Dit zit dan precies bij mn voordeur, leuk met bezoekquote:Op dinsdag 19 april 2022 09:42 schreef Deepfreeze het volgende:
@:Mushanga71 dat is wel irritant. Hier blijft het bij een keertje slingers of een groot tuinkleed. Maar dat doe ik zelf ook![]()
@:exode fijn dat verloofde haar weerstand wel lekker op peil is! Alleen niet fijn voor de rest. Beterschap. Hopelijk het beestje de deur weer uit voor jullie weg gaan.
Zo'n schutting met horizontale planken. Ze denken waarschijnlijk dat het een inbouwwasrek is ofzoquote:Op dinsdag 19 april 2022 09:46 schreef arvensis het volgende:
Ondergoed tussen de schutting in de voortuin….?
Dat je bijna een leuk kanten stuk ondergoed bij zou hangen en dan kijken wat er gebeurd?quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:47 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Dit zit dan precies bij mn voordeur, leuk met bezoek![]()
Buuf aan de andere kant gooit de deken van hond over de schutting om te drogen en dát vind ik dan weer niet erg. Tis maar net wát het is maar bij ondergoed trek ik de grens
Ja he, dat is eigenlijk altijd zo, dus dat ziek zijn was/is zo apart daardoor. Ze heeft echt een weerstand waar ik hartstikke jaloers op ben en ik ben al zelden ziek.quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:42 schreef Deepfreeze het volgende:
@:Mushanga71 dat is wel irritant. Hier blijft het bij een keertje slingers of een groot tuinkleed. Maar dat doe ik zelf ook![]()
@:exode fijn dat verloofde haar weerstand wel lekker op peil is! Alleen niet fijn voor de rest. Beterschap. Hopelijk het beestje de deur weer uit voor jullie weg gaan.
quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:55 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Dat je bijna een leuk kanten stuk ondergoed bij zou hangen en dan kijken wat er gebeurd?
maar nee, ondergoed bij de voordeur is wel iets dat niet hoeft..
Fijn! Ik was ook halverwege het testen voordat we op vakantie gingen. En die tarwe kon gelukkig wel. Dat scheelt zoveel gedoe. Even een broodje of iets bij die koffie ofzo. Het zit in zoveel.quote:Op dinsdag 19 april 2022 10:09 schreef exode het volgende:
[..]
Ja he, dat is eigenlijk altijd zo, dus dat ziek zijn was/is zo apart daardoor. Ze heeft echt een weerstand waar ik hartstikke jaloers op ben en ik ben al zelden ziek.
Gluten ging trouwens goed!Dus ze kan volgende week stokbrood en croissantjes eten. Morgen gaat ze de fructose groep testen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed gedaan van verloofde! Altijd zó makkelijk: oh, zij doet het wel... Poot stijf blijven houdenquote:Op dinsdag 19 april 2022 10:12 schreef exode het volgende:
Verloofde had vorige week alweer stress op haar werk. Er was gedoe over de formatie van volgend jaar en....ja....zij mocht weer gaan inschikken. Ze zou dan woensdag, donderdag, vrijdag moeten werken. Maar dan hebben wij een opvang probleem.
Ze heeft voet bij stuk gehouden voor het eerst in de 16 jaar dat ze er werktZij schuift altijd en past zich aan en nu dus lekker niet. En gelukt, ze gaat dinsdag, woensdag, donderdag werken en dat laat ze zo staan de komende jaren. Ze gaat wel voor het eerst in haar juffen bestaan voor een middenbouw groep staan, groep 5. Ben benieuwd hoe ze dat gaat vinden na jaren groep 7 en 8.
Wij hebben de winterbanden er niet op gehad, ze waren aan vervanging toe en de nieuwe auto zou begin van het jaar komen... Die is er nog altijd niet... maar dus geen bandenwissel gehad dit jaar. En de nieuwe heeft 4 seizoenen banden... en mijn autootje heeft ook 4 seizoenen banden.quote:Op dinsdag 19 april 2022 10:19 schreef Leandra het volgende:
Heeft iedereen de winterbanden al gewisseld, of er een afspraak voor staan?
Even de zomertijd/wintertijd bandenwissel reminder, 2 weken te laat
Maar vooral omdat ik nu bij de bandenman zit
Als lactose niet gaat, kijk dan even naar de zelfafbakcroissantjes (van die danerolles) van het jumbo eigenmerk bijvoorbeeld, daar zit geen melk in.quote:Op dinsdag 19 april 2022 10:09 schreef exode het volgende:
Ja he, dat is eigenlijk altijd zo, dus dat ziek zijn was/is zo apart daardoor. Ze heeft echt een weerstand waar ik hartstikke jaloers op ben en ik ben al zelden ziek.
Gluten ging trouwens goed! Dus ze kan volgende week stokbrood en croissantjes eten. Morgen gaat ze de fructose groep testen.
Dat ja! Het is hier ook zo. Dat je wacht met je vakantie plannen om eerst te kijken of je de paspoorten kunt regelenquote:Op dinsdag 19 april 2022 11:27 schreef BE het volgende:
Ik dacht bijtijds te zijn voor het aanvragen van de nieuwe paspoorten voor de jongens. Kan half juni pas terecht!
Blij dat ik er nu mee aan de slag ging!![]()
![]()
Morgenochtendquote:Op dinsdag 19 april 2022 10:19 schreef Leandra het volgende:
dat os dan snel opgelopen. Ik heb half maart een afspraak gemaakt voor vandaag. ID kaarten van de kinderen zijn beide al een jaar verlopen, maar niet nodig gehad.quote:Op dinsdag 19 april 2022 11:29 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Dat ja! Het is hier ook zo. Dat je wacht met je vakantie plannen om eerst te kijken of je de paspoorten kunt regelen. Ik had gelezen dat de wachttijd 6-7 weken was. Maar idd ook midden juni. Ik kon niet eens online plannen, omdat die planning maar 8 weken vooruit gaat en die waren allemaal vol..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Voor je buurman heb ik maar 1 ding:quote:Op dinsdag 19 april 2022 10:47 schreef PKM het volgende:
Ik las een burenklacht en heb er ook 1. Weet ook niet zo goed hoe we dit oplossen.
Zaterdag is onze schutting vervangen. Mijn man heeft de hele dag geholpen, en twee klussers, buurman tien minuten gezien. Prima hoor, zijn keus. Hij betaalt meer voor de klussers. Maar overleg was dus niet echt mogelijk.
Toen de schuttingdelen werden geleverd gingen de palen in onze garage, daar kan het droog liggen. Nadat zaterdag de klus klaar was, werden de planken die over waren in onze garage gelegd.
Kreeg mijn man boze berichten dat de helft van de buurman is en "wij zouden zoiets nooit doen." En ik begrijp niet zo goed wàt wij dan gedaan hebben.![]()
De afwerking is nog niet eens klaar en de oude schuttingdelen moeten nog afgevoerd worden. Maar goed mijn man heeft hem gelijk zijn planken gebracht en veel plezier ermee gewenst. Hij heeft er verder gelukkig geen woorden aan vuil gemaakt.
Ik begrijp dit dus niet zo goed. Wij hebben in goed vertrouwen bijna duizend euro overgemaakt en hij vertrouwt ons niet met zijn zes plankjes.
Dat is wel vrij absurd inderdaadquote:Op dinsdag 19 april 2022 10:47 schreef PKM het volgende:
Ik begrijp dit dus niet zo goed. Wij hebben in goed vertrouwen bijna duizend euro overgemaakt en hij vertrouwt ons niet met zijn zes plankjes.
Bij de garage weten ze het nummer van mijn man niet eens, sterker nog, ik vraag me af of ze hem zouden herkennen als hij de auto een keer zou komen brengen of halenquote:Op dinsdag 19 april 2022 10:27 schreef Deepfreeze het volgende:
Hier zitten all-weathers onder. Dus geen wisseling van bandjes nodig..
Vorige maand bij de APK stond mijn nummer als eerste op het blaadje EN had ik de auto gebracht EN gezegd dat ze mij moesten bellen. En dan toch nog mijn man bellen. De vorige monteur belde mij altijd wel, dit was een nieuw gezicht. Als ik de auto had opgehaald was dat wel een vermakelijk gesprek geworden (maar ik stond te koken, dus het was handiger dat mijn man hem ophaalde
Ja, afspraak over twee weken. Ik heb nog aan je gedacht met de zomertijd, maar toen werd het koud dus hebben we even gewacht.quote:Op dinsdag 19 april 2022 10:19 schreef Leandra het volgende:
Daar heb ik morgen een afspraak voor, ruim een maand geleden gemaakt ookquote:Op dinsdag 19 april 2022 11:27 schreef BE het volgende:
Ik dacht bijtijds te zijn voor het aanvragen van de nieuwe paspoorten voor de jongens. Kan half juni pas terecht!
Blij dat ik er nu mee aan de slag ging!![]()
![]()
We gaan vanavond eens kijken of we de vakantie naar de VS voor de zomer bij elkaar gezocht krijgen. Rib uit ons lijf, maar we moesten echt even afwachten met boeken. Nu dan toch maar gaan doen.
Hier is het ook, tenminste dat communiceerde de gemeente recent. Wij hebben gelukkig allemaal nog een geldig paspoort.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:08 schreef vencodark het volgende:
Die paspoort problemen/wachttijden, is dat bij jullie in de grotere steden?
Hier in het dorp kon ik gewoon volgende week al terecht.
Die van de mijne zijn tot 28 juni geldig en we hebben de 16e een afspraak. #planningskillsquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:51 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Daar heb ik morgen een afspraak voor, ruim een maand geleden gemaakt ooknu loopt mijn kind al 10 dagen zonder paspoort
Mwoah, Gouda is nou niet per se een mega-stad. Maar ik vind ze hier sowieso zuunig met de openingstijden van de balie.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:08 schreef vencodark het volgende:
Hier in het dorp (wel een grote gemeente) is het ook geen probleem. Er staat zelfs een melding op de website dat er GEEN afspraak gemaakt hoeft te worden en er GEEN wachtlijst is haha.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:08 schreef vencodark het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |