Ik heb juist niemand, alleen Noppes. Zodoendequote:Op zondag 1 mei 2022 17:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij alleen Cardis, dus het zal een strijdje worden binnen Auber danMaar Tesson lijkt me beter om op te richten dan Cardis voor hen.
Ik zie een ander resultaat.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:16 schreef DecoAoreste het volgende:
Er komt nu wel een verliespartij aan tegen Quinten Hermans, maar alsnog gaat het allemaal ruim boven verwachting.
Aah, op die manier. Ik denk niet dat Auber voor Cardis gaat hoor, doen ze niet in alle wedstrijden waar die gestart tot nu toe. Die 8ste plek kwam door die massale val waardoor Kooij dat rondje won ipv Pedersen.quote:Op zondag 1 mei 2022 18:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb juist niemand, alleen Noppes. Zodoende
Ik stond 8 punten los en was die voorsprong in 4 rondes kwijtquote:Op zondag 1 mei 2022 19:30 schreef GotenSSJ het volgende:
Bovenaan met 5 punten los is ook wel lekker. Kom nu wel in een periode waarin veel mannen op vakantie lijken te zijn
Het is ook maar 2 rondes verliezen en je bent het weer kwijt natuurlijk. Wel een klein buffertje voor de komende rondesquote:Op zondag 1 mei 2022 19:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik stond 8 punten los en was die voorsprong in 4 rondes kwijt
Op zich best gunstig. Maar 1 ronde met 3 puntjes.quote:Op maandag 2 mei 2022 09:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn team rijdt collectief niet de Giro, ach.
Ik speculeer ook nooit echt op de grote ronden, enige wat je daar kunt doen is aan je doelsaldo werken.quote:Op maandag 2 mei 2022 10:48 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Op zich best gunstig. Maar 1 ronde met 3 puntjes.
Of gewoon 6 punten ervoor uitreikenquote:Op maandag 2 mei 2022 11:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik speculeer ook nooit echt op de grote ronden, enige wat je daar kunt doen is aan je doelsaldo werken.
Enige wat je er aan zou kunnen doen om ze wat relevanter te maken is 2 wedstrijdronden op de grote ronden zetten.
Dan ben je sterker afhankelijk van de loting dan als je tegen 2 verschillende teams speelt, dus zou mijn voorkeur minder hebben. Maar is een alternatief ja.quote:
Hoe zou je een grote ronde opsplitsen dan? Eindklassement volledig in de 2e ronde?quote:Op maandag 2 mei 2022 11:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan ben je sterker afhankelijk van de loting dan als je tegen 2 verschillende teams speelt, dus zou mijn voorkeur minder hebben. Maar is een alternatief ja.
Tegen mij!quote:Op maandag 2 mei 2022 11:14 schreef Faraday01 het volgende:
Ik heb een aardig team in de sjiero: Bardet, Cavendish, Chaves, Zana, Oomen
Heb nog niet gekeken tegen wie ik aan mag treden.
Neuh, gewoon 2x dezelfde scores tegen verschillende tegenstanders. Dan telt die zwaarder mee, maar word je niet dubbel genaaid als je met jouw team met Ewan, Cavendish en Foss tegen Carapaz en Almeida moet. (Of omgekeerd, wie zal het zeggen!)quote:Op maandag 2 mei 2022 11:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoe zou je een grote ronde opsplitsen dan? Eindklassement volledig in de 2e ronde?
Dat kan leuk worden. Gelukkig krijgt Cav Morkov mee dus dat zou een garantie op een aantal korte uitslagen moeten betekenen. Hoewel hij dit jaar ook al vaak heeft laten lopenquote:Op maandag 2 mei 2022 11:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tegen mij!
Ik kom met een (voornamelijk) sprinterteam van Démare, Consonni, Fiorelli en Vendrame. Hoop dat Bardet geen klassement rijdt
Best aardig idee inderdaad.quote:Op maandag 2 mei 2022 11:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neuh, gewoon 2x dezelfde scores tegen verschillende tegenstanders. Dan telt die zwaarder mee, maar word je niet dubbel genaaid als je met jouw team met Ewan, Cavendish en Foss tegen Carapaz en Almeida moet. (Of omgekeerd, wie zal het zeggen!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |