Ik ook. Dat gaat snel.quote:
Schubert heeft zich wel bewezen als belangrijke pion in de opbouw.quote:
Wel of niet douchen achteraf?quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:51 schreef Tagliano het volgende:
Lekker hoor, de bus in stappen voor 7 minuten voetbal en dan toch nog een opstootje
Ik gok omdat ADO - Jong PSV vanavond nog wordt uitgespeeld.quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:53 schreef Tagliano het volgende:
Ze hebben ook echt nog een studioprogramma
Boh
Dat is toch leuk? Ook al is maar om te trollen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:53 schreef Tagliano het volgende:
Ze hebben ook echt nog een studioprogramma
Boh
Ja, dat is wel een studioprogramma waard.quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik gok omdat ADO - Jong PSV vanavond nog wordt uitgespeeld.
Eindelijk meer mensen die mogen genieten van Verheyd en Steijn.quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een studioprogramma waard.
Ik vind het ook helemaal niet erg, het is meer verwonderingquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:54 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat is toch leuk? Ook al is maar om te trollen.
Volgend jaar sowieso want dan is Sem Steijn bij FC Twente te bewonderen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eindelijk meer mensen die mogen genieten van Verheyd en Steijn.
Iddquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Volgend jaar sowieso want dan is Sem Steijn bij FC Twente te bewonderen.
Die Kwakman lijkt me niet aan het trollen, hij neemt het net zo serieus als @ChevyCaprice Haxball neemt.quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:54 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat is toch leuk? Ook al is maar om te trollen.
Nee, die werken alleen in het weekend.quote:
Die leek me ook wel bloedserieus, maar Been kon er nog wel om lachen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die Kwakman lijkt me niet aan het trollen, hij neemt het net zo serieus als @:ChevyCaprice Haxball neemt.
En dat vervolgens de wedstrijd gestaakt werd.quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:58 schreef Sked het volgende:
Wel jammer dat dat opstootje niet in de 6 minuten was.
quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:59 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
En dat vervolgens de wedstrijd gestaakt werd.
Teleurgesteld in het gebrek aan creativiteit bij Vitesse.quote:
Dit is al een betere analyse dan die van Mario Been.quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Teleurgesteld in het gebrek aan creativiteit bij Vitesse.
Aan de andere kant is zo'n voorsprong 6 minuten lang verdedigen als je helemaal fris bent niet zo ingewikkeld.
Jij bent echt absoluut geen levensgenieter.quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:02 schreef Erasmus het volgende:
De analyse duurt langer dan de pot zelf. Kut ESPN.
Er valt dan ook niets te genieten vanquote:Op dinsdag 19 april 2022 19:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent echt absoluut geen levensgenieter.
Kan dit?quote:Trainer Thomas Letsch van Vitesse stelt dat 'de zes minuten sneller voorbijgingen dan verwacht'. "De wedstrijd begon met Okoye die de bal bij zich hield. Ik wil niet klagen, maar uiteindelijk werd misschien vier minuten gevoetbald. We kwamen niet verder dan corners en lange ballen."
quote:Op zaterdag 23 april 2022 15:16 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Martinez en Mazraoui weer geblesseerd, geen leuke rubriek.
Ik begin nu te ijsberen. @:el-stinho
Wat doe je liever, gamen of gay men?quote:
Ja.quote:Op zaterdag 23 april 2022 16:31 schreef Salina het volgende:
[..]
Wat doe je liever, gamen of gay men?
Ik vind dat eigenlijk ook wel vreemd ja.quote:Op zaterdag 23 april 2022 16:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Raar dat hij hem dan opnieuw mag nemen
Ik ben het daar NIET mee eens.
De buitens zijn ook weer slecht.quote:Op zaterdag 23 april 2022 16:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Taylor dikke prima
Schuurs min min
Zo jammer dat je niet gewoon nog Neres had en Berghuis dan op 10 kan zetten. Dit werkt gewoon niet.quote:
Altijd moeilijk met 3 aanvallers die allemaal bal liefst in voeten hebben. Neres was nu wel handig geweest maar dat is achterafquote:
Daarom was ik in den beginne ook helemaal niet zo enthousiast over de komst van Berghuis, je mot diepte hebben. Gelukkig blijkt het een vondst op het middenveld.quote:Op zaterdag 23 april 2022 16:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Altijd moeilijk met 3 aanvallers die allemaal bal liefst in voeten hebben. Neres was nu wel handig geweest maar dat is achteraf
Berghuis moet op 10. Misschien moet je gewoon Unuvar erin gooien of Van Axel Dongen. Wie weet...quote:Op zaterdag 23 april 2022 16:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daarom was ik in den beginne ook helemaal niet zo enthousiast over de komst van Berghuis, je mot diepte hebben. Gelukkig blijkt het een vondst op het middenveld.
Of Daramy.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Berghuis moet op 10. Misschien moet je gewoon Unuvar erin gooien of Van Axel Dongen. Wie weet...
Nee dat vind ik niet te vroeg, hij komt bij Jong ook geen pion voorbij en niet voor niets dat hij 0 kansen krijgt.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die was ik vergeten...
Is miskoop te vroeg? Wel opvallend ja
Bijzonder, van toptalent op Deense velden naar ja niets...quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee dat vind ik niet te vroeg, hij komt bij Jong ook geen pion voorbij en niet voor niets dat hij 0 kansen krijgt.
Toen las ik ook al volop twijfels trouwens.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bijzonder, van toptalent op Deense velden naar ja niets...
Wordt een pittige zomer. Vervangers halen voor vertrekkers en tegelijk doorselecterenquote:Op zaterdag 23 april 2022 17:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toen las ik ook al volop twijfels trouwens.
Zeker maar ik heb er ook wel weer zin en vertrouwen in. Het scheelt dat je niet hoeft te verkopen. (antony, timber, martinez)quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wordt een pittige zomer. Vervangers halen voor vertrekkers en tegelijk doorselecteren
Eens, dat was extreem droevigquote:Op zaterdag 23 april 2022 17:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alsjeblieft niet Ihattaren... Dat was heel sneu tegen PSV
Gaat Bergwijn nog gehaald worden?quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zeker maar ik heb er ook wel weer zin en vertrouwen in.
Hoeft in principe niet inderdaad. Wel benieuwd wie Ten Hag wil meenemen. Antony zingt toch wel rond. Maar jam van vermeende 140 miljoen is hij dan al helft kwijtquote:Op zaterdag 23 april 2022 17:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zeker maar ik heb er ook wel weer zin en vertrouwen in. Het scheelt dat je niet hoeft te verkopen. (antony, timber, martinez)
Ik vond dat te licht voor een pingel.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:12 schreef GGMM het volgende:
Overigens was die overtreding op Tadic tegen PSV wel gewoon een penalty, belachelijk dat die niet gegeven werd omdat het Tadic was.
Ben daar nog steeds woest over.
quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond dat te licht voor een pingel.
Lekker hoog in de boom zitten ja.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoeft in principe niet inderdaad. Wel benieuwd wie Ten Hag wil meenemen. Antony zingt toch wel rond. Maar jam van vermeende 140 miljoen is hij dan al helft kwijt
Gaat Antony echt 70 miljoen opleveren?quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoeft in principe niet inderdaad. Wel benieuwd wie Ten Hag wil meenemen. Antony zingt toch wel rond. Maar jam van vermeende 140 miljoen is hij dan al helft kwijt
Hoe moet @Frozen-assassin dat weten?quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gaat Antony echt 70 miljoen opleveren?
Geen flauw idee of er uberhaupt brede interesse is straks. Maar ik zou toch wel in die range beginnenquote:Op zaterdag 23 april 2022 17:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gaat Antony echt 70 miljoen opleveren?
Laat me het dan zo verwoorden: denken jullie dat?quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoe moet @:frozen-assassin dat weten?
Dat zou ik deze zomer wel rond de bodem vinden ja.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Laat me het dan zo verwoorden: denken jullie dat?
BraZilIAanS InteRTnAtiOnalquote:Op zaterdag 23 april 2022 17:16 schreef GotenSSJ het volgende:
70 miljoen voor iemand 8 goals en 4 assists in de Eredivisie, maar natuurlijk.
Veel clubs zullen hem in de CL ook wel gezien hebben lijkt mequote:Op zaterdag 23 april 2022 17:16 schreef GotenSSJ het volgende:
70 miljoen voor iemand 8 goals en 4 assists in de Eredivisie, maar natuurlijk.
En hij is ook intertnational.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Veel clubs zullen hem in de CL ook wel gezien hebben lijkt me
Haller naar Bayern dus.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jup. +20 miljoen hoppaquote:Op zaterdag 23 april 2022 17:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
BraZilIAanS InteRTnAtiOnal
Dat hoop ik wel ja, daar was die wel beter. Maar het lijkt me niet dat topclubs 70 miljoen neer gaan leggen voor 6 wedstrijden in een vrij matige poule, maar we gaan het zien.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laten we er een expert bij halen.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:16 schreef GotenSSJ het volgende:
70 miljoen voor iemand met 8 goals en 4 assists in de Eredivisie, maar natuurlijk.
Edit: Toevoeging, aanvaller in de Eredivisie. Voor dat lolbroeken met De Ligt of De Jong aan komen zetten.
Wat voor bedrag zou jij reëel vinden deze zomer?quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:18 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel ja, daar was die wel beter. Maar het lijkt me niet dat topclubs 70 miljoen neer gaan leggen voor 6 wedstrijden in een vrij matige poule, maar we gaan het zien.
40-50 miljoen oid? Vooral gebaseerd op potentie. Als je ziet dat een Sancho vorig jaar voor 85 miljoen naar United ging bijvoorbeeld kan ik me echt niet voorstellen dat iemand er ook maar 1 minuut over nadenkt om 70 miljoen voor Antony neer te leggen.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat voor bedrag zou jij reëel vinden deze zomer?
Dat lijkt mij ook een goeie inschatting. Ajax kan dan natuurlijk ook nee zeggen, maar nog een seizoen hoeft z'n waarde niet per se een boost te geven. Hij lijkt in de Eredivisie vaak een beetje de kantjes ervan af te lopen.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:25 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
40-50 miljoen oid? Vooral gebaseerd op potentie. Als je ziet dat een Sancho vorig jaar voor 85 miljoen naar United ging bijvoorbeeld kan ik me echt niet voorstellen dat iemand er ook maar 1 minuut over nadenkt om 70 miljoen voor Antony neer te leggen.
Sancho z'n statistieken waren een heel stuk beter, en speelde in een betere competitie. Bovendien weet iedereen dat er voor Engelse spelers veel te veel betaald wordt over het algemeen
Bij een miljoen of 40 zie ik geen enkele noodzaak om te verkopen maar wellicht is 70 miljoen wat overdreven. Je moet ook een beetje hopen op een bidding war. Maar ik zou hem lekker houden en dan hopen op een goed WK.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:25 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
40-50 miljoen oid? Vooral gebaseerd op potentie. Als je ziet dat een Sancho vorig jaar voor 85 miljoen naar United ging bijvoorbeeld kan ik me echt niet voorstellen dat iemand er ook maar 1 minuut over nadenkt om 70 miljoen voor Antony neer te leggen.
Sancho z'n statistieken waren een heel stuk beter, en speelde in een betere competitie. Bovendien weet iedereen dat er voor Engelse spelers veel te veel betaald wordt over het algemeen
Wel als hij zoals de laatste wedstrijden basisspeler is bij Brazilië.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook een goeie inschatting. Ajax kan dan natuurlijk ook nee zeggen, maar nog een seizoen hoeft z'n waarde niet per se een boost te geven. Hij lijkt in de Eredivisie vaak een beetje de kantjes ervan af te lopen.
Ik vind Taylor wel aardig, Timber altijd wel voldoende en Stekelenburg keept prima. Gravenberch ook redelijk.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:27 schreef Scorpie het volgende:
Welke speler van Ajax haalt een voldoende vandaag:
-
-
-
Stekelenburgquote:Op zaterdag 23 april 2022 17:27 schreef Scorpie het volgende:
Welke speler van Ajax haalt een voldoende vandaag:
-
-
-
Ik zie sowieso geen noodzaak voor Ajax om hem te verkopen, geld is er genoeg, zeker als Gravenberch voor 25 miljoen oid naar Bayern gaat. Maar ook voor Antony, laat hem eerst maar eens echt goed spelen in Nederland, 8 goals en 4 assists is echt veel en veel te matig voor een vleugelspeler in de Nederlandse competitie, bij een topclub, om te denken dat je het wel gaat redden bij een topclub.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij een miljoen of 40 zie ik geen enkele noodzaak om te verkopen maar wellicht is 70 miljoen wat overdreven. Je moet ook een beetje hopen op een bidding war. Maar ik zou hem lekker houden en dan hopen op een goed WK.
Everton Soares was ook een tijdje basisspeler bij Brazilië en die ging voor 20 miljoen naar Benficaquote:Op zaterdag 23 april 2022 17:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel als hij zoals de laatste wedstrijden basisspeler is bij Brazilië.
Dat is al weken zo heb ik het idee.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:29 schreef maxi-mus het volgende:
Op twitter is iedereen van Ajax in totale paniek.
Ah, oké.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Everton Soares was ook een tijdje basisspeler bij Brazilië en die ging voor 20 miljoen naar Benfica
Hij is wel zeker van het WK lijkt mij als basisspeler laatste tijd, Richarlisson speelt ook wel vaak rechtsbuiten daar die kan ook wel aardig ballen.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:31 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik zie sowieso geen noodzaak voor Ajax om hem te verkopen, geld is er genoeg, zeker als Gravenberch voor 25 miljoen oid naar Bayern gaat. Maar ook voor Antony, laat hem eerst maar eens echt goed spelen in Nederland, 8 goals en 4 assists is echt veel en veel te matig voor een vleugelspeler in de Nederlandse competitie, bij een topclub, om te denken dat je het wel gaat redden bij een topclub.
Goed WK kan voor beide kanten ook alleen maar positief zijn. Geen idee of die zeker is daarvan trouwens, Brazilie heeft vrij weinig rechter vleugelspelers geloof ik, dus dat zal wel goed zitten.
Ja, bedoelde ook meer of hij zeker was speeltijd. Wanneer Brazilie een goed WK speelt en Antony speelt 2x 4 minuten bij een 3-0 voorsprong, heb je er ook weinig aanquote:Op zaterdag 23 april 2022 17:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij is wel zeker van het WK lijkt mij als basisspeler laatste tijd, Richarlisson speelt ook wel vaak rechtsbuiten daar die kan ook wel aardig ballen.
Dat zal wel ja.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:49 schreef fetX het volgende:
Dit had al 1-0 kunnen staan dus zometeen 0-1
quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:52 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga dit afzetten, dit seizoen is echt volledig naar de tyfus. Ik kan dit niet aanzien, laat staan de 4 overige wedstrijden...
25eu gezet op kampioenschap psv, hou je er tenminste nog iets aan over.
Kan je de afstandsbediening niet vinden?quote:
Zelfkastijdingquote:Op zaterdag 23 april 2022 17:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
Kan je de afstandsbediening niet vinden?
Het lag er al vrij dik bovenop dacht ik maar deze post is origineel niet van mij.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
Kan je de afstandsbediening niet vinden?
Niet in vorm, weinig tot geen diepgang en je mist nu een basisspeler of 5/6.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:57 schreef tja77 het volgende:
Wat is er loos met Ajax? Begin van het seizoen had Ajax al met 5-0 voor gestaan tegen een ploeg als NEC.
Antonyquote:Op zaterdag 23 april 2022 17:57 schreef tja77 het volgende:
Wat is er loos met Ajax? Begin van het seizoen had Ajax al met 5-0 voor gestaan tegen een ploeg als NEC.
Cambuur zonder Bangura wat al totaal niet draait, ik zie daar weinig problemen.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:58 schreef fetX het volgende:
Kan nog een interessante avond worden zo, want PSV zie ik ook niet zo snel winnen van Cambuur.
lolquote:Op zaterdag 23 april 2022 17:58 schreef fetX het volgende:
Kan nog een interessante avond worden zo, want PSV zie ik ook niet zo snel winnen van Cambuur.
Klopt wel, maar ik vind PSV ook niet echt overtuigend. Bijna hele seizoen al niet.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Cambuur zonder Bangura wat al totaal niet draait, ik zie daar weinig problemen.
Ja dat vermoedde ik al, van wie is het origineel?quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het lag er al vrij dik bovenop dacht ik maar deze post is origineel niet van mij.
Moet je even in het Ajax topic kijken.quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja dat vermoedde ik al, van wie is het origineel?
als jullie gewoon winnen van PSV dan is het helemaal topquote:Op zaterdag 23 april 2022 17:58 schreef fetX het volgende:
Ja.quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:03 schreef hollandia02 het volgende:
Kan op Betcity 9.5 krijgen op winst NEC, doen?
Nu zelfs 10.5…quote:
Gok normaal nooit das t punt.quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:06 schreef KingRoland het volgende:
niet praten over grote odds als je toch niet in zet
Dat inderdaad.quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:16 schreef fetX het volgende:
‘Wat een verdedigende actie’
Enorme kutbal van Tadic gewoon
Erg mooi.quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:17 schreef fetX het volgende:
Puntje binnen dankzij mijn vriend @:maxi-mus
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |