quote:Op dinsdag 19 april 2022 10:10 schreef Metalfrost het volgende:
Het lijkt net alsof ouders hun eigen kinderen niet meer mogen kunnen opvoeden.
Stukje opvoeding van de ouders. Daar begint het.quote:Op dinsdag 19 april 2022 10:10 schreef fubaaar22 het volgende:
[..]
obesitas rijst de pan uit.
Mag dus wat aan gedaan worden.
ah je bent dus een tokkie?quote:Op dinsdag 19 april 2022 10:11 schreef Tyr80 het volgende:
Vandaag een patatje oorlog XL extra voor mijn beide kinderen dan.
Jij gaat van het standpunt uit 'kinderen zijn te dik'. Maar grenzen aangeven wat wel en niet mag, dat is toch echt aan de ouders.quote:
Kun je nagaan hoe erg het tegenwoordig is als de overheid zo ver moet ingrijpen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 10:12 schreef Gunner het volgende:
Dit moet toch wel de meest ultieme vorm van betutteling zijn.
Ze moeten dat helemaal niet.quote:Op dinsdag 19 april 2022 10:13 schreef fubaaar22 het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe erg het tegenwoordig is als de overheid zo ver moet ingrijpen.
Hoezo 'dus' en hoezo 'wat'?quote:Op dinsdag 19 april 2022 10:10 schreef fubaaar22 het volgende:
[..]
obesitas rijst de pan uit.
Mag dus wat aan gedaan worden.
Dat is hetzelfde als tokkie-ouders die hun kinderen thuis voor hun 18e al alcohol geven. Dat houd je toch.quote:Op dinsdag 19 april 2022 10:12 schreef Gunner het volgende:
Dit moet toch wel de meest ultieme vorm van betutteling zijn en heeft geen zak met opvoeden te maken. Dan flikkeren ze thuis die zooi wel in de frituur toch.
Maakt niet uit. Ieder frietje is er 1 teveel. Het is levensgevaarlijk.quote:Op dinsdag 19 april 2022 10:19 schreef Gehrman het volgende:
Hoevaak eten kinderen nou werkelijk patat. Er kan beter eens wat gedaan worden aan tegen suiker producten.
Wat een flauwekul.quote:Op dinsdag 19 april 2022 10:16 schreef fubaaar22 het volgende:
Mooi dat er een onderklasse ontstaat, zelf verdiend en weten ze meteen hun plek.
Dit ja. In patat zitten tenminste nog goede voedingsstoffen. Snoep, frisdrank etc. is 100% rommel.quote:Op dinsdag 19 april 2022 10:19 schreef Gehrman het volgende:
Hoevaak eten kinderen nou werkelijk patat. Er kan beter eens wat gedaan worden aan tegen suiker producten.
Snoep en koek ook verbiedenquote:Op dinsdag 19 april 2022 10:21 schreef Farenji het volgende:
Alsof "fastfood" het enige ongezonde voer is, en alsof fastfood ook altijd ongezond is. Je kan beter een patatje met een frikandel eten, dan een pak stroopwafels.
The only excercise you get is jumping to conclusions.quote:Op dinsdag 19 april 2022 10:16 schreef fubaaar22 het volgende:
Ik moet wel lachen alle paupers die hierbij gaan steigeren want overheid mag helumaaal niet beslissen voor mij.
Ondertussen janken de paupers wel dat ze energie niet meer kunnen betalen, boodschappen en brandstof duurder worden en zorgverzekering.
Mooi dat er een onderklasse ontstaat, zelf verdiend en weten ze meteen hun plek.
Patat uit de airfryerquote:Op dinsdag 19 april 2022 10:27 schreef Erasmus het volgende:
Dan bied je toch lekker patat uit de oven aan ipv uit de frituur? Om meteen alles maar te verbieden ipv goede alternatieven te zoeken.
Plus wie de fuck gaat er naar de Mac om gezond te eten
Dit. Het verplichten van ID om eten te kunnen kopen is pure africhting teneinde een maatschappij waarbij je voor elke handeling iets moet bewijzen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 10:19 schreef Gehrman het volgende:
Ik vroeg me dat lang geleden nog eens af: zou een airfrysnackbar geen succes kunnen zijn?quote:Op dinsdag 19 april 2022 10:27 schreef Erasmus het volgende:
Dan bied je toch lekker patat uit de oven aan ipv uit de frituur? Om meteen alles maar te verbieden ipv goede alternatieven te zoeken.
Plus wie de fuck gaat er naar de Mac om gezond te eten
Sowieso alcohol voor iedereen verbieden. En iedereen verplichten om twee keer per week naar de sportschool te gaan en op de fiets of lopend naar het werk / de winkels /school. En dan gewoon zo'n ouderwetse fiets he, geen elektrische dat is ook absoluut niet toegestaanquote:Op dinsdag 19 april 2022 10:32 schreef pokkerdepok het volgende:
toen ze voor de rokers gingen vond iedereen het prima.
dus daarom ben ik voor, verbieden die patat.
autos ook verbieden, ook erg schadelijk. en bier.
Zal wel weer met een QR-code geimplementeerd worden.quote:Op dinsdag 19 april 2022 10:31 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Dit. Het verplichten van ID om eten te kunnen kopen is pure africhting teneinde een maatschappij waarbij je voor elke handeling iets moet bewijzen.
De grap is trouwens dat notenallergie is toegenomen doordat we er met kinderen spastischer mee zijn omgegaan.quote:Op dinsdag 19 april 2022 10:34 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar dat breder pakket. Neem aan dat alle producten met suiker dan ook verboden gaan worden, maar mag zoetstof dan nog wel? Volgens mij zijn voedingsdeskundigen er zelf nog niet eens over uit wat nu wel en niet gezond is. Met alle lactose en gluten intoleranties, kunnen we die ook maar beter vermijden. Dan lijkt het me wel verstandig om paleo te gaan eten. Al ken ik ook veel mensen met een noten allergie. Moeilijk hoor, gelukkig heeft het CDA een wetenschappelijk instituut wat wel weet wat goed voor ons is.
nou dat gaat wel te ver vind ikquote:Op dinsdag 19 april 2022 10:34 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Sowieso alcohol voor iedereen verbieden. En iedereen verplichten om twee keer per week naar de sportschool te gaan en op de fiets of lopend naar het werk / de winkels /school. En dan gewoon zo'n ouderwetse fiets he, geen elektrische dat is ook absoluut niet toegestaan
Koffie ook meteen verbieden. En vlees. En snoep. En ijsjes. En chips/zoutjes. En wijn natuurlijk. Kunnen de supermarkten ook meteen 3/4 kleiner.quote:Op dinsdag 19 april 2022 10:34 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Sowieso alcohol voor iedereen verbieden. En iedereen verplichten om twee keer per week naar de sportschool te gaan en op de fiets of lopend naar het werk / de winkels /school. En dan gewoon zo'n ouderwetse fiets he, geen elektrische dat is ook absoluut niet toegestaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |