Démare heeft ook de hele sprinttrein mee, terwijl hij tot nu toe een heel matig seizoen heeft. Het wordt interessant.quote:Op maandag 2 mei 2022 11:17 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat kan leuk worden. Gelukkig krijgt Cav Morkov mee dus dat zou een garantie op een aantal korte uitslagen moeten betekenen. Hoewel hij dit jaar ook al vaak heeft laten lopen
Dit gaat ook zeker op voor mijn team trouwens. Martinez, Küng, en in mindere mate Valter en Rubio stijgen boven zichzelf uit momenteel.quote:Op vrijdag 29 april 2022 19:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alles wat in jouw team fietst rijdt harder dan je zou verwachten, zowat. Keurig gescout.
Tesson rijdt niet.quote:Op zondag 1 mei 2022 19:29 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Aah, op die manier. Ik denk niet dat Auber voor Cardis gaat hoor, doen ze niet in alle wedstrijden waar die gestart tot nu toe. Die 8ste plek kwam door die massale val waardoor Kooij dat rondje won ipv Pedersen.
Alledrie renners die constant op hun plaat gaan, ben benieuwd.quote:Op maandag 2 mei 2022 12:02 schreef Aguero het volgende:
Zal gaan om Kelderman versus Foss en Gaviria in de Giro @:Pistolero
Je hebt renners die bergop moeten remmen en je hebt renners die bergop crashenquote:Op maandag 2 mei 2022 17:42 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Alledrie renners die constant op hun plaat gaan, ben benieuwd.
Je hebt ook niet echt een team voor het linkerrijtjequote:Op maandag 2 mei 2022 22:20 schreef Chiappucci het volgende:
Een na laatste, lekker man
Mijn team is collectief geblesseerd of uit vorm.
Als het draait is het een gevaarlijk team. Helaas wel erg veel volk uit vorm. Bauhaus is wel vrij goed geworden, maar die was dan weer geblesseerd. Voor mijn gevoel voldoen alleen McNulty en Lafay.quote:Op maandag 2 mei 2022 22:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je hebt ook niet echt een team voor het linkerrijtje
Multilul ook. Maar dan houdt het vrij snel opquote:Op maandag 2 mei 2022 22:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als het draait is het een gevaarlijk team. Helaas wel erg veel volk uit vorm. Bauhaus is wel vrij goed geworden, maar die was dan weer geblesseerd.
Het is vooral zuur dat Schachmann en Mauri zo tegenvallen en dat Stewart geblesseerd was. Vooraf had ik dit een heel sterk team gevonden.quote:Op maandag 2 mei 2022 22:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Multilul ook. Maar dan houdt het vrij snel op
Schachmann en Wellens vind ik wel hele goede renners in dit spel. Maar Tim presteert wisselvallig en Schach niet, dat scheelt veel.quote:Op maandag 2 mei 2022 22:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het is vooral zuur dat Schachmann en Mauri zo tegenvallen en dat Stewart geblesseerd was. Vooraf had ik dit een heel sterk team gevonden.
Jouw team is wel geinig. Veel volk dat wel ergens punten haalt, maar weinig die overal scoren. En Barguil valt me niet tegen.quote:Op maandag 2 mei 2022 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Schachmann en Wellens vind ik wel hele goede renners in dit spel. Maar Tim presteert wisselvallig en Schach niet, dat scheelt veel.
Maar ik vind mijn team niet beter. En toch valt daar wel alles goed.
Barguil is de slaaf van de WT-aspiraties van Arkea. Ze stellen hem dit jaar echt overal op voor een top 10-klassering.quote:Op maandag 2 mei 2022 23:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jouw team is wel geinig. Veel volk dat wel ergens punten haalt, maar weinig die overal scoren. En Barguil valt me niet tegen.
Ja ik was Schachmann gewoon vergeten omdat ie totaal niks meer presteertquote:Op maandag 2 mei 2022 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Schachmann en Wellens vind ik wel hele goede renners in dit spel. Maar Tim presteert wisselvallig en Schach niet, dat scheelt veel.
Maar ik vind mijn team niet beter. En toch valt daar wel alles goed.
Beflikkering van de bovenste plank.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh huh Tesson rijdt toch wel. Broddelwerken van Steef.
Dat is misschien wat te hoog gegrepen inderdaad, maar ik vind het eigenlijk niet eens zo veel minder dan vorig jaar op papier. Alleen toen viel alles goed en nu bijna alles verkeerd. That's the game.quote:Op maandag 2 mei 2022 22:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je hebt ook niet echt een team voor het linkerrijtje
Hij vond het na die topklassering wel weer genoeg zo te zien.quote:Op woensdag 4 mei 2022 15:52 schreef hhh38 het volgende:
Ik zie overigens dat Marit gisteren top 10 heeft gereden, nu heeft mijn hele team al punten verzameld
Dit statistiekje was indrukwekkender toen ik een maand geleden constateerde dat alleen hij nog over was
Ik zag het ookquote:Op woensdag 4 mei 2022 18:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij vond het na die topklassering wel weer genoeg zo te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |