O okequote:Op woensdag 20 april 2022 16:01 schreef torentje het volgende:
[..]
Wetenschappers die in fabelwezens geloven kan men toch nooit serieus nemen en zien als een gelijkwaardige gesprekspartner?
BTW op groente en fruit naar 0 staat al in het regeerakkoord. Alleen de systemen van de belastingdienst kunnen dat nog niet verwerken.... daarom is het nog niet ingevoerd.quote:Op woensdag 20 april 2022 13:12 schreef HeatWave het volgende:
De echte oplossingen, BTW op gezond eten verlagen, dat kost de schatkist geld, dus dat is geen optie uiteraard.
Haha, ik zat ook al te kijken, kende ze nog niet.quote:Op woensdag 20 april 2022 17:46 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Naar aanleiding van deze post heb ik deze 2 zakken net gekocht
Zal wel weer vies smerig zijn zoals gewoonlijk, ziet er lekkerder uit op de zak dan dat het smaaktquote:Op woensdag 20 april 2022 17:53 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, ik zat ook al te kijken, kende ze nog niet.
Of dat het totaal niet smaakt naar wat op de zak staat.quote:Op woensdag 20 april 2022 17:55 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Zal wel weer vies smerig zijn zoals gewoonlijk, ziet er lekkerder uit op de zak dan dat het smaakt
Volgens mij half maart uitgebracht.quote:Op woensdag 20 april 2022 17:53 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, ik zat ook al te kijken, kende ze nog niet.
Klopt wel ongeveerquote:Op woensdag 20 april 2022 18:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Of dat het totaal niet smaakt naar wat op de zak staat.
We hebben het hier over het CDA, dus ja.quote:Op woensdag 20 april 2022 18:51 schreef Tijger_m het volgende:
Maarreh, hoe denkt het CDA dat dit gaat werken als McDonalds en de rest ook thuis bezorgen wat ze al een tijdje doen?
Of zijn dat soort 21e eeuwse zaken aan ze voorbij gegaan?
Of deze hitech-oplossing?quote:Op woensdag 20 april 2022 18:51 schreef Tijger_m het volgende:
Maarreh, hoe denkt het CDA dat dit gaat werken als McDonalds en de rest ook thuis bezorgen wat ze al een tijdje doen?
quote:Op woensdag 20 april 2022 19:44 schreef Aether het volgende:
[..]
Of deze hitech-oplossing?
[ afbeelding ]
Dat is traditie, daar mag je niet aankomenquote:Op woensdag 20 april 2022 19:44 schreef Aether het volgende:
[..]
Of deze hitech-oplossing?
[ afbeelding ]
Slecht idee van het cda maar dit is een non argument. Als je alcohol bestelt wordt ook bij twijfel simpelweg je id kaart gevraagd door de bezorger aan de deur.quote:Op woensdag 20 april 2022 18:51 schreef Tijger_m het volgende:
er hoeft er dan maar één 18+ aanwezig te zijn.quote:Op woensdag 20 april 2022 22:40 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Slecht idee van het cda maar dit is een non argument. Als je alcohol bestelt wordt ook bij twijfel simpelweg je id kaart gevraagd door de bezorger aan de deur.
Net als met alcohol/sigaretten. Zoiets is niet 100% te handhaven.quote:Op woensdag 20 april 2022 22:45 schreef Ole het volgende:
[..]
er hoeft er dan maar één 18+ aanwezig te zijn.
Nee, in een airfryerquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:11 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
En dat frituur/patatuur je dan in een friteuse of patateuse?
Goed hoorquote:Op woensdag 20 april 2022 11:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Yep. Ik pak nu zilvervliesrijst i.p.v. witte rijst, een zoete aardappel i.p.v. gewone aardappelen. Koolhydraatbeperkt brood is best lekker. Suiker was ik al niet van; ben niet echt een snoeper, meer van het hartige. Maar zaken als chips, gebak, snacks e.d. heb ik helemaal geschrapt voor mezelf. Maak regelmatig een soepje met veel gepureerde groenten, zoals bloemkool, broccoli of wortel-courgette. Weinig calorien, veel vezels en geeft een vol gevoel.
Klopt: https://www.ad.nl/tilburg(...)%2Fwww.google.com%2Fquote:Op woensdag 20 april 2022 11:07 schreef HSG het volgende:
[..]
Er was toch ooit een school geweest dat alleen nog maar water toe stond en dat er een hoop ouders zaten te mekkeren daarover?
Er was zelfs een vader die zei dat water voor honden is en dat zijn zoon dat niet eens lust.Lekker opgevoed.
[..]
Gezien jouw onbenullige reacties ben jij nog veel te jong om over dit soort onderwerpen te hebben.
Stop er maar mee en dat is voor je eigen bestwil jongeman.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |