37 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Voor de vrede en veiligheid in en van Europa zou een langdurige oorlog met tienduizenden Russische doden, een grotendeels gesloopte Russische krijgsmacht en een Russische bevolking die wegens de ontelbare gesneuvelde zonen, vaders en echtgenoten, hongersnood, totale armoede en een niet meer functionerende gezondheidszorg woedend op hun eigen overheid is juist het beste zijn.
Het is volgende week orthodox Pasen, dus wie weet 😁quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:03 schreef Tengano het volgende:
[..]
En het lijkt erop dat die mogelijkheid naar Rusland toe volledig is afgesloten. Met de dreiging van die kernwapens achter de hand sta je eigenlijk altijd minstens 3-0 achter wat je ook doet.
Ik zie nog steeds iedereen speculeren, maar zelf zie ik nauwelijks een uitweg. Eigenlijk geloof ik zelfs dat we een wonder nodig hebben.
Tsja… je weet het maar nooit of ze (weer)(denken) een accoordje gesloten(te hebben)…🤔quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Trouwens mooi moment op Duitsland in te vallen.
[..]
Bron: nu.nl
Nou ja eens, als je kortzichtig ernaar kijkt.quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:07 schreef ExTec het volgende:
[..]
Helder, maar dan ben je het dus met:
[..]
Eens.
Want we gaan niet marshallplannen als OF putin blijft zitten, OOK NIET als putin ineens een ongelukje krijgt, en wat er door moet gaan voor de culturele/politieke elite z'n handen wast en zegt: My bad! - want dan zijn we over 20 jaar weer op dit punt.
Ik zou geen nee zeggen, maar dat is uitstellen van het onvermijdelijke.quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Afzetten Poetin en een iets meer westers georiënteerde president zou gewenstzijn.
Veel armer zal de Russische bevolking niet worden, die hebben al weinig tot niets.quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Rusland in (grote) armoede storten.
Marshalplannen kan lukken, bloeden moet.
Ik ga van de hak op tak, maar ik ben er voor Oekraïne lid te maken van de EU.quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ja eens, als je kortzichtig ernaar kijkt.
Het langdurig laten lijden van zo’n grote bevolking (medicijnen/nodige grondstoffen/enorme armoede) zorgt alleen voor enorme drama’s op de lange termijn.
Plus ze zijn een kernmacht.
Afzetten Poetin en een iets meer westers georiënteerde president zou gewenstzijn.
Onzinquote:Op dinsdag 19 april 2022 22:16 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Veel armer zal de Russische bevolking niet worden, die hebben al weinig tot niets.
Hun oligarchen schathemeltjerijk maken en de andere kant op kijken wanneer ze voor de verandering maar weer eens aan het verkrachten, plunderen en uitroeien slaan in een buurland heeft tot nu toe niets opgeleverd. Hoog tijd om het eens over een andere boeg te gooien dus.quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ja eens, als je kortzichtig ernaar kijkt.
Het langdurig laten lijden van zo’n grote bevolking (medicijnen/nodige grondstoffen/enorme armoede) zorgt alleen voor enorme drama’s op de lange termijn.
Plus ze zijn een kernmacht.
Na Poetin staat gewoon het volgende regime op dat het dreigen met kernwapens als een normaal onderdeel van hun buitenlandpolitiek ziet en buurlanden binnenvalt en onderdrukt.quote:Afzetten Poetin en een iets meer westers georiënteerde president zou gewenst zijn.
Wat maakt dat nou uit?quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:30 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]
Wil je hier eigenlijk wel bijhoren?
Waar baseer je dat op?quote:
In de Duitse media wordt dat ook onderkend. Het wordt toegeschreven aan de hoeveelheid boter die de SPD op de collectieve hoofden heeft.quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:36 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De Duitsers spelen een bijzonder kwalijke rol.
Over wat? Hoe snel?quote:
Nou de openbare cijfers laten zien dat het in Rusland voor de gemiddelde burger steeds beter ging, natuurlijk niet voor bepaalde groepen als Roma.quote:
Gemiddelde wordt nogal omhoog gehaald met die puissant rijken.quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou de openbare cijfers laten zien dat het in Rusland voor de gemiddelde burger steeds beter ging, natuurlijk niet voor bepaalde groepen als Roma.
Een gemiddeld maandloon van 56000 roebel.
Bovendien hebben Russen standaard 28 of 31 vakantiedagen per jaar.
Nou ja hadden haha
Hij begrijpt dit wel dan?quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:52 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]
Dit hele draadje is wel interessant. Mijn Russische collega zegt dat wij niet begrijpen hoe Russen denken. Hier een uitleg over hoe Russen zouden kunnen denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |