Doe dat maar ja, ik ben benieuwd wie er slechter uit de bus komtquote:Op maandag 25 april 2022 13:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Valt me toch tegen dat jij altijd maar 1 oplossing ziet in een vrij simpele situatie. Misschien ga ik daar wel voorbeelden van verzamelen.
Hopelijk ben je vanavond gezelliger.quote:Op maandag 25 april 2022 13:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe dat maar ja, ik ben benieuwd wie er slechter uit de bus komtJij bent ook best goed namelijk
quote:Op maandag 25 april 2022 13:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hopelijk ben je vanavond gezelliger.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@WazaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Wazaaaaa @GGMMWhat can change the nature of a man?
quote:Op maandag 25 april 2022 13:13 schreef Coco het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:wazaaaaaIk mis de goals van mij tegen Chevy!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:wazaaaaa @:ggmm![]()
Terugspeelbalquote:Op maandag 25 april 2022 12:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar had ik anders heen gemoeten debiel
Dat @:scrummie totaal verkeerd staat opgesteld is niet mijn probleem
Die 24 reddingen van @Oriente bij jou waren toch echt belangrijker voor je.quote:Op maandag 25 april 2022 13:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik mis de goals van mij tegen Chevy!
Ik zal jou vanavond eens serieus nemen. 21.30quote:Op maandag 25 april 2022 14:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die 24 reddingen van @:oriente bij jou waren toch echt belangrijker voor je.
(beetje walgelijk dat @:oriente je niet serieus lijkt te nemen trouwens)
Daarvoor staat @Scrummie verkeerd.quote:
Als je hem hier had gespeeld had hij hem (in theorie) kunnen opvangen.quote:Op maandag 25 april 2022 14:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarvoor staat @:scrummie verkeerd.
Die staat al bij Toto, om te voorkomen dat Toto de bal inschiet als er iets misgaat.
Helaas blundert hij ook daarmee.
In theorie had ie 'm ook via de muur kunnen spelen, en ik via de muur weer terug in de ruimte tussen Coco en Toto. Er bestaat een kans dat dat mislukt was, maar nu was het ook een goal, dus tja.quote:Op maandag 25 april 2022 14:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je hem hier had gespeeld had hij hem (in theorie) kunnen opvangen.
In theorie, met nadruk
[ afbeelding ]
Ja dan wordt het alleen wel heel spannend met Toto daar.quote:Op maandag 25 april 2022 14:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je hem hier had gespeeld had hij hem (in theorie) kunnen opvangen.
In theorie, met nadruk
[ afbeelding ]
Akkoordquote:Op maandag 25 april 2022 14:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima
Maar dan maken we het niet te laat
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote: