abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 april 2022 @ 21:58:56 #151
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_204540948
En de cameraman in de heli zat bij de piloot op schoot?
pi_204540949
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 21:57 schreef Leandra het volgende:
Beetje jammer dat er sowieso maar 1 stel mee kon met de heli.... dan had je ook niet meer hoeven wachten op het tweede stel.

Maar goed, ik hoop vooral dat ze volgende keer ergens de kaarten beschikbaar stellen zoals de hunter en hunted ze tot hun beschikking hebben, want je hebt nu geen flauw idee en dat heb je binnen NL wel.
wederom bewijs dat het dikke onzin is

ook dat de hunters de extractie tijd wisten, geen idee hoe ze dat wisten, of ik heb iets gemist?
en dan die lijn die ze zetten, ook dat was pas in het laatste kamp bekend bij de leden, beetje raar dat ze dat in het HQ wel wisten.

echt, zo jammer van dit programma
  Moderator maandag 25 april 2022 @ 22:00:16 #153
42184 crew  DaMart
pi_204540954
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 21:59 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]

ook dat de hunters de extractie tijd wisten, geen idee hoe ze dat wisten, of ik heb iets gemist?
en dan die lijn die ze zetten, ook dat was pas in het laatste kamp bekend bij de leden, beetje raar dat ze dat in het HQ wel wisten.

Volgens mij stond de extractietijd van tevoren gewoon vast hoor: 12.00 uur op de laatste dag.
  maandag 25 april 2022 @ 22:04:04 #154
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_204540984
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2022 22:00 schreef DaMart het volgende:

[..]
Volgens mij stond de extractietijd van tevoren gewoon vast hoor: 12.00 uur op de laatste dag.
In het Haa Kuu stond zichtbaar een groot beeldscherm waarop de resterende tijd afliep…
  maandag 25 april 2022 @ 22:05:20 #155
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_204540988
https://nl.wikipedia.org/wiki/Robinson_R44

3 zitplekken passagiers. En dan heb je nog een zit naast de piloot lijkt me.
pi_204541054
quote:

[..]

Dat vond ik juist een logische aanname van de hunters.
Ze verwachten dat het extractiepunt ergens op de lijn ligt tussen de twee punten die de teams eerder kregen. Maar hoe weet je precies waar dat punt is op de lijn?
Als de hunters dan een serie cijfers horen zou ik ook in de richting zoeken van een kruisende lijn bepaald door twee andere coordinaten.

Ik vind het wel slecht dat dit via de telefoon is doorgegeven met vragen die makkelijk te beantwoorden waren door de hunters. Als je in het safecamp de cijfers had staan dan moesten de hunters per se eerst dat kamp vinden.
pi_204541098
Deze versie hoeft van mij sowieso niet meer... het wordt teveel uitgemolken en vind deze versie niet zoveel toevoegen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_204541201
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 22:05 schreef Nebelwerfer het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Robinson_R44

3 zitplekken passagiers. En dan heb je nog een zit naast de piloot lijkt me.
Het extractievoertuig is altijd veilig. En daarnaast hoeft de cameraman niet noodzakelijk mee.
pi_204541337
Ik vond het supervet om te volgen! Jammer voor de dames, so close...

Komt er nu ook nog een napraat-aflevering, net zoals bij één van de vorige seizoenen (vips?)?
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_204541341
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 22:13 schreef simonblue het volgende:

[..]
Dat vond ik juist een logische aanname van de hunters.
Ze verwachten dat het extractiepunt ergens op de lijn ligt tussen de twee punten die de teams eerder kregen. Maar hoe weet je precies waar dat punt is op de lijn?
Als de hunters dan een serie cijfers horen zou ik ook in de richting zoeken van een kruisende lijn bepaald door twee andere coordinaten.

Ik vind het wel slecht dat dit via de telefoon is doorgegeven met vragen die makkelijk te beantwoorden waren door de hunters. Als je in het safecamp de cijfers had staan dan moesten de hunters per se eerst dat kamp vinden.
uh nee, want je hebt 2 locaties die ook punten zijn op een kaart, hoezo trek je dan een lijn tussen die punten met de aanname dat ergens op die lijn het extractiepunt moet zijn, de logische conclusie zou zijn dat beide punten extractiepunten zouden zijn?

en dan ook die mobiel weer, een aflevering geleden zeiden ze nog dat er vanaf dat punt geen mobiele communicatie meer mogelijk was :')

in de heli was maar plek voor 2 personen, spel technisch had ik na aflevering 3 al de verwachting dat dit stelletje het zou gaan worden, en goh, ze zijn het geworden
pi_204541347
quote:

[..]

Ja, dat met die lijnen was ook weer apart. Ze vinden uiteindelijk vier punten, maar dat betekent natuurlijk nog helemaal niet dat het extractiepunt ligt op het kruispunt van de lijn tussen punt 1/2 en de lijn tussen punt 3/4.

Toch hadden ze geen enkele twijfel dat daar het extractiepunt was.
pi_204541368
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 22:52 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ja, dat met die lijnen was ook weer apart. Ze vinden uiteindelijk vier punten, maar dat betekent natuurlijk nog helemaal niet dat het extractiepunt ligt op het kruispunt van de lijn tussen punt 1/2 en de lijn tussen punt 3/4.

Toch hadden ze geen enkele twijfel dat daar het extractiepunt was.
Zo gaat het al jaren bij de regulier hunted, dat lijkt mij nou niet echt de meest opmerkelijke conclusie
pi_204541373
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2022 22:33 schreef Selmar het volgende:

[..]
Het extractievoertuig is altijd veilig. En daarnaast hoeft de cameraman niet noodzakelijk mee.
Dan past het nog steeds niet.
pi_204541382
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 22:55 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Dan past het nog steeds niet.
En toch zou je ze alle vier hebben zien instappen 😃
pi_204541394
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 22:57 schreef Selmar het volgende:

[..]
Wie weet, maar we zouden ze niet alle vier hebben zien wegvliegen.
pi_204541399
Nou ja, we kunnen in ieder geval de producent feliciteren. Iedereen heeft goed z'n rol gespeeld, zodat de gedroomde finale gefilmd kon worden.
  maandag 25 april 2022 @ 23:16:20 #167
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_204541526
quote:
14s.gif Op maandag 25 april 2022 22:59 schreef Sodemieters het volgende:
Nou ja, we kunnen in ieder geval de producent feliciteren. Iedereen heeft goed z'n rol gespeeld, zodat de gedroomde finale gefilmd kon worden.
Mwa, zou slordig zijn geweest.
Ik wil best geloven dat ben op het einde extra broodkruimels gooit om de hunters een betere kans te geven, maar alles geregisseerd zou me sterk lijken.

Into the wild mogen ze nog wel eens proberen, maar dan wel met een andere opzet.
pi_204541591
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 23:16 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Mwa, zou slordig zijn geweest.
Ik wil best geloven dat ben op het einde extra broodkruimels gooit om de hunters een betere kans te geven, maar alles geregisseerd zou me sterk lijken.

Into the wild mogen ze nog wel eens proberen, maar dan wel met een andere opzet.
Oh, dat wil ik ook niet beweren hoor. Het zal echt niet allemaal fake zijn, maar er wordt wel duidelijk bijgestuurd. Wat logisch is en wat bij tv-programma's veel vaker gebeurt, maar het had hier iets minder opzichtig gemogen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-04-2022 23:29:48 ]
pi_204541641
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 21:32 schreef TheVulture het volgende:
Die drone die er inderdaad ineens werd ingegooid. Waarom nu ineens wel, zal wel weer een slecht toegelicht regeltje zijn :')
Snap ik ook niks van inderdaad. Hoezo wordt er tijdens de laatste dag opeens een drone uit de hoge hoed getoverd? En hoezo zet je 'm op deze manier in?

Ook super toevallig dat de verbindingsproblemen opeens opgelost waren, zodat de Hunters toch nog nét (niet) op tijd bij het extractiepunt konden zijn. Spann0nd!
pi_204541778
quote:
14s.gif Op maandag 25 april 2022 22:51 schreef minthy het volgende:
Ik vond het supervet om te volgen! Jammer voor de dames, so close...

Komt er nu ook nog een napraat-aflevering, net zoals bij één van de vorige seizoenen (vips?)?
Daar krijg ik zo'n slappe zak van. En ik heb geen eens een zak.Napraat-programma's 👎

[ Bericht 0% gewijzigd door potjecreme op 26-04-2022 00:18:30 ]
pi_204541838
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2022 00:04 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Daar krijg ik zo'n slappe zak van. En ik heb geen eens een zak.Napraat-programma's 👎
En daar heb je vast een crème voor :+
Ik vond dat juist een hele leuke toevoeging, een stukje achter de schermen en hoe de hunters zelf terugkeken!
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_204542656
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 22:57 schreef Selmar het volgende:

[..]
sorry, maar nee, en dat is dan ook exact het probleem met dit programma, het zit zo vol met bullshit die zo ontzettend gemakkelijk te debunken is. stop daar alsjeblieft mee, het is totaal ongeloofwaardig.

De helikopter in kwestie is een Robinson R44 Raven II (N7166H zoals te zien op TV)

De piloot zou dit verbieden omdat er niet voldaan word aan de eisen van het voertuig, maximaal aantal personen wat er in kan zitten word overschreden en dus is het niet veilig om op te stijgen, een vliegtuig met plek voor 300 personen stijgt ook niet op met 301 mensen aan boord omdat dit volgens de regels simpelweg niet mag.

Daarnaast komt die helikopter of niet van de grond, of zou neerstorten, in elk geval mag de piloot niet eens opstijgen. een Robinson R44 heeft leeg gewicht van 683kg en een maximum start gewicht van 1134, volgens de specs kan er maximaal 371kg aan lading meegenomen worden (bron: https://robinsonheli.com/r44-specifications/ ). 4 volwassenen van 80kg wegen samen 320kg, 6 volwassenen 480, te veel om veilig mee te kunnen vliegen en daardoor totale onzin dat je stelt dat ze alle 4 mee zouden kunnen (dat is 480kg zonder enkele bagage of ander gewicht zoals een camera)

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2022 09:35:09 ]
  dinsdag 26 april 2022 @ 09:59:22 #173
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_204542857
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 09:23 schreef Dries4Ever het volgende:
sorry, maar nee
Hij zegt, 'allemaal zien instappen', niet dat hij ook daadwerkelijk wegvliegt met alle personen
pi_204543192
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 april 2022 09:59 schreef Cue_ het volgende:

[..]
Hij zegt, 'allemaal zien instappen', niet dat hij ook daadwerkelijk wegvliegt met alle personen
Als je zo gaat denken hadden ze die helikopter ook niet hoeven huren, dan hadden ze ook gewoon een plek kunnen afzetten waar ze naar toe moesten lopen, of hadden de dames de hunters kunnen uitschakelen met het gooien van een paar forse stenen
pi_204543295
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 10:40 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]
Als je zo gaat denken hadden ze die helikopter ook niet hoeven huren, dan hadden ze ook gewoon een plek kunnen afzetten waar ze naar toe moesten lopen, of hadden de dames de hunters kunnen uitschakelen met het gooien van een paar forse stenen
Of je hangt gewoon niet de zure lul uit.

Probeer het eens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')