wederom bewijs dat het dikke onzin isquote:Op maandag 25 april 2022 21:57 schreef Leandra het volgende:
Beetje jammer dat er sowieso maar 1 stel mee kon met de heli.... dan had je ook niet meer hoeven wachten op het tweede stel.
Maar goed, ik hoop vooral dat ze volgende keer ergens de kaarten beschikbaar stellen zoals de hunter en hunted ze tot hun beschikking hebben, want je hebt nu geen flauw idee en dat heb je binnen NL wel.
Volgens mij stond de extractietijd van tevoren gewoon vast hoor: 12.00 uur op de laatste dag.quote:Op maandag 25 april 2022 21:59 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
wederom bewijs dat het dikke onzin is
ook dat de hunters de extractie tijd wisten, geen idee hoe ze dat wisten, of ik heb iets gemist?
en dan die lijn die ze zetten, ook dat was pas in het laatste kamp bekend bij de leden, beetje raar dat ze dat in het HQ wel wisten.
echt, zo jammer van dit programma
In het Haa Kuu stond zichtbaar een groot beeldscherm waarop de resterende tijd afliep…quote:Op maandag 25 april 2022 22:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij stond de extractietijd van tevoren gewoon vast hoor: 12.00 uur op de laatste dag.
Dat vond ik juist een logische aanname van de hunters.quote:Op maandag 25 april 2022 21:59 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
en dan die lijn die ze zetten, ook dat was pas in het laatste kamp bekend bij de leden, beetje raar dat ze dat in het HQ wel wisten.
Het extractievoertuig is altijd veilig. En daarnaast hoeft de cameraman niet noodzakelijk mee.quote:Op maandag 25 april 2022 22:05 schreef Nebelwerfer het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Robinson_R44
3 zitplekken passagiers. En dan heb je nog een zit naast de piloot lijkt me.
uh nee, want je hebt 2 locaties die ook punten zijn op een kaart, hoezo trek je dan een lijn tussen die punten met de aanname dat ergens op die lijn het extractiepunt moet zijn, de logische conclusie zou zijn dat beide punten extractiepunten zouden zijn?quote:Op maandag 25 april 2022 22:13 schreef simonblue het volgende:
[..]
Dat vond ik juist een logische aanname van de hunters.
Ze verwachten dat het extractiepunt ergens op de lijn ligt tussen de twee punten die de teams eerder kregen. Maar hoe weet je precies waar dat punt is op de lijn?
Als de hunters dan een serie cijfers horen zou ik ook in de richting zoeken van een kruisende lijn bepaald door twee andere coordinaten.
Ik vind het wel slecht dat dit via de telefoon is doorgegeven met vragen die makkelijk te beantwoorden waren door de hunters. Als je in het safecamp de cijfers had staan dan moesten de hunters per se eerst dat kamp vinden.
Ja, dat met die lijnen was ook weer apart. Ze vinden uiteindelijk vier punten, maar dat betekent natuurlijk nog helemaal niet dat het extractiepunt ligt op het kruispunt van de lijn tussen punt 1/2 en de lijn tussen punt 3/4.quote:Op maandag 25 april 2022 21:59 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
wederom bewijs dat het dikke onzin is
ook dat de hunters de extractie tijd wisten, geen idee hoe ze dat wisten, of ik heb iets gemist?
echt, zo jammer van dit programma
Zo gaat het al jaren bij de regulier hunted, dat lijkt mij nou niet echt de meest opmerkelijke conclusiequote:Op maandag 25 april 2022 22:52 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ja, dat met die lijnen was ook weer apart. Ze vinden uiteindelijk vier punten, maar dat betekent natuurlijk nog helemaal niet dat het extractiepunt ligt op het kruispunt van de lijn tussen punt 1/2 en de lijn tussen punt 3/4.
Toch hadden ze geen enkele twijfel dat daar het extractiepunt was.
Dan past het nog steeds niet.quote:Op maandag 25 april 2022 22:33 schreef Selmar het volgende:
[..]
Het extractievoertuig is altijd veilig. En daarnaast hoeft de cameraman niet noodzakelijk mee.
Wie weet, maar we zouden ze niet alle vier hebben zien wegvliegen.quote:Op maandag 25 april 2022 22:57 schreef Selmar het volgende:
[..]
En toch zou je ze alle vier hebben zien instappen 😃
Mwa, zou slordig zijn geweest.quote:Op maandag 25 april 2022 22:59 schreef Sodemieters het volgende:
Nou ja, we kunnen in ieder geval de producent feliciteren. Iedereen heeft goed z'n rol gespeeld, zodat de gedroomde finale gefilmd kon worden.
Oh, dat wil ik ook niet beweren hoor. Het zal echt niet allemaal fake zijn, maar er wordt wel duidelijk bijgestuurd. Wat logisch is en wat bij tv-programma's veel vaker gebeurt, maar het had hier iets minder opzichtig gemogen.quote:Op maandag 25 april 2022 23:16 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Mwa, zou slordig zijn geweest.
Ik wil best geloven dat ben op het einde extra broodkruimels gooit om de hunters een betere kans te geven, maar alles geregisseerd zou me sterk lijken.
Into the wild mogen ze nog wel eens proberen, maar dan wel met een andere opzet.
Snap ik ook niks van inderdaad. Hoezo wordt er tijdens de laatste dag opeens een drone uit de hoge hoed getoverd? En hoezo zet je 'm op deze manier in?quote:Op maandag 25 april 2022 21:32 schreef TheVulture het volgende:
Die drone die er inderdaad ineens werd ingegooid. Waarom nu ineens wel, zal wel weer een slecht toegelicht regeltje zijn
Daar krijg ik zo'n slappe zak van. En ik heb geen eens een zak.Napraat-programma's 👎quote:Op maandag 25 april 2022 22:51 schreef minthy het volgende:
Ik vond het supervet om te volgen! Jammer voor de dames, so close...
Komt er nu ook nog een napraat-aflevering, net zoals bij één van de vorige seizoenen (vips?)?
En daar heb je vast een crème voorquote:Op dinsdag 26 april 2022 00:04 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Daar krijg ik zo'n slappe zak van. En ik heb geen eens een zak.Napraat-programma's 👎
sorry, maar nee, en dat is dan ook exact het probleem met dit programma, het zit zo vol met bullshit die zo ontzettend gemakkelijk te debunken is. stop daar alsjeblieft mee, het is totaal ongeloofwaardig.quote:Op maandag 25 april 2022 22:57 schreef Selmar het volgende:
[..]
En toch zou je ze alle vier hebben zien instappen 😃
Hij zegt, 'allemaal zien instappen', niet dat hij ook daadwerkelijk wegvliegt met alle personenquote:
Als je zo gaat denken hadden ze die helikopter ook niet hoeven huren, dan hadden ze ook gewoon een plek kunnen afzetten waar ze naar toe moesten lopen, of hadden de dames de hunters kunnen uitschakelen met het gooien van een paar forse stenenquote:Op dinsdag 26 april 2022 09:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij zegt, 'allemaal zien instappen', niet dat hij ook daadwerkelijk wegvliegt met alle personen
Of je hangt gewoon niet de zure lul uit.quote:Op dinsdag 26 april 2022 10:40 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Als je zo gaat denken hadden ze die helikopter ook niet hoeven huren, dan hadden ze ook gewoon een plek kunnen afzetten waar ze naar toe moesten lopen, of hadden de dames de hunters kunnen uitschakelen met het gooien van een paar forse stenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |