Dat wil ik ook.quote:Op dinsdag 19 april 2022 08:19 schreef Vanyel het volgende:
Eendaagse werkweek deze week![]()
![]()
![]()
En die ene dag nog weinig werk ook![]()
![]()
Oh ja, ik heb veel gesolliciteerd de afgelopen jaren en het is vaak onzorgvuldigheid troef. Maar inmiddels ben ik de 'voor jou 10 anderen'-fase ook wel wat ontgroeid en werk ik in een heel klein wereldje, dus vind ik dat we ook gewoon netjes tegen elkaar kunnen doen. Het verschil met mijn andere sollicitatie ('de vacature staat nog open maar wel wilden jou zo snel mogelijk spreken') is nogal groot bijvoorbeeld. Maar goed, ik ben benieuwd wat ik verder hoor.quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge
Ik zeg maar niets over werkdagen![]()
@:Clubsoda erger je niet verwonder je slechts is mijn sollicitatie/recruiter motto geworden. Er zitten ook vast hele goede tussen maar af en toe…
Krijg jij dan geen extra vrij op een ander moment vanwege feestdagen?quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:52 schreef Candaasje het volgende:
Ik ben wel even lichtelijk jaloers op die werkweken
(Ben nog aan het bijkomen van afgelopen weekendnachten, en ik mag alweer. )
Vandaag contractgesprek. Maak me er dit keer niet zo'n zorgen om. Het gaat nu een stuk lekkerder (krijg het nog steeds van verschillende mensen terug) en we hebben een gigantisch personeelstekort en veel collega's die omvallen of tegen omvallen aan zitten. Dat samen maakt mijn positie nu wel beter dan een paar maanden terug.
![]()
Wel benieuwd of/wat er verder ter tafel komt. Ik wil wel echt een vast contract en uitzicht op een periodieke verhoging (niet per se nu gelijk, maar wel binnen afzienbare tijd. Het is nu meer een soort hobby).
Lijkt me voor jezelf wel veel energie en tijd schelenquote:Op dinsdag 19 april 2022 09:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb nog 2 sollicitaties lopen. Maar heb een iets andere manier van werken. Had op m’n cv niet mijn geboortedatum staan en werd regelmatig uitgenodigd (hier vertelde ik alleen over superbanen) maar zodra men mij zag en konden zien dat ik geen jonge blom ben “was er iemand beter geschikt, kon beter gecompliceerd agendawerk doe” (hoezo, ik beheerde de agenda’s van 5 directeuren). Maar ik investeerde in tijd om me voor te bereiden, gesprekspartner te zijn, informatie overal vandaan te halen en dan nog niets.
Nu heb ik m’n geboortedatum er wel op gezet, ik word liever afgewezen voordat ik er tijd in investeer.
Nop, dacht ik niet. Feestdagen werken is vaak wel een toeslag (weet eigenlijk niet eens of we dat bij allen krijgen, en of het nog eens extra op de weekenddagen optelt. Zal dat eens napluizen want ben eigenlijk wel benieuwd) maar het is niet dat we er een vrije dag extra bij krijgen zover ik weet.quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Krijg jij dan geen extra vrij op een ander moment vanwege feestdagen?
Dat is wel jammer! ik werkte ooit ergens waar je dan naar rato alsnog vrije uren terug kreeg om later alsnog op te nemen. Dat is wel een fijne regeling.quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:58 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nop, dacht ik niet. Feestdagen werken is vaak wel een toeslag (weet eigenlijk niet eens of we dat bij allen krijgen, en of het nog eens extra op de weekenddagen optelt. Zal dat eens napluizen want ben eigenlijk wel benieuwd) maar het is niet dat we er een vrije dag extra bij krijgen zover ik weet.
EDIT:quote:Op dinsdag 19 april 2022 10:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat is wel jammer! ik werkte ooit ergens waar je dan naar rato alsnog vrije uren terug kreeg om later alsnog op te nemen. Dat is wel een fijne regeling.
Matig ja. Maar dan nog mag je niet boven je contract uren uitkomen. Anders wordt het tijd voor tijd.quote:Op dinsdag 19 april 2022 10:03 schreef Candaasje het volgende:
[..]
EDIT:
De werknemer die op vaste dagen per week van maandag tot en met zondag werkzaam
is heeft, indien die feestdag op zijn vaste werkdag valt, voor elke feestdag recht op een
vrije dag met behoud van loon. In aanvulling hierop wordt een werknemer die tijdens
een vrije feestdag geconsigneerd is hiervoor uitbetaald conform artikel 22.
Ik heb alleen geen vaste werkdagen. Dat is wel matig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op dinsdag 19 april 2022 10:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Matig ja. Maar dan nog mag je niet boven je contract uren uitkomen. Anders wordt het tijd voor tijd.
Voor mij vallen de feestdagen nu zo ongunstig dat ik vakantie uren moet inleveren om ze vrij te hebben (bij mijn kantoorbaan)Of ik moet er een andere dag voor terugwerken.
Beter nieuws is wel dat sinds dit jaar in mijn andere CAO een gratificatie wordt gegeven bij dienstjubilea. Guess who dit jaar een dienstjubileum heeftUiteraard bij mijn kleinste contract maar geld is geld.
Ja, TVT hebben we inderdaad. Maar door die nachtdiensten kom ik er nu niet vaak meer boven, omdat ze meestal wel 3-4 dagen vrij plannen na een reeks, (deze week dus even net nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) en dan knal ik soms zelfs in de min-uren. (Gelukkig had ik nog heel wat overuren en meeruren staan, maar die gaan zo wel heul hard op zag ik al.)
Achja..
En altijd fijn, jubilea!
(Ik zag dat ik bij 25 jaar in dienst een half maandsalaris krijg, en bij 40 jaar een heel. Ik moet nog even wat jaren doorwerken geloof ik)
Dat laatste hadden ze bij m’n vorige baan ook. En toen zag ik in het jaarverslag (waar grote bedragen vermeld moesten worden) dat 2 raad van bestuursleden die 25 jaar in dienst waren een hoger maandsalaris hadden dan mijn jaarsalarisquote:Op dinsdag 19 april 2022 10:36 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja, TVT hebben we inderdaad. Maar door die nachtdiensten kom ik er nu niet vaak meer boven, omdat ze meestal wel 3-4 dagen vrij plannen na een reeks, (deze week dus even net niet) en dan knal ik soms zelfs in de min-uren. (Gelukkig had ik nog heel wat overuren en meeruren staan, maar die gaan zo wel heul hard op zag ik al.)
Achja..
En altijd fijn, jubilea!
(Ik zag dat ik bij 25 jaar in dienst een half maandsalaris krijg, en bij 40 jaar een heel. Ik moet nog even wat jaren doorwerken geloof ik)
Autsjquote:Op dinsdag 19 april 2022 10:49 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat laatste hadden ze bij m’n vorige baan ook. En toen zag ik in het jaarverslag (waar grote bedragen vermeld moesten worden) dat 2 raad van bestuursleden die 25 jaar in dienst waren een hoger maandsalaris hadden dan mijn jaarsalaris
Toen ik 25 jaar geleden mijn appartement kocht, was dat een ton goedkoper dan een directie autoquote:Op dinsdag 19 april 2022 11:03 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Autsj![]()
Zo zag ik 2 weken terug de auto's van een aantal clinical directors.
Laten we zeggen... als je bedenkt dat wij bij Gods gratie dit jaar tóch een inflatiecorrectie van 5% krijgen omdat we zo allezjezushard hebben werkt dat onze cijfers nu ietsje beter zijn....dan maak je daar niet zulke heel goede sier mee hoor, richting je (grotendeels overwerkte) personeel.
Niet dat je geen leuke bak mag rijden natuurlijk. Maar het verschil werd wel weer even heel duidelijk.
Tripadvisor welquote:Op dinsdag 19 april 2022 10:23 schreef Tuindier het volgende:
Ik heb een verrassingshotel geboekt, en dit blijkt in Etten-Leur te zijn. Iemand nog een leuke tip voor die omgeving?
Nee, nooit meer. Zo heel af en toe wat berichtjes op instagram. Wel met een ander maar we gingen gelijk weg, zij met pensioen, dus dat was sowieso gebleven.quote:Op dinsdag 19 april 2022 11:25 schreef Blues het volgende:
2 daagse werkweek deze week
Alleen wo en vrij, door paasmaandag.
En volgende week alleen ma en vrij (wo = koningsdag).
Prima te doen, ik zou er aan kunnen wennen
En het verschil met de directie en werknemer tav salarissen en auto's is bij ons natuurlijk ook goed zichtbaar.
Toch zou ik hun baan niet ambiëren.
@:Kaatje1 in de zorg kijken we niet zozeer naar leeftijden. Althans niet als je solliciteert naar een secretaresse baan. Gelijk heb je dat je gewoon je gebdat in de vacature laat staan.
Heb je nog wel eens wat gehoord van ex-collega's?
Wat ergerlijk zeg. Het kost allemaal al genoeg tijd en energie. Ik hoop dat er snel wat op je pad komt!quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb nog 2 sollicitaties lopen. Maar heb een iets andere manier van werken. Had op m’n cv niet mijn geboortedatum staan en werd regelmatig uitgenodigd (hier vertelde ik alleen over superbanen) maar zodra men mij zag en konden zien dat ik geen jonge blom ben “was er iemand beter geschikt, kon beter gecompliceerd agendawerk doe” (hoezo, ik beheerde de agenda’s van 5 directeuren). Maar ik investeerde in tijd om me voor te bereiden, gesprekspartner te zijn, informatie overal vandaan te halen en dan nog niets.
Nu heb ik m’n geboortedatum er wel op gezet, ik word liever afgewezen voordat ik er tijd in investeer.
Ja, alleen dan geen eendenvijverquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:43 schreef Candaasje het volgende:
Kennen jullie dat...dat je nog 1001 belangrijke zaken te regelen hebt... maar je je nu aan het verdiepen bent in het maken van een goede eendenvijver?
Nou de buurman vroeg dus of wij voor de geitjes en kippen willen zorgen tijdens hun vakanties. Dus nu is de optie eigen kipjes wel beschikbaar geworden, dan kan de buurman daar mooi voor zorgen als wij op vakantie zijnquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:48 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Geitenweide? Kippenweide? Konijnenheuvel? Lamaweide? Struisvogels? Pinguïnverblijf?
Ahw, dat is tofquote:Op dinsdag 19 april 2022 12:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nou de buurman vroeg dus of wij voor de geitjes en kippen willen zorgen tijdens hun vakanties. Dus nu is de optie eigen kipjes wel beschikbaar geworden, dan kan de buurman daar mooi voor zorgen als wij op vakantie zijn
Ja wij gaan nu ook vooral focussen op het huis, maar goed wij hadden geluk dat de tuin het enige was dat wel al gedaan was. Dus wel de basis dingen gedaan. Hek om de hond in de tuin te houden en de moestuin voorbereidingen. Maar dat is ook alleen nu al gedaan omdat we in huis erg weinig kunnen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:56 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ahw, dat is tof![]()
Ik wil ook wel kipjes (Een hanenweide gaat 'um niet worden. Hebben ze bij de opvang in BE wel, dat is echt heel gaaf. Maar ja, die hebben zodanig veel land dat de buren er geen last van hebben.). Van die van de vrachtwagen gevallen exemplaren. Zelfde geldt voor de eendjes. En konijntjes.![]()
Maar eerst het huis een beetje aanpakken, voordat we aan de tuin gaan beginnen. *Even verstandig doen*
Dat ken ik ja, maar ik was op zoek naar persoonlijke tipsquote:Op dinsdag 19 april 2022 11:27 schreef Blues het volgende:
[..]
Tripadvisor wel
https://www.tripadvisor.n(...)rabant_Province.html
De Menmoerhoeve is leuk om te lunchen. Bijna al het eten komt van eigen erf. Ze hebben ook een grote moestuin waar je doorheen mag lopen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 13:41 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Dat ken ik ja, maar ik was op zoek naar persoonlijke tips.
Nou, dat dacht ik ook al! Gezien de werkervaring en opleidingen had je al een goede inschatting kunnen maken. En dan nog zou leeftijd geen enkele doorslaggevende factor moeten zijnquote:Op dinsdag 19 april 2022 13:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snap niet zo goed dat mensen toch steeds weer zo ontzettend dom blijken Kaatjebij je cv moet je toch een vrij globale inschatting van een leeftijd kunnen maken. Neem aan dat ze snappen dat je niet -4 was toen je aan je eerste baan begon
Zou ik ook denken, ik werk (buiten m’n zaterdagbaan) al 39 jaar en dat is zooooo makkelijk te zien in mijn cv. Maar misschien is dat te lastig rekenenquote:Op dinsdag 19 april 2022 13:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snap niet zo goed dat mensen toch steeds weer zo ontzettend dom blijken Kaatjebij je cv moet je toch een vrij globale inschatting van een leeftijd kunnen maken. Neem aan dat ze snappen dat je niet -4 was toen je aan je eerste baan begon
Daar wil je dan toch niet werkenquote:Op dinsdag 19 april 2022 14:56 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zou ik ook denken, ik werk (buiten m’n zaterdagbaan) al 39 jaar en dat is zooooo makkelijk te zien in mijn cv. Maar misschien is dat te lastig rekenen
Die aanvliegfotoquote:Op dinsdag 19 april 2022 15:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
Kuikens!![]()
Cat-astrophe in F&F / Algemeen broedende slechtvalken topic deel 4
Gaaf he? Ik schakelde net in toen ze ging landen. Gauw 20495482 screenshots gemaaktquote:
1 functie waar ik voor ben afgewezen "je was echt heel goed en het heeft niets met je leeftijd te maken, maar de ander had meer ervaring" staat sinds 2-3 weken weer open. Tja...quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:48 schreef AnneX het volgende:
Klaar met achtertuin. Met dank aan de tuinhulp.
Dan kunnen wij zelfs buiten eten, nu het terras er ook netjes bijligt.
Wat verdomd vervelend @:Kaatje1 met die perikelen rond solliciteren.
Daarvan zou ik heel melig worden en linkjes bijsluiten naar de gemotiveerde en betrouwbare oudere werknemer.
Volhouden dan maar en ondertussen leuke dingen doen.
Hierbij solliciteer ik nogmaals naar de functie van x waarbij zo te zien helaas de iets geschiktere kandidaat de baan niet heeft geaccepteerd. Ik ben nog steeds beschikbaar en aangezien u benadrukte dat leeftijd geen rol speelt, wil ik graag deze baan accepteren.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:56 schreef Kaatje1 het volgende:
1 functie waar ik voor ben afgewezen "je was echt heel goed en het heeft niets met je leeftijd te maken, maar de ander had meer ervaring" staat sinds 2-3 weken weer open. Tja...
Iets anders zou ik sturen wanneer ik een baan had. Met een flink gna gna erbij ;-)quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hierbij solliciteer ik nogmaals naar de functie van x waarbij zo te zien helaas de iets geschiktere kandidaat de baan niet heeft geaccepteerd. Ik ben nog steeds beschikbaar en aangezien u benadrukte dat leeftijd geen rol speelt, wil ik graag deze baan accepteren.
(denken ze nu dat mensen gek zijn of zo? ze weten toch wel dat je die vacature dan gewoon weer ziet)
Ik ben een gerecht met ossenstaart (koeienstaart denk ik gewoon) aan het maken. Ben benieuwd.
Een stoofschotel uit het World of Warcraft kookboek. Het is een beetje een chinees recept met gember, knoflook, sojasaus etc. Met rijst en sperziebonen. Vanavond lang op gewacht expansion nieuwsquote:Op dinsdag 19 april 2022 17:03 schreef Lonaa het volgende:
Wat maak je @:Isabeau
Ik bak zo cordon bleu en aardappels en boontjes. #ongeinspireerd
Ah, een standaard college dusquote:Op dinsdag 19 april 2022 17:25 schreef Kaatje1 het volgende:
De lezing is best interessant maar de professor loopt steeds bij de microfoon weg (hij heeft ook publiek in de zaal dus die kunnen 'm horen) en de slides zitten door elkaar
Ik dacht de vorige keren (dit is de 3e) dat het toeval was. Maar nu niet meer (m'n vingers jeuken).quote:
In de droger? Of in de vriezer voor bananen ijs?quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb een kist bananen en 2 ananassen bij mijn tgtg-box gekregen. Wat doe ik daarmee behalve zo opeten, smoothie maken en bananenbrood maken?
Ze gaan niet in de lasagna.
Drogen? Gedroogde ananas is m'n favoriet, maar banaan is ook altijd fijn om te hebben.quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb een kist bananen en 2 ananassen bij mijn tgtg-box gekregen. Wat doe ik daarmee behalve zo opeten, smoothie maken en bananenbrood maken?
Kom je maar op 1 manier achter...quote:
Die zou ik in een blender doen en mengen met wat water (lekker drankje)quote:
Jaaquote:
van wat voor winkel was dat?quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:16 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik had vorige week van tgto verse pasta en spinazie. Dat samen met blauwe kaas gedaan en vandaag en morgen eet ik dat.
*boks*quote:Op dinsdag 19 april 2022 07:43 schreef Tuindier het volgende:
Goedemorgen! Hier een 3-daagse werkweek, dus ook niet verkeerd.
Behalve dat ie volgestopt zit alsof het 5 dagen zijn. Ik ga dus eens beginnen met schrappen.
Flink (die boodschappenbezorger) waar ik laatst ook een broodbox vandaan haalde die mijn vriezer deed uitpuilenquote:
Die schijnt echt heel goed te zijn. Dichtstbijzijnde zit op 30 kmquote:Op dinsdag 19 april 2022 19:19 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Flink (die boodschappenbezorger) waar ik laatst ook een broodbox vandaan haalde die mijn vriezer deed uitpuilen
Oeh, daarvan zit er hier ergens ook een. De andere boodschappenbezorgers ook, ik moet dagelijks uitkijken om niet met ze te botsenquote:Op dinsdag 19 april 2022 19:19 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Flink (die boodschappenbezorger) waar ik laatst ook een broodbox vandaan haalde die mijn vriezer deed uitpuilen
Ze zitten op hooguit 5 minuten fietsen hier vandaan en ik kan mijn fiets er ook kwijt. Gorilla's zit om op te halen lastig en nog een is net geopend, weet nog niet waar die zitquote:Op dinsdag 19 april 2022 19:23 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Oeh, daarvan zit er hier ergens ook een. De andere boodschappenbezorgers ook, ik moet dagelijks uitkijken om niet met ze te botsen
Op pizza (de ananas dan) is zeker ook niet het antwoord waar je naar op zoek was?quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vergeet ik helemaal te vragen, hoe is het met het duizelen?quote:
applaus!!!!quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:29 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Op pizza (de ananas dan) is zeker ook niet het antwoord waar je naar op zoek was?![]()
Ik heb een 4-daagse werkweek deze week, al heb ik vrijdag, zaterdag, zondag en gisteren wel ook elke dag 2-3 uurtjes gewerkt om bij te raken. Rest van de dag dan wel lekker in de tuin enzo, dus alsnog best relaxt paasweekend gehad. Vandaag echt fijne werkdag gehad. Alle to do's opgeschreven, geordend op deadline en belangrijkheid en urgentie etc en daarna planning voor vandaag gemaakt. Alles af gekregen en eind vd dag to do lijst bijgewerkt nav wat er gedurende de dag bij was gekomen, opnieuw geordend en planning voor morgen gemaakt en toen met een leeg hoofd naar huiser ligt nog steeds redelijk wat op m'n bord, maar in elk geval overzie ik het nu wel en ben ik dus ook de dingen aan het wegstrepen nu die zowel urgent als belangrijk zijn. Dat werkt toch wel fijner dan als een kip zonder kop aan iets beginnen, elke mail die binnen komt open klikken, een antwoord beginnen te typen, dan denken 'oh ja, ik moest nog..', een bestand openen, daar in verder werken, en dat vijf uur lang tot je tien mails, zeven bestanden en dertien tabbladen open hebt staan maar niks hebt afgemaakt
quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:29 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Op pizza (de ananas dan) is zeker ook niet het antwoord waar je naar op zoek was?![]()
Ik heb een 4-daagse werkweek deze week, al heb ik vrijdag, zaterdag, zondag en gisteren wel ook elke dag 2-3 uurtjes gewerkt om bij te raken. Rest van de dag dan wel lekker in de tuin enzo, dus alsnog best relaxt paasweekend gehad. Vandaag echt fijne werkdag gehad. Alle to do's opgeschreven, geordend op deadline en belangrijkheid en urgentie etc en daarna planning voor vandaag gemaakt. Alles af gekregen en eind vd dag to do lijst bijgewerkt nav wat er gedurende de dag bij was gekomen, opnieuw geordend en planning voor morgen gemaakt en toen met een leeg hoofd naar huiser ligt nog steeds redelijk wat op m'n bord, maar in elk geval overzie ik het nu wel en ben ik dus ook de dingen aan het wegstrepen nu die zowel urgent als belangrijk zijn. Dat werkt toch wel fijner dan als een kip zonder kop aan iets beginnen, elke mail die binnen komt open klikken, een antwoord beginnen te typen, dan denken 'oh ja, ik moest nog..', een bestand openen, daar in verder werken, en dat vijf uur lang tot je tien mails, zeven bestanden en dertien tabbladen open hebt staan maar niks hebt afgemaakt
oh bah oh bah oh bahquote:Op dinsdag 19 april 2022 19:56 schreef Candaasje het volgende:
Goed bezig vlinder!
Ik was iets minder goed bezig. Broodje gesmeerd, ik neem een hap.... en ga bijna over mijn nek door een pislucht.
Had gezworen dat ik mijn handen toch had gewassen na het uitschachten van een piemel en het helpen inbrengen van een katheter....
![]()
![]()
Klinkt als een nuttige besteding van je tijdquote:Op dinsdag 19 april 2022 19:16 schreef sigme het volgende:
Vandaag hadden we een uur een algemene bijeenkomst over "duurzame ICT" en morgen gaan we 2 uur besteden aan het praten over het herverdelen van onszelf over onze 2 subteams.
Ja, eh, helemaal wegquote:Op dinsdag 19 april 2022 19:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Vergeet ik helemaal te vragen, hoe is het met het duizelen?
Ik ben blij dat ik dit na het eten leesquote:Op dinsdag 19 april 2022 19:56 schreef Candaasje het volgende:
Goed bezig vlinder!
Ik was iets minder goed bezig. Broodje gesmeerd, ik neem een hap.... en ga bijna over mijn nek door een pislucht.
Had gezworen dat ik mijn handen toch had gewassen na het uitschachten van een piemel en het helpen inbrengen van een katheter....
![]()
![]()
En gorilla of getir? Hoor ik ook goede dingen overquote:Op dinsdag 19 april 2022 19:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Die schijnt echt heel goed te zijn. Dichtstbijzijnde zit op 30 km
Sperziebonen? Of long beans. Hier bekent als kousenband.quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een stoofschotel uit het World of Warcraft kookboek. Het is een beetje een chinees recept met gember, knoflook, sojasaus etc. Met rijst en sperziebonen. Vanavond lang op gewacht expansion nieuws
(normaal doen ze dat tijdens Blizzcon in november, maar door de pandemie ging dat niet door).
In het verpleeghuis geleerd dan met tandpasta je handen wassenquote:Op dinsdag 19 april 2022 20:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik dit na het eten lees
Sommige vieze luchten blijven echt ranzig lang aan je handen zitten, ook al was je ze keurig heel lang met water en zeep.
Dat is met een paar dagen dan wel over.quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:16 schreef Isabeau het volgende:
Ja, eh, helemaal wegIk heb wel pijn aan mijn hals aan één kant (sternocleidomastoideus mocht je het willen weten) en mijn linkerzij doet pijn. Een soort spierpijn-pijn. Waarschijnlijk toch van de verder geheel pijnloze val.
quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:56 schreef Candaasje het volgende:
Goed bezig vlinder!
![]()
![]()
Die bestaan hier volgens mij nietquote:Op dinsdag 19 april 2022 20:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En gorilla of getir? Hoor ik ook goede dingen over
quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:56 schreef Candaasje het volgende:
Goed bezig vlinder!
![]()
![]()
Mocht je nog een keer iets met ossenstaart maken. Doe het stoof of kookwerk een dag eerder.quote:Op dinsdag 19 april 2022 20:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, eh, helemaal wegIk heb wel pijn aan mijn hals aan één kant (sternocleidomastoideus mocht je het willen weten) en mijn linkerzij doet pijn. Een soort spierpijn-pijn. Waarschijnlijk toch van de verder geheel pijnloze val.
De ossestaart was echt heerlijkAlleen wel echt heul veel werk voor een stoofschotel
(je moet na 2 uur stoven het vlees van het bot afhalen en het vet ook weghalen en er is veel vet en veel bot
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |