abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204479175
pi_204479200
Goedemorgen! Hier een 3-daagse werkweek, dus ook niet verkeerd.
Behalve dat ie volgestopt zit alsof het 5 dagen zijn. Ik ga dus eens beginnen met schrappen.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 april 2022 @ 07:46:51 #3
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_204479205
Goedemorgen!
Vier dagen deze week.
Volgende week 2, waarvan 1 de hele dag buiten de deur. Qua drukte valt het wel mee deze week.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 19 april 2022 @ 07:52:55 #4
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204479227
Dit zijn altijd de fijnste weken qua werkdagen *O*
volgende week weer een korte week. Heerlijk!
pi_204479250
Dit is toch echt het beste weer, wat in het hele jaar kunnen hebben, zonnig en fris!
Echt perfekt weer *O*
pi_204479310
Eendaagse werkweek deze week *O* *O* *O*
En die ene dag nog weinig werk ook *O* *O* *O*
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_204479322
Mogguhh
pi_204479323
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2022 08:19 schreef Vanyel het volgende:
Eendaagse werkweek deze week *O* *O* *O*
En die ene dag nog weinig werk ook *O* *O* *O*
Dat wil ik ook.
pi_204479386
Goedemorgen *O*
Spoilers!
pi_204479391
*O* eerste twee afspraken gaan niet door *O*
pi_204479408
Ik ben vandaag nog vrij. :D
pi_204479441
Bij mij gaat er ook een afspraak niet door O+ en deze week drie dagen werken en volgende week naar twee ^O^

Ondertussen stuur ik in de trein assertieve mails, onder andere naar een recruiter van een organisatie waar ik gesolliciteerd heb, twee weken geleden en ik heb nog niets gehoord. Onhebbelijk vind ik dat.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  dinsdag 19 april 2022 @ 09:10:15 #13
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204479469
Hier gewoon 5 werkdagen in 4 gepropt, ik had dat toch liever gewoon in 5 gehad.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_204479522
Mogge

Ik zeg maar niets over werkdagen ;)

@Clubsoda erger je niet verwonder je slechts is mijn sollicitatie/recruiter motto geworden. Er zitten ook vast hele goede tussen maar af en toe…
We have far more in common than that which devides us..
pi_204479580
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 09:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge

Ik zeg maar niets over werkdagen ;)

@:Clubsoda erger je niet verwonder je slechts is mijn sollicitatie/recruiter motto geworden. Er zitten ook vast hele goede tussen maar af en toe…
Oh ja, ik heb veel gesolliciteerd de afgelopen jaren en het is vaak onzorgvuldigheid troef. Maar inmiddels ben ik de 'voor jou 10 anderen'-fase ook wel wat ontgroeid en werk ik in een heel klein wereldje, dus vind ik dat we ook gewoon netjes tegen elkaar kunnen doen. Het verschil met mijn andere sollicitatie ('de vacature staat nog open maar wel wilden jou zo snel mogelijk spreken') is nogal groot bijvoorbeeld. Maar goed, ik ben benieuwd wat ik verder hoor.

Heb jij nog wat in de pijplijn zitten eigenlijk?

[ Bericht 0% gewijzigd door Clubsoda op 19-04-2022 09:51:34 ]
pi_204479664
Ik heb nog 2 sollicitaties lopen. Maar heb een iets andere manier van werken. Had op m’n cv niet mijn geboortedatum staan en werd regelmatig uitgenodigd (hier vertelde ik alleen over superbanen) maar zodra men mij zag en konden zien dat ik geen jonge blom ben “was er iemand beter geschikt, kon beter gecompliceerd agendawerk doe” (hoezo, ik beheerde de agenda’s van 5 directeuren). Maar ik investeerde in tijd om me voor te bereiden, gesprekspartner te zijn, informatie overal vandaan te halen en dan nog niets.
Nu heb ik m’n geboortedatum er wel op gezet, ik word liever afgewezen voordat ik er tijd in investeer.
pi_204479734
Ik ben wel even lichtelijk jaloers op die werkweken :D
(Ben nog aan het bijkomen van afgelopen weekendnachten, en ik mag alweer. )

Vandaag contractgesprek. Maak me er dit keer niet zo'n zorgen om. Het gaat nu een stuk lekkerder (krijg het nog steeds van verschillende mensen terug *O* ) en we hebben een gigantisch personeelstekort en veel collega's die omvallen of tegen omvallen aan zitten. Dat samen maakt mijn positie nu wel beter dan een paar maanden terug. :)
Wel benieuwd of/wat er verder ter tafel komt. Ik wil wel echt een vast contract en uitzicht op een periodieke verhoging (niet per se nu gelijk, maar wel binnen afzienbare tijd. Het is nu meer een soort hobby :P ).
  dinsdag 19 april 2022 @ 09:53:36 #18
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204479748
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 april 2022 09:52 schreef Candaasje het volgende:
Ik ben wel even lichtelijk jaloers op die werkweken :D
(Ben nog aan het bijkomen van afgelopen weekendnachten, en ik mag alweer. )

Vandaag contractgesprek. Maak me er dit keer niet zo'n zorgen om. Het gaat nu een stuk lekkerder (krijg het nog steeds van verschillende mensen terug *O* ) en we hebben een gigantisch personeelstekort en veel collega's die omvallen of tegen omvallen aan zitten. Dat samen maakt mijn positie nu wel beter dan een paar maanden terug. :)
Wel benieuwd of/wat er verder ter tafel komt. Ik wil wel echt een vast contract en uitzicht op een periodieke verhoging (niet per se nu gelijk, maar wel binnen afzienbare tijd. Het is nu meer een soort hobby :P ).
Krijg jij dan geen extra vrij op een ander moment vanwege feestdagen?
pi_204479751
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 09:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb nog 2 sollicitaties lopen. Maar heb een iets andere manier van werken. Had op m’n cv niet mijn geboortedatum staan en werd regelmatig uitgenodigd (hier vertelde ik alleen over superbanen) maar zodra men mij zag en konden zien dat ik geen jonge blom ben “was er iemand beter geschikt, kon beter gecompliceerd agendawerk doe” (hoezo, ik beheerde de agenda’s van 5 directeuren). Maar ik investeerde in tijd om me voor te bereiden, gesprekspartner te zijn, informatie overal vandaan te halen en dan nog niets.
Nu heb ik m’n geboortedatum er wel op gezet, ik word liever afgewezen voordat ik er tijd in investeer.
Lijkt me voor jezelf wel veel energie en tijd schelen :*
Wel ontzettend bagger natuurlijk, dat het zo gaat.
pi_204479776
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 09:53 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Krijg jij dan geen extra vrij op een ander moment vanwege feestdagen?
Nop, dacht ik niet. Feestdagen werken is vaak wel een toeslag (weet eigenlijk niet eens of we dat bij allen krijgen, en of het nog eens extra op de weekenddagen optelt. Zal dat eens napluizen want ben eigenlijk wel benieuwd) maar het is niet dat we er een vrije dag extra bij krijgen zover ik weet.
  dinsdag 19 april 2022 @ 10:00:10 #21
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204479782
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 april 2022 09:58 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Nop, dacht ik niet. Feestdagen werken is vaak wel een toeslag (weet eigenlijk niet eens of we dat bij allen krijgen, en of het nog eens extra op de weekenddagen optelt. Zal dat eens napluizen want ben eigenlijk wel benieuwd) maar het is niet dat we er een vrije dag extra bij krijgen zover ik weet.
Dat is wel jammer! ik werkte ooit ergens waar je dan naar rato alsnog vrije uren terug kreeg om later alsnog op te nemen. Dat is wel een fijne regeling.
pi_204479803
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 10:00 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Dat is wel jammer! ik werkte ooit ergens waar je dan naar rato alsnog vrije uren terug kreeg om later alsnog op te nemen. Dat is wel een fijne regeling.
EDIT:

De werknemer die op vaste dagen per week van maandag tot en met zondag werkzaam
is heeft, indien die feestdag op zijn vaste werkdag valt, voor elke feestdag recht op een
vrije dag met behoud van loon. In aanvulling hierop wordt een werknemer die tijdens
een vrije feestdag geconsigneerd is hiervoor uitbetaald conform artikel 22.

Ik heb alleen geen vaste werkdagen. Dat is wel matig.
pi_204479929
Ik heb een verrassingshotel geboekt, en dit blijkt in Etten-Leur te zijn. Iemand nog een leuke tip voor die omgeving?
pi_204479964
Deze week een driedaagse werkweek, volgende week… 5 dagen.
Schoolvakanties dus dan word ik standaard veel ingepland bij mijn zorgwerkgever.
Wel sauna met Koningsdag O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_204479992
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 april 2022 10:03 schreef Candaasje het volgende:

[..]
EDIT:

De werknemer die op vaste dagen per week van maandag tot en met zondag werkzaam
is heeft, indien die feestdag op zijn vaste werkdag valt, voor elke feestdag recht op een
vrije dag met behoud van loon. In aanvulling hierop wordt een werknemer die tijdens
een vrije feestdag geconsigneerd is hiervoor uitbetaald conform artikel 22.

Ik heb alleen geen vaste werkdagen. Dat is wel matig.
Matig ja. Maar dan nog mag je niet boven je contract uren uitkomen. Anders wordt het tijd voor tijd.

Voor mij vallen de feestdagen nu zo ongunstig dat ik vakantie uren moet inleveren om ze vrij te hebben (bij mijn kantoorbaan) :') Of ik moet er een andere dag voor terugwerken.

Beter nieuws is wel dat sinds dit jaar in mijn andere CAO een gratificatie wordt gegeven bij dienstjubilea. Guess who dit jaar een dienstjubileum heeft *O* Uiteraard bij mijn kleinste contract maar geld is geld.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_204480008
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2022 10:33 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Matig ja. Maar dan nog mag je niet boven je contract uren uitkomen. Anders wordt het tijd voor tijd.

Voor mij vallen de feestdagen nu zo ongunstig dat ik vakantie uren moet inleveren om ze vrij te hebben (bij mijn kantoorbaan) :') Of ik moet er een andere dag voor terugwerken.

Beter nieuws is wel dat sinds dit jaar in mijn andere CAO een gratificatie wordt gegeven bij dienstjubilea. Guess who dit jaar een dienstjubileum heeft *O* Uiteraard bij mijn kleinste contract maar geld is geld.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, TVT hebben we inderdaad. Maar door die nachtdiensten kom ik er nu niet vaak meer boven, omdat ze meestal wel 3-4 dagen vrij plannen na een reeks, (deze week dus even net niet }:| ) en dan knal ik soms zelfs in de min-uren. (Gelukkig had ik nog heel wat overuren en meeruren staan, maar die gaan zo wel heul hard op zag ik al.)

Achja..

En altijd fijn, jubilea!

(Ik zag dat ik bij 25 jaar in dienst een half maandsalaris krijg, en bij 40 jaar een heel. Ik moet nog even wat jaren doorwerken geloof ik :+ )
pi_204480085
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 april 2022 10:36 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ja, TVT hebben we inderdaad. Maar door die nachtdiensten kom ik er nu niet vaak meer boven, omdat ze meestal wel 3-4 dagen vrij plannen na een reeks, (deze week dus even net niet }:| ) en dan knal ik soms zelfs in de min-uren. (Gelukkig had ik nog heel wat overuren en meeruren staan, maar die gaan zo wel heul hard op zag ik al.)

Achja..

En altijd fijn, jubilea!

(Ik zag dat ik bij 25 jaar in dienst een half maandsalaris krijg, en bij 40 jaar een heel. Ik moet nog even wat jaren doorwerken geloof ik :+ )
Dat laatste hadden ze bij m’n vorige baan ook. En toen zag ik in het jaarverslag (waar grote bedragen vermeld moesten worden) dat 2 raad van bestuursleden die 25 jaar in dienst waren een hoger maandsalaris hadden dan mijn jaarsalaris :o
pi_204480167
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 10:49 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dat laatste hadden ze bij m’n vorige baan ook. En toen zag ik in het jaarverslag (waar grote bedragen vermeld moesten worden) dat 2 raad van bestuursleden die 25 jaar in dienst waren een hoger maandsalaris hadden dan mijn jaarsalaris :o
Autsj :P
Zo zag ik 2 weken terug de auto's van een aantal clinical directors.
Laten we zeggen... als je bedenkt dat wij bij Gods gratie dit jaar tóch een inflatiecorrectie van 5% krijgen omdat we zo allezjezushard hebben werkt dat onze cijfers nu ietsje beter zijn....dan maak je daar niet zulke heel goede sier mee hoor, richting je (grotendeels overwerkte) personeel.

Niet dat je geen leuke bak mag rijden natuurlijk. Maar het verschil werd wel weer even heel duidelijk.
pi_204480256
Ik ga eens aankleden en even een frisse neus halen in het zonnetje O+

Gisteravond ook gedaan. De afhaal-sushi-zaak een dorp verderop is weg (enige met een redelijk groot aanbod aan ook vegan varianten) maarrrrr.. er blijkt er ook één te zitten in Driebergen. Dus gisteren lekker op een grasveldje in het zonnetje tussen de fluitende vogeltjes met vriend gegeten. En ze bezorgen ook nog eens in Leersum, dus dat is helemaal mooi 8-)
pi_204480290
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 april 2022 11:03 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Autsj :P
Zo zag ik 2 weken terug de auto's van een aantal clinical directors.
Laten we zeggen... als je bedenkt dat wij bij Gods gratie dit jaar tóch een inflatiecorrectie van 5% krijgen omdat we zo allezjezushard hebben werkt dat onze cijfers nu ietsje beter zijn....dan maak je daar niet zulke heel goede sier mee hoor, richting je (grotendeels overwerkte) personeel.

Niet dat je geen leuke bak mag rijden natuurlijk. Maar het verschil werd wel weer even heel duidelijk.
Toen ik 25 jaar geleden mijn appartement kocht, was dat een ton goedkoper dan een directie auto _O-
pi_204480291
2 daagse werkweek deze week *G*
Alleen wo en vrij, door paasmaandag.
En volgende week alleen ma en vrij (wo = koningsdag).
Prima te doen, ik zou er aan kunnen wennen :+

En voor de genen die 5 dagen of zo in minder moeten proppen, NIET doen. Is niet jouw verantwoordelijkheid. oO/

En het verschil met de directie en werknemer tav salarissen en auto's is bij ons natuurlijk ook goed zichtbaar.
Toch zou ik hun baan niet ambiëren.

@Kaatje1 in de zorg kijken we niet zozeer naar leeftijden. Althans niet als je solliciteert naar een secretaresse baan. Gelijk heb je dat je gewoon je gebdat in de vacature laat staan.
Heb je nog wel eens wat gehoord van ex-collega's?
pi_204480300
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 10:23 schreef Tuindier het volgende:
Ik heb een verrassingshotel geboekt, en dit blijkt in Etten-Leur te zijn. Iemand nog een leuke tip voor die omgeving?
Tripadvisor wel :)

https://www.tripadvisor.n(...)rabant_Province.html
pi_204480303
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 11:25 schreef Blues het volgende:
2 daagse werkweek deze week *G*
Alleen wo en vrij, door paasmaandag.
En volgende week alleen ma en vrij (wo = koningsdag).
Prima te doen, ik zou er aan kunnen wennen :+

En het verschil met de directie en werknemer tav salarissen en auto's is bij ons natuurlijk ook goed zichtbaar.
Toch zou ik hun baan niet ambiëren.

@:Kaatje1 in de zorg kijken we niet zozeer naar leeftijden. Althans niet als je solliciteert naar een secretaresse baan. Gelijk heb je dat je gewoon je gebdat in de vacature laat staan.
Heb je nog wel eens wat gehoord van ex-collega's?
Nee, nooit meer. Zo heel af en toe wat berichtjes op instagram. Wel met een ander maar we gingen gelijk weg, zij met pensioen, dus dat was sowieso gebleven.
Maar eerlijk gezegd, ik neem ook geen contact meer op nadat ik geen reactie meer kreeg.
pi_204480989
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 09:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat ergerlijk zeg. Het kost allemaal al genoeg tijd en energie. Ik hoop dat er snel wat op je pad komt!
pi_204480992
Kennen jullie dat...dat je nog 1001 belangrijke zaken te regelen hebt... maar je je nu aan het verdiepen bent in het maken van een goede eendenvijver? O+
  dinsdag 19 april 2022 @ 12:47:16 #36
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204481030
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 april 2022 12:43 schreef Candaasje het volgende:
Kennen jullie dat...dat je nog 1001 belangrijke zaken te regelen hebt... maar je je nu aan het verdiepen bent in het maken van een goede eendenvijver? O+
Ja, alleen dan geen eendenvijver :D
pi_204481039
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 12:47 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ja, alleen dan geen eendenvijver :D
Geitenweide? Kippenweide? Konijnenheuvel? Lamaweide? Struisvogels? Pinguïnverblijf?
  dinsdag 19 april 2022 @ 12:53:49 #38
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204481098
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 april 2022 12:48 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Geitenweide? Kippenweide? Konijnenheuvel? Lamaweide? Struisvogels? Pinguïnverblijf?
Nou de buurman vroeg dus of wij voor de geitjes en kippen willen zorgen tijdens hun vakanties. Dus nu is de optie eigen kipjes wel beschikbaar geworden, dan kan de buurman daar mooi voor zorgen als wij op vakantie zijn :D
pi_204481128
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 12:53 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Nou de buurman vroeg dus of wij voor de geitjes en kippen willen zorgen tijdens hun vakanties. Dus nu is de optie eigen kipjes wel beschikbaar geworden, dan kan de buurman daar mooi voor zorgen als wij op vakantie zijn :D
Ahw, dat is tof O+

Ik wil ook wel kipjes (Een hanenweide gaat 'um niet worden. Hebben ze bij de opvang in BE wel, dat is echt heel gaaf. Maar ja, die hebben zodanig veel land dat de buren er geen last van hebben.). Van die van de vrachtwagen gevallen exemplaren. Zelfde geldt voor de eendjes. En konijntjes. :Y

Maar eerst het huis een beetje aanpakken, voordat we aan de tuin gaan beginnen. *Even verstandig doen* :+
  dinsdag 19 april 2022 @ 13:02:25 #40
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204481173
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 april 2022 12:56 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ahw, dat is tof O+

Ik wil ook wel kipjes (Een hanenweide gaat 'um niet worden. Hebben ze bij de opvang in BE wel, dat is echt heel gaaf. Maar ja, die hebben zodanig veel land dat de buren er geen last van hebben.). Van die van de vrachtwagen gevallen exemplaren. Zelfde geldt voor de eendjes. En konijntjes. :Y

Maar eerst het huis een beetje aanpakken, voordat we aan de tuin gaan beginnen. *Even verstandig doen* :+
Ja wij gaan nu ook vooral focussen op het huis, maar goed wij hadden geluk dat de tuin het enige was dat wel al gedaan was. Dus wel de basis dingen gedaan. Hek om de hond in de tuin te houden en de moestuin voorbereidingen. Maar dat is ook alleen nu al gedaan omdat we in huis erg weinig kunnen.
pi_204481466
quote:
Dat ken ik ja, maar ik was op zoek naar persoonlijke tips :).
pi_204481499
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 13:41 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Dat ken ik ja, maar ik was op zoek naar persoonlijke tips :).
De Menmoerhoeve is leuk om te lunchen. Bijna al het eten komt van eigen erf. Ze hebben ook een grote moestuin waar je doorheen mag lopen.
Spoilers!
pi_204481565
Ik snap niet zo goed dat mensen toch steeds weer zo ontzettend dom blijken Kaatje :D bij je cv moet je toch een vrij globale inschatting van een leeftijd kunnen maken. Neem aan dat ze snappen dat je niet -4 was toen je aan je eerste baan begon :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_204481686
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2022 13:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snap niet zo goed dat mensen toch steeds weer zo ontzettend dom blijken Kaatje :D bij je cv moet je toch een vrij globale inschatting van een leeftijd kunnen maken. Neem aan dat ze snappen dat je niet -4 was toen je aan je eerste baan begon :D
Nou, dat dacht ik ook al! Gezien de werkervaring en opleidingen had je al een goede inschatting kunnen maken. En dan nog zou leeftijd geen enkele doorslaggevende factor moeten zijn -O-

@Blues nou mooi dat voor mijn baan in de zorg alle 50+'ers dankzij onze goede cao opzij werden gelegd.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_204482021
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2022 13:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zou ik ook denken, ik werk (buiten m’n zaterdagbaan) al 39 jaar en dat is zooooo makkelijk te zien in mijn cv. Maar misschien is dat te lastig rekenen
pi_204482062
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 14:56 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Zou ik ook denken, ik werk (buiten m’n zaterdagbaan) al 39 jaar en dat is zooooo makkelijk te zien in mijn cv. Maar misschien is dat te lastig rekenen
Daar wil je dan toch niet werken :{w :')
pi_204482063
pi_204482069
Ging net even een stukje wandelen, kom bij een bankje in het park, daar lopen en zitten niet zo vaak mensen maar leuk zicht op de vijver, lekker in het zonnetje, boek erbij. Zit 5 minuten, komt er een jongen aanlopen, mag ik hier zitten vraagt hij. Tuurlijk joh. Maar die meurde een eind weg naar zweet :r dus ik weer weg. Nu maar op het balkon verder lezen
pi_204482080
pi_204482090
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 15:03 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Die aanvliegfoto :o _O_
Gaaf he? Ik schakelde net in toen ze ging landen. Gauw 20495482 screenshots gemaakt *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')