abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_204478417
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 16:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
the great reset
Ik weet dus nog steeds niet wat dat is :@ maar ik weiger gewoon prinicipieel om het op te zoeken. :D
  maandag 18 april 2022 @ 23:42:43 #3
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_204478533
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 23:12 schreef brokjespoes het volgende:

[..]
Ik weet dus nog steeds niet wat dat is :@ maar ik weiger gewoon prinicipieel om het op te zoeken. :D
Kunnen die wappies niet gewoon een 'Great Reset' krijgen? O+
Kunnen ze eindelijk weer eens normaal meedraaien in de maatschappij zonder hun domme gejodel met hun bordjes, pannetjes, parapluutjes en spandoekjes. We hebben al tekort aan werknemers in diverse sectoren, dus laat die mensen graag eens werken voor hun geld.
pi_204479333
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 23:12 schreef brokjespoes het volgende:

[..]
Ik weet dus nog steeds niet wat dat is :@ maar ik weiger gewoon prinicipieel om het op te zoeken. :D
Als je het aan 10 wappies vraagt dan krijg je 10 verschillende antwoorden.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_204479602
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 08:27 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Als je het aan 10 wappies vraagt dan krijg je 10 verschillende antwoorden.
Ach, komt allemaal op hetzelfde neer. De overheid wil de gewone mens volledig slaafs maken.

Ofzo.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 19 april 2022 @ 10:38:02 #6
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204480015
Wat gaan ze 1 mei doen??
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_204480439
quote:
84s.gif Op dinsdag 19 april 2022 10:38 schreef Starhopper het volgende:
Wat gaan ze 1 mei doen??
Zou wel ironisch zijn als de 1 mei ook maar iets gaan doen. Dat is de Dag van de Arbeid namelijk...en als wappies één ding niet doen, dan is dat wel werken :')
pi_204480697
quote:
84s.gif Op dinsdag 19 april 2022 10:38 schreef Starhopper het volgende:
Wat gaan ze 1 mei doen??
Tja, het is een zondag, dus dan zal het wel weer demodag zijn ofzeau. :')
The only way you can be original, is to be yourself.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 19 april 2022 @ 13:52:56 #9
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204481564
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 11:45 schreef DW457 het volgende:

[..]
Zou wel ironisch zijn als de 1 mei ook maar iets gaan doen. Dat is de Dag van de Arbeid namelijk...en als wappies één ding niet doen, dan is dat wel werken :')
Ja. Daarom verbaasde de TT mij :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_204482436
Mike Otte vs overheidsinstanties deel 12910283
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_204483513
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 15:50 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Mike Otte vs overheidsinstanties deel 12910283
En met de secretaresse van de UWV-arts. Het einde van het gesprek is voorspelbaar: de secretaresse heeft de eed van Hippocrates niet afgelegd, mag dus de gegevens niet inzien volgens Mike en er komen tribunalen.

Wat Mike niet weet en wij wel: als je in een organisatie komt te werken met gevoelige informatie, teken je doorgaans een behoorlijk dichtgetimmerde geheimhoudingsverklaring. Als je al in een callcenter van KPN werkt, mag je officieel niet vertellen dat de buurman een abonnement heeft, laat staan de overige gegevens. Het spreekt vanzelf dat die secretaresse ook al het gevoelige voor zich moet houden, op straffe van ontslag, misschien wel op staande voet.
pi_204484806
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 18:13 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
En met de secretaresse van de UWV-arts. Het einde van het gesprek is voorspelbaar: de secretaresse heeft de eed van Hippocrates niet afgelegd, mag dus de gegevens niet inzien volgens Mike en er komen tribunalen.

Wat Mike niet weet en wij wel: als je in een organisatie komt te werken met gevoelige informatie, teken je doorgaans een behoorlijk dichtgetimmerde geheimhoudingsverklaring. Als je al in een callcenter van KPN werkt, mag je officieel niet vertellen dat de buurman een abonnement heeft, laat staan de overige gegevens. Het spreekt vanzelf dat die secretaresse ook al het gevoelige voor zich moet houden, op straffe van ontslag, misschien wel op staande voet.
Oh, sowieso is er tegenwoordig de AVG en GDPR.. dat is een draak van een monster en kan je aardig wat narigheid opleveren als je je niet aan de nieuwe privacyregeltjes houdt. Mike moet zelf een beetje oppassen met wat hij allemaal doet en uitspookt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2022 19:54:17 ]
pi_204484923
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 19:53 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Oh, sowieso is er tegenwoordig de AVG en GDPR.. dat is een draak van een monster en kan je aardig wat narigheid opleveren als je je niet aan de nieuwe privacyregeltjes houdt. Mike moet zelf een beetje oppassen met wat hij allemaal doet en uitspookt.
Ik hoop dat het een keer als een boemerang terug komt. Van beton. In zijn gezicht.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_204484995
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 20:01 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Ik hoop dat het een keer als een boemerang terug komt. Van beton. In zijn gezicht.
Sowieso, hij doet al dingen fout. Je mocht altijd al gesprekken heimelijk opnemen wanneer je zelf deelneemt aan het gesprek. Wat NIET mag is het zonder toestemming publiceren van die gesprekken en dat doet hij vrijwel dagelijks. Dat is strafbaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2022 20:06:42 ]
pi_204485071
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 20:06 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Sowieso, hij doet al dingen fout. Je mocht altijd al gesprekken heimelijk opnemen wanneer je zelf deelneemt aan het gesprek. Wat NIET mag is het zonder toestemming publiceren van die gesprekken en dat doet hij vrijwel dagelijks. Dat is strafbaar.
Tijd dat ze hem daar eens op pakken dan.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_204486641
En toen stond er opeens de Politie met 1 been op het erf van Mike... :o :o .... met een lasergun _O-
Mike kwam verhaal halen waarom de Politie op zijn grond stond en verzocht de dienders een stap opzij te zetten.
Hij wilde geen zaken doen met de politie :') Aldus geschiede
pi_204491946
Vandaag weer een rondje langs kastjes en muren. Papieren opgehaald bij de belastingdienst, maar overzicht van schulden wordt niet geaccepteerd, omdat de naam van de afzender er niet bij staat en de afzender niet persoonlijk de brief overhandigt.
Niet dat dat zin heeft, want Mike verjaagt iedereen van zijn erf die hij niet heeft uitgenodigd. Qua privacy gaat hij nu de volgende rode lijn over, door een medewerker in beeld te brengen.
pi_204492041
Een andere wapperigheid krijgt een bekeuring voor het rijden door het rode licht.

"Ik vind jou intimitiderend over komen"

twitter
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_204492147
Ondertussen wordt in Nederland druk geformeerd en staat klimaat hoog op de agenda van veel kandidaat-wethouders. Zo ook in de gemeente Gooise Meren, waar de zittend wethouder met energie in haar portefeuille de burger vraagt om mee te denken.
Dat hoef je Oppergek Erik geen twee keer te zeggen. Hij laat zijn eigen filmpjes graag door de lokale overheid bekijken. Ik hoop dat de wethouder niet in slaap valt bij het script ([datum] vanuit Bussum de Gele camera. En ja hoor, ether-energie. Word wakker! Ether-energie. Tar-ta-ri-a. Ja piepeltjes. Tartaria. Mudflud. Frie enursjie. Word wakker! De gele camera groet, laturs).
En over een aantal dagen weer een gefrustreerde monoloog van twintig minuten, waarin dat overspannen hoofd uitlegt hoe je e-mailt, hoe hij die ‘antaines’ herkent, hoe je het woord ‘wethouder’ spelt en hoe alles nep is. Dan weet je dus dat de wethouder schaterlachend dan wel zuchtend de mail in haar prullenbak heeft gegooid.
pi_204492551
Hebben Max en Eline daadwerkelijk hoger beroep ingesteld? De straf is al bijna uitgezeten.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 20 april 2022 @ 19:06:26 #21
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204492614
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2022 19:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
Hebben Max en Eline daadwerkelijk hoger beroep ingesteld? De straf is al bijna uitgezeten.
Ik ga lachen als ze er in hoger beroep nog een paar maandjes bij krijgen :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 20 april 2022 @ 21:14:05 #22
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_204494148
Die poster voor aanstaande 1 mei :').
Zal wel weer een protestactie zijn van 50 man ofzo met gare spandoekjes en bordjes en een verdwaalde veteraan van 45 jaar oud.


Klausje Schwab kijkt echt zo van: "Zucht! Weer die pokkewappies het niet snappen... "
pi_204495124
quote:
99s.gif Op woensdag 20 april 2022 21:14 schreef Claude_Viole het volgende:
Die poster voor aanstaande 1 mei :').
Zal wel weer een protestactie zijn van 50 man ofzo met gare spandoekjes en bordjes en een verdwaalde veteraan van 45 jaar oud.

[ link | afbeelding ]
Klausje Schwab kijkt echt zo van: "Zucht! Weer die pokkewappies het niet snappen... "
Wat willen ze nou? Wel een Verenigd Europa, maar geen United States of Europe? Is dat niet jezelf tegenspreken? Wat een domme gasten zijn t ook :')
pi_204495223
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2022 22:50 schreef DW457 het volgende:

[..]
Wat willen ze nou? Wel een Verenigd Europa, maar geen United States of Europe? Is dat niet jezelf tegenspreken? Wat een domme gasten zijn t ook :')
HET KLOPT NIET!!! :')
pi_204495300
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2022 22:50 schreef DW457 het volgende:

[..]
Wat willen ze nou? Wel een Verenigd Europa, maar geen United States of Europe? Is dat niet jezelf tegenspreken? Wat een domme gasten zijn t ook :')
Anarchistisch ‘allemaal samen’. Zoals we al bij de Gele hesjes hebben gezien, gaat dat binnen de kortste keren mis, omdat iedereen vanuit een eigen belang zijn eigen ding doet.
pi_204498747
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2022 18:25 schreef Magister_Artium het volgende:
Dat hoef je Oppergek Erik geen twee keer te zeggen. Hij laat zijn eigen filmpjes graag door de lokale overheid bekijken. Ik hoop dat de wethouder niet in slaap valt bij het script ([datum] vanuit Bussum de Gele camera. En ja hoor, ether-energie. Word wakker! Ether-energie. Tar-ta-ri-a. Ja piepeltjes. Tartaria. Mudflud. Frie enursjie. Word wakker! De gele camera groet, laturs).
GRATIS ONBEPERKT DRAADLOOS DUURZAAM. :')
Nog even en hij gaat Jetten mailen. Oh nee, die is van D666, dat zijn satanisten. 8)7

Laatste filmpjes Mike Otte:

Kan de pliesie niet gewoon zijn nummer blokkeren? :+ Zal wel niet mogen natuurlijk, maar ik vraag me af hoe lang deze eindeloze weg nog doorgaat. :z
The only way you can be original, is to be yourself.
  User die overal opduikt 2022 donderdag 21 april 2022 @ 20:01:53 #27
186611 Haags
pi_204501495
Ik heb net voor het eerst in mijn leven live een wappie gezien. Haalde haar in op de snelweg. Die hele auto zat vol geplakt met stickers met extreem domme teksten.

Die mensen kennen echt geen schaamte.
Zonder wrijving geen glans
pi_204501641
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2022 20:01 schreef Haags het volgende:
Ik heb net voor het eerst in mijn leven live een wappie gezien. Haalde haar in op de snelweg. Die hele auto zat vol geplakt met stickers met extreem domme teksten.

Die mensen kennen echt geen schaamte.
Be curious, not judgmental
  User die overal opduikt 2022 donderdag 21 april 2022 @ 20:15:49 #29
186611 Haags
pi_204501690
quote:
5s.gif Op donderdag 21 april 2022 20:12 schreef Aether het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ja precies dat, alleen was het dit keer een zwarte opel.
Zonder wrijving geen glans
pi_204501750
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2022 20:01 schreef Haags het volgende:
Ik heb net voor het eerst in mijn leven live een wappie gezien. Haalde haar in op de snelweg. Die hele auto zat vol geplakt met stickers met extreem domme teksten.

Die mensen kennen echt geen schaamte.
Ben eens een wappie-familie tegengekomen. ze waren toen net klaar met het zwaaien naar langzaam rijdende auto's die vanuit het AZ-stadion vertrokken waren. :')

en erger nog; in mijn omgeving woont een wappie waar de vlag van Rusland uit hangt. Het complete raam hangt vol met 'media=virus' t-shirts, van alle gangbare complotten een shirtje, duidelijk zichtbaar vanaf de weg.

twee huizen verder hangt de vlag van Oekraïne uit. De bewoner van dat huis heeft zelf mensen uit Oekraïne geholpen om te vluchten en een inzamelingsactie gehouden voor spullen voor de kinderen daar.

het is zo absurd....
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_204501848


moet je je eens voorstellen als iemand die je kent je bijvoorbeeld een lift wilt aanbieden en met zo'n hok aan komt rijden.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_204502594
Ik zag Revrouw in een trailer van Filemon en de complotten :D _O_

En Flavio weer van Blackbx :)
pi_204502674
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2022 20:01 schreef Haags het volgende:
Ik heb net voor het eerst in mijn leven live een wappie gezien. Haalde haar in op de snelweg. Die hele auto zat vol geplakt met stickers met extreem domme teksten.

Die mensen kennen echt geen schaamte.
Vanavond liep ik nog een rondje door de buurt. Ik besloot eens een andere route te nemen en nog een straat verder te gaan, langs de portiekflats (huur, vooral bewoond door 60+). Een woning op de hoek had beplakte ramen van voor en van opzij, met alle kreten die we na 171 topics wel kennen.
En vorig jaar op een terras ook een vrouw, net voor de QR-code werd ingevoerd. Volgens haar was iedereen die niet naar David Icke luisterde, bevooroordeeld en voorgeprogrammeerd door het systeem.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_204502831
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2022 20:27 schreef spectrumanalyser het volgende:
[ afbeelding ]

moet je je eens voorstellen als iemand die je kent je bijvoorbeeld een lift wilt aanbieden en met zo'n hok aan komt rijden.
Zouden dit soort figuren ook niet ingeënt zijn tegen kinderziekten?
Be curious, not judgmental
pi_204502907
quote:
7s.gif Op donderdag 21 april 2022 22:18 schreef Aether het volgende:

[..]
Zouden dit soort figuren ook niet ingeënt zijn tegen kinderziekten?
Kinderziekten zijn verzonnen door de elite, zo kunnen ze meer kinderen voor hun pedopraktijken gebruiken. De oplossing ligt in drank, drugs, tabak en fastfood. Dat dat ongezond is is allemaal een hoks, in Amerika is iedereen dik en daar gaan ze toch ook niet dood? Trap er niet in, ze willen zelfs een leeftijdsgrens op fastfood, word wakker! Trump 2024!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2022 22:28:58 ]
pi_204503042
Inenten is natuurlijk altijd dodelijk. dat leren de kinderen op de Forumschool.
Verder krijgen de leerlingen op Forumschool te horen wat Klaus Schwab gezegd heeft, en hoe verschrikkelijk dat is.
In plaats van schooltv kijken ze naar de Russische nieuwszender RT.
Tijdens handarbeid worden spandoeken en banners gemaakt met protestleuzen over regels die al lang opgeheven zijn.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_204503047
https://www.facebook.com/(...)7579026689538&type=3

Eline is compleet aan het doordraaien….
pi_204503176
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2022 22:51 schreef ootjekatootje het volgende:
https://www.facebook.com/(...)7579026689538&type=3

Eline is compleet aan het doordraaien….
"Nieuwschierig" .. :')
pi_204503244
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2022 23:10 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
"Nieuwschierig" .. :')
Mis ook een hoop hoofdletters en punten, maar volgens mij is dit onderdeel van haar nieuwe boek, gaat over twee mensen die ongevaccineerd door Europa gaan reizen maar nergens op de camping mogen.
8)7
pi_204504660
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2022 20:27 schreef spectrumanalyser het volgende:
[ afbeelding ]

moet je je eens voorstellen als iemand die je kent je bijvoorbeeld een lift wilt aanbieden en met zo'n hok aan komt rijden.
Ik zou principieel weigeren. Dan maar lekker lopen. ^O^

Kwalbert is het niet eens met het oprollen van een wietplantage. "Kunn je beetr echte crimineeln pakkn!" :')

[ Bericht 17% gewijzigd door RedWhiteArmy1983 op 22-04-2022 09:44:01 ]
The only way you can be original, is to be yourself.
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 22 april 2022 @ 10:48:03 #41
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204505274
twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_204505307
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2022 20:19 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Ben eens een wappie-familie tegengekomen. ze waren toen net klaar met het zwaaien naar langzaam rijdende auto's die vanuit het AZ-stadion vertrokken waren. :')

en erger nog; in mijn omgeving woont een wappie waar de vlag van Rusland uit hangt. Het complete raam hangt vol met 'media=virus' t-shirts, van alle gangbare complotten een shirtje, duidelijk zichtbaar vanaf de weg.

twee huizen verder hangt de vlag van Oekraïne uit. De bewoner van dat huis heeft zelf mensen uit Oekraïne geholpen om te vluchten en een inzamelingsactie gehouden voor spullen voor de kinderen daar.

het is zo absurd....
Tja ik snap die oekraiense vlaggen ook niet in NL.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 22 april 2022 @ 10:56:06 #43
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_204505340
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2022 20:27 schreef spectrumanalyser het volgende:
[ afbeelding ]

moet je je eens voorstellen als iemand die je kent je bijvoorbeeld een lift wilt aanbieden en met zo'n hok aan komt rijden.
:')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 22 april 2022 @ 10:56:57 #44
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_204505343
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2022 22:51 schreef ootjekatootje het volgende:
https://www.facebook.com/(...)7579026689538&type=3

Eline is compleet aan het doordraaien….
_O-
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_204505641
Vanaf maandag een nieuw seizoen van Filemon en de Complotten.

https://pers.bnnvara.nl/n(...)plotten-bij-bnnvara/

quote:
Is de oorlog in Oekraïne opzettelijk uitgelokt om ‘The Great Reset’ in gang te zetten, of is het een afleidingsmanoeuvre? Zijn vaccins levensgevaarlijk? En wat is het mysterie achter graancirkels? In het tweede seizoen van ‘Filemon en de Complotten’ verdiept Filemon Wesselink zich verder in de wereld van de complotten. Elke aflevering spreekt hij drie personen: van personen die geloven in ‘The Great Awakening’ tot Big Pharma-complotten en buitenaardse krachten. Waarom denken ze wat ze denken? Waar komt hun overtuiging vandaan? En kun je er ook iets van opsteken? Met een open blik treedt Filemon ze tegemoet. De zesdelige serie 'Filemon en de Complotten' is vanaf 25 april wekelijks te zien om 20.25 uur bij BNNVARA op NPO 3.

Filemon: ‘Soms sta je qua meningen en ideeën lijnrecht tegenover elkaar. Maar als je dan het gesprek aangaat, levert dat altijd weer meer begrip en verbinding op dan je van tevoren verwacht. Tijdens de opnames realiseerde ik me zelfs dat er meer overeenkomsten dan verschillen zijn tussen mij en de geïnterviewden.’

In de eerste aflevering gaat Filemon op bezoek bij een oude bekende: Flavio. In het eerste seizoen vertelde hij dat de coronacrisis gebruikt zou worden om ‘The Great Reset’ in gang te zetten. Nu denkt hij dat de oorlog in Oekraïne opzettelijk is uitgelokt om dit proces voort te zetten. Daarnaast spreekt hij Irhuia, die onlangs zes weken heeft vastgezeten nadat zij tijdens een demonstatie is opgepakt. Zij gelooft juist dat de oorlog is ingezet als afleidingsmanoeuvre. Ook Gertjan kijkt anders naar de oorlog: Poetin zou niet achter The Great Reset staan, maar wil ons juist redden van het kwaad.
Neusbel zit er ook in, zo te zien in de promo. :D
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 22 april 2022 @ 11:42:15 #46
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_204505693
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 11:34 schreef Tourniquet het volgende:
Vanaf maandag een nieuw seizoen van Filemon en de Complotten.

https://pers.bnnvara.nl/n(...)plotten-bij-bnnvara/
[..]
Neusbel zit er ook in, zo te zien in de promo. :D
Promo :D =forbidden
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_204505712
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 april 2022 11:42 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Promo :D =forbidden
Het is een complot! :o

En hier?
https://www.npo3.nl/filem(...)04-2022/BV_101407730
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 22 april 2022 @ 11:46:56 #48
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_204505719
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 11:45 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Het is een complot! :o

En hier?
https://www.npo3.nl/filem(...)04-2022/BV_101407730
HET KLOPT NIET!!!!! oO<

Jaaah nu zie ik em :Y :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_204505887
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 april 2022 10:48 schreef Starhopper het volgende:
[ twitter ]
Dat soort mensen verdient het om genaaid te worden
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_204506475
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2022 22:51 schreef ootjekatootje het volgende:
https://www.facebook.com/(...)7579026689538&type=3

Eline is compleet aan het doordraaien….
Wat staat er? ik heb geen FB.
pi_204506647
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2022 15:44 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]
GRATIS ONBEPERKT DRAADLOOS DUURZAAM. :')
Nog even en hij gaat Jetten mailen. Oh nee, die is van D666, dat zijn satanisten. 8)7

Laatste filmpjes Mike Otte:

Kan de pliesie niet gewoon zijn nummer blokkeren? :+ Zal wel niet mogen natuurlijk, maar ik vraag me af hoe lang deze eindeloze weg nog doorgaat. :z
Nieuwe keuzeoptie bij 0900-tuig:

"Bent u Mike Otte, hang dan nu op"
pi_204506677
quote:
5s.gif Op vrijdag 22 april 2022 13:38 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Wat staat er? ik heb geen FB.
Ze schrijft verhaaltjes in de bajes.



  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 22 april 2022 @ 14:02:07 #53
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_204506681
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 14:01 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Ze schrijft verhaaltjes in de bajes.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
:D
Een hoop fouten in die stukjes ;(
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_204507212
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 14:01 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Ze schrijft verhaaltjes in de bajes.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gezellig.
pi_204507228
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 14:01 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Ze schrijft verhaaltjes in de bajes.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik dacht bij 'Natte Nacht' aan heel iets anders.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 22 april 2022 @ 15:27:40 #57
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_204507272
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 15:13 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Ik dacht bij 'Natte Nacht' aan heel iets anders.
|:)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 22 april 2022 @ 15:39:03 #58
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204507370
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 14:01 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Ze schrijft verhaaltjes in de bajes.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als dit van een familielid was zou ik me ernstig zorgen maken.
pi_204507724
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 april 2022 15:27 schreef puzziepie het volgende:

[..]
|:)
Zo gek is dat niet, eerder schreef ze over mastrubatie in de cel.
:@
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 22 april 2022 @ 16:33:05 #60
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_204507735
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 16:31 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Zo gek is dat niet, eerder schreef ze over mastrubatie in de cel.
:@
Ik vind weinig gek.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_204509022
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 15:13 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Ik dacht bij 'Natte Nacht' aan heel iets anders.
De illustraties zijn dan ook niet van Fiep Westendorp.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 22 april 2022 @ 18:18:53 #62
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_204509066
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 18:16 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
De illustraties zijn dan ook niet van Fiep Westendorp.
:D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_204510257
Misschien kan ze nog Wappie Short Stories gaan schrijven. Al moet ze dan wel uitkijken met een afkorting...
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_204510450
8000 wappies die een fabelachtige voorgekauwde brief naar de Belastingdienst hebben gestuurd. Dat zijn bijna alle wappen van Nederland. Ongetwijfeld is die brief rondgegaan in wappie-telegram en heeft er maar een heel klein deel die 100 euro overgemaakt aan Robert Heister.

Maar dat er dan 11 wappen een rechtszaak aangespannen hebben, tjee.... dan mag je griffirecht betalen.
Goed, goed, als je kunt aantonen dat je een laag inkomen hebt, dan kan dit bedrag tot 25% verlaagd worden. Dat zal vast ook wel bij die wappies bekend zijn.

Zou wel willen weten hoeveel van die 8000 naar een Antwoordnummer gestuurd is. Dat scheelt weer een postzegel.

[ Bericht 0% gewijzigd door spectrumanalyser op 22-04-2022 20:19:08 ]
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 22 april 2022 @ 20:11:49 #65
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204510462
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 20:11 schreef spectrumanalyser het volgende:
8000 wappies die een fabelachtige voorgekauwde brief naar de Belastingdienst hebben gestuurd. Dat zijn bijna alle wappen van Nederland. Ongetwijfeld is die brief rondgegaan in wappie-telegram en heeft er maar een heel klein deel die 100 euro overgemaakt aan Robert Heister.

Maar dat er dan 11 wappen een rechtszaak aangespannen heeft, tjee.... dan mag je griffirecht betalen.
Goed, goed, als je kunt aantonen dat je een laag inkomen hebt, dan kan dit bedrag tot 25% verlaagd worden. Dat zal vast ook wel bij die wappies bekend zijn.

Zou wel willen weten hoeveel van die 8000 naar een Antwoordnummer gestuurd is. Dat scheelt weer een postzegel.
Worden ze bijgestaan door Youri? _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_204531844
Ze kunnen de wapperigheid ook niet even een weekje ophouden. Er gaat een tekstje rond inclusief spelfout, over dat wappies niet zouden kunnen reizen vanaf 1 Juli.

En tevens is het niet vieren van feestdagen ook weer trending. Wellicht is het efficienter als ze helemaal geen Nederlandse feestdagen meer vieren, in plaats van voor elke feestdag opnieuw af te melden.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_204532523
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 21:11 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ze kunnen de wapperigheid ook niet even een weekje ophouden. Er gaat een tekstje rond inclusief spelfout, over dat wappies niet zouden kunnen reizen vanaf 1 Juli.

En tevens is het niet vieren van feestdagen ook weer trending. Wellicht is het efficienter als ze helemaal geen Nederlandse feestdagen meer vieren, in plaats van voor elke feestdag opnieuw af te melden.
Ze hoeven ook geen feestdag. Elke zondag knuffelen en reggaehossen op het Museumplein, dat is voor hen een feest. Daarbij heb je in de bijstand dagelijks vakantie.
En niet kunnen reizen, tja, als in dat land nog een test- of vaccinatieverplichting geldt en je doet daar niet aan mee, dan wordt het lastig. Maar nu gaan veel landen over op steekproefgewijs testen en worden ook de regels versoepeld. Jammer eigenlijk, want nu kan ik deze zomer op mijn vakantieadres wappen tegenkomen.
Aan de andere kant denk ik niet dat die scootmobielkikker, Revrouwluutsie, Katja fietsenrek, Koning Mike en Oppergek Erik nou wilde plannen hebben via Sunweb of TUI. Oppergek gaat misschien nog bij TUI vragen naar chemtrails en Mike komt bij de Marechaussee niet verder omdat hij de discussie aangaat over de legitimiteit van de tassencontrole.
Kortom, nog drie maandjes geduld en dan is het twee weken bijkomen op een wapvrij eiland.
pi_204532638
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 16:31 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Zo gek is dat niet, eerder schreef ze over mastrubatie in de cel.
:@
Schrijf je dat nou expres zo, omdat zij het ook verkeerd schreef?
pi_204536254
Nieuwe week, nieuwe ronde Mike Otte *O*
Vanochtend was het UWV weer aan de beurt :D
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 25 april 2022 @ 13:07:31 #70
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_204536368
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 22:06 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Schrijf je dat nou expres zo, omdat zij het ook verkeerd schreef?
:D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_204536496
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2022 16:31 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Zo gek is dat niet, eerder schreef ze over mastrubatie in de cel.
:@
Beter dat ze dat doet dan zich verder voortplant.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 25 april 2022 @ 13:27:35 #72
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_204536536
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 13:22 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Beter dat ze dat doet dan zich verder voortplant.
Bah ja :X
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_204536676
Ze is vrij.

https://www.facebook.com/100063123285918/posts/339962131451227/

Ben benieuwd of er weer wat leven komt in Onrecht tv.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 25 april 2022 @ 13:51:45 #74
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_204536719
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 13:47 schreef ootjekatootje het volgende:
Ze is vrij.

https://www.facebook.com/100063123285918/posts/339962131451227/

Ben benieuwd of er weer wat leven komt in Onrecht tv.
Ik kan het niet zien ,maar fijn dat ze vrij is :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_204536811
quote:
11s.gif Op maandag 25 april 2022 13:51 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Ik kan het niet zien ,maar fijn dat ze vrij is :+
Bij Truus lopen de tranen over haar wangen, zo blij is ze voor Eline. |:)
Verder veel reacties dat ze vinden dat Eline onterecht heeft gezeten.

En van die hongerstaking is niks te zien, die kop is nog net zo dik als een half jaar geleden.
pi_204536816
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 14:01 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Bij Truus lopen de tranen over haar wangen, zo blij is ze voor Eline. |:)
Verder veel reacties dat ze vinden dat Eline onterecht heeft gezeten.
Wie heeft de ballen om te zeggen dat het wel terecht is? :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 25 april 2022 @ 14:02:36 #77
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_204536822
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 14:01 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Bij Truus lopen de tranen over haar wangen, zo blij is ze voor Eline. |:)
Verder veel reacties dat ze vinden dat Eline onterecht heeft gezeten.
:D
Onterecht gezeten :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_204536842
quote:
10s.gif Op maandag 25 april 2022 14:02 schreef puzziepie het volgende:

[..]
:D
Onterecht gezeten :')
Hopelijk wordt ze niet onterecht zwanger, dat is pas onrecht.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 25 april 2022 @ 14:06:36 #79
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_204536849
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 14:05 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Hopelijk wordt ze niet onterecht zwanger, dat is pas onrecht.
Volgens mij gaat dat em niet meer worden (hoop ik) |:)
Zij is haske oud :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_204536861
quote:
10s.gif Op maandag 25 april 2022 14:06 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Volgens mij gaat dat em niet meer worden (hoop ik) |:)
Zij is haske oud :+
Ach, soms gebeuren er wonderen. Of in haar geval, ongelukjes.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_204537012
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 14:08 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Ach, soms gebeuren er wonderen. Of in haar geval, ongelukjes.
Volgens mij is ze pot.
pi_204537027
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 14:32 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Volgens mij is ze pot.
The world is safe.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 25 april 2022 @ 14:35:43 #83
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_204537032
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 14:08 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Ach, soms gebeuren er wonderen. Of in haar geval, ongelukjes.
He bah :{w
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_204537062
quote:
10s.gif Op maandag 25 april 2022 14:02 schreef puzziepie het volgende:

[..]
:D
Onterecht gezeten :')
Ze hebben haar vrijheid afgestolen… _O-
Onrecht tv heeft ineens wel een hoop volgers, de afgelopen weken hooguit 30 likes op een post. Nu al 850 likes bij het bericht van haar vrijlating.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 25 april 2022 @ 14:40:31 #85
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_204537069
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 14:39 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ze hebben haar vrijheid afgestolen… _O-
Onrecht tv heeft ineens wel een hoop volgers, de afgelopen weken hooguit 30 likes op een post. Nu al 850 likes bij het bericht van haar vrijlating.
Het gaat weer beginnen :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_204537110
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 14:40 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Het gaat weer beginnen :D
En die mogen zich ook allemaal voortplanten ;(

* El_Thijs gaat in een hoekje in foetus-houding liggen huilen
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 25 april 2022 @ 14:45:34 #87
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_204537114
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 14:44 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
En die mogen zich ook allemaal voortplanten ;(

* El_Thijs gaat in een hoekje in foetus-houding liggen huilen
Niet huilen hoor :o
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_204537121
quote:
11s.gif Op maandag 25 april 2022 14:45 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Niet huilen hoor :o
:'(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 25 april 2022 @ 14:46:31 #89
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_204537124
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 14:46 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
:'(
Ik kan niet tegen huilende mannen :@
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_204537167
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 14:46 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Ik kan niet tegen huilende mannen :@
* El_Thijs tranen droogt
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 25 april 2022 @ 14:58:47 #91
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_204537186
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 14:54 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
* El_Thijs tranen droogt
O+ :*
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_204537191
quote:
12s.gif Op maandag 25 april 2022 14:58 schreef puzziepie het volgende:

[..]
O+ :*
:@ :*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 25 april 2022 @ 14:59:39 #93
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_204537193
quote:
17s.gif Op maandag 25 april 2022 14:59 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
:@ :*
:D :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_204537202
Anyway, ik begin me wel steeds meer af te vragen WAAROM ze nog bezig zijn. Ik bedoel, we mogen alles weer (niet dat we dat niet mochten, maar toch), alle maatregelen zijn weg, en als er nog iets is, is dat een advies. Dus is dit gewoon een soort freakshow, of wat? Je kan er bijna een tv-programma van maken.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_204538446
Mike heeft weer met zn politievrienden gebeld :7

Deel 1. Bellen via een andere plaatsnaam en anoniem bellen. Maar zodra de medewerker het dienstnummer niet wil geven, is het snel klaar :D Daarna maar weer bellen met Weert :z

Deel 2: Komt er op neer dat Mike toch een brief moet schrijven. Mike begint dreigende taal uit te slaan :o Hoe lang blijft dit goed gaan? }:|
pi_204538485
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 17:17 schreef Dutch_view het volgende:
Mike heeft weer met zn politievrienden gebeld :7

Deel 1. Bellen via een andere plaatsnaam en anoniem bellen. Maar zodra de medewerker het dienstnummer niet wil geven, is het snel klaar :D Daarna maar weer bellen met Weert :z

Deel 2: Komt er op neer dat Mike toch een brief moet schrijven. Mike begint dreigende taal uit te slaan :o Hoe lang blijft dit goed gaan? }:|
Kan hier dan echt niets tegen gedaan worden? Ik bedoel, hij slokt tijd van de politie op die beter besteed kan worden. Figuren als dit zorgen er voor dat de politie helemaal geen tijd meer heeft. Randdebiel.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_204538660
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 17:22 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Kan hier dan echt niets tegen gedaan worden? Ik bedoel, hij slokt tijd van de politie op die beter besteed kan worden. Figuren als dit zorgen er voor dat de politie helemaal geen tijd meer heeft. Randdebiel.
Fok! en Jantje met Kwak zien als het ware een heel dossier nu, maar ik vraag me af of dat overzicht er is bij de Politie. De alarmbellen zouden nu moeten gaan rinkelen maar dat gebeurd niet. Een gesprek op bureau met een diender die hem verbaal goed aan kan, lijkt me het beste om Mike uit te leggen wat de procedures zijn en dat aangifte doen in dit geval niet kan (aangiftes tegen dienders).
pi_204538752
Eline kan weer elke zaterdag 'werken' bij de bushalte van Hilversum Mediapark.

Er is blijkbaar geen hoger beroep ingesteld.
De hongerstaking daarmee bedoelde ze dat ze tussen de maaltijden door niets gegeten heeft.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_204538753
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 13:22 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Beter dat ze dat doet dan zich verder voortplant.
Het enige seksding waar ik bij Eline aan wil denken is wurgseks en dan bij voorkeur nog zonder seks.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_204538760
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 14:02 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Wie heeft de ballen om te zeggen dat het wel terecht is? :P
Of een poll starten op die facebook pagina wanneer ze weer vast zit.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_204538764
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 17:58 schreef vipergts het volgende:

[..]
Of een poll starten op die facebook pagina wanneer ze weer vast zit.
Goeie :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_204540343
vandaag een artikel op NHD over de wappen die brieven schreven naar de belastingdienst.
Blijkt dat die Bossmaker kerel nog veel meer geld vraagt nadat de 100 euro is overgemaakt.

’Autonome burgers’ willen zich losmaken van Nederland en claimen bij belastingdienst miljoenen uit ’geboortetrust’
https://www.noordhollandsdagblad.nl/cnt/dmf20220425_70563969

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_204540558
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 20:49 schreef spectrumanalyser het volgende:
vandaag een artikel op NHD over de wappen die brieven schreven naar de belastingdienst.
Blijkt dat die Bossmaker kerel nog veel meer geld vraagt nadat de 100 euro is overgemaakt.

’Autonome burgers’ willen zich losmaken van Nederland en claimen bij belastingdienst miljoenen uit ’geboortetrust’
https://www.noordhollandsdagblad.nl/cnt/dmf20220425_70563969

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn God, dat mensen hier in kunnen trappen zeg...
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_204540732
Komen genoeg maffies voorbij vanavond bij filemon
pi_204540762
Neusring is nu bij Filemon
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_204540782
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 21:33 schreef Stepperoller het volgende:
Neusring is nu bij Filemon
Die viezerik is echt niet om aan te zien(en aan te horen)
pi_204540809
Goodguy Putin🤣

Altijd weer dezelfde azoz foto's terwijl rusland net zo veel zo niet meer nazi's heeft en inzet.
pi_204541021
"Dat is jouw waarheid, en ik heb mijn waarheid".

:|W
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_204541150
die Flavio toch.... hij merkt dat z'n publiek vertrokken is en toch blijft ie doorgaan.
mooie gek, die wielerbondoplichter.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_204541151
Lieve God, ik kijk twee minuten vreet me al weer op om de totaal gestoorde Ieroewaaja.
anonieme razernist
pi_204541215
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 22:26 schreef spectrumanalyser het volgende:
die Flavio toch.... hij merkt dat z'n publiek vertrokken is en toch blijft ie doorgaan.
mooie gek, die wielerbondoplichter.
Met zeker 15 medewerkers, al dan niet betaald. Wat zijn dat voor mensen trouwens, ze zien er bijna normaal uit.

[ Bericht 0% gewijzigd door NoCigar op 25-04-2022 23:24:59 ]
anonieme razernist
pi_204541310
quote:
2s.gif Op maandag 25 april 2022 22:26 schreef NoCigar het volgende:
Lieve God, ik kijk twee minuten vreet me al weer op om de totaal gestoorde Ieroewaaja.
Debby
pi_204541336
Debbie Beekwielder, Flavio Harlequino
anonieme razernist
pi_204541503
quote:
18s.gif Op maandag 25 april 2022 22:34 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Met zeker 15 medewerkers, al dan niet betaalt. Wat zijn dat voor mensen trouwens, ze zien er bijna normaal uit.
als je Flavio mag geloven hebben ze 250k opgehaald via crowdfunding.

zo'n klusje bij Flavio zal op oproepbasis zijn en zeker geen fulltime baan. Ik ga er niet vanuit dat die 15 mensen daadwerkelijk een dienstverband hebben. Stichting Blckbx heeft op papier 0 werknemers.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_204542930
Oh ja, Filemon en de complotten, van de week maar even de eerste aflevering terugkijken, altijd wel vermakelijk.

Eline is vrij, betekent dit nu een reïncarnatie van Onrecht TV? :')

Net nog Mikes filmpjes geluisterd, man man, het schiet ook echt niet op met hem, de politie doet er idd goed aan om hem een en ander eens goed uit te leggen van face to face.

Oh, en Oppergek Erik heeft ook weer iets nieuws, hij heeft nieuwe "antaines" op gemeentehuizen gevonden, ook bij het Feek Meedieja Park, waarbij hij beweert dat de gemeentes hiermee iedereen naakt kunnen scannen. :') _O- Hij heeft overigens laatst bedankt voor Filemon en de complotten (uiteraard in een uitgebreide video), jammer maar was te verwachten.
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_204545001
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 10:09 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Oh ja, Filemon en de complotten, van de week maar even de eerste aflevering terugkijken, altijd wel vermakelijk.

Eline is vrij, betekent dit nu een reïncarnatie van Onrecht TV? :')

Net nog Mikes filmpjes geluisterd, man man, het schiet ook echt niet op met hem, de politie doet er idd goed aan om hem een en ander eens goed uit te leggen van face to face.

Oh, en Oppergek Erik heeft ook weer iets nieuws, hij heeft nieuwe "antaines" op gemeentehuizen gevonden, ook bij het Feek Meedieja Park, waarbij hij beweert dat de gemeentes hiermee iedereen naakt kunnen scannen. :') _O- Hij heeft overigens laatst bedankt voor Filemon en de complotten (uiteraard in een uitgebreide video), jammer maar was te verwachten.
Typisch dat een naaktrecreant zo bang is dat hij bloot gescand zou worden. Tegen Filemon Wesselink heeft Erik uitgesproken dat hij gearresteerd, berecht en levenslang opgesloten moet worden. Kortom, je geeft een presentator van een tv-programma geen eerlijk proces, dat ook nog eens op basis van een loze aanklacht is.
Dan ben je wel heel (on)zeker van je zaak...
pi_204545327
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_204547196
Op kantoor waren mijn collega's deze middag hardop aan het aftellen en drukte vervolgens op een knop op het toetsenbord.
Ik vroeg nog of ze 'the great reset' aan het uitvoeren waren maar ik kreeg geen antwoord.

kan iedereen even kijken of hij zijn of haar bezittingen nog heeft en of je vrolijk bent? Thanks.

[ Bericht 11% gewijzigd door spectrumanalyser op 26-04-2022 19:14:16 ]
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  dinsdag 26 april 2022 @ 19:45:52 #120
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_204547661
Valt de dag van de arbeid op een zondag, en dan gaan de wappies werken :|W
pi_204547890
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 18:55 schreef spectrumanalyser het volgende:
Op kantoor waren mijn collega's deze middag hardop aan het aftellen en drukte vervolgens op een knop op het toetsenbord.
Ik vroeg nog of ze 'the great reset' aan het uitvoeren waren maar ik kreeg geen antwoord.

kan iedereen even kijken of hij zijn of haar bezittingen nog heeft en of je vrolijk bent? Thanks.
I own everything and i'm very happy.
Kind Regards,

Bill.
pi_204552679
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 april 2022 19:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Valt de dag van de arbeid op een zondag, en dan gaan de wappies werken :|W
wE sTrIjDeN vOoR oNzE kInDeReN!

Intussen heeft je kind op zijn achttiende verjaardag geen spaargeld voor studie of huis, want je hebt het te druk met een afwijkende mening uitdragen, gelijkgestemden bevestigen, andersdenkenden lastigvallen, de overheid uitschelden voor ‘pedofiel’ en elkaar filmenstrijden.
pi_204592754
Ohjee, wappen hebben CERN ontdekt. Daar staat de deeltjesversneller, de Large Hadron Collider.
Volgens wappelonie is dat helemaal geen deeltjesversneller en is het geen wetenschappelijk onderzoek.
Satanische rituelen :')
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zondag 1 mei 2022 @ 01:41:28 #124
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_204594820
Welke wap is dit eigenlijk?

https://www.dumpert.nl/?selectedId=100029380_703ee02a

Waar kan ik haar geroeptoeter vinden? Ideaal voer om mee te videofucken!
pi_204594846
De lamme en de blinde in een gezamenlijke video :')

  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 1 mei 2022 @ 02:03:54 #126
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_204594860
quote:
99s.gif Op zondag 1 mei 2022 01:41 schreef Claude_Viole het volgende:
Welke wap is dit eigenlijk?

https://www.dumpert.nl/?selectedId=100029380_703ee02a

Waar kan ik haar geroeptoeter vinden? Ideaal voer om mee te videofucken!
OMG zij :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_204594864
twitter
Be curious, not judgmental
  zondag 1 mei 2022 @ 02:11:35 #128
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_204594869
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 02:03 schreef puzziepie het volgende:

[..]
OMG zij :D
Videofuck is onderweg! Hopelijk wordt die snel door 'Joris' toegevoegd.
  zondag 1 mei 2022 @ 02:22:27 #129
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204594889
Vandaag is de grote dag toch? Weer een grote demo tegen alles en iedereen. Tegen het grote onrecht.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 1 mei 2022 @ 02:32:24 #130
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204594894
quote:
9s.gif Op zondag 1 mei 2022 02:08 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
WTF is dit voor boek :X
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 1 mei 2022 @ 02:38:55 #131
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204594901
quote:
84s.gif Op zondag 1 mei 2022 02:32 schreef Starhopper het volgende:

[..]
WTF is dit voor boek :X
Nou ja, vroeger had elk kind adhd met bijbehorende medicijnen als ze wat te enthousiast waren voor de overwerkte kinderdagverblijf personeelsleden.

Hoe vaak werd Ritalin toen voorgeschreven? Tegenwoordig niet meer, die kids waren zombies.

Ik snap de insteek van dat boek wel, was je kind anders… hop pillen erin. Werkt niet, weet jij toch ook.
De insteek naar vaccinatie klopt niet, klopt daar heb je gelijk in.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 1 mei 2022 @ 02:41:07 #132
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204594903
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 02:38 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Nou ja, vroeger had elk kind adhd met bijbehorende medicijnen als ze wat te enthousiast waren voor de overwerkte kinderdagverblijf personeelsleden.

Hoe vaak werd Ritalin toen voorgeschreven? Tegenwoordig niet meer, die kids waren zombies.

Ik snap de insteek van dat boek wel, was je kind anders… hop pillen erin. Werkt niet, weet jij toch ook.
De insteek naar vaccinatie klopt niet, klopt daar heb je gelijk in.
Dit is gewoon een 1 of andere debiele kerel die niet wil accepteren dat zijn kind autisme heeft en de schuld legt bij "The Big Pharma" :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_204595893
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 02:22 schreef ootjekatootje het volgende:
Vandaag is de grote dag toch? Weer een grote demo tegen alles en iedereen. Tegen het grote onrecht.
In Amsterdam èn Maastricht is er een wappiebraderie.
Ruftvrouwlutie was gevraagd naar haar aanwezigheid, er is een raadselachtig antwoord gegeven.

Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zondag 1 mei 2022 @ 10:57:06 #134
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204596068
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 10:37 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
In Amsterdam èn Maastricht is er een wappiebraderie.
Ruftvrouwlutie was gevraagd naar haar aanwezigheid, er is een raadselachtig antwoord gegeven.

[ afbeelding ]
Geen grote demonstratie in Brussel?

Ik dacht echt dat ze vandaag weer ouderwets los gingen.
pi_204596198
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 10:57 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Geen grote demonstratie in Brussel?

Ik dacht echt dat ze vandaag weer ouderwets los gingen
.
Waarvoor eigenlijk nog? :?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_204596235
quote:
2s.gif Op zondag 1 mei 2022 11:16 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Waarvoor eigenlijk nog? :?
Gewoon anti-overheid en zo.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_204596257
quote:
2s.gif Op zondag 1 mei 2022 11:16 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Waarvoor eigenlijk nog? :?
1 mei, de dag van de arbeid, voor veel recalcitranten een vies woord, die willen liever de dag van de uitkering vieren. :D
  zondag 1 mei 2022 @ 11:36:10 #138
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_204596345
quote:
84s.gif Op zondag 1 mei 2022 02:32 schreef Starhopper het volgende:

[..]
WTF is dit voor boek :X
Als ik de drukkerij was... >:)
Dan had ik een paar aanpassingen gedaan.
pi_204596382
Die "wie ben jij" wapmevrouw, dat is Loes Ruesink. Partner van Frank Ruesink.
Beiden zijn dermate wappie dat ze hun kinderen van school gehaald hebben en van school af houden.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_204596416
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 11:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
Die "wie ben jij" wapmevrouw, dat is Loes Ruesink. Partner van Frank Ruesink.
Beiden zijn dermate wappie dat ze hun kinderen van school gehaald hebben en van school af houden.
Dus tegen de wet inga- oh wacht.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_204596419
quote:
99s.gif Op zondag 1 mei 2022 11:36 schreef Claude_Viole het volgende:

[..]
Als ik de drukkerij was... >:)
Dan had ik een paar aanpassingen gedaan.
De drukkerij Succesboeken.nl zelf maakt deel uit van de wappiecommunity.
Bij Succesboeken.nl drukken ze meer boeken die nog erger zijn. In een aantal boeken van deze uitgever staat dat kanker te genezen is, zoals met jodium.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_204596567
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 11:47 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
De drukkerij Succesboeken.nl zelf maakt deel uit van de wappiecommunity.
Bij Succesboeken.nl drukken ze meer boeken die nog erger zijn. In een aantal boeken van deze uitgever staat dat kanker te genezen is, zoals met jodium.
En dat zeg je nu?!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_204596681
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 12:04 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
En dat zeg je nu?!
Ja, nouja de auteur van een zo'n boek is overleden aan kanker, drie maanden nadat hij een boek schreef over deze ziekte. Op de kaft van zijn boek staat dat je jezelf kunt genezen na het lezen van het boek.

Het kan zijn dat de auteur zijn boek niet goed gelezen heeft.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_204596694
Neusbel is toch wel aanwezig op de demonstratie in Amsterdam
https://www.facebook.com/RVLlives/videos/585035625931374
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 1 mei 2022 @ 12:16:20 #145
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_204596709
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 12:14 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Ja, nouja de auteur van een zo'n boek is overleden aan kanker, drie maanden nadat hij een boek schreef over deze ziekte. Op de kaft van zijn boek staat dat je jezelf kunt genezen na het lezen van het boek.

Het kan zijn dat de auteur zijn boek niet goed gelezen heeft.
:D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_204596751
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 12:14 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Ja, nouja de auteur van een zo'n boek is overleden aan kanker, drie maanden nadat hij een boek schreef over deze ziekte. Op de kaft van zijn boek staat dat je jezelf kunt genezen na het lezen van het boek.

Het kan zijn dat de auteur zijn boek niet goed gelezen heeft.
Wauw. Ik ga een boek lezen over diabetes dan ben ik straks genezen!

Of ik kan ook gewoon moeite doen en mijn leven aanpass- nee dat is teveel moeite, ik lees dat boek wel.

Dafuq zeg :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 1 mei 2022 @ 12:22:37 #147
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_204596774
quote:
84s.gif Op zondag 1 mei 2022 02:41 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dit is gewoon een 1 of andere debiele kerel die niet wil accepteren dat zijn kind autisme heeft en de schuld legt bij "The Big Pharma" :')
Mijn wappie-ex is ook zo. Onze oudste is zwaar autistisch en in plaats van dat hij zich nuttig maakt bij de zorg daarvoor loopt hij overal te huilen dat ik ons kind "gehandicapt heb gemaakt" door het te laten vaccineren.

Mensen met bepaalde persoonlijkheidsstoornissen moeten altijd de schuld ergens neer kunnen leggen en de verantwoordelijkheid af kunnen schuiven. Dat profiel leent zich uitstekend voor wappie-theorieën.
pi_204596825
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 12:20 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Wauw. Ik ga een boek lezen over diabetes dan ben ik straks genezen!

Of ik kan ook gewoon moeite doen en mijn leven aanpass- nee dat is teveel moeite, ik lees dat boek wel.

Dafuq zeg :')
Het maakt het ernstig omdat een groep kwetsbaren graag willen horen (of lezen) dat er een uitweg is. zo'n boek zal hoe dan ook verkopen. Nu blijkt dat zo'n boek doodleuk bij de ingang van een biologische supermarktketen staat. Dat kan echt niet.

verbaas mij er over dat je medische desinformatie gewoon op de markt mag brengen in boekvorm.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_204596859
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 12:27 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Het maakt het ernstig omdat een groep kwetsbaren graag willen horen (of lezen) dat er een uitweg is. zo'n boek zal hoe dan ook verkopen. Nu blijkt dat zo'n boek doodleuk bij de ingang van een biologische supermarktketen staat. Dat kan echt niet.

verbaas mij er over dat je medische desinformatie gewoon op de markt mag brengen in boekvorm.
Dan moet daar idd eens wat aan gedaan worden vind ik.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 1 mei 2022 @ 12:32:34 #150
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_204596878
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 12:27 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Het maakt het ernstig omdat een groep kwetsbaren graag willen horen (of lezen) dat er een uitweg is. zo'n boek zal hoe dan ook verkopen. Nu blijkt dat zo'n boek doodleuk bij de ingang van een biologische supermarktketen staat. Dat kan echt niet.

verbaas mij er over dat je medische desinformatie gewoon op de markt mag brengen in boekvorm.
Ja hoor, dat mag helaas, al jaren. Denk ook aan alle gestoorde diëetvormen. Elke pipo kan een boek vol beweringen schrijven zonder dat ze daar een achtergrond en papieren voor hebben.

Omdat het een heel gedoe is om dit dicht te timmeren qua verboden etc. is het dus een halszaak om het onderwijs te verbeteren op het gebied van kritisch denken over informatie.

Achterlijkheid zou gewoon weer weggelachen moeten worden, net als vroeger.
pi_204596933
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 12:32 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ja hoor, dat mag helaas, al jaren. Denk ook aan alle gestoorde diëetvormen. Elke pipo kan een boek vol beweringen schrijven zonder dat ze daar een achtergrond en papieren voor hebben.

Omdat het een heel gedoe is om dit dicht te timmeren qua verboden etc. is het dus een halszaak om het onderwijs te verbeteren op het gebied van kritisch denken over informatie.

Achterlijkheid zou gewoon weer weggelachen moeten worden, net als vroeger.
Best tragisch eigenlijk. Aan de andere kant scheidt dit wel het kaf van het koren.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_204596937
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 12:32 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ja hoor, dat mag helaas, al jaren. Denk ook aan alle gestoorde diëetvormen. Elke pipo kan een boek vol beweringen schrijven zonder dat ze daar een achtergrond en papieren voor hebben.

Omdat het een heel gedoe is om dit dicht te timmeren qua verboden etc. is het dus een halszaak om het onderwijs te verbeteren op het gebied van kritisch denken over informatie.

Achterlijkheid zou gewoon weer weggelachen moeten worden, net als vroeger.
Ekoplaza haalt in ieder geval een boek uit de schappen.
Het ging in dit geval over een boek wat een link legt tussen vaccinatie en autisme.

Naast dit boek stond een ander parel, genaamd 'bijwerkingen, waarvan sommige dodelijk kunnen zijn'.
Boek gaat over corruptie, overheid, fraude, omkopingen. je hebt al wel een beeld over het boek denk ik
https://www.bol.com/nl/nl/p/bijwerkingen/1001004007624224/

weer van drukkerij succesboeken.nl
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zondag 1 mei 2022 @ 12:40:58 #153
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_204596964
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 12:37 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Best tragisch eigenlijk. Aan de andere kant scheidt dit wel het kaf van het koren.
Ja, maar een hoop is als kaf geëindigd omdat ze nooit keihard in hun smoel uitgelachen zijn de eerste keer dat ze zo'n denkbeeld uitspraken én omdat ze nooit geleerd hebben dat niet elke mening gelijkwaardig is.

Dat stomme idee dat je respect moet hebben voor elkaars hersenspinsels en overtuigingen moet er gewoon uit. Je moet respect hebben voor hun recht om het te denken, niet voor de inhoud ervan.
pi_204596969
Intussen op de dam staat baardmans zijn 'parallelle samenleving' aan te prijzen.
Hij geeft wappie een andere definitie;

W.A.P.P.I.E. Wij alleen per persoon in eenheid.

https://www.facebook.com/teunlivestreams/videos/1397182800798600
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_204596982
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 12:40 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ja, maar een hoop is als kaf geëindigd omdat ze nooit keihard in hun smoel uitgelachen zijn de eerste keer dat ze zo'n denkbeeld uitspraken én omdat ze nooit geleerd hebben dat niet elke mening gelijkwaardig is.

Dat stomme idee dat je respect moet hebben voor elkaars hersenspinsels en overtuigingen moet er gewoon uit. Je moet respect hebben voor hun recht om het te denken, niet voor de inhoud ervan.
Ben het ook met je eens :)

Het probleem is dat iedereen tijdens de corona binnen heeft gezeten en dan hun heil zoekt online. En als dan iemand begint te blaten over zulke onderwerpen en met zogenaamd bewijs komt, ga je het snel geloven als je daar vatbaar voor bent.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 1 mei 2022 @ 12:44:23 #156
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_204596993
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 12:41 schreef spectrumanalyser het volgende:
Intussen op de dam staat baardmans zijn 'parallelle samenleving' aan te prijzen.
Hij geeft wappie een andere definitie;

W.A.P.P.I.E. Wij alleen per persoon in eenheid.

https://www.facebook.com/teunlivestreams/videos/1397182800798600
Dit is echt van het niveau hihaho Suzuki betekent Sjees U Zelf Uw Kist In!
pi_204597010
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 12:44 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Dit is echt van het niveau hihaho Suzuki betekent Sjees U Zelf Uw Kist In!
En Renault betekent Roest En Narigheid Achtervolgen U Lange Tijd!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_204597374
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 10:57 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Geen grote demonstratie in Brussel?

Ik dacht echt dat ze vandaag weer ouderwets los gingen.
Op 1 mei moet je volgens mij in Berlijn, of in ieder geval Duitsland zijn. :P
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 1 mei 2022 @ 14:58:09 #159
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_204598224
Demo alweer afgelopen?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 1 mei 2022 @ 15:11:26 #160
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204598347
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 13:32 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Op 1 mei moet je volgens mij in Berlijn, of in ieder geval Duitsland zijn. :P
Of parijs :P
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_204598349
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 14:58 schreef puzziepie het volgende:
Demo alweer afgelopen?
In Amsterdam zijn de wappen nog niet terug bij de kliniek
https://www.facebook.com/teunlivestreams/videos/309627911323032
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 1 mei 2022 @ 15:12:31 #162
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_204598358
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 15:11 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
In Amsterdam zijn de wappen nog niet terug bij de kliniek
https://www.facebook.com/teunlivestreams/videos/309627911323032
Ah thnx!! :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 1 mei 2022 @ 15:17:03 #163
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204598399
quote:
9s.gif Op zondag 1 mei 2022 02:08 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
Hij gaat uit de schappen! _O_

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_204598407
quote:
84s.gif Op zondag 1 mei 2022 15:17 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Hij gaat uit de schappen! _O_

[ twitter ]
Mooi! ^O^
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_204598484
Wat is die blauw-wit-rood-banaan-vlag?

Be curious, not judgmental
  zondag 1 mei 2022 @ 15:33:45 #166
111260 Charmian
a little joy
pi_204598551
quote:
7s.gif Op zondag 1 mei 2022 15:27 schreef Aether het volgende:
Wat is die blauw-wit-rood-banaan-vlag?

[ afbeelding ]
wappies kennende:bananenrepubliek
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_204598685
Kijk, daar is de vrouw met 16 videobewerkte versies van haar 'wie ben jij'-rant.

twitter


Frank en Loes Ruesink, met van school gehaalde kind.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 1 mei 2022 @ 16:00:53 #168
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204598827
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 15:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
Kijk, daar is de vrouw met 16 videobewerkte versies van haar 'wie ben jij'-rant.

[ twitter ]

Frank en Loes Ruesink, met van school gehaalde kind.
Kind kan niet naar school maar wel naar een domostratie? :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 1 mei 2022 @ 16:12:40 #169
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_204598909
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 12:43 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Ben het ook met je eens :)

Het probleem is dat iedereen tijdens de corona binnen heeft gezeten en dan hun heil zoekt online. En als dan iemand begint te blaten over zulke onderwerpen en met zogenaamd bewijs komt, ga je het snel geloven als je daar vatbaar voor bent.
+ angst en teleurgesteld in behandeling door mensen/instanties/maatschappij/normale medische wetenschap en dan kunnen ze hun zelfmedelijden afwentelen door op zo'n manier tegen zaken aan te schoppen.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_204599086
twitter
Be curious, not judgmental
  zondag 1 mei 2022 @ 17:24:29 #171
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_204599758
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 12:14 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Ja, nouja de auteur van een zo'n boek is overleden aan kanker, drie maanden nadat hij een boek schreef over deze ziekte. Op de kaft van zijn boek staat dat je jezelf kunt genezen na het lezen van het boek.

Het kan zijn dat de auteur zijn boek niet goed gelezen heeft.
:D
  zondag 1 mei 2022 @ 17:28:35 #172
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_204599820
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 15:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
Kijk, daar is de vrouw met 16 videobewerkte versies van haar 'wie ben jij'-rant.

[ twitter ]

Frank en Loes Ruesink, met van school gehaalde kind.
Mijn videofuck staat nog niet op Dumpert :{ :(
pi_204599856
quote:
1s.gif Op zondag 1 mei 2022 17:28 schreef Claude_Viole het volgende:

[..]
Mijn videofuck staat nog niet op Dumpert :{ :(
gooi 'm op streamable.com
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_204600263
quote:
1s.gif Op zondag 1 mei 2022 17:28 schreef Claude_Viole het volgende:

[..]
Mijn videofuck staat nog niet op Dumpert :{ :(
Ohja, die maffe vrouw, die gaat vanaf maandag webinars geven voor 25 euro per persoon.
https://men-for-freedom.w(...)it-het-schoolsysteem

wat hebben die twee toch met 25 euro. dat waardeloze boek van Frank Ruesink kost ook dat bedrag.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_204600922
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 12:46 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
En Renault betekent Roest En Narigheid Achtervolgen U Lange Tijd!
Donald Trump rijdt BMW: Biden Moet Weg!
pi_204609732
om 21:25 is er weer Filemon en de complotten op NPO3
quote:
David denkt dat we in een illusie leven. Hij gelooft dat buitenaardse krachten ons angstig maken met oorlogen en de pandemie, en dat als we de illusie doorbreken, we in een Utopia terechtkomen. Katja's leven draait om energie en frequenties. Zij denkt dat de elite geen invloed meer heeft en dat we naar een "great awakening" gaan. Monique is gefascineerd geraakt door graancirkels, waar ze vaak overheen vliegt. Ze wijdt haar leven aan het ontrafelen van het mysterie achter deze cirkels, maar wordt tegengewerkt door onverklaarbare krachten.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_204610292
Het appartement van Huig Plug gaat 25 mei 2022 worden geveild op openbareverkoop.nl
https://openbareverkoop.nl/kavel/3271/noordeinde-21-katwijk-zh

Deze onderstaande tweet over Plug zegt mij niets, geen idee wie Mora Apprez is en wat de waarde is van de tekst.
twitter
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_204611121
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 18:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
om 21:25 is er weer Filemon en de complotten op NPO3
[..]

Is dat waard om te kijken?
pi_204611499
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 20:58 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Is dat waard om te kijken?
Nee. De wappies die aan bod komen zijn niet actief op socal media, je zal ze niet kennen of herkennen.
Het gaat over graancirkels, spiritualiteit en buitenaards leven.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_204612029
Mike Otten is weer eens door de Politie uit de auto getrokken en afgevoerd :D :7 (op 12 min)
https://www.facebook.com/100011421598642/videos/156746793308775/

Waarschijnlijk gaat het straks weer van voor af aan, Mike die aangifte wil doen wegens mishandeling enz. enz. enz. :7
  maandag 2 mei 2022 @ 23:38:06 #181
184637 RedWhiteArmy1983
JG14 hooligan
pi_204612369
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 22:40 schreef Dutch_view het volgende:
Mike Otten is weer eens door de Politie uit de auto getrokken en afgevoerd :D :7 (op 12 min)
https://www.facebook.com/100011421598642/videos/156746793308775/

Waarschijnlijk gaat het straks weer van voor af aan, Mike die aangifte wil doen wegens mishandeling enz. enz. enz. :7
Is al een ouwe (10-9-2021) ;)
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_204612472
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 23:38 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]
Is al een ouwe (10-9-2021) ;)
oeps :@
Hij heeft hem gister blijkbaar opnieuw gepost.
Tis wat rustig qua nieuw materiaal van hem helaas ;(
pi_204617497
Brian Roy in de gevangenis omdat hij zijn taakstraf weigert uit te voeren.
https://www.telegraaf.nl/(...)a-weigeren-taakstraf
pi_204617576
Krultangmeisjes Raisa en Eva plus 'die bolle' Jan Bonte zijn door Bart Maes gevraagd hun bureautje bij Maes Law leeg te maken.
https://www.ad.nl/binnenl(...)critici-op~a69e40b6/
quote:
Het bekende advocatenkantoor Maes Law stopt per direct met alle coronazaken en verbreekt om die reden de samenwerking met bekende coronasceptici als Eva Vlaardingerbroek, Jan Bonte en Raisa Blommestijn. Dat bevestigt advocaat Bart Maes aan deze site. ,,Mijn kantoorgenoten en ikzelf zijn voor alles wat vies en lelijk is uitgemaakt. Door de enorme polarisatie zijn de emotionele en financiële kosten simpelweg te hoog gebleken.”
quote:
,,Ik ben er onwijs van geschrokken dat een klein aantal coronademonstranten naadloos is overgegaan in het steunen van de Russische president Vladimir Poetin. Die mensen beginnen mij nu lastig te vallen omdat ik de vlag van Oekraïne in mijn Twitter-biografie heb staan. Ik zou volgens hen een landverrader zijn. Dat heeft mij persoonlijk geraakt", aldus Maes. ,,Ik heb veel cliënten uit Oekraïne en ken ook mensen die daar slachtoffer zijn geworden. Die ga ik echt niet in de steek laten."
Intussen krijgt Maes nare reacties van de wappen omdat hij de vlag van Oekraine in zijn profielnaam heeft staan.
Bart Maes is namelijk geen vriend van Putin en dat steekt de wappies.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  dinsdag 3 mei 2022 @ 23:20:03 #185
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_204620815
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 17:31 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
gooi 'm op streamable.com
Komt 'ie!

https://streamable.com/6rsssj
pi_204621434
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 21:34 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Nee. De wappies die aan bod komen zijn niet actief op socal media, je zal ze niet kennen of herkennen.
Het gaat over graancirkels, spiritualiteit en buitenaards leven.
Jawel, die vreselijke Katja de Man kun je wel vinden toch?. En dat was overduidelijk de irritantste.
anonieme razernist
pi_204621447
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2022 18:04 schreef spectrumanalyser het volgende:
Krultangmeisjes Raisa en Eva plus 'die bolle' Jan Bonte zijn door Bart Maes gevraagd hun bureautje bij Maes Law leeg te maken.
https://www.ad.nl/binnenl(...)critici-op~a69e40b6/
[..]
[..]
Intussen krijgt Maes nare reacties van de wappen omdat hij de vlag van Oekraine in zijn profielnaam heeft staan.
Bart Maes is namelijk geen vriend van Putin en dat steekt de wappies.
Bart Maes is een schurftige rat die zoveel mogelijk heeft geprofiteerd van het zaaien van verdeeldheid, het aanwakkeren van polarisatie en het verspreiden van nepnieuws. Laat hem maar lekker failliet gaan, die derderangs Saul Goodman.


Edit: 'De ommezwaai van Maes Law betekent ook direct het einde van de samenwerking met voormalig Forum voor Democratie-politicus Eva Vlaardingerbroek, rechtsfilosoof Raisa Blommestijn, neuroloog Jan Bonte en Annelies Strikkers, bekende actievoerders tegen het coronabeleid.'

Ik was vergeten dat hij zelfs Anna Strikje op de loonlijst zette _O- Schaamteloos.

[ Bericht 8% gewijzigd door NoCigar op 04-05-2022 01:21:23 ]
anonieme razernist
pi_204621704
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 18:08 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Ohja, die maffe vrouw, die gaat vanaf maandag webinars geven voor 25 euro per persoon.
https://men-for-freedom.w(...)it-het-schoolsysteem

wat hebben die twee toch met 25 euro. dat waardeloze boek van Frank Ruesink kost ook dat bedrag.
Dat is een mooie prijs niet te duur voorcdie wappies die het kopen en genoeg om lekker te cashen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_204621713
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2022 01:16 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Bart Maes is een schurftige rat die zoveel mogelijk heeft geprofiteerd van het zaaien van verdeeldheid, het aanwakkeren van polarisatie en het verspreiden van nepnieuws. Laat hem maar lekker failliet gaan, die derderangs Saul Goodman.

Edit: 'De ommezwaai van Maes Law betekent ook direct het einde van de samenwerking met voormalig Forum voor Democratie-politicus Eva Vlaardingerbroek, rechtsfilosoof Raisa Blommestijn, neuroloog Jan Bonte en Annelies Strikkers, bekende actievoerders tegen het coronabeleid.'

Ik was vergeten dat hij zelfs Anna Strikje op de loonlijst zette _O- Schaamteloos.
We hebben er recht op om te weten waarom ze is onslagen en wat ze nu gaat doen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 4 mei 2022 @ 07:15:20 #190
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204621852
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2022 01:16 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Bart Maes is een schurftige rat die zoveel mogelijk heeft geprofiteerd van het zaaien van verdeeldheid, het aanwakkeren van polarisatie en het verspreiden van nepnieuws. Laat hem maar lekker failliet gaan, die derderangs Saul Goodman.

Edit: 'De ommezwaai van Maes Law betekent ook direct het einde van de samenwerking met voormalig Forum voor Democratie-politicus Eva Vlaardingerbroek, rechtsfilosoof Raisa Blommestijn, neuroloog Jan Bonte en Annelies Strikkers, bekende actievoerders tegen het coronabeleid.'

Ik was vergeten dat hij zelfs Anna Strikje op de loonlijst zette _O- Schaamteloos.
En maakt deze ommezwaai alleen omdat dit hem heel veel klanten kost. Niet omdat hij iets goeds wil doen en Oekraine steunen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_204622746
Uiteraard ook geen fan van Lange Frans (dat-ie nog boekingen krijgt... :o ) maar Oppergek maakt het weer vermakelijk hoor _O-
https://www.brighteon.com/ffa699d6-c922-41bd-8ec9-6ce12b9ee60a

En nieuwe Mike Otte content:


:') 8)7

[ Bericht 53% gewijzigd door RedWhiteArmy1983 op 04-05-2022 10:47:17 ]
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_204623329
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 09:55 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Uiteraard ook geen fan van Lange Frans (dat-ie nog boekingen krijgt... :o ) maar Oppergek maakt het weer vermakelijk hoor _O-
https://www.brighteon.com/ffa699d6-c922-41bd-8ec9-6ce12b9ee60a

En nieuwe Mike Otte content:


:') 8)7
Wat een onmogelijke figuren heh... mijn God.

Wist mevrouw de rechter dat ze gefilmd werd en heeft ze toestemming gegeven tot publicatie van die beelden? Of is daar geen contract van?
pi_204624470
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 10:57 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Wat een onmogelijke figuren heh... mijn God.

Wist mevrouw de rechter dat ze gefilmd werd en heeft ze toestemming gegeven tot publicatie van die beelden? Of is daar geen contract van?
Ik word er vooral moe van. Hij blijft in hetzelfde cirkeltje draaien en gelooft werkelijk dat zonder een door hem persoonlijk getekend contract alleen zijn rechten gelden.
Dankzij Oppergek weet ik nu wel dat duikers satanisten zijn, blijkens de tekens die ze naar elkaar geven onder water.
pi_204624585
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 12:50 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Ik word er vooral moe van. Hij blijft in hetzelfde cirkeltje draaien en gelooft werkelijk dat zonder een door hem persoonlijk getekend contract alleen zijn rechten gelden.
Dankzij Oppergek weet ik nu wel dat duikers satanisten zijn, blijkens de tekens die ze naar elkaar geven onder water.
Dat moeten die duikers doen, anders komt Cthulhu hen halen. Wist je dat niet?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_204624860
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 09:55 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Uiteraard ook geen fan van Lange Frans (dat-ie nog boekingen krijgt... :o ) maar Oppergek maakt het weer vermakelijk hoor _O-
https://www.brighteon.com/ffa699d6-c922-41bd-8ec9-6ce12b9ee60a

En nieuwe Mike Otte content:


:') 8)7
Dat is nou echt zo'n figuur dat door een geheime dienst 's nachts ontvoerd zou moeten worden en ergens in op een landweggetje in Albanië weer naakt uit de auto gezet zou moeten worden.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_204624862
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 09:55 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Uiteraard ook geen fan van Lange Frans (dat-ie nog boekingen krijgt... :o ) maar Oppergek maakt het weer vermakelijk hoor _O-
https://www.brighteon.com/ffa699d6-c922-41bd-8ec9-6ce12b9ee60a

En nieuwe Mike Otte content:


:') 8)7
Mike op zn best *O* *O*
Rechter aan Mike: Wat is uw achternaam?
Vriendin: King _O-
Huisregels gelden alleen als Mike een contract tekent :')

[ Bericht 3% gewijzigd door Dutch_view op 04-05-2022 13:44:40 ]
pi_204625434
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 13:34 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Mike op zn best *O* *O*
Rechter aan Mike: Wat is uw achternaam?
Vriendin: King _O-
Huisregels gelden alleen als Mike een contract tekent :')
Ik ga me ook eens soeverein laten verklaren, als het zo makkelijk werkt. 8)7

Ik zie de dialoog bij de kassa al voor me:
Caissière: ‘dat is dan ¤7,95.’
Magister_artium: ‘en wie bent u?’
C. ‘Ik heet Samantha, dat staat hier ook op mijn bordje.’
MA. ‘En heeft samantha ook een achternaam en burgerservicenummer?’ [insert artikel zoveel lid zoveel van een burgerlijk wetboek boek zoveel, dat alleen gaat over in loondienst of zo]
C. Na heel veel hoe-en-waarom in elk geval de achternaam gegeven
MA. ‘Heb jij een bewijs van het contract dat met mij is getekend, dat ik aan Albert Heijn dit bedrag moet betalen? Kan Albert zelf niet aan de kassa komen? Dan geeft deze supermarkt een valse naam op. Ik ga hier een zaak van maken en jij loopt kans om levenslang te krijgen, besef je dat wel? Voor misdaden tegen de menselijkheid is de doodstraf vaker opgelegd!’ :6
MA. Loopt scheldend de winkel uit, zonder boodschappen uiteraard, om daarna aangifte te doen bij de politie en een vergelijkbare dialoog te voeren met de receptionist van het politiebureau. 8)7

Edit: die vrouw naast Mike klinkt echt als de volksbuurtversie van Femke Halsema.
pi_204625867
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2022 14:45 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Ik ga me ook eens soeverein laten verklaren, als het zo makkelijk werkt. 8)7

Ik zie de dialoog bij de kassa al voor me:
Caissière: ‘dat is dan ¤7,95.’
Magister_artium: ‘en wie bent u?’
C. ‘Ik heet Samantha, dat staat hier ook op mijn bordje.’
MA. ‘En heeft samantha ook een achternaam en burgerservicenummer?’ [insert artikel zoveel lid zoveel van een burgerlijk wetboek boek zoveel, dat alleen gaat over in loondienst of zo]
C. Na heel veel hoe-en-waarom in elk geval de achternaam gegeven
MA. ‘Heb jij een bewijs van het contract dat met mij is getekend, dat ik aan Albert Heijn dit bedrag moet betalen? Kan Albert zelf niet aan de kassa komen? Dan geeft deze supermarkt een valse naam op. Ik ga hier een zaak van maken en jij loopt kans om levenslang te krijgen, besef je dat wel? Voor misdaden tegen de menselijkheid is de doodstraf vaker opgelegd!’ :6
MA. Loopt scheldend de winkel uit, zonder boodschappen uiteraard, om daarna aangifte te doen bij de politie en een vergelijkbare dialoog te voeren met de receptionist van het politiebureau. 8)7

Edit: die vrouw naast Mike klinkt echt als de volksbuurtversie van Femke Halsema.
Hahah ja precies zoals het zou gaan bij Mike _O-
Zie hem er nog toe in staat ook :P
pi_204627551
Wat doen ze vanavond?
Oppergek Erik is vandaag jarig. w/ Hij zal vast knettervals voor zichzelf zingen en dat uploaden, of hij gaat agenten stalken bij de nationale herdenking, want Bussum is niet ver van de Dam.
Micha Kat zal wel weer een monoloog hebben laten opnemen door Rob Scholte, waarin hij vertelt dat hij het enige en eeuwige holocaustslachtoffer is door zijn joodse afkomst en zijn strijd tegen de pedocratie.
Willem Engel zal wel een parallel trekken tussen WO II en de sluiting van zijn majorette-academie.
Zullen de livestreamers nog vragen om de vrijlating van Max, tijdens de herdenking op de Dam?
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 4 mei 2022 @ 18:27:50 #200
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204627616
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 09:55 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Uiteraard ook geen fan van Lange Frans (dat-ie nog boekingen krijgt... :o ) maar Oppergek maakt het weer vermakelijk hoor _O-
https://www.brighteon.com/ffa699d6-c922-41bd-8ec9-6ce12b9ee60a

En nieuwe Mike Otte content:


:') 8)7
Ik ben bezoeker en hoef mij dus niet aan de huisregels te houden :') :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_204630224
Mike vraagt zich af waarom hij zijn hele leven zorgverzekering moet betalen zonder er iets voor terug te krijgen :')
En of ze wel bevoegd zijn om zorg te verkopen....
Ook wil Mike bewijzen zien: contracten met 'natte' handtekening
Blijkbaar wordt er al 2 jaar geen premie meer betaald :')
Vraag me af waarom zijn bezittingen inmiddels niet in beslag genomen worden vanwege al die openstaande rekeningen en boetes
pi_204630294
valt me nog mee dat ie niet zegt dat de rechter in het midden zat, en dus helemaal niet 'de rechter' is.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_204630530
21 mei pas de volgende wappiebijeenkomst?
'worldwide' demonstration for freedom en voor Putin :')
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  woensdag 4 mei 2022 @ 22:45:32 #204
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204630781
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 22:12 schreef Dutch_view het volgende:
Mike vraagt zich af waarom hij zijn hele leven zorgverzekering moet betalen zonder er iets voor terug te krijgen :')
En of ze wel bevoegd zijn om zorg te verkopen....
Ook wil Mike bewijzen zien: contracten met 'natte' handtekening
Blijkbaar wordt er al 2 jaar geen premie meer betaald :')
Vraag me af waarom zijn bezittingen inmiddels niet in beslag genomen worden vanwege al die openstaande rekeningen en boetes
Hij betaald bewust niet, er zijn ook veel mensen die het gewoon echt niet kunnen betalen, daarom duurt het vaak lang.

Water wordt ook echt niet afgesloten das echt een eerste levensbehoefte.

Mijn buurvrouw was geestelijk totaal van de wereld en dat was echt wel een heel gedoe, zeker als men geen familie heeft, de huisarts en wijkagent erbij betrokken zijn.

Deze lui maken vervolgens weer bewust misbruik van die speciale regelingen, en dat kost heel veel tijd en energie. Een ander wordt gewoon zijn huis uit gekickt, krijgt deurwaarders, afgesloten van gas water en licht en uitkeringen.

Dat lachje van hem, maakt me soms zo boos.
pi_204631224
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 22:45 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Hij betaald bewust niet, er zijn ook veel mensen die het gewoon echt niet kunnen betalen, daarom duurt het vaak lang.

Water wordt ook echt niet afgesloten das echt een eerste levensbehoefte.

Mijn buurvrouw was geestelijk totaal van de wereld en dat was echt wel een heel gedoe, zeker als men geen familie heeft, de huisarts en wijkagent erbij betrokken zijn.

Deze lui maken vervolgens weer bewust misbruik van die speciale regelingen, en dat kost heel veel tijd en energie. Een ander wordt gewoon zijn huis uit gekickt, krijgt deurwaarders, afgesloten van gas water en licht en uitkeringen.

Dat lachje van hem, maakt me soms zo boos.
Dat lachje is bijna manisch. Ook de enige verklaring die ik heb voor zijn gedrag. Anders wil je niet zo overtuigd zijn van je zelfbenoemde koninklijke status.
  woensdag 4 mei 2022 @ 23:28:07 #206
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204631476
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 23:10 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Dat lachje is bijna manisch. Ook de enige verklaring die ik heb voor zijn gedrag. Anders wil je niet zo overtuigd zijn van je zelfbenoemde koninklijke status.
Dit dus, die staat onder controle van de GGZ, anders duurt dat imo niet zo lang.
Pappen en nathouden ofzo, geen plek in de instellingen.
pi_204631746
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 23:28 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Dit dus, die staat onder controle van de GGZ, anders duurt dat imo niet zo lang.
Pappen en nathouden ofzo, geen plek in de instellingen.
Of uit de handen van de GGZ gebleven/gehouden, gesterkt door een paar zwevers die alleen maar bevestiging geven. Net als Erik uit Bussum, voor wie self-fulfilling prophecy een drijfveer is geworden. Voeg daaraan toe dat elk tegengeluid de ultieme bevestiging is van het gelijk, dan kan je nog jaren door met je waanwereld.
pi_204631956
Die Mike toch...hij heeft in één ding wel gelijk. De (meeste) mensen denken inderdaad "wat een waus".

Ik stel voor dat de eerstvolgende keer dat Mike acute medische hulp nodig heeft de betreffende arts eerst even vraagt naar MIke z'n "zorgcontract" incl. natte handtekening.
  donderdag 5 mei 2022 @ 00:45:08 #209
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204631971
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 23:50 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Of uit de handen van de GGZ gebleven/gehouden, gesterkt door een paar zwevers die alleen maar bevestiging geven. Net als Erik uit Bussum, voor wie self-fulfilling prophecy een drijfveer is geworden. Voeg daaraan toe dat elk tegengeluid de ultieme bevestiging is van het gelijk, dan kan je nog jaren door met je waanwereld.
Das best interessant om even uit te zoeken, imo worden normale mensen de straat op geschopt. En de idioten zoals de wappies kennen de mazen in de wet.

Je ziektekostenverzekering niet betalen, als single en een rekening hebben bij je ziektekostenverzekering van ¤1100,- das fiks hoor. Imo was dat drie maanden niet betalen en de verzekeraar trekt zich terug en succes bij het zoeken naar een alternatief.

Maar ja, die idioten hebben allemaal een verrot gebit, en gebruiken niet hun zorgverzekering…
Stel even dat je tien jaar je zorgpremie betaald en er nooit gebruik van maakt, wie kan er dan boos worden als je een half jaar niet de ¤100,00 betaald?

Ja ergens snap ik ze ook wel. Hoe vreemd dat sommigen hier ook in de oren klinkt.
  donderdag 5 mei 2022 @ 00:46:25 #210
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204631975
Blijven interessante mensen, die wappies.
pi_204633438
Man man, die Mike toch. _O- Snapt totaal niks van rechten en plichten, of hoe ons rechtssysteem in elkaar zit. He-le-maal vast in zijn eigen realiteit.

En oh ja, je zal maar burgemeester zijn. dag in dag uit met je gemeente bezig zijn, en dan komt na een drukke werkdag zo'n gek op je af die je aanspreekt over de vlag, de "naaktscanantaines" en dat niet op zijn mailtjes wordt gereageerd (alsof zo'n man niks beters te doen heeft). :') 8)7
https://www.brighteon.com/1c9e1bf8-f350-4a3d-94c1-e7ce5d336576
Verder een prima, correcte reactie van de burgervader.
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_204633861
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 10:37 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Man man, die Mike toch. _O- Snapt totaal niks van rechten en plichten, of hoe ons rechtssysteem in elkaar zit. He-le-maal vast in zijn eigen realiteit.

En oh ja, je zal maar burgemeester zijn. dag in dag uit met je gemeente bezig zijn, en dan komt na een drukke werkdag zo'n gek op je af die je aanspreekt over de vlag, de "naaktscanantaines" en dat niet op zijn mailtjes wordt gereageerd (alsof zo'n man niks beters te doen heeft). :') 8)7
https://www.brighteon.com/1c9e1bf8-f350-4a3d-94c1-e7ce5d336576
Verder een prima, correcte reactie van de burgervader.
De burgemeester blijft netjes en vriendelijk maar zal vast gelijktijdig denken, wat een volslagen randdebiel is dat _O-
Het klinkt ook een beetje als Erik's selffulfilling prophecy. Als ik google op naaktscan antennes staan vrijwel bovenaan hits van Eriks filmpjes met de kenmerkende onderwerp titels
BLOOT BEKEKEN BEZOEKERS = MUZIEKCENTRUM VD. OMROEP VIA 'FASEN- = NAAKTSCAN-ANTENNES
NAAKT=SCANNERS = FASEN-ANTENNES ...
:P
pi_204635509
Donna in Den Haag met andere wappies.

pi_204636812
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2022 11:20 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
De burgemeester blijft netjes en vriendelijk maar zal vast gelijktijdig denken, wat een volslagen randdebiel is dat _O-
Het klinkt ook een beetje als Erik's selffulfilling prophecy. Als ik google op naaktscan antennes staan vrijwel bovenaan hits van Eriks filmpjes met de kenmerkende onderwerp titels
BLOOT BEKEKEN BEZOEKERS = MUZIEKCENTRUM VD. OMROEP VIA 'FASEN- = NAAKTSCAN-ANTENNES
NAAKT=SCANNERS = FASEN-ANTENNES ...
:P
En tot vier keer toe met een hijgerig stemmetje ‘daarmee worden kindertjes naakt gescand’ en ‘u merkt dat ik een beetje opgewonden ben’. Om het met zijn eigen woorden te zeggen: wat heeft Groenendijk met die associaties? De vraag stellen is ‘m beantwoorden!
pi_204642075
twitter
  vrijdag 6 mei 2022 @ 09:45:35 #216
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_204643042
Dit gaat toch al lang niet meer over corona, dit soort figuren ziet overal een complot in.
pi_204643134
Waarom wordt dit soort volk niet gewoon opgepakt nav alle beelden. Het is niet alsof ze bepaald anoniem blijven.
Gewoon enkeltje GGD geven. Die mensen staan zo ontzettend ver van de realiteit af.

Dat stonden al die wappie schaapjes de afgelopen 2 jaar sowieso al, maar toen kregen ze nog wat meer schaapjes achter zich aan. 1000 man in een GGD instellingen stoppen was misschien wat veel, maar dit zijn nog maar 10.
De rest van die 1000 man die altijd op het Museumplein stond heeft het verstand hopelijk alweer terug.
pi_204644993
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 09:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit gaat toch al lang niet meer over corona, dit soort figuren ziet overal een complot in.
Klopt. Voor sommigen is het een verdienmodel. Gewoon je twijfels uiten op Tiktok, Bitchute of Telegram en daarbij aangeven dat dit eigenlijk niet naar buiten mag komen. Als je als volger niet te kritisch bent en een korte spanningsboog hebt, zoek je al gauw je toevlucht tot filmpjes waarin iemand in eenvoudige taal uitlegt wat er aan de hand is. Daar zit dan al gauw een filmpje tussen dat het subtiel in twijfel trekt. Dit filmpje roept dan op tot donaties en met de donatie en de inkomsten van alle reclames krijgt de influencers een leuk inkomen.
In het verhaal van problematische schulden is het soms net een andere aanloop. Als je elke dag opstaat en gaat slapen met het vraagstuk hoe je duizenden euro’s moet afbetalen van je schamele weekgeld, denk je niet meer zo helder na. Dan wordt een verhaal dat een verhuurder nooit, maar dan ook nooit een achterstand mag opeisen als er geen voordeurvergunning is, best plausibel. Dat zulke vergunningen niet bestaan, nemen we voor lief - wie kent tenslotte de weg in het vergunningenparadijs van de gemeente?
pi_204645674
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 mei 2022 02:20 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Bevredigingsdag? :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_204647422
Oppergek geeft zichzelf gezien op televisie. Met een hijgerig en sensatiebelust stemmetje verantwoordt hij zijn internationale groet aan de MSM: https://www.brighteon.com/40d7b18b-9641-40a0-a312-6429b8d078f7
pi_204674764
Nieuwe ronde Mike, met VGZ. Mike is zaakwaarnemer van Dhr. Peters
Callcenter medewerker is lekker scherp *O*
  maandag 9 mei 2022 @ 01:12:18 #222
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_204674787
Nummer 171 in de reeks inmiddels. Als je deze figuren zo nauwlettend volgt zit er bij jezelf ook een steekje los. Zoek hulp.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  maandag 9 mei 2022 @ 17:04:06 #223
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_204679781
Ik kwam weer een typisch wappie-plaatje tegen op Twitter:


_O- _O- _O-

Nooit geweten dat ze Photoshop konden beheersen?
Wel een rare foto. Met die lijst bovenaan zou je bijna denken dat ze hem herdenken nadat Klaus het loodje heeft gelegd :?

Whatever, ik ga even mijn slip verwisselen :')
pi_204680582
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 00:58 schreef Dutch_view het volgende:
Nieuwe ronde Mike, met VGZ. Mike is zaakwaarnemer van Dhr. Peters
Callcenter medewerker is lekker scherp *O*
Die Peters moet wel heel diep in de shit zitten, wil hij geloven dat Mike hem hiermee helpt.
pi_204681049
dadelijk weer WappieTV op NPO3, Filemon en de complotten
quote:
Filemon Wesselink duikt wederom in de wereld van de complottheorieën in Filemon en de Complotten. Deze keer houdt hij onder andere de vele complotten over het coronavirus onder een vergrootglas. Filemon spreekt af met Michel. Volgens hem heeft Mark Rutte een hele andere agenda in de coronapandemie dan hij de mensen wijsmaakt en heeft vaccineren vaak een dodelijke afloop.
Medische wereld

Ook de medische wereld krijgt de aandacht in deze aflevering. Zo hebben Gitta en Denis allebei groot wantrouwen tegen de farmaceutische industrie. De moeder van Gitta is huisarts en vertelde haar dat er binnen deze industrie van alles niet klopt. Men zou mensen expres ziekmaken. Het wantrouwen van Denis ligt wat lastiger. Hij is vanwege zijn reuma afhankelijk van medicijnen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_204682242
Voordat Filemon begint zo dadelijk op RTL5 ook nog beelden van een politieoptreden op het Museumplein bij “Politie Landelijke Eenheid In Actie”.
pi_204682361
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2022 20:51 schreef Tourniquet het volgende:
Voordat Filemon begint zo dadelijk op RTL5 ook nog beelden van een politieoptreden op het Museumplein bij “Politie Landelijke Eenheid In Actie”.
Jip. Wilde het net posten. ^O^
  maandag 9 mei 2022 @ 21:07:14 #228
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_204682459
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2022 20:51 schreef Tourniquet het volgende:
Voordat Filemon begint zo dadelijk op RTL5 ook nog beelden van een politieoptreden op het Museumplein bij “Politie Landelijke Eenheid In Actie”.
Wat is Politie landelijke eenheid in actie?
pi_204682522
quote:
9s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Wat is Politie landelijke eenheid in actie?
Programma op rtl5 waarin ze diverse politieagenten volgen bij diverse disciplines. Dit stukje over Museumplein volgde ze een politieagente te paard.
pi_204683052
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 19:23 schreef spectrumanalyser het volgende:
dadelijk weer WappieTV op NPO3, Filemon en de complotten
[..]

Ja, het is avondvullende propaganda bij de NPO. Tegenlicht, Filemon en dan NOS doc, dan mis je wel nieuwsuur maar dat is elke dag raak.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_204683321
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:36 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Ja, het is avondvullende propaganda bij de NPO. Tegenlicht, Filemon en dan NOS doc, dan mis je wel nieuwsuur maar dat is elke dag raak.
Ja, de wappen krijgen bij Filemon volledig de kans hun anti-vaccinatie-propaganda op zender te gooien.

Zojuist beweerd Michael Reinga dat het stoffelijk overschot van een gevaccineerde een andere kleur heeft. :')
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  maandag 9 mei 2022 @ 21:49:16 #232
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204683356
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:47 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Ja, de wappen krijgen bij Filemon volledig de kans hun anti-vaccinatie-propaganda op zender te gooien.

Zojuist beweerd Michael Reinga dat het stoffelijk overschot van een gevaccineerde een andere kleur heeft. :')
Apenhersenen in het vaccin en embryo’s…

Ok
  maandag 9 mei 2022 @ 21:50:16 #233
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204683392
Politieagent met reuma maar ontslagen om informatie lekken naar geen Stijl…
pi_204684035
Over ontslagen politieagent gesproken.... oud-agent Dennis Spaanstra zit tegenwoordig elke week bij Willem Engel om tafel. 'politiezaken bespreken'. Spaanstra wilt zijn ontslag aanvechten maar zoekt nog een advocaat die dat gratis wil doen.

De jongen in de Filemon-uitzending heet overigens Denis (met 1 n).
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_204684311
Gitta verzamelt tokkiesticks.
anonieme razernist
pi_204684517
Drie getraumatiseerde mensen, die niet per se even slim zijn, of de juiste instrumenten missen om met die ellende om te gaan.
En de vrouw is weer de irritantste imho, waarschijnlijk doordat ze net meeste last lijkt te hebben van DunningKruger gecombineerd met dat irritante Gerda-toontje.
anonieme razernist
pi_204688762
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 21:47 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Ja, de wappen krijgen bij Filemon volledig de kans hun anti-vaccinatie-propaganda op zender te gooien.

Zojuist beweerd Michael Reinga dat het stoffelijk overschot van een gevaccineerde een andere kleur heeft. :')
Dat is de bedoeling van het programma, iedereen die twijfelt aan het covidbeleid, de achterliggende agenda en de inmiddels bewezen leugenachtige bewindslieden wat dat betreft neerzetten als volkomen van de pot gerukt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_204689963
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 14:22 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Dat is de bedoeling van het programma, iedereen die twijfelt aan het covidbeleid, de achterliggende agenda en de inmiddels bewezen leugenachtige bewindslieden wat dat betreft neerzetten als volkomen van de pot gerukt.
Je hebt het programma duidelijk nooit gezien. Die mensen krijgen daar juist een podium.
pi_204690433
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 16:23 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Je hebt het programma duidelijk nooit gezien. Die mensen krijgen daar juist een podium.
Ik had inderdaad al vrij snel door wat de insteek van het programma is.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_204693828
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 17:03 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Ik had inderdaad al vrij snel door wat de insteek van het programma is.
in welke aflevering zit jij?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_204698879
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 17:03 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Ik had inderdaad al vrij snel door wat de insteek van het programma is.
Met andere woorden: je loopt te neuzelen over iets waar je de ballen van weet.
pi_204716811
Ik ben een week van huis en heb weinig mogelijkheden om YouTube af te struinen. Iemand nog iets van Mike gehoord?
Oppergek heeft wel weer een nieuwe hobby. De eeuwige litanie van Tartaria begint ook hem te vervelen, dus nu zijn alle vlaggenstokken naaktscanners. Die worden oneindig herhaald en in beeld gebracht. Wanneer gaat die man nou eens denken dat hij Napoleon is? Misschien dat ze hem dan opnemen...
pi_204717202
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 12:06 schreef Magister_Artium het volgende:
Ik ben een week van huis en heb weinig mogelijkheden om YouTube af te struinen. Iemand nog iets van Mike gehoord?
Oppergek heeft wel weer een nieuwe hobby. De eeuwige litanie van Tartaria begint ook hem te vervelen, dus nu zijn alle vlaggenstokken naaktscanners. Die worden oneindig herhaald en in beeld gebracht. Wanneer gaat die man nou eens denken dat hij Napoleon is? Misschien dat ze hem dan opnemen...
...wat?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 12 mei 2022 @ 12:58:22 #244
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204717263
twitter


_O_
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 12 mei 2022 @ 13:00:47 #245
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204717278
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 12:50 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
...wat?
Wat zou een naaktscanner zijn?
pi_204717283
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 13:00 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Wat zou een naaktscanner zijn?
Ik vraag het me serieus af. Een X-ray?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 12 mei 2022 @ 13:02:23 #247
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204717291
Ik heb ook een vlaggenstok. Best tof hoor :+
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 12 mei 2022 @ 13:07:18 #248
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204717340
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 13:01 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Ik vraag het me serieus af. Een X-ray?
Vroeger hadden ze die boxen op Schiphol, dan konden ze met röntgenstraling direct zien of je wat illegaals bij je had. Maar die dingen hebben op straat toch helemaal geen zin?
  donderdag 12 mei 2022 @ 13:07:33 #249
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204717343
quote:
84s.gif Op donderdag 12 mei 2022 13:02 schreef Starhopper het volgende:
Ik heb ook een vlaggenstok. Best tof hoor :+
:{
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 12 mei 2022 @ 13:22:32 #250
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204717452
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 13:07 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Maar die dingen hebben op straat toch helemaal geen zin?
Je moet eens weten ;) Als iemand stoer komt doen, dan kan ik zeggen dat hij een kleine piemel heeft w/ w/
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_204717917
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 13:00 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Wat zou een naaktscanner zijn?
Hier de uitleg:
https://www.brighteon.com/0e92ebbe-1edd-4302-8406-ed6eaa1d7949

8)7

Benieuwd naar de Videre-aflevering van Danny Ghosen. ^O^
The only way you can be original, is to be yourself.
  donderdag 12 mei 2022 @ 15:16:19 #252
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204718440
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 14:16 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]
Hier de uitleg:
https://www.brighteon.com/0e92ebbe-1edd-4302-8406-ed6eaa1d7949

8)7

Benieuwd naar de Videre-aflevering van Danny Ghosen. ^O^
Hij heeft er een hele serie van, :o
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 12 mei 2022 @ 17:16:23 #253
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204719509
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_204719658
twitter
Be curious, not judgmental
  donderdag 12 mei 2022 @ 19:42:10 #255
111260 Charmian
a little joy
pi_204721044
Vandaag was het hoger beroep van fakkeldrager Max...hij moet helaas nog even brommen :'(
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  donderdag 12 mei 2022 @ 21:23:13 #256
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204723508
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 19:42 schreef Charmian het volgende:
Vandaag was het hoger beroep van fakkeldrager Max...hij moet helaas nog even brommen :'(
Ach wat sneu.
pi_204723510
Dan blijft de vraag of Eline nog in hoger beroep is gegaan. Tot op heden nog niet veel gehoord van dat rare mens, behalve dat ze ziek zou zijn geweest bij de vrijlating.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_204724096
quote:
7s.gif Op donderdag 12 mei 2022 17:32 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
Dat is het, zeker in combinatie met de selffulfilling prophecy van sommige wappies. Indertijd Micha Kat:
1. Zou [insert VVD-politicus] pedofiel zijn?
2. Niemand heeft geschreven dat hij pedo is, wat hebben ze te verbergen?
3. Waarom geeft hij niet toe dat hij pedo is?
4. Google zijn naam en ‘pedofilie’ en je krijgt drie bovenstaande artikelen. Zou het dan toch?
5. Al vier artikelen. Dan moet het waar zijn.
6. Nu zelfs vijf, deze niet meegeteld.
Enzovoort.

Ik ben toch benieuwd naar het duistere verleden van Frank uit Sesamstraat. Waarom heeft hij er zijn werk van gemaakt om Dikkie Dik voor te lezen? De vraag stellen is ‘m beantwoorden!

Het spreekt vanzelf dat ik Frank Groothof vrijpleit van welke actie dan ook die ik met de vorige bewering (slechts een voorbeeld) suggereer.
  donderdag 12 mei 2022 @ 21:42:20 #259
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204724445
quote:
Ik ken er eentje, :D
pi_204724598
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 21:34 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Dat is het, zeker in combinatie met de selffulfilling prophecy van sommige wappies. Indertijd Micha Kat:
Het doet me wat denken aan Fox News van 20 jaar geleden. Daar werden dingen als "sommige mensen zeggen dat …" gezegd en daar kon je natuurlijk alles invullen. Er werd weinig gezegd en onder het mom van nieuwszender waren ze toen al een opiniezender.
Be curious, not judgmental
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 12 mei 2022 @ 22:03:54 #261
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204725428
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 21:42 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ik ken er eentje, :D
Ik ken ze allemaal :P
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 12 mei 2022 @ 22:33:16 #262
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204726600
quote:
84s.gif Op donderdag 12 mei 2022 22:03 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ik ken ze allemaal :P
^O^ Lollig, hoe klein is de wereld.
  donderdag 12 mei 2022 @ 23:39:08 #263
111260 Charmian
a little joy
pi_204728498
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 21:23 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dan blijft de vraag of Eline nog in hoger beroep is gegaan. Tot op heden nog niet veel gehoord van dat rare mens, behalve dat ze ziek zou zijn geweest bij de vrijlating.
Ik las ergens dat ze met twee weken vervroegd was vrijgelaten. Maar dat zou ook het voorarrest kunnen zijn geweest. Je weet maar nooit hoe een wap zulke dingen interpreteert. Ze heeft trouwens een nieuwe fbpagina aangemaakt met allemaal liefde en hondjes. Nergens geen strijdersmalligheid.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_204729011
Veel pauperaccentjes wel :P
anonieme razernist
pi_204729053
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 23:39 schreef Charmian het volgende:

[..]
Ik las ergens dat ze met twee weken vervroegd was vrijgelaten. Maar dat zou ook het voorarrest kunnen zijn geweest. Je weet maar nooit hoe een wap zulke dingen interpreteert. Ze heeft trouwens een nieuwe fbpagina aangemaakt met allemaal liefde en hondjes. Nergens geen strijdersmalligheid.
Misschien hebben ze haar gebroken (met bullenpees, water en brood) en gereformeerd.
anonieme razernist
  vrijdag 13 mei 2022 @ 00:27:27 #266
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204729315
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 00:08 schreef NoCigar het volgende:
Veel pauperaccentjes wel :P
Echte rotterdammers, noem het pauper prima, maar daar win je de oorlog wel mee.
Het woord schijnheilig is ze vreemd, en flauwekul doen ze niet aan.

Ik hou ervan.
pi_204729379
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 12:06 schreef Magister_Artium het volgende:
Ik ben een week van huis en heb weinig mogelijkheden om YouTube af te struinen. Iemand nog iets van Mike gehoord?
Nee tis heel erg stil... ook nix op zn FB
pi_204729902
twitter
Even een hilarisch momentje op Tiwtter met waphuisarts Els van der Veen, verder reageert de hoofdredactrice van A&A: https://mobile.twitter.com/veen_els/status/1524779756029464580
anonieme razernist
pi_204731646
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 23:39 schreef Charmian het volgende:

[..]
Ik las ergens dat ze met twee weken vervroegd was vrijgelaten. Maar dat zou ook het voorarrest kunnen zijn geweest. Je weet maar nooit hoe een wap zulke dingen interpreteert. Ze heeft trouwens een nieuwe fbpagina aangemaakt met allemaal liefde en hondjes. Nergens geen strijdersmalligheid.
Op Twitter lees ik dat er wel een hoger beroep is geweest van Eline, ook in die hoger beroepzaak verloor ze.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_204731719
Dermatologen na socialmediaberichten zonnebrand: niet insmeren kan leiden tot huidkanker
https://nos.nl/artikel/24(...)eiden-tot-huidkanker

twitter
Be curious, not judgmental
pi_204731799
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 10:36 schreef Aether het volgende:
Dermatologen na socialmediaberichten zonnebrand: niet insmeren kan leiden tot huidkanker
https://nos.nl/artikel/24(...)eiden-tot-huidkanker

[ twitter ]
En als deze wappies 2 jaar in Afrika wonen zijn ze ook zo donker als de inheemse bevolking en houden ze hun hele leven die tint. :D
pi_204731850
zijn de complotten in de aanbieding deze week?
zelfs 9/11 is van stal gehaald...
omdat in deze handycam video geen vliegtuig te zien is, gelooft deze halve zool in de complottheorie.
https://twitter.com/MartijnOosterw1/status/1524463979355164688
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_204731876
quote:
84s.gif Op donderdag 12 mei 2022 22:03 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ik ken ze allemaal :P
Dat ken niet :P

Goed en leuk dat ze dit doen. Heb weinig tijd meer en zin meer om alles te volgen maar volg Videre nog wel op Twitter. Ben een beetje wappie moe :P
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 13 mei 2022 @ 12:13:57 #274
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204732552
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 10:58 schreef StephanL het volgende:

[..]
Dat ken niet :P

Goed en leuk dat ze dit doen. Heb weinig tijd meer en zin meer om alles te volgen maar volg Videre nog wel op Twitter. Ben een beetje wappie moe :P
Jawel hoor. Ik volg ze allemaal op twitter O-)
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_204732571
quote:
84s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 12:13 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Jawel hoor. Ik volg ze allemaal op twitter O-)
Oh zo, dacht in het echt :D

Leuke uitzending. Ze gaan verder dan ik dacht.
pi_204735857
pi_204736066
Fijn, is straks de hele Coronapandemie voorbij en de ziekenhuizen weer leeg, stromen ze vol met wappies met huidkanker -O- :{w
And so the lion fell in love with the lamb
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 13 mei 2022 @ 19:13:46 #278
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_204736150
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 13 mei 2022 @ 19:48:56 #279
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_204736650
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 19:48 schreef MadMaster het volgende:
Oh oh...

https://fb.watch/c_kQmJLk3o/

Video In Verzet stopt ermee... _O-
heeft iemand ook maar een beetje een idee waar het over gaat.
Skechers schoenen?!?! Mag dat niet van het wappersgilde omdat omdat omdat het World Economic Forum?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 13 mei 2022 @ 20:09:29 #281
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_204736695
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 19:48 schreef MadMaster het volgende:
Oh oh...

https://fb.watch/c_kQmJLk3o/

Video In Verzet stopt ermee... _O-
Wauw en dan Videre beschuldigen :o
Wat een loser :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 13 mei 2022 @ 20:10:18 #282
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_204736705
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 20:05 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
heeft iemand ook maar een beetje een idee waar het over gaat.
Skechers schoenen?!?! Mag dat niet van het wappersgilde omdat omdat omdat het World Economic Forum?
Ik kon er geen touw aan vastknopen, er wordt druk met namen en beschuldigingen in 'Demoland' gestrooid, maar hij is wel echt kwaad… :D
pi_204736753
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 20:05 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
heeft iemand ook maar een beetje een idee waar het over gaat.
Skechers schoenen?!?! Mag dat niet van het wappersgilde omdat omdat omdat het World Economic Forum?
Maar een klein stukje gekeken, maar wordt zijn vriendin door wappies niet uitgemaakt voor videre omdat ze blauwe Skeechers draagt?
pi_204736794
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 20:14 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Maar een klein stukje gekeken, maar wordt zijn vriendin door wappies niet uitgemaakt voor videre omdat ze blauwe Skeechers draagt?
8)7 _O- :W _O_

Blauwe Skechers schoenen..... Er zullen een aantal mensen zelf onderzoek gedaan hebben, vermoed ik.

Wappies die 't met elkaar aan de stok krijgen, altijd goed. Laat 't imploderen, die hele demowereld.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  vrijdag 13 mei 2022 @ 20:20:57 #285
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_204736837
Overigens vond ik Video In Verzet bij demo's altijd wel leuk om te volgen, deed tenminste nog enigszins een poging om neutraal te berichten.
pi_204737649
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 20:22 schreef TargaFlorio het volgende:
Overigens vond ik Video In Verzet bij demo's altijd wel leuk om te volgen, deed tenminste nog enigszins een poging om neutraal te berichten.
Nee joh, eierhoofd was allesbehalve neutraal. Zodra wappen iets fouts deden draaide 'ie z'n camera weg.
Heb je het incident met de pepperspray meegekregen? Een meisje bespoot wappies met pepperspray. Toen werd de hulp van agenten ingeschakeld.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 13 mei 2022 @ 21:33:56 #288
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_204737683
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 20:20 schreef MadMaster het volgende:
Ah, Videre.
Ik verstond 'm niet… :D
:Y
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 13 mei 2022 @ 21:36:34 #289
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_204737725
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 21:31 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Nee joh, eierhoofd was allesbehalve neutraal. Zodra wappen iets fouts deden draaide 'ie z'n camera weg.
Heb je het incident met de pepperspray meegekregen? Een meisje bespoot wappies met pepperspray. Toen werd de hulp van agenten ingeschakeld.
Naar mannetje.
Hoewel ik wel graag naar zijn livestreams keek omdat de kwaliteit goed was :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_204738290
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 21:36 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Naar mannetje.
Hoewel ik wel graag naar zijn livestreams keek omdat de kwaliteit goed was :P
Stevige kerel en toch wel een tokkie-uiterlijk: door zijn dictie zag ik altijd een braaf conventioneel mannetje voor me, iemand die in het leger de boekhouding deed, met een snor.
anonieme razernist
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 13 mei 2022 @ 22:19:24 #291
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_204738306
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 22:18 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Stevige kerel en toch wel een tokkie-uiterlijk: door zijn dictie zag ik altijd een braaf conventioneel mannetje voor me, iemand die in het leger de boekhouding deed, met een snor.
Zoiets ja :D
Ik vind hem vreselijk :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_204738312
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 20:18 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
8)7 _O- :W _O_

Blauwe Skechers schoenen..... Er zullen een aantal mensen zelf onderzoek gedaan hebben, vermoed ik.

Wappies die 't met elkaar aan de stok krijgen, altijd goed. Laat 't imploderen, die hele demowereld.
Ze gaan echt ten onder aan hun eigen gebrek aan intelligentie gecombineerd met hun totale stompzinnigheid. ViV is waarschijnlijk wel terecht kwaad maar is nu ineens een stuk minder beschaafd en komt nu even getikt over als de rest.
anonieme razernist
pi_204738584
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 18:42 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
Oh ja, de nieuwe rage :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_204738837
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 19:48 schreef MadMaster het volgende:
Oh oh...

https://fb.watch/c_kQmJLk3o/

Video In Verzet stopt ermee... _O-
Jaaa met z’n allen naar Donna :D
pi_204738963
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 20:22 schreef TargaFlorio het volgende:
Overigens vond ik Video In Verzet bij demo's altijd wel leuk om te volgen, deed tenminste nog enigszins een poging om neutraal te berichten.
En hij filmde het vliegtuig van Videre en was altijd bij het waterkanon te vinden. Voor de rest is het niet zo'n gek als al die anderen. Maar omdat ik moet beelden zag is dat minder erg. Van knappe vrouwen accepteer je ook meer.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_204741116
Wappies die er trots op zijn dat ze geblocked zijn door Sven van Video in Verzet. Heel apart.
Waar komt die boosheid vandaan? Sven liep keurig achter de wappies aan en nu dit.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_204741490
Kan de Universiteit van Leiden de universitaire bul van Raisa terugvorderen?
twitter
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 14 mei 2022 @ 12:58:58 #298
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204742401
Sven is heel boos! :D wel te begrijpen ook met al die bedreigingen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_204742452
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 10:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
Kan de Universiteit van Leiden de universitaire bul van Raisa terugvorderen?
[ twitter ]
Om er serieus op in te gaan: nee, dat kan alleen als achteraf blijkt dat het proefschrift onrechtmatig tot stand is gekomen en dan nog is dat heel moeilijk.
Om een - op zich niet strafbare - domme uitlating op Twitter kan je al helemaal geen behaald studieresultaat ongedaan maken.

Wel kan je verwachten dat ze nergens aan de bak komt in de academische wereld, behalve als zelfstandig publicist of in opdracht van Sinterthierry en zijn pieterbazen.
pi_204742458
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 10:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
Kan de Universiteit van Leiden de universitaire bul van Raisa terugvorderen?
[ twitter ]
zelden zo een domme uitspraak gezien :D
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 14 mei 2022 @ 13:11:37 #301
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_204742472
quote:
84s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 12:58 schreef Starhopper het volgende:
Sven is heel boos! :D wel te begrijpen ook met al die bedreigingen.
:D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')