abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204479485
Hier weer verder! :*
pi_204479571
Hebben jullie ook allemaal 2 weken vrij na deze week? De kinderen zijn er wel aan toe hier.
Even lekker niks hoeven (behalve de tandarts })
pi_204479587
Wij 3 weken vakantie en de ochtend erna meteen naar de tandarts :)

Heb de schutting in de voortuin dichtgeplankt. Werd schijtziek van het tussen de schutting gefrotte ondergoed en andere kleding van de buren :X Koop een droogrek, denk ik dan. Maar das te simpel 8)7
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_204479649
Ik heb vanaf volgende week dinsdag vakantie maar dat gaat weer zoals elk jaar in april: ik moet deels werken. Dus laptop gaat mee naar Frankrijk.

Ik ben inmiddels echt wel klaar met het ziek zijn gezeik, het is hier een soort estafette. Ik, B, Juul, weer Juul, nog steeds Juul en nu beginnen B en ik weer.
Juul heeft koorts en zit helemaal vol met snot. B begint ook weer met hoesten en snot. En ik ben mijn stem ook aan het kwijtraken. Verloofde is de enige die door al die verkoudheden heenfietst zonder 1 snotneus.
pi_204479665
@Mushanga71 dat is wel irritant. Hier blijft het bij een keertje slingers of een groot tuinkleed. Maar dat doe ik zelf ook :P

@exode fijn dat verloofde haar weerstand wel lekker op peil is! Alleen niet fijn voor de rest. Beterschap. Hopelijk het beestje de deur weer uit voor jullie weg gaan.
pi_204479685
Hier een vakantie-mengelmoes. De oudste en mijn man zijn vanaf volgende week twee weken vrij. De jongste anderhalve week. Zelf heb ik strategisch twee vrije dagen opgenomen waardoor ik in totaal zes dagen achter elkaar vrij ben.

Hoop wel dat ik me dan beter voel. Zaterdag positief getest op corona en snotter alles onder nu. ;(
pi_204479705
Ondergoed tussen de schutting in de voortuin….?
Protège moi de mes désirs.
pi_204479711
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 09:42 schreef Deepfreeze het volgende:
@:Mushanga71 dat is wel irritant. Hier blijft het bij een keertje slingers of een groot tuinkleed. Maar dat doe ik zelf ook :P

@:exode fijn dat verloofde haar weerstand wel lekker op peil is! Alleen niet fijn voor de rest. Beterschap. Hopelijk het beestje de deur weer uit voor jullie weg gaan.
Dit zit dan precies bij mn voordeur, leuk met bezoek :X
Buuf aan de andere kant gooit de deken van hond over de schutting om te drogen en dát vind ik dan weer niet erg. Tis maar net wát het is maar bij ondergoed trek ik de grens :P
If they say
pi_204479712
Ik heb overigens de tweede week vrij genomen. 2 mei is onze Eid, woensdag is mijn verlofdag en 5 mei ben ik vrij.

We zouden 2 mei naar de Efteling gaan, maar we zijn gister al geweest. Heerlijk weer gehad ook. O+ Nu even kijken wat we in de vakantie kunnen gaan doen.
Protège moi de mes désirs.
pi_204479718
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2022 09:46 schreef arvensis het volgende:
Ondergoed tussen de schutting in de voortuin….?
Zo'n schutting met horizontale planken. Ze denken waarschijnlijk dat het een inbouwwasrek is ofzo :+
If they say
  Moderator dinsdag 19 april 2022 @ 09:49:35 #11
382129 crew  Donna
pi_204479719
Wij hebben geen vakantie. Koningsdag vrij en 3 mei vrij. En er zijn jarigen in de vakantieweek, dus feest genoeg.
pi_204479761
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 09:47 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Dit zit dan precies bij mn voordeur, leuk met bezoek :X
Buuf aan de andere kant gooit de deken van hond over de schutting om te drogen en dát vind ik dan weer niet erg. Tis maar net wát het is maar bij ondergoed trek ik de grens :P
Dat je bijna een leuk kanten stuk ondergoed bij zou hangen en dan kijken wat er gebeurd?

maar nee, ondergoed bij de voordeur is wel iets dat niet hoeft..
pi_204479830
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 09:42 schreef Deepfreeze het volgende:
@:Mushanga71 dat is wel irritant. Hier blijft het bij een keertje slingers of een groot tuinkleed. Maar dat doe ik zelf ook :P

@:exode fijn dat verloofde haar weerstand wel lekker op peil is! Alleen niet fijn voor de rest. Beterschap. Hopelijk het beestje de deur weer uit voor jullie weg gaan.
Ja he, dat is eigenlijk altijd zo, dus dat ziek zijn was/is zo apart daardoor. Ze heeft echt een weerstand waar ik hartstikke jaloers op ben en ik ben al zelden ziek.

Gluten ging trouwens goed! *O* Dus ze kan volgende week stokbrood en croissantjes eten. Morgen gaat ze de fructose groep testen.
pi_204479833
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 09:55 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]
Dat je bijna een leuk kanten stuk ondergoed bij zou hangen en dan kijken wat er gebeurd?

maar nee, ondergoed bij de voordeur is wel iets dat niet hoeft..
:D
Neh, dan denkt ze dat het zo hoort en heb ik binnen no time de achter schutting óók weer vol met wasgoed. Heeft ze in het begin geflikt, zat ik op de bank naar háár wapperende lakens te kijken, in míjn tuin. Heb ik eerst 1 voor 1 dr troep in haar tuin had gekwakt. Snapte ze het nog niet, hing weer de schutting vol. Totdat ik aan de ene kant de lakens haar kant op mieterde en zij ze aan de andere kant weer even snel eroverheen hing. Toen wat gezegd.
Hun voortuin was afgesloten dus kon niet even normaal aanbellen en er wat van zeggen. Anders had ik dat wel gedaan :Y
If they say
pi_204479854
Verloofde had vorige week alweer stress op haar werk. Er was gedoe over de formatie van volgend jaar en....ja....zij mocht weer gaan inschikken. Ze zou dan woensdag, donderdag, vrijdag moeten werken. Maar dan hebben wij een opvang probleem.

Ze heeft voet bij stuk gehouden voor het eerst in de 16 jaar dat ze er werkt _O_ Zij schuift altijd en past zich aan en nu dus lekker niet. En gelukt, ze gaat dinsdag, woensdag, donderdag werken en dat laat ze zo staan de komende jaren. Ze gaat wel voor het eerst in haar juffen bestaan voor een middenbouw groep staan, groep 5. Ben benieuwd hoe ze dat gaat vinden na jaren groep 7 en 8.
pi_204479867
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 10:09 schreef exode het volgende:

[..]
Ja he, dat is eigenlijk altijd zo, dus dat ziek zijn was/is zo apart daardoor. Ze heeft echt een weerstand waar ik hartstikke jaloers op ben en ik ben al zelden ziek.

Gluten ging trouwens goed! *O* Dus ze kan volgende week stokbrood en croissantjes eten. Morgen gaat ze de fructose groep testen.
Fijn! Ik was ook halverwege het testen voordat we op vakantie gingen. En die tarwe kon gelukkig wel. Dat scheelt zoveel gedoe. Even een broodje of iets bij die koffie ofzo. Het zit in zoveel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_204479878
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 10:12 schreef exode het volgende:
Verloofde had vorige week alweer stress op haar werk. Er was gedoe over de formatie van volgend jaar en....ja....zij mocht weer gaan inschikken. Ze zou dan woensdag, donderdag, vrijdag moeten werken. Maar dan hebben wij een opvang probleem.

Ze heeft voet bij stuk gehouden voor het eerst in de 16 jaar dat ze er werkt _O_ Zij schuift altijd en past zich aan en nu dus lekker niet. En gelukt, ze gaat dinsdag, woensdag, donderdag werken en dat laat ze zo staan de komende jaren. Ze gaat wel voor het eerst in haar juffen bestaan voor een middenbouw groep staan, groep 5. Ben benieuwd hoe ze dat gaat vinden na jaren groep 7 en 8.
Goed gedaan van verloofde! Altijd zó makkelijk: oh, zij doet het wel... Poot stijf blijven houden :Y
If they say
pi_204479892
@exode goed van verloofde!
  dinsdag 19 april 2022 @ 10:19:37 #19
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_204479903
Heeft iedereen de winterbanden al gewisseld, of er een afspraak voor staan?
Even de zomertijd/wintertijd bandenwissel reminder, 2 weken te laat :+

Maar vooral omdat ik nu bij de bandenman zit :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator dinsdag 19 april 2022 @ 10:21:31 #20
382129 crew  Donna
pi_204479913
Geen winterbanden gehad afgelopen jaar. 8-)
pi_204479919
Vanaf volgende week inderdaad 2 weken vakantie voor de jongens *O* ze zijn er behoorlijk aan toe ook.
Wij hebben zelf geen vakantie, maar ze hoeven alleen de 2 maandagen naar de bso en 1 woensdag naar oma. De rest is er sowieso 1 van ons thuis.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_204479928
Ik weet niet eens wát voor banden onder de auto zitten :@ Regelt man.
If they say
pi_204479942
Team 4 seizoenen banden :D
pi_204479956
Hier zitten all-weathers onder. Dus geen wisseling van bandjes nodig..
Vorige maand bij de APK stond mijn nummer als eerste op het blaadje EN had ik de auto gebracht EN gezegd dat ze mij moesten bellen. En dan toch nog mijn man bellen. De vorige monteur belde mij altijd wel, dit was een nieuw gezicht. Als ik de auto had opgehaald was dat wel een vermakelijk gesprek geworden (maar ik stond te koken, dus het was handiger dat mijn man hem ophaalde :P
pi_204480002
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 10:19 schreef Leandra het volgende:

Wij hebben de winterbanden er niet op gehad, ze waren aan vervanging toe en de nieuwe auto zou begin van het jaar komen... Die is er nog altijd niet... maar dus geen bandenwissel gehad dit jaar. En de nieuwe heeft 4 seizoenen banden... en mijn autootje heeft ook 4 seizoenen banden.
Fake it till you make it...
pi_204480073
Ik las een burenklacht en heb er ook 1. Weet ook niet zo goed hoe we dit oplossen.

Zaterdag is onze schutting vervangen. Mijn man heeft de hele dag geholpen, en twee klussers, buurman tien minuten gezien. Prima hoor, zijn keus. Hij betaalt meer voor de klussers. Maar overleg was dus niet echt mogelijk.

Toen de schuttingdelen werden geleverd gingen de palen in onze garage, daar kan het droog liggen. Nadat zaterdag de klus klaar was, werden de planken die over waren in onze garage gelegd.

Kreeg mijn man boze berichten dat de helft van de buurman is en "wij zouden zoiets nooit doen." En ik begrijp niet zo goed wàt wij dan gedaan hebben. :?
De afwerking is nog niet eens klaar en de oude schuttingdelen moeten nog afgevoerd worden. Maar goed mijn man heeft hem gelijk zijn planken gebracht en veel plezier ermee gewenst. Hij heeft er verder gelukkig geen woorden aan vuil gemaakt.

Ik begrijp dit dus niet zo goed. Wij hebben in goed vertrouwen bijna duizend euro overgemaakt en hij vertrouwt ons niet met zijn zes plankjes. :{w
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  dinsdag 19 april 2022 @ 11:24:37 #27
319308 Tink89
To live is to dance
pi_204480286
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 10:09 schreef exode het volgende:

Gluten ging trouwens goed! Dus ze kan volgende week stokbrood en croissantjes eten. Morgen gaat ze de fructose groep testen.
Als lactose niet gaat, kijk dan even naar de zelfafbakcroissantjes (van die danerolles) van het jumbo eigenmerk bijvoorbeeld, daar zit geen melk in.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  dinsdag 19 april 2022 @ 11:27:14 #28
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_204480301
:o Ik dacht bijtijds te zijn voor het aanvragen van de nieuwe paspoorten voor de jongens. Kan half juni pas terecht! :o
Blij dat ik er nu mee aan de slag ging! :X :X

We gaan vanavond eens kijken of we de vakantie naar de VS voor de zomer bij elkaar gezocht krijgen. Rib uit ons lijf, maar we moesten echt even afwachten met boeken. Nu dan toch maar gaan doen.
pi_204480319
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 11:27 schreef BE het volgende:
:o Ik dacht bijtijds te zijn voor het aanvragen van de nieuwe paspoorten voor de jongens. Kan half juni pas terecht! :o

Dat ja! Het is hier ook zo. Dat je wacht met je vakantie plannen om eerst te kijken of je de paspoorten kunt regelen |:( . Ik had gelezen dat de wachttijd 6-7 weken was. Maar idd ook midden juni. Ik kon niet eens online plannen, omdat die planning maar 8 weken vooruit gaat en die waren allemaal vol..
pi_204480359
quote:

Morgenochtend

Voor de vakantie opsom, kinderen beide 2 weken vrij. Man en ik niet, maar ik ben nog aan het re-integreren op het werk, en kan dat zelf inplannen, dus dat plan ik wel zo in dat we nog wel wat kunnen doen mochten we dat willen.
*poef* nu is het weg
pi_204480389
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 11:29 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]
Dat ja! Het is hier ook zo. Dat je wacht met je vakantie plannen om eerst te kijken of je de paspoorten kunt regelen |:( . Ik had gelezen dat de wachttijd 6-7 weken was. Maar idd ook midden juni. Ik kon niet eens online plannen, omdat die planning maar 8 weken vooruit gaat en die waren allemaal vol..
dat os dan snel opgelopen. Ik heb half maart een afspraak gemaakt voor vandaag. ID kaarten van de kinderen zijn beide al een jaar verlopen, maar niet nodig gehad.
*poef* nu is het weg
  dinsdag 19 april 2022 @ 11:40:54 #32
319308 Tink89
To live is to dance
pi_204480404
Bandenwissel: check! Inclusief oude buurtjes die stuk voor stuk stikverbaasd waren dat ik dat zelf deed. Lol :-D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_204480485
@Tink89
Succes met je sollicitatie!
Ben je al wijzer m.b.t die argumenten rondom je ontslag/einde werkzaamheden/proeftijd?
pi_204480523
quote:
3s.gif Op dinsdag 19 april 2022 10:47 schreef PKM het volgende:
Ik las een burenklacht en heb er ook 1. Weet ook niet zo goed hoe we dit oplossen.

Zaterdag is onze schutting vervangen. Mijn man heeft de hele dag geholpen, en twee klussers, buurman tien minuten gezien. Prima hoor, zijn keus. Hij betaalt meer voor de klussers. Maar overleg was dus niet echt mogelijk.

Toen de schuttingdelen werden geleverd gingen de palen in onze garage, daar kan het droog liggen. Nadat zaterdag de klus klaar was, werden de planken die over waren in onze garage gelegd.

Kreeg mijn man boze berichten dat de helft van de buurman is en "wij zouden zoiets nooit doen." En ik begrijp niet zo goed wàt wij dan gedaan hebben. :?
De afwerking is nog niet eens klaar en de oude schuttingdelen moeten nog afgevoerd worden. Maar goed mijn man heeft hem gelijk zijn planken gebracht en veel plezier ermee gewenst. Hij heeft er verder gelukkig geen woorden aan vuil gemaakt.

Ik begrijp dit dus niet zo goed. Wij hebben in goed vertrouwen bijna duizend euro overgemaakt en hij vertrouwt ons niet met zijn zes plankjes. :{w
Voor je buurman heb ik maar 1 ding: :')

Aansteller, niets mee doen hoor }:|

Wij krijgen binnenkort ook een schutting. Staat op de grond van de buren, dus zij betalen hem. Kwamen ze nog vragen wat wij mooi vinden _O-
Wij vinden alles prima en vriend helpt ook gezellig met het uithalen van de oude schutting.
Beter fijne buren dan gezeik hoor.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_204480555
quote:
3s.gif Op dinsdag 19 april 2022 10:47 schreef PKM het volgende:
Dat is wel vrij absurd inderdaad 8)7. Maar ik denk dat ik het ook zou laten rusten. Misschien alleen nog melden dat je alleen het hout even binnen had gelegd maar dat het niet de intentie was om alles zelf te houden? Maar als ze zelf al gelijk van het slechtste uitgaan, weet ik niet of het zin heeft...

Hier ook vanaf volgende week 2 weken vrij! Heerlijk O+. Ik twijfelde wel of ik zelf nog zou werken of ook vrij zou nemen. Ik heb veel werkuren gemist doordat ik 3x ziek ben geweest, en mijn verantwoordelijkheidsgevoel vindt dat lastig. Maar ik heb sowieso nog veel vakantiedagen staan en meer rust is alleen maar goed voor de weerstand. Dus toch de knoop maar doorgehakt dat ik gewoon vrij neem *O*. We gaan met het gezin in ieder geval een lang weekend naar Center Parcs in Duitsland.

@Tink89 mijn duimen draaien voor je! Dat zou een mooie plotwending zijn voor die stomme collega's :*.

Vorig jaar bedacht ik me ook vrij laat dat de kinderen nieuwe paspoorten nodig hadden. Het was ook echt lastig om nog een plekje te bemachtigen, ik moest naar een locatie op 25 minuten rijden op een onhandig tijdstip maar toen kon ik 10 uur voor vertrek gelukkig de paspoorten ophalen _O-. Man man, wat een gestress. We moesten toen ook nog een pcr-test rond die tijd dus het was echt rennen en vliegen toen..
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 19 april 2022 @ 12:10:26 #36
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_204480690
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 10:27 schreef Deepfreeze het volgende:
Hier zitten all-weathers onder. Dus geen wisseling van bandjes nodig..
Vorige maand bij de APK stond mijn nummer als eerste op het blaadje EN had ik de auto gebracht EN gezegd dat ze mij moesten bellen. En dan toch nog mijn man bellen. De vorige monteur belde mij altijd wel, dit was een nieuw gezicht. Als ik de auto had opgehaald was dat wel een vermakelijk gesprek geworden (maar ik stond te koken, dus het was handiger dat mijn man hem ophaalde :P
Bij de garage weten ze het nummer van mijn man niet eens, sterker nog, ik vraag me af of ze hem zouden herkennen als hij de auto een keer zou komen brengen of halen :D

Ik denk dat hij dan zou moeten uitleggen dat hij mijn auto kwam halen :')
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 19 april 2022 @ 12:15:48 #37
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_204480750
@Tink89
SPOILER
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_204480968
Wij hebben hartstikke aardige buren. Zij denken alleen anders over het huis en onderhoud. Zij willen altijd het goedkoopste terwijl wij graag willen dat het past bij het huis.
Alles gaat wel in overleg overigens, tenminste wat aan de voorkant gebeurt of gezamelijk (we hebben uitbouwen die in elkaar overlopen).
pi_204480988
Wij hebben prima buren, binnenkort ook een stuk schutting vervangen, regelt mijn man met de buren.
Fake it till you make it...
pi_204481044
quote:

Ja, afspraak over twee weken. Ik heb nog aan je gedacht met de zomertijd, maar toen werd het koud dus hebben we even gewacht.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_204481070
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 11:27 schreef BE het volgende:

We gaan vanavond eens kijken of we de vakantie naar de VS voor de zomer bij elkaar gezocht krijgen. Rib uit ons lijf, maar we moesten echt even afwachten met boeken. Nu dan toch maar gaan doen.
Daar heb ik morgen een afspraak voor, ruim een maand geleden gemaakt ook :X nu loopt mijn kind al 10 dagen zonder paspoort :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_204481079
Wij hebben ook fijne buren. Kinderen van dezelfde leeftijd. Niet dat ze nou echt veel spelen, maar we snappen wel van elkaar dat er best eens een kleiner kind gilt of een puber met de deur slaat.

Ook samen een schutting neergezet. En we zijn ook al eens over die schutting geklommen om een biertje te drinken.

Nu maar hopen dat we volgend jaar nog zulke fijne buren hebben, want deze gaan waarschijnlijk dit jaar nog weg. :N

[ Bericht 0% gewijzigd door Deepfreeze op 19-04-2022 12:59:52 ]
pi_204481084
Ik heb vanaf vrijdag een week vakantie. In theorie gaan we vanaf zondag 4 dagen naar Disneyland Parijs, maar mijn vader ligt sinds afgelopen weekend in het ziekenhuis op de MC afdeling met meerdere longembolieën. Ik weet nog niet of ik het aandurf om zo ver weg te gaan als zijn situatie niet verbetert.
De annuleringsverzekering zal vast niet uitkeren omdat hij dan levensbedreigend ziek moet zijn met grote kans op overlijden. Ik boek een keer een relatief 'dure' vakantie, hebben we dit weer. :')
pi_204481120
Ai, dat is rot Nikki! Ik hoop dat zijn toestand snel verbetert :*

Succes Tink, we duimen ^O^
pi_204481201
Oh wat vervelend Nikki! Zomaar ineens zo ziek?

Onze buren hebben een puber van 16 jaar die veel gamet en wij hebben 2 kleine kinderen die behoorlijk geluid kunnen maken. Dus we horen elkaar zo nu en dan, maar we proberen zoveel mogelijk rekening met elkaar te houden. Zo gaat onze buurjongen pas gamen als hij weet dat onze kinderen slapen zodat hij ze niet wakker houdt. Hij gamet wel met een koptelefoon maar roept wel eens wat naar zijn Playstation zeg maar.
En onze kinderen moeten gewoon rustig zijn 's ochtends tot het een fatsoenlijk tijdstip is.

En vakanties doen we altijd elkaars huizen, tuinen, containers en zij verzorgen ook onze kat.

We zijn blij met ze, ik hoop dat ze er nog lang blijven wonen. Wij hebben hiervoor bij onze vorige woningen alleen maar debiele buren gehad.
pi_204481225
Die paspoort problemen/wachttijden, is dat bij jullie in de grotere steden?
Hier in het dorp kon ik gewoon volgende week al terecht.
pi_204481251
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2022 13:08 schreef vencodark het volgende:
Hier is het ook, tenminste dat communiceerde de gemeente recent. Wij hebben gelukkig allemaal nog een geldig paspoort.
  dinsdag 19 april 2022 @ 13:13:19 #48
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_204481267
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 12:51 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Daar heb ik morgen een afspraak voor, ruim een maand geleden gemaakt ook :X nu loopt mijn kind al 10 dagen zonder paspoort :+
Die van de mijne zijn tot 28 juni geldig en we hebben de 16e een afspraak. #planningskills :7 O-)

quote:
Mwoah, Gouda is nou niet per se een mega-stad. Maar ik vind ze hier sowieso zuunig met de openingstijden van de balie.
Ik ben zo bij dat ik voor mijn werk inmiddels digitaal aangifte van overlijden kan doen. :Y

[ Bericht 29% gewijzigd door BE op 19-04-2022 13:18:56 ]
  dinsdag 19 april 2022 @ 13:14:40 #49
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_204481278
@_NIKKI_ wat eng joh! Ik snap dat je twijfelt. :Y :{

Wij gaan een weekje naar Beekse Bergen. Vorig jaar in april geboekt ofzo, want we wilden echt heel graag een keer aan de Savanne (of hoe het heet, zodat je de beesten vanuit je huisje kon zien). Vriendinnetje zit in het huisje naast ons met haar meiden. Heel veel zin in. *O*
  Moderator dinsdag 19 april 2022 @ 13:16:22 #50
382129 crew  Donna
pi_204481287
quote:
Hier in het dorp (wel een grote gemeente) is het ook geen probleem. Er staat zelfs een melding op de website dat er GEEN afspraak gemaakt hoeft te worden en er GEEN wachtlijst is haha.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')