Dat wil ik ook.quote:Op dinsdag 19 april 2022 08:19 schreef Vanyel het volgende:
Eendaagse werkweek deze week![]()
![]()
![]()
En die ene dag nog weinig werk ook![]()
![]()
Oh ja, ik heb veel gesolliciteerd de afgelopen jaren en het is vaak onzorgvuldigheid troef. Maar inmiddels ben ik de 'voor jou 10 anderen'-fase ook wel wat ontgroeid en werk ik in een heel klein wereldje, dus vind ik dat we ook gewoon netjes tegen elkaar kunnen doen. Het verschil met mijn andere sollicitatie ('de vacature staat nog open maar wel wilden jou zo snel mogelijk spreken') is nogal groot bijvoorbeeld. Maar goed, ik ben benieuwd wat ik verder hoor.quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge
Ik zeg maar niets over werkdagen![]()
@:Clubsoda erger je niet verwonder je slechts is mijn sollicitatie/recruiter motto geworden. Er zitten ook vast hele goede tussen maar af en toe…
Krijg jij dan geen extra vrij op een ander moment vanwege feestdagen?quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:52 schreef Candaasje het volgende:
Ik ben wel even lichtelijk jaloers op die werkweken
(Ben nog aan het bijkomen van afgelopen weekendnachten, en ik mag alweer. )
Vandaag contractgesprek. Maak me er dit keer niet zo'n zorgen om. Het gaat nu een stuk lekkerder (krijg het nog steeds van verschillende mensen terug) en we hebben een gigantisch personeelstekort en veel collega's die omvallen of tegen omvallen aan zitten. Dat samen maakt mijn positie nu wel beter dan een paar maanden terug.
![]()
Wel benieuwd of/wat er verder ter tafel komt. Ik wil wel echt een vast contract en uitzicht op een periodieke verhoging (niet per se nu gelijk, maar wel binnen afzienbare tijd. Het is nu meer een soort hobby).
Lijkt me voor jezelf wel veel energie en tijd schelenquote:Op dinsdag 19 april 2022 09:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb nog 2 sollicitaties lopen. Maar heb een iets andere manier van werken. Had op m’n cv niet mijn geboortedatum staan en werd regelmatig uitgenodigd (hier vertelde ik alleen over superbanen) maar zodra men mij zag en konden zien dat ik geen jonge blom ben “was er iemand beter geschikt, kon beter gecompliceerd agendawerk doe” (hoezo, ik beheerde de agenda’s van 5 directeuren). Maar ik investeerde in tijd om me voor te bereiden, gesprekspartner te zijn, informatie overal vandaan te halen en dan nog niets.
Nu heb ik m’n geboortedatum er wel op gezet, ik word liever afgewezen voordat ik er tijd in investeer.
Nop, dacht ik niet. Feestdagen werken is vaak wel een toeslag (weet eigenlijk niet eens of we dat bij allen krijgen, en of het nog eens extra op de weekenddagen optelt. Zal dat eens napluizen want ben eigenlijk wel benieuwd) maar het is niet dat we er een vrije dag extra bij krijgen zover ik weet.quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Krijg jij dan geen extra vrij op een ander moment vanwege feestdagen?
Dat is wel jammer! ik werkte ooit ergens waar je dan naar rato alsnog vrije uren terug kreeg om later alsnog op te nemen. Dat is wel een fijne regeling.quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:58 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nop, dacht ik niet. Feestdagen werken is vaak wel een toeslag (weet eigenlijk niet eens of we dat bij allen krijgen, en of het nog eens extra op de weekenddagen optelt. Zal dat eens napluizen want ben eigenlijk wel benieuwd) maar het is niet dat we er een vrije dag extra bij krijgen zover ik weet.
EDIT:quote:Op dinsdag 19 april 2022 10:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat is wel jammer! ik werkte ooit ergens waar je dan naar rato alsnog vrije uren terug kreeg om later alsnog op te nemen. Dat is wel een fijne regeling.
Matig ja. Maar dan nog mag je niet boven je contract uren uitkomen. Anders wordt het tijd voor tijd.quote:Op dinsdag 19 april 2022 10:03 schreef Candaasje het volgende:
[..]
EDIT:
De werknemer die op vaste dagen per week van maandag tot en met zondag werkzaam
is heeft, indien die feestdag op zijn vaste werkdag valt, voor elke feestdag recht op een
vrije dag met behoud van loon. In aanvulling hierop wordt een werknemer die tijdens
een vrije feestdag geconsigneerd is hiervoor uitbetaald conform artikel 22.
Ik heb alleen geen vaste werkdagen. Dat is wel matig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |